سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/8/23
9:1 ع

  موسویان در جوار رفسنجانی، هشدار دانشجویان به احمدی‌نژاد

 

 

در حالیکه روز گذشته نماینده تشکلهای دانشجویی دانشگاه علم و صنعت هشدار داد که زمزمه هایی درباره برخی اعمال نفوذها برای تطهیر پرونده جاسوس هسته ای به گوش می رسد، همزمان با این برنامه، حسین موسویان در جوار هاشمی رفسنجانی در همایشی با عنوان "اتحاد ملی" حضور یافت.

 

به گزارش رجانیوز، این مراسم در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد که موسویان پیش از بازداشت به اتهام امنیتی، معاونت پژوهشهای بین الملل آن را برعهده داشت. موسویان که در 10 اردیبهشت سال جاری بازداشت شده بود، پس از بازداشتی 9 روزه با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شد و مرکز تحقیقات استرات‍ژیک در بیانیه ای با تصویر چهره ای قهرمان از وی، رسانه هایی را که پیگیر این پرونده امنیتی بودند، به جوسازی متهم کرد.

 

همچنین موسویان پس از آزادی بار دیگر در محل کار خود در مرکز تحقیقات استراتژیک حاضر شد و نامه ها را نیز با همان عنوان قبلی امضا می کرد. وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تأکید بر اینکه جرم سخنگوی سابق تیم هسته ای از نظر این وزارتخانه محرز است، افزوده بود این فرد از حضور در مرکز تحقیقات مجمع منع شده است.

 

از سوی دیگر طی ماههای اخیر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی که جداگانه درباره موسویان مورد سوال خبرنگاران قرار گرفتند، از اظهارنظر صریح خودداری کرده و روشن شدن نتیجه را به آینده موکول کردند.

 

این در حالیست که در آزادی همراه با قرار وثیقه موسویان برخی منابع از اعمال نفوذ نزدیکان وی خبر داده بودند.

 

حسین موسویان در حالی برای اولین بار پس از بازداشت به فاصله 2 صندلی از رفسنجانی در مقابل دوربین ها و در یک همایش علنی قرار گرفت که پرونده اتهام امنیتی وی همچنان مفتوح است و رأی قطعی در این خصوص صادر نشده است.

 

روز گذشته نماینده یکی از تشکلهای دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در دیدار با رئیس جمهور، ضمن تقدیر از ورود شجاعانه وزارت اطلاعات به پرونده جاسوس هسته ای، از برخی زمزمه ها برای تطهیر و تبرئه متهم این پرونده ابراز نگرانی کرد و به رئیس جمهور هشدار داد که حق ندارید در مقابل خائنین به ملت عقب نشینی کنید.

 

رئیس جمهور در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: «در قضیه هسته ای آنجا که با آن گرفتاری در حال عبور از موانع بودیم، بخش عمده ای از موانع، همین موانع داخلی بودند. حالا ان شاءالله این ماهها بگذرد و در یک جمع دانشجویی، این مقطع تاریخی را که حساسترین مقطع تاریخی ماست، بیان کنیم. حوادثی گذشت که برای آینده عبرت است. از مسیرهای گوناگون طراحی کردند که ما را به سازش بکشانند. دستشان در دست بیگانه بود.»

 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: «تا جایی جلو رفتند که اطلاعات درون سیستم را به طور منظم به بیگانه در ملاقاتهای هفتگی می دادند. اینکه چه خبر است و تعابیری با این مضمون که چرا کوتاه می آیید و غلظت قطعنامه هایتان کم است. پیاز داغش را زیاد کنید تا عقب نشینی کنند. برای همین فرد پرونده درست می شود، قاضی پرونده را تحت فشار سنگین قرار داده اند که تبرئه کند. البته ملت ایران اجازه نخواهند داد که با نفوذ سیاسی واقتصادی که دارند آنها را به عقب نشینی وادار کنند.
با مردم و خدا عهدی بستیم و نمی نشینیم نگاه کنیم اگر دست از فشارها بر ندارند و کسی هوس کند که کوتاه بیاید به ملت ایران  معرفی خواهد شد. در قضیه هسته ای ما بخاطر حساسیتهای آن مراقبت کردیم و فعلاً چیزی نگفته ایم.»

 

به نظر می رسد قرار گرفتن موسویان در کنار رفسنجانی نوعی اعمال فشار غیرمستقیم پیش از صدور رأی دادگاه صالحه باشد.

 

جاسوسی موسویان محرز است/ افراد منتفذ پشت سر وی قرار دارند

 

 

وزیر اطلاعات درجمع خبرنگاران پارلمانی درباره‌ی پرونده‌ی حسین موسویان گفت: «ایشان مسایلی را برخلاف مصالح و امنیت کشور در اختیار افراد بیگانه و از جمله سفارت انگلستان قرار داده است.»

 

به گزارش ایسنا، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای گفت:«از ابتدا تا کنون گفته‌ام که آقای موسویان مطالبی را برخلاف مصالح، در کشور بیگانه مطرح کرده و این از نظر اطلاعاتی محرز است، ولی تشخیص نهایی بر عهده‌ی دستگاه قضایی است.»

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر شما قاضی باشید، نظرتان چه خواهد بود؟ گفت:« امروز که قاضی نیستم. من امروز از نظر وزارت اطلاعات می‌گویم که قضیه برای ما محرز و قابل اثبات است.»

 

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود فشارهایی برای مجرم شناخته شدن موسویان وجود دارد؟ اظهار کرد:« ‌امیدوارم اعمال نفوذی درباره‌ی پرونده‌ی موسویان نشود. البته اعمال نفوذ معمولا برای تبرئه است و نه اعلام مجرمیت.»

 

وی تصریح کرد:« کسی علاقه ندارد و نمی‌تواند به یک قاضی فشار بیاورد که شخصی را مجرم معرفی کند. البته پشت سر موسویان جریانات و افراد متنفذی وجود دارند که مایلند او را از اتهامات وارده تبرئه کنند.»

 

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که اگر موسویان تبرئه شود نشان‌دهنده‌ی اعمال نفوذ است؟ گفت:« نه، زیرا بسیاری از اوقات دادستان کیفرخواست می‌زند، ولی دادگاه نمی‌پذیرد و حتی دادگاه بدوی، کسی را محکوم می‌کند ولی تجدیدنظر خلاف آن حکم را می‌دهد.»

 

وی ادامه داد: «شما می‌گویید که اگر قاضی تبرئه کرد، موسویان مجرم نیست ولی من می‌ گویم از نظر وزارت اطلاعات ایشان مجرم است. البته ممکن است قاضی نپذیرد؛ کما این‌که بسیاری اوقات حرف دادستان را هم قاضی نمی‌پذیرد و اگر قاضی مجرم را تبرئه کرد، الزاما ممکن است به معنای اعمال نفوذ نباشد ولی احتمال اعمال نفوذ هم هست.»

 

وی اظهار امیدواری کرد که افراد متنفذ و جریانات سیاسی در پرونده اعمال نفوذ نکنند.

 

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که مگر قاضی خبره‌ای برای موسویان در نظر گرفته نشده؟ گفت:« مگر من گفتم قاضی خبره نیست؟ فقط اظهار امیدواری کردم اعمال نفوذ نشود.»

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا در پرونده‌ی موسویان عنوان جاسوسی هست؟ گفت:« در تفهیم اتهامی که به آقای موسویان شده، این است که مطالبی را برخلاف مصالح امنیت کشور به بیگانگان و خصوصا سفارت انگلیس داده است.»

 

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که «شما می‌گویید افراد متنفذ و جریانات سیاسی پشت سر موسویان قرار دارند و از سوی دیگر هم وزارت اطلاعات و رییس‌جمهور مقابل آن افراد هستند، نتیجه‌ی این مساله چه می‌شود؟» گفت: «حتی یک بار هم رییس‌جمهور با این قاضی تماس نگرفته ولی افرادی که به دنبال رفع اتهام ایشان هستند چندین مرتبه قاضی را خواسته‌اند و ما ادعا می‌کنیم هر فرد برخلاف منافع ملی اقدام کند پی‌گیری می‌کنیم و سر حرف خودمان ایستاده‌ایم.»

 

وی درباره‌ی انتخابات رایانه‌ای نیز پاسخ داد:« اگر مقدمات این کار فراهم شود و رای‌گیری رایانه‌ای شود، کار مثبتی خواهد بود.»

 

وزیر اطلاعات درباره‌ی رای پلیس بین‌الملل (اینترپل) درباره‌ی چند تن از شخصیت‌های کشورمان نیز گفت: « اقدام پلیس بین‌الملل کاملا سیاسی است و اصل قضیه نیز مربوط به چندین سال قبل است.»

 

وی افزود:« آن شاهد اصلی قضیه که این حرف‌ها را سال‌های قبل گفته بود، رسما اعلام کرده که این حرف‌ها را تحت فشار موساد گفته و این مسائل را به او دیکته کردند.»

 

محسنی اژه‌ای گفت: «این تصمیم و تصمیمات قبلی بسیار نابه‌جا و از نظر سیاسی غیرموجه است.»

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا نظرسنجی در مورد انتخابات مجلس هشتم صورت گرفته است؟ گفت:« پیش‌بینی ما این است که مردم به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند و از هم‌اکنون هم شور و شوق خاصی در بین مردم و احزاب وجود دارد ولی نظرسنجی که الان اعلام کنیم نداریم.»

 

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که وضعیت سه دانشجوی بازداشت شده دانشگاه امیرکبیر چه می‌شود؟ گفت:« بسیاری از مردم از وزارت اطلاعات بررسی اتفاق بدی که در دانشگاه رخ داده و حریم دانشگاه و دانشجو را خدشه‌دار کرده خواستار شده‌اند.»

 

وی گفت:« بسیاری از مراکز و حوزویان نیز خواستار پی‌گیری این مساله شدند و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز تلاش فراوانی برای پی‌گیری مساله کردند و افرادی که تحت عنوان دانشجو و دانشگاه این عمل زشت را انجام داده بودند خودشان اذعان کردند و این پرونده تکمیل شده است.»

 

وزیر اطلاعات در پایان در پاسخ به این سوال که شما از افراد متنفذ و یا جریاناتی برای رفع محکومیت موسویان و یا دانشجویان یاد می‌کنید، این افراد چه کسانی هستند؟ گفت:« هر شخصی که منافعی در جهت فردی خود داشته باشد در این راستا تلاش می‌کند.»

 


پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ