سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

88/8/23
6:7 ع

فاکس نیوز خبر داد
 بوش: اصلاح طلبان درایران ، خط مقدم آمریکا هستند


سرویس سیاسی-
جرج بوش در مراسم افتتاح «بنیاد بوش»، اصلاح طلبان را خط مقدم آمریکا خواند و گفت چشم امید آنها به ماست.
دانشگاه دالاس در ایالت تگزاس دیروز مهمان رئیس جمهور سابق آمریکا بود. «جرج بوش» که برای افتتاح «بنیاد بوش» به این دانشگاه رفته بود، در یک سخنرانی پرشور، اصلاح طلبان ایران را خط مقدم آمریکا خواند و افزود: آنها با چالش های فراوانی روبرو هستند و چشم امیدشان به ماست.
بوش که در زمان حکومت خود با راه اندازی دو جنگ (افغانستان و عراق) جان صدها هزار تن را گرفت، اعلام کرد: اصلاح طلبان و ناراضیان سیاسی منتظر حمایت و رمق گرفتن هستند و به آنها وعده داد آمریکا از آزادی آنها در برابر دیکتاتورها پشتیبانی خواهد کرد.
بوش به دیدارهای خود و همسرش «لورا» با عناصر اپوزیسیون به نام آنچه او «فعالان دموکراسی»، «مدافعان آزادی مذاهب» و «خانواده زندانیان سیاسی» می خواند، اشاره و خط مشی و هدف بنیاد جدیدالتأسیس بوش را نیز در همین راستا عنوان کرد. بوش در این زمینه گفت: «آمریکا پشتیبان آزادی که آنها به سختی و همزمان با تنگ شدن عرصه توسط دیکتاتورها به دست آورده اند خواهد بود. من و همسرم لورا در طول دوران ریاست جمهوری ام با فعالان دموکراسی، مدافعان آزادی مذاهب و خانواده زندانیان سیاسی دیدار کردیم. بنیاد بوش به این راه ادامه خواهد داد. من از تمام فعالان سیاسی در سراسر جهان حمایت خواهم کرد.»
سخنان بوش نشان داد این بنیاد مدت ها پیش از این مراسم کار خود را آغاز کرده است چرا که وی از تماس و توافق با برخی چهره ها و احزاب سیاسی اپوزیسیون در سراسر جهان خبر داد و در مورد ایران اختصاصاً از محسن سازگارا نام برد و گفت قرار است افرادی مانند سازگارا در تهیه بسته ای به نام «آزادی» به بنیاد بوش کمک کنند. وی در تشریح ماهیت «بسته آزادی» آن را شامل اسناد و تاریخچه مبارزات سیاسی خواند که به صورت ویدیویی درخواهد آمد. بوش اضافه کرد این بسته برای ناراضیان سیاسی، مبلغان زیرزمینی و زندانیان سیاسی ارسال خواهد شد تا آنها را یاری کند و این پیام را به گوش شان برساند که آمریکا با شما همراه بوده و از شما حمایت خواهد کرد.
سخنرانی بوش در حالی انجام می شد که تصویری از چند دختر ایرانی در آشوب های اخیر به همراه واژه «آزادی» در پشت سر وی خودنمایی می کرد.
البته این نخستین بار نیست که بوش به صراحت از اصلاح طلبان حمایت می کند. اولین حمایت بی پرده او از اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران به 12 جولای 2001 برمی گردد که در بیانیه ای رسمی اعلام شده بود.
مورد بعدی که بسیار جنجال آمیز هم شد به سخنرانی بوش در 5 ژانویه 2008 برمی گردد. او که در تدارک سفر به خاورمیانه بود گفت: «صبح بخیر، سه شنبه من سوار بر هواپیمای ریاست جمهوری عازم سفری به خاورمیانه هستم... در این سفر با شرکای خود درباره نبرد علیه تروریست ها و تندروها مشورت خواهم کرد. آنها سپرشان را زمین نمی گذارند پس ما هم نباید بگذاریم. این تنها یک نبرد نظامی نیست، مذهبی هم هست! سپس آمریکا باز هم در این منطقه حضور خواهد داشت. ما از دموکرات ها و اصلاح طلبان از بیرون و بغداد تا دمشق و تهران حمایت خواهیم کرد و در کنار آنها خواهیم ایستاد».
پس از این نطق رادیویی، رهبر انقلاب طی سخنانی در جمع مردم قم به مناسبت 19 دی در واکنش به این سخنان بوش اعلام کردند: «هم مردم و هم آن دسته ای که رئیس جمهور آمریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا آمریکا می خواهد از آن دسته حمایت کند و از آن دسته چه نقصی داشته که آمریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است. حمایت آمریکا از هر کسی در ایران یک ننگ است. گروه ها و افراد سیاسی علاوه بر متمایز کردن مرز خود با دشمن، باید مرز خود را با مزدوران، نوکران و افرادی که در خدمت دشمن هستند نیز مشخص کنند».
البته بوش حق دارد با چنین صراحتی از اصلاح طلبان حمایت کند. او یک بار دستاوردهای شیرین همکاری با آنها را چشیده و از آن به عنوان «نتایج دلگرم کننده» یاد می کند. آذرماه سال گذشته بوش در موسسه بروکینگز با حسرت گفته بود: «ایران هسته ای را تحمل نخواهیم کرد. ما قبل از آنکه احمدی نژاد بر سر کار بیاید، داشتیم به نتایج دلگرم کننده ای در خصوص موضوع هسته ای ایران می رسیدیم، چون آنها با توقف غنی سازی موافقت کرده بودند. متاسفانه پس از انتخابات رئیس جمهور احمدی نژاد، ایران مسیر برعکسی را برگزید و اعلام کرد بار دیگر به غنی سازی دست می زند».

 روزنامه کیهان


  

88/8/23
9:5 ص

تکذیب می کنم ، من شاگرد آیت الله مصباح نیستم

 

در میان خبرهای چند روز قبل، دیدم که برخی از سایت ها و به دنبالش برخی از مطبوعات با ذوق زدگی از انتشار اسامی شاگردان آیت‌الله مصباح برای اولین بار خبر داده بودند. دو چیز در نحوه بازتاب این خبر برایم جالب توجه بود: اول این که یک استاد حوزه علمیه قم تا این اندازه تاثیرگذار شده که تنها انتشار نام چند شاگرد وی به مانند یک بمب خبری در میان رسانه ها عمل می کند و دیگری این که نام خودم را در میان شاگردان آیت‌الله مصباح دیدم.

شخصیت های علمی بسیاری هستند که دائما تلاش می کنند تا خود را به عنوان یک فرد تاثیرگذار و با ثمره بسیار معرفی کنند اما شما نه تنها خبری از شاگردانشان نمی بینید که حتی تلاش هر روزه آنها برای بزرگ شدن نامشان در یادها به کوچکی شان می انجامد. راز این نتیجه بر عکس را اهل بیت(ع)‌ در بیاناتشان با درجه اخلاص افراد در ارتباط دانسته اند.

نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای این گونه القا کرده که رسایی هم شاگرد آیت‌الله مصباح است، در حالی که متاسفانه یکی از بزرگ‌ترین عیوب دوره تحصیلی بنده در حوزه علمیه قم، همین بوده که شاگرد ایشان نبوده ام و اساسا توفیق نیافتم تا در محضرشان کسب فیض علمی کنم. شاید برایتان جالب باشد، بدانید که من حتی تاکنون یک ساعت هم پای منبر و سخنرانی این استاد بزرگ ننشسته ام. البته در زمان تالیف کتاب بازی ترور که به واکاوی ترور سعید حجاریان و مسائل پشت پرده آن پرداخته،‌ برای بررسی مواضع و خطبه های نماز جمعه آیت‌الله و تاثیر آن بر موضوع خشونت و ترور -که نه تنها تاثیر ایجابی نداشت بلکه در موارد متعددی این رفتارها را غیر شرعی دانسته بود-، برخی از کتاب های این استاد محترم و به‌ویژه خطبه های نماز جمعه ایشان را خواندم و الحق و الانصاف بر اندوخته های علمی‌ام که بسیار ناچیز است، افزودم. با این وجود هرگز توفیق نداشتم تا به عنوان یک شاگرد در برابرشان زانو بزنم.

این نقیصه اما با لطف الهی به شکل دیگری جبران شد و از سال 78 که اندک اندک جریان نفاق جدید بیش از گذشته سایه شوم خود را در فضای فرهنگی و سیاسی جامعه پهن کرد،‌ طلبه کوچکی مثل من هم ناگهان خود را در کنار دوستان مصمم و با بصیرت دیگری دید که برای مبارزه در میدان جنگ نرم و جنگ فرهنگی آن روز اعلام آمادگی کرده بودند و البته در میان آن جمع، برخی از شاگردان آیت‌الله مصباح نیز بودند. شاید همین مقطع را بتوان نقطه تشکیل جبهه جدیدی نام برد که برخی از یاد آن وحشت می کنند، مقطعی که شاگردان معنوی آیت‌الله، او را الگوی خود در میدان مبارزه و جنگ فرهنگی پسندیدند.

بله، اگر آیت‌الله مصباح را که در دوره غربت نیروهای حزب الله با رها کردن معتبرترین کرسی های دروس عقلی، برای دفاع از ولایت به تعبیر خودش همچون یک دوره‌گرد از این شهر به آن شهر رفت و با بیان مستدل و شیوایش به شبهات فرقه تجدید نظرطلبی که خود را اصلاح طلب می نامیدند، پاسخ داد و چهره نفاق جدید را خیلی زودتر از دیگران آشکار کرد، باید بگویم که طلبه ای مثل من تلاش می کند تا شاگرد این عالم دینی باشد.

اگر در برابر صدها تیتر دروغ و گزارش و خبر تحریف شده که همگی با دستور فرماندهان جنگ نرم در سال های دوم خرداد از اتاق های جنگ روانی به سوی این عالم جلیل‌القدر شلیک می شد و او در برابر این همه هجمه، فقط لبخند می زد و می گفت کار برای خدا این تخریب ها را هم به دنبال دارد، باید بگویم که طلبه ای مثل من تلاش می کند تا شاگرد این عالم دینی باشد.

اگر سخنرانی های صریح و آگاهی بخش ایشان را ملاک قرار دهید که دشمنان ولایت را به ستوه می آورد تا جایی که تئوریسین های خشنونت طلبی مدرن با عصبانیت فریاد می زدند،‌ مصباح تئورسین خشنونت است و صدها فحش و ناسزا را در دوره "جامعه چند صدایی" و "زنده باد مخالف من" نصیبش می کردند و او در مقابل می گفت که در کنار آب درمانی و سوزن درمانی،‌ فحش درمانی هم داریم،‌ چرا که تجربه کرده بود اگر برای خدا کار کند و فحش و ناسزایش بدهند، نیرو و توانش بیشتر می شود،‌ باید بگویم که طلبه ای مثل من تلاش می کند تا شاگرد این عالم دینی باشد.

اگر در دوره ای که عده ای به عناوین دانشگاهی و حوزوی خود دل خوش کرده و تمام تلاش‌شان این است که کسی از آنها رنجیده نشود و با مواضع دو نبش‌شان تلاش می کنند تا به‌اصطلاح دم همه را داشته باشند و خط اتوی لباس‌شان به‌هم نخورد و وقتی در خیابان راه می روند،‌ گرد و خاکی بر عبای‌شان ننشیند، علمایی را می بینیم که برای خدا از منافع و عناوین خود می گذرند و با صراحت تمام پنجه در پنجه منافقین جدید می اندازد و جوانان دل‌پاک جامعه را در میدان جنگ شبهات تنها نمی گذارند، باید بگویم که طلبه ای مثل من تلاش می کند تا شاگرد این عالم دینی باشد.

اگر در دوره ای که بی بصیرتی مانند آنفولانزای نوع A به بیماری خطرناکی مبدل شده تا جایی که خواص با سابقه و نام آشنای تاریخ انقلاب را به زمین می زند و نام آنها را در تاریخ این کشور به عنوان خواص مردود ثبت می کند،‌ خواصی که نمی توانند یا نمی خواهند بفهمند دشمنی امروز نفاق جدید با مثل احمدی‌نژاد نیست و تیرهای این جریان فاسد، حاکمیت ولایت فقیه را نشانه گرفته و در این بین شما عالم با بصیرتی را می یابید که نه از 6 ماه قبل از انتخابات که از 6 سال قبل از آن،‌ خبر این ولایت شکنی ها را داده بود،‌ شما جای من باشید، تلاش نمی کنید تا شاگرد این عالم دینی باشید و به این شاگردی افتخار کنید؟

راستش را بخواهید به نظر من سایت هایی که اسامی حدود 30 نفر را به عنوان شاگردان آیت‌الله منتشر کردند، نه تنها در حق این استاد معظم بلکه در حق شاگردانش نیز ظلم کردند! کمی به اطراف خود نگاه کنید، شاگردان آیت‌الله مصباح خیلی بیش از آن هستند که شما بتوانید آنها را بشمارید،‌ همان‌هایی که در اوج امیدواری جریان تجدیدنظرطلب، حماسه جریان عدالت‌طلبی را خلق کردند و 4 سال در برابر تمام تهاجم دشمن داخلی و خارجی مقاومت کردند و پس از این همه تخریب حاکمیت ولایی، حماسه 22 خرداد امسال را آفریدند و 40 میلیون را پای صندوق های رای کشاندند و پس از انتخابات در برابر توطئه انقلاب مخملی دشمن برای تسویه حساب با ولایت با تمام وجود به دفاع از ولی خود پرداختند.

بله، بسیاری ازطلاب، دانشجویان و بسیجیان ودلسوزان با بصیرت امروز، هر چند مثل رسایی برای ساعتی در کلاس درس آیت‌الله نبوده اند اما قطعا شاگرد این مصباح‌اند، مصباح تکلیف گرایی،‌ مصباحی که به ما یاد داده برای انجام تکلیف نه تنها باید از منافع شخصی زیادی بگذریم که باید ضررهای بسیاری را هم به جان بخریم و نهراسیم.‌ ما شاگرد مکتب ولایتیم همانطور که آیت‌الله مصباح شاگرد این مکتب است و البته به این شاگردی افتخار می کنیم همانطور که استاد افتخار می کند. پس از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران


  

88/8/21
8:30 ص

حاجی برونسی و اخراجی ها

 

شهید حاج عبدالحسین برونسی، فرمانده تیپ جواد الائمه(ع)

  

گروهان آرپی جی زن ها

سید کاظم حسینی

 

جوان رشیدی بود و اسمش دادیرقال. موردش را نمی دانم، ولی می دانم از گردان اخراجش کرده بودند. یک نامه دستش داده بودند و داشت می رفت دفتر قضایی.

همان جا توی محوطه، حاجی برونسی دیدش. از طرز رفتن و حالت چهره اش فهمید باید مشکلی داشته باشد. رفت طرفش. گفت: سلام.

ایستاد. جوابش را داد. حاجی پرسید: چی شده جوون؟

آهسته گفت: هیچی، منو اخراج کردن، دارم می رم دفتر قضایی.

حاجی نه برد و نه آورد، دستش را گرفت و باهاش رفت. توی دفتر قضایی نامه اش را پس داد و گفت: آقا من این رو می خوام ببرم.

گفتند: این به درد شما نمی خوره آقای برونسی.

گفت: شما چه کار دارین؟ من می خوام ببرمش.

آوردش گردان.

مثل او، چند تا نیروی دیگر هم داشتیم. همه شان جوان بودند و از آن اخراجی ها. از همان اول جذب حاجی می شدند. حاجی هم حسابی روی فکر و روحشان کار می کرد. جوری که همه، دل بخواهی می رفتند توی گروهان ویژه، یعنی گروهان آرپی جی زن ها. همیشه سخت ترین قسمت عملیات با گروهان ویژه بود.

مدتی بعد، همان دادیرقال شد فرمانده گروهان ویژه، و مدتی بعد هم اسمش رفت تو لیست شهدا.

یک روز به خاطر دارم حاجی به فرمانده قبلی دادیرقال می گفت: شما این جوونها رو نمی شناسین، یک بار نمازش رو نمی خونه، کم محلی می کنه، یا یه کمی شوخی می کنه، سریع اخراجش می کنین؛ اینها رو باید با زبون بیارین تو راه، اگه قرار باشه کسی برای ما کار بکنه، همین جوونها هستن......

منبع: خاک های نرم کوشک


  

88/8/14
9:1 ص

خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسى (فراموش) بشود

 

 

 

...نباید مـا فـرامـوش کنیم که در جنگ با آمریکا هستیم . ما در جنگ با آمریکا و تفاله هاى آمریکا، این تـفـاله هـائى کـه قـالب زدند خودشان را و ما غفلت کردیم ، الان هم هستند. باید هر یک از ایـنـهـا را شـنـاسـائى کنید و به دادگاه ها معرفى کنید، ننشینید که باز یک جائى را آتش بـزنـنـد، ایـنـهـا مـى خـواسـتـنـد یـک شـلوغـى بـشـود، یـک انـفـجـارى حـاصـل بـشـود و مردم از صحنه بیرون بروند و دیدند که خیر، عکس شد مطلب مردم ، این شهادت اسباب این شد که همه با هم منسجم بشوند.این اسباب این شد که مشت این ادعا کن ها که ما براى آزادى و براى کذا مى خواهیم زحمت بکشیم و باید این ملت آزاد باشد و کذا، مشت اینها باز شد که اینها از چه سـنـخ آزادى مـى خـواهـند، آزادى انفجار، آزادى انفجار اینها مى خواهند، اینها خواستند که این مـنـافـقـیـن هـم آزاد بـیـایـنـد تـوى مـردم و بـعـد از یـک سـال دیـگـر بـسـیـارى از جوانهاى ما را منحرف کنند آزادانه و بسیارى از کارهائى که مى خـواهـند زیر جلى انجام بدهند، آزادانه انجام بدهند. براى اینکه آزادى است ، بى جهت نیست کـه در آن نـطـق هاى با اجتماع زیاد روز عاشورا سوت مى زنند و کف مى زنند، امام مظلوم ما بـه شـهـادت رسـیده ، روز شهادت امام مظلوم ما، پاى نطق و سخنرانى یک نفر آدمى که با آنـهـا دوست است کف مى زنند و سوت مى کشند و آمریکا را از یاد مى برند. خط این بود که اصـلا امریکا منسى بشود. یک دسته شوروى را طرح مى کردند تا آمریکا منسى بشود، یک دسـته الله اکبر را کنار مى گذاشتند، سوت مى زدند و کف مى زدند آن هم در روز عاشورا، خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسى بشود. و لهذا دیدید که آن روزى که این جوانهاى بیدار عزیز ما این لانه جاسوسى را گرفتند، این شیاطین به دست و پا افتادند. یـکـى گفت که اینها خط شیطان هستند و دنبال این کردند که ما الان اسیر آمریکا هستیم . نه ایـنـکـه نـمـى فـهـمـیـدنـد کـه نـه ، اسـیـر آمـریـکـا نـیـسـتـیـم ، مـى خـواسـتـنـد که ما را از اسـتـقـلال بـیـرون بـیـاورنـد و بـه دامـن آمـریـکـا بـیـنـدازنـد و قـضـیـه گـرفـتـن ایـن محل جاسوسخانه ناگوار بود براى آنها، براى اینکه پرونده هاى اینها هم ظاهر مى شد، پـیـدا مـى شـد ایـن پـرونـده ها. اینهمه کوشش براى اینکه اینها را رها کنید بروند، ما در گرو آمریکا هستیم ، اینها را بگذارید بروند اینهااین جوانهاى عزیز ما که مى گفتند ما در خـط اسـلام هـسـتیم ، مى گفتند به آنها که شما در خط شیطان هستید، خوف این بود که این پـرونـده هـا ظـاهـر بـشـود و ایـن چـهره هائى که قالب زدند خودشان را، این چهره ها معلوم بشود که چطور اشخاصى بودند.

بیانات امام روح الله در جمع اعضاى خانواده هاى شهداى فاجعه 7 تیر و اعضاى دفترمرکزى حزب جمهورى اسلامى 13 تیر 1360

 

/////////

اول از همه حضور بی نظیر و میلیاردی (!) سبزهای اموی را به هواداران بنی صدر ریشدار تبریک عرض می کنم! بعد از ماه ها برای تبلیغ حضور در روز 13 آبان و حمایت از آمریکای جنایتکار، گرد آوردن جمعیت عظیم و باورنکردنی کمتر از 2000 نفر! از جمعیت 70.000.000 نفری ملت ایران کاری بس عظیم است که تنها از فتنه گران سبز بر می آمد که به نحو احسن این کار خارق العاده را به سرانجام رساندند!!!!! این جماعت نفاق پیشه هم دم از امام روح الله (س) می زنند و هم در مسیر کاملاً متضاد ایشان حرکت می کنند! مرگ بر روسیه می گویند و خواستار برپایی جمهوری ایرانی! هستند، که هر دو مورد، مخالف نظر صریح و قاطع امام است که در همین وبلاگ هم به آن اشاره شد........ هم شعار صهیونیستی نه غزه، نه لبنان سر می دهند، هم دم از شهید همتی می زنند که با قوای محمد رسول الله(ص) عازم سوریه و لبنان شد تا با دشمن صهیونیستی وارد نبرد مستقیم شود آن هم در شرایطی که در ایران با صدام یزید مشغول جنگ بودیم! الحمدالله الذی جعل اعدائنا من الحمقا..... خداوند تبارک و تعالی را شکر می کنیم بابت این لطفش به ما! این منافقان دست روی هر چیزی که می گذارند به راحتی می توان نقیضش را در گفتار و کردار ایشان دید!........ وجود این فتنه گران سبزپوش برای ما با برکت است... ببینید چگونه با گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب، جوانان و نوجوانانی که سالهای اول انقلاب نبوده اند و یا متولد سالهای ابتدایی انقلاب هستند پر شور وارد میدان می شوند و موجب خلق حماسه های با شکوهی مانند انتخابات 22 خرداد و حماسه حضور چهل میلیونی و نماز جمعه 29 خرداد و راهپیمایی روز قدس و 13 آبان و ... می شوند.... همه این ها به خاطر وجود منافقین و تبلیغات استکبار است که موجب می شود جوان ایرانی احساس تکلیف کند و بر خود واجب بداند در صحنه حاضر شود تا انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان نیفتد.....

 بی خیال فتنه گران سبز! .... حضور پر شکوه شما ملت شهیدپرور ایران را تبریک می گوییم جداً راهپیمایی سراسری امسال فوق العاده بود و در تاریخ 30 گذشته سابقه نداشت... جداً مشت محکمی به دهان فتنه گران سبز بخصوص سر دسته اوباش میرحسین موسوی زدید، مرحبا بر غیرتتان.... امیدوارم با این کاهش شدید هواداران فتنه سبز و عدم همراهی خیابانی با اراذل و اوباش سبز پوش، قوه قضائیه از انفعال خارج شود و حالا که بیشتر از 128 نفر از نمایندگان ملت در مجلس هم از میریزید شکایت کردند این منافق را دستگیر و محاکمه و به اشد مجازات برسانند. اگر قوه قضائیه در مقابل سران فتنه یعنی موسوی خوئینی ها، موسوی، خاتمی و کروبی و فرزندان هاشمی سکوت پیشه کند دیگر نمی توانند انتظار این را داشته باشند که ملت ایران به سیستم قضائی ایران اعتماد کند... مردم فریب خورده را دستگیر می کنند اما فریبکار را نه! این یاوه گویان سبزپوش هم دست از مظلوم نمایی بردارند و حنایشان برای مردم رنگی ندارد، به مأموران حفظ امنیت کشور حمله می کنند و ایشان را مضروب و مصدوم می سازند و مظلوم نمایی هم می کنند! منافقان سبز به دو گروه تقسیم می شدند و عده ای خود را بسیجی جا می زدند و به سایر رفقایشان حمله می کردند تا مردم را تحریک کنند تا به خواسته های شوم شان برسند اما با هوشیاری مردم این بازی های احمقانه اشان هم نقش بر آب می شد........


  

88/8/13
4:38 ع

تصاویری از راهپیمایی یوم الله ?? آبان و تجمع مقابل جاسوسخانه سابق شیطان بزرگ

 

این بنده خدا جانبازه و پای مصنوعیش تو عکس قبلی معلومه! نشد یه عکس درست و حسابی ازش بگیرم.......

 


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ