سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/9/21
9:35 ع

جوابیه فراکسیون انقلاب اسلامی به تخریبهای سایت حامی قالی باف

 

مدیریت سایت فردا

با سلام 

طبق ماده 23 قانون مطبوعات، متن ذیل را به عنوان جوابیه در پاسخ به یادداشت "ارزیابی دو نماینده از عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی" که در تاریخ 20 آذر 90 از ساعت 7:18 صبح بر روی خروجی آن سایت قرار گرفته، در همان بخش و با همان سایز و به همان مدت زمان قرار دهید. 

حمید رسایی 

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی

 

سایت فردا که منسوب به شهردار تهران است در راستای روند تخریبی خود این بار به سراغ دو تن از نمایندگان مجلس رفته تا با استفاده از آنها به تخریب فراکسیون انقلااب اسلامی بپردازد والبته متاسفانه گزینه هایی را برای این اقدام برگزیده که اما و اگر درباره عملکرد آنها بسیار است. 

 

در این که نمایندگان مذکور چنین گفتگویی را با سایت فردا انجام داده اند یا نه ، تردید است – آقای قاضی پور طی تماسی انتساب این گفتگو به خود را تکذیب کردند – و البته سایت فردا تاکنون چندین بار اقدام به انتشار اخبار دروغ به نقل از این و آن کرده و بعد از اعتراض شخصیت ها حاضر به درج جوابیه آنها نشده که در همین زمینه در حال حاضر پرونده ای قضایی با شکایت شکات از جمله اینجانب در دستگاه قضایی مفتوح است.

 

اما مهمترین سخن دو نماینده ای که ادعا شده با سایت فردا مصاحبه کرده اند، این است که تاثیر فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس در حد صفر است و اعضای این فراکسیون در بررسی هیچ طرح و لایحه ای فعال نبوده اند! یا ادعا شده فراکسیون انقلاب اسلامی در تعیین هیات رییسه مجلس هیچ تاثیری نداشته است و ...

 

به اطلاع سایت فردا و جناب آقای عباسپور که این سایت با طناب آن به چاه رفته است، می رسانم که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در طرحها و لوایح بسیاری مشارکت داشته و تاثیرگذار بوده اند که ذکر همه آنها از حوصله این جوابیه خارج است و برای نمونه تنها به ذکر دو مورد اشاره می شود:

 

1 . همه می دانند که آقای عباسپور نقش محوری و کلیدی در مصوبه وقف 000 /250 میلیارد تومان اموال دانشگاه آزاد برای چند نفر خاص داشت. مصوبه ای که آبروی مجلس هشتم را برد و در کارنامه آن به عنوان یکشنبه سیاه ثبت شد. همین اقدام آقای عباسپور و لابی های پشت پرده آن با هیات رییسه بود که کمیسیون اصل نود را به بررسی رفتار هیات رییسه واداشت و نتیجه آن این بود که طی گزارشی، کمیسیون اصل نود، رفتار هیات رییسه را محکوم کرد اما هیات رییسه بر خلاف نص صریح آیین نامه داخلی، هرگز اجازه قرائت آن را در صحن علنی نداد! 

 

همین رفتار آقای عباسپور سبب شد تا اعضای محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات در اعتراض به دور زدن کمیسیون و به نوعی فریب آنها به مدت چند هفته از حضور در جلسات کمیسیون خودداری کنند و خواستار استعفای ایشان از ریاست کمیسیون شوند. شاید برای مخاطبان محترم نتیجه پایانی این موضوع مهم باشد که در نهایت چه شد؟ در نهایت آقای عباسپور به پیشنهاد هیأت رییسه مجبور شد به عضو شاخص فراکسیون انقلاب اسلامی - حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی – که در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشت، متوسل شود و تعهد دهد که دیگر مرتکب چنین رفتارهایی نمی شود تا برای تشکیل جلسات کمیسیون، دکتر آقا تهرانی با اعضای محترم کمیسیون صحبت کنند و واسطه شوند تا ایشان بتواند به کارش ادامه دهد. 

 

البته در این بین لازم به توضیح نیست که فاصله 000/000/000/000 /250 تومان وقف اموال دانشگاه آزاد به نام چند نفر، با مبلغ 000/000/000/000/ 3 تومان فساد بانکی اخیر که سر و صدای بسیاری کرد 000/000/000/000 /247 تومان است و این کجا و آن کجا !

 

در عین حال همه می دانند که دو روز بعد از یکشنبه سیاه، طرحی توسط اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی تهیه شد که بر اساس آن دانشگاه آزاد از ذیل مصوبه دو روز قبل مجلس خارج می شد و در حقیقت بر اساس آن طرح، دیگر امکان وقف 000/000/000/000 /250 تومان اموال دانشگاه آزاد نبود. البته بعدها رسما از سوی مدیران دانشگاه مبلغ واقعی اموال دانشگاه آزاد، خیلی بیشتر از این اعلام شد. طراح این دوفوریتی بنده بودم که بسیاری از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی آن را امضا کردند. حجت الاسلام و المسلمین حسینیان این طرح را در صحن علنی مطرح کردند و اتفاقا در همین جلسه بود که وقتی آقای علی مطهری به عنوان مخالف سخن می گفت، در اقدامی بی سابقه به همکار محترمش آقای کوچک زاده فحاشی کرد و گفت (...)  و البته بعدها این بخش از مذاکرات بر خلاف آیین نامه داخلی مجلس از مشروح مذاکرات حذف شد و به چاپ رسید! 

 

این سه نفر دقیقا همان افرادی هستند که سایت قالیباف تصویر آنها را در خبر خود درج کرده و در کامنتی که ذیل آن قرار داده، نوشته : "همه فتنه ها زیر سر همین سه نفر است" که البته در همین اظهار نظر هم اشتباه کرده چون تعداد نمایندگانی که خواب را از کانون های قدرت و ثروت گرفته و خواهند گرفت بیش از این سه نفر هستند.

 

2 . همه می دانند در همین چند هفته گذشته، وقتی مجلس شورای اسلامی به استفساریه ای در باره تبصره 3 ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری رای داد، موجی از اعتراضات به حق در خصوص موضوع حقوق مادام العمر مدیران و بویژه 80 درصد حقوق مدیریتی برای مدیرانی که از مقام خود تنزل کرده اند، در جامعه شکل گرفت. پس از چند روز وقتی جلسات علنی مجلس آغاز شد، دو جریان در صدد اصلاح این قانون تبعیض آمیز بر آمدند. یک گروه تمام تلاشش را کرد تا فقط استفساریه را پس بگیرد و البته با این اقدام، هیچ یک از اشکالاتی که مردم و برخی از رسانه را به اعتراض داشتند، برطرف نمی شد. چون اصل تبعیض در تبصره 3 ماده 71 بود و نه در استفساریه صورت گرفته. با این حال برخی از همکاران اصرار داشتند که فقط با پس گرفتن استفساریه سر و ته موضوع را حل کنند! تا جایی که در صحن علنی مجلس با طراحی خاصی تلاش کردند تا دو فوریتی که به دنبال حذف تبصره 3 ماده 71 بود، مطرح نشود و فقط دوفوریتی لغو استفساریه مطرح شود!

 

والبته باز همه می دانند که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، امضا کنندگان طرح دوفوریتی لغو تبصره 3 ماده 71 بودند و باز همه می دانند که پایداری اعضای این فراکسیون بود که اجازه نداد هیات رییسه در اقدامی غیر قانونی، دستور جلسه را تغییر دهد و حتی کار کشیده شده به برخی اعتراضات و ترک صحن علنی و ... که همین سر و صدا و اعتراض به گوش رهبر معظم انقلاب رسید و در همان روز که آقای لاریجانی به دیدار معظم له رفته بود، این تذکر دلسوزانه را از جانب ایشان شنید که چرا هیات رییسه اجازه طرح این دوفوریتی – حذف تبصره 3 ماده 71 – را نداد و به دنبال همین تذکر بود که جناب آقای لاریجانی یک روز بعد از آن که نمایندگان به حذف تبصره 3 رای ندادند، با ناراحتی از این اقدام یاد کنند و حفظ آبروی مجلس را در لغو تبصره 3 ماده 71 بدانند یعنی همان طرحی که فراکسیون انقلاب اسلامی آن را مطرح کرده بودند و البته بر آن پایداری کرد تا به نتیجه رسید. از قضا طراح این دو فوریتی نیز بنده بودم که دیگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی آن را امضا کردند و آقای حسینیان به عنوان موافق آن سخن گفت و وقتی هیات رییسه قصد داشت جلوی طرح آن را بگیرد، آقای کوچک زاده و بسیاری از همکاران دیگر با اعتراض های صریح خود،‌ در برابر اقدام غیر قانونی هیات رییسه ایستادند.

 

اگر فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس هشتم هیچ کاری نکرده باشد – که البته اقدامات ارزشمند بسیاری داشته و بزودی کتاب آن به انتشار می رسد – همین دو اقدام برای این که در برابر مردم سر بلند باشد کافی است. البته همانطور که ذکر شد، بسیاری از طرح ها ، پیشنهادات، ‌مخالفت ها و موافقت ها با لوایح یا طرح ها در صحن علنی و در کمیسیون های تخصصی توسط اعضای محترم این فراکسیون مطرح می شود اما همانطور که ذکر شد،‌ طرح همه آنها از حوصله این جوابیه خارج است.

 

3 . در خصوص میزان تاثیرگذاری فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات هیات رییسه نیز به همین نکته بسنده می کنیم که حضور آقایان دهقان و فرهنگی نتیجه تلاش و پیگیری های فراکسیون انقلاب اسلامی بوده و البته همه این اقدامات در صورتی ارزشمند خواهد بود که مورد رضای خدای تبارک و تعالی باشد. برای اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی همین بس است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با دیداری که برخی از اعضای این فراکسیون با معظم له داشتند و متن آن چندی قبل منتشر شد، فرمودند: پایداری شما بر مبانی و اصول در مجالس ماندگار خواهد شد.    

      

والسلام والعاقبة للمتقین

رونوشت: 1 . جناب آقای جعفری دولت آبادی، دادستان محترم تهران پیرو مذاکره تلفنی جهت اطلاع و اقدام مقتضی

2 . جناب آقای منصوری، قاضی محترم پرونده پیرو مذاکره تلفنی جهت اطلاع 

 


پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ