سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/7/28
3:17 ع

طرح وحدت ملی چیزی جز فتنه‌ای جدید نیست

هاشمی اگر صادق است دست از حمایت متخلفان بردارد

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طرح وحدت ملی را انحرافی و فتنه‌ای جدید برای فرار طراحان آشوب‌ها از قانون دانست و درخصوص هاشمی رفسنجانی تأکید کرد وی اگر صادق است، باید دست از حمایت متخلفان بردارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح هاشمی رفسنجانی برای برون‌رفت کشور از وضع کنونی افزود: اگر هاشمی صادق است، دست از حمایت از متخلفان بردارد که در این صورت جامعه به وحدت می رسد.

وی درباره طرح حکمیت آیت الله مهدوی کنی نیز گفت: افرادی که صحبت های رهبری را نپذیرفتند و مقابل قانون اساسی ایستادگی کردند، به قضاوت مهدوی کنی هم پایبند نیستند.

حسینیان افزود: نباید ساده اندیشی کنیم، تصور اینکه آن‌ها به حکمیت مهدوی کنی پایبند خواهند بود، ساده اندیشی است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی درباره درخواست دیدار آیت الله مهدوی کنی با موسوی و احمدی نژاد گفت من معتقد به طرح این مسئله نیستم و اگر آیت الله مهدوی کنی هم چنین طرحی را مطرح کند، من به ایشان اعتراض خواهم کرد.

حسینیان در پاسخ به این سوال که مهدوی کنی خود موضوع صلح امام حسن (ع) را برای برون رفت کشور از وضعیت فعلی مطرح کرده است، گفت: صلح امام حسن(ع) به نفع امام حسن (ع) تمام نشد.

وی درباره طرح محسن رضایی درباره وحدت ملی در کشور نیز گفت: سؤال اساسی این است که می خواهیم با چه افرادی وحدت داشته باشیم. آیا با کسانی که مقابل نظام ایستادند، فتنه کردند و کشور را به آشوب کشیدند؟

حسینیان افزود: باید ملاک هایی برای تفاهم و وحدت باشد تا وحدت بر اساس آن شکل بگیرد، ما با کسانی که مقابل نظام ایستادند، باید بر سر چه چیزی وحدت داشته باشیم؟

وی اضافه کرد: عده ای که در انتخابات کارشکنی و آشوب کردند و کشور را به آتش و خون کشیدند، مجرم هستند و باید با کسانی که جرم مرتکب شده اند، برخورد قانونی شود.

نماینده مردم تهران، محسن رضایی را بازیچه دست دیگران دانست و گفت: دیگران بحث وحدت را مطرح می کنند در حالی که محسن رضایی تخلف کرد و در ابتدا انتخابات را نپذیرفت و بعد دوباره پذیرفت.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: رضایی نباید با طرح مسائل سخیف خود را ضایع کند و نظام را زیر سوال ببرد.

حسینیان گفت: هیچ کس با وحدت ملی مخالف نیست، مهم این است که محسن رضایی روزی طرح دولت ائتلافی را مطرح کرد و امروز طرح دیگری مطرح می کند که معلوم است از کجا نشات می گیرد.

وی اضافه کرد: محسن رضایی قطعاً از هاشمی رفسنجانی خط می گیرد.

حسینیان درباره ملاک های مورد نظر خود برای وحدت ملی گفت: ملاک من همان هایی است که اینها مقابلش ایستاده اند، مگر مقام معظم رهبری بارها بر تن دادن به قانون تاکید نکردند، اما اینها جز قانون گریزی چیزی از خود بروز ندادند.

وی افزود: خوارج نیز "لا حکم الا لله" سر می دادند که امام علی(ع) فرمودند این حکم حقی است که از آن باطل برداشت می کنند و امروز نیز کسانی طرح وحدت ملی را مطرح می کنند که متأسفانه وحدت کشور را به هم زدند.

حسینیان گفت: این افراد نه تنها وحدت کشور را از لحاظ نظری بلکه از نظر عملی هم بر هم زدند و مسبب درگیری، آتش سوزی و خون‌ریزی در کشور شدند و اکنون طرح وحدت ملی را مطرح می کنند.

وی اضافه کرد: این افراد که زیر پرچم جمهوری اسلامی رفته اند، باید توبه کنند و به دامن جمهوری اسلامی بازگردند.

نماینده مردم تهران گفت: ما هیچ مرزی برای وحدت قائل نیستیم و آن‌هایی که از دامن جمهوری اسلامی رفته و مقابل نظام فتنه کرده اند، باید توبه کنند نه اینکه طلبکارانه بگویند با ما مذاکره کنید.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که دارم، طرح وحدت ملی جز فتنه ای جدید برای گریز از تخلفاتی که طراحان آن انجام داده اند، نیست.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که در چنین صورتی توصیه رهبر معظم انقلاب درباره جذب حداکثری چگونه باید تحقق یابد، گفت: سخنان ایشان هیچ ربطی به این مسئله ندارد و مقام معظم رهبری، رهبر این کشور هستند و هیچ کس هم مانع از آن نیست که افراد و جریان‌ها زیر چتر رهبری درآیند و قانون اساسی را که میثاق ملی است، بپذیرند و تابع آن باشند.

///////////

دیروز همانند جنگ صفین، درست در زمانی که مالک اشتر علی (ع) به یک قدمی خیمه جرثومه فساد و مثلث زر و زور و تزویر رسیده بود، پرچم های سبز ریا را مثل قرآن ها بر سر نیزه کردند و حالا بعد از شکست خوردن و رسوا شدن کودتاچیان سبز، مرحله بعدی ماجرای صفین را دنبال می کنند، امروز هم مثل دیروز شورای حکمیت را مطرح می کنند تا با ابوموسی اشعری دیگری به خواسته خود برسند، ولی همان قدر این طرح به موفقیت می رسد که طرح دولت ائتلافی قبل از انتخابات به موفقیت رسید!...  به هوش باشید که این قرآن سر نیزه کردن ها و حکمیت به راه انداختن ها مقدمه ای است برای به روی نیزه فرستادن سر قرآن ناطق...... متن پایین هم به قلم حاج حسین شریعتمداری به نگارش در آمده که خواندنش خالی از لطف نیست...

نظام هم مفت به دست نیامده !



شاید عده ای- مخصوصاً برخی از عزیزان پاک نیت- این سخن را «گزاف» و یا «ادعای خلاف» تلقی کنند که تشکیل یک جمع با عنوان «شورای برون رفت از شرایط کنونی» و یا تحت هر نام و تابلوی دیگری، نظیر «شورای حکمیت»! «شورای حل اختلاف» و... ادامه همان کودتای مخملی نافرجام و شکست خورده سران فتنه است! با این تفاوت که سران فتنه با فرمول دیکته شده بیگانگان در پی کودتا علیه انقلاب و نظام و آموزه های امام بوده اند و می دانستند چه می کنند ولی شماری از کسانی که شورای به اصطلاح «برون رفت از شرایط کنونی»! را پیشنهاد کرده و دنبال می کنند، بی آن که بخواهند و بدانند در همان میدان گام برمی دارند.
مگر کودتای مخملی و نافرجام اخیر چگونه طراحی شده بود؟ و مقابله با نظام اسلامی را از چه راهی دنبال می کرد؟ سران فتنه با فرمول برگرفته از نظر مشترک «جرج سوروس، جین شارپ و مایکل لدین» ادعای مضحک تقلب در انتخابات را پیش کشیدند و با حمایت سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل و رسانه های بیگانه و رسانه هایی که در داخل کشور به اختیار گرفته بودند، در این دروغ بزرگ دمیدند. ادعای تقلب در انتخابات آن هم در مقیاس 11 میلیونی، به آسانی قابل نفی بود، ولی سران فتنه- باز هم مطابق فرمول دیکته شده مورد اشاره- به هیچیک از راهکارهای قانونی تن ندادند، و به جای آن، آشوب و بلوا آفریدند. چرا؟! زیرا، هدف نهایی این پروژه، اعلام بی اعتباری ساختار قانونی و حقوقی کشور بود، بنابراین، چنانچه به راهکارهای قانونی تن می دادند، علاوه بر آن که دروغ بودن ادعای تقلب، برملا می شد، از هدف اصلی پروژه و فرمول مشترک سوروس، لدین و شارپ دور شده بودند. سران فتنه مأموریت داشتند که مقابله با نظام اسلامی را از شکستن ساختار قانونی آن آغاز کنند. دقیقاً به همین علت بود که «ابطال انتخابات» را به عنوان ترجیع بند خواسته خود تکرار می کردند.
اکنون به این نکته توجه کنید. وقتی از سران فتنه سؤال می شد که بر فرض ابطال انتخابات، باز هم انتخابات بعدی با همین ساختار قانونی تکرار خواهد شد و شما که این ساختار را زیر سؤال می برید درباره انتخابات بعدی- بر فرض محال ابطال- چه نظری دارید؟ پاسخ می دادند که انتخابات بعدی باید زیرنظر یک شورا و بدون دخالت وزارت کشور، شورای نگهبان و... صورت پذیرد!! و این، یعنی اعلام بی اعتباری قانون اساسی و شکستن ساختار و چارچوب مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی، و به بیان دیگر، ترجمان دیگری از براندازی نظام که دقیقاً و با صراحت در فرمول مشترک و دیکته شده «سوروس، لدین و شارپ» آمده بود.
اکنون از برخی عزیزان پاک نیت- تاکید می شود که فقط برخی از آنها- باید سوال شود آیا «شورای حل اختلاف»! یا «شورای برون رفت از شرایط کنونی» و یا هر اسم دیگری که بر آن نهاده اند، مفهومی غیر از دور زدن ساختار قانون نظام دارد؟ و آیا این حرکت بی آن که افراد خوش نیت یاد شده بخواهند، ادامه همان کودتای مخملی نافرجام نیست؟! سران فتنه در پی حذف قانون اساسی و بی اعتبار کردن سازوکارهای قانونی نظام بودند و شما هم متاسفانه بی آن که متوجه باشید همان ساز بدصدا را با نوای به ظاهر خوشایند دیگری می نوازید! مگر جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی، دستگاه قضایی و راه کارهای تعریف شده قانونی ندارد که راه کاری بیرون از این چارچوب پیشنهاد می کنید؟ می فرمائید شورای موردنظر شما قصد حکمیت دارد! خب! مگر وظیفه تعریف شده دستگاه قضایی چیزی غیر از حکمیت است؟! چرا نباید صدور حکم دراین باره به مرجع قانونی آن یعنی دستگاه قضایی سپرده شود؟! اگر سران فتنه و دیگر عوامل وابسته به آنها گناهکار نیستند که دستگاه قضایی کشور حکم بر برائت آنان صادر می کند و اگر گناهکارند-که هستند و جنایات فراوانی مرتکب شده اند- باز هم مجازات مجرمان وظیفه دستگاه قضایی است نه فلان شورا.
یکی از عزیزان که نگارنده احترام فراوانی برای ایشان قائل است و سوابق انقلابی، فداکاری، مراتب تدین و پاکبازی وی غبطه انگیز است در مصاحبه ای ضمن تأکید بر فتنه اخیر و اهداف شومی که دشمنان بیرونی دنبال می کردند، درباره سران فتنه فرموده اند «موسوی و کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت به دست نیاورده ایم که مفت از دست بدهیم»! این حسن ظن ایشان قابل تقدیر است، اما مگر جمهوری اسلامی، قانون اساسی، اقتدار نظام اسلامی و... مفت به دست آمده اند که مفت از دست بدهیم؟! سران فتنه با مدیریت دشمنان بیرونی و همخوانی و همصدایی با تمامی گروههای ضدانقلاب نظیر منافقین، سلطنت طلب ها، مارکسیست ها، بهایی ها و... به جان نظام اسلامی که خونبهای شهیدان است افتاده بودند. و اگر درایت برخاسته از نگاه ملکوتی رهبرمعظم انقلاب و آمادگی و ایستادگی ملت نبود، تاکنون بارها ایران اسلامی را به آمریکا و اسرائیل و انگلیس تحویل داده بودند. موقعیت این جماعت با اهمیت تر است یا خون صدها هزار شهید که پای اسلام و انقلاب و نظام ریخته شده است؟!
و بالاخره، از آنجا که استاد عزیز یاد شده همواره یار وفادار و فداکار امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب بوده و هستند، اشاره به این نکته ضروری است که حضرت امام(ره) نیز در نامه معروف 6/1/68 خود برای عزل آقای منتظری خطاب به او می نویسند«شما حاصل عمر من بودید»، یعنی مفت به دست نیامده اید! ولی وقتی پای اسلام و انقلاب و نظام در میان باشد، «حاصل عمر» خود را نیز کنار می گذارند.
حسین شریعتمداری


پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ