سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

90/9/21
9:35 ع

جوابیه فراکسیون انقلاب اسلامی به تخریبهای سایت حامی قالی باف

 

مدیریت سایت فردا

با سلام 

طبق ماده 23 قانون مطبوعات، متن ذیل را به عنوان جوابیه در پاسخ به یادداشت "ارزیابی دو نماینده از عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی" که در تاریخ 20 آذر 90 از ساعت 7:18 صبح بر روی خروجی آن سایت قرار گرفته، در همان بخش و با همان سایز و به همان مدت زمان قرار دهید. 

حمید رسایی 

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی

 

سایت فردا که منسوب به شهردار تهران است در راستای روند تخریبی خود این بار به سراغ دو تن از نمایندگان مجلس رفته تا با استفاده از آنها به تخریب فراکسیون انقلااب اسلامی بپردازد والبته متاسفانه گزینه هایی را برای این اقدام برگزیده که اما و اگر درباره عملکرد آنها بسیار است. 

 

در این که نمایندگان مذکور چنین گفتگویی را با سایت فردا انجام داده اند یا نه ، تردید است – آقای قاضی پور طی تماسی انتساب این گفتگو به خود را تکذیب کردند – و البته سایت فردا تاکنون چندین بار اقدام به انتشار اخبار دروغ به نقل از این و آن کرده و بعد از اعتراض شخصیت ها حاضر به درج جوابیه آنها نشده که در همین زمینه در حال حاضر پرونده ای قضایی با شکایت شکات از جمله اینجانب در دستگاه قضایی مفتوح است.

 

اما مهمترین سخن دو نماینده ای که ادعا شده با سایت فردا مصاحبه کرده اند، این است که تاثیر فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس در حد صفر است و اعضای این فراکسیون در بررسی هیچ طرح و لایحه ای فعال نبوده اند! یا ادعا شده فراکسیون انقلاب اسلامی در تعیین هیات رییسه مجلس هیچ تاثیری نداشته است و ...

 

به اطلاع سایت فردا و جناب آقای عباسپور که این سایت با طناب آن به چاه رفته است، می رسانم که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی در طرحها و لوایح بسیاری مشارکت داشته و تاثیرگذار بوده اند که ذکر همه آنها از حوصله این جوابیه خارج است و برای نمونه تنها به ذکر دو مورد اشاره می شود:

 

1 . همه می دانند که آقای عباسپور نقش محوری و کلیدی در مصوبه وقف 000 /250 میلیارد تومان اموال دانشگاه آزاد برای چند نفر خاص داشت. مصوبه ای که آبروی مجلس هشتم را برد و در کارنامه آن به عنوان یکشنبه سیاه ثبت شد. همین اقدام آقای عباسپور و لابی های پشت پرده آن با هیات رییسه بود که کمیسیون اصل نود را به بررسی رفتار هیات رییسه واداشت و نتیجه آن این بود که طی گزارشی، کمیسیون اصل نود، رفتار هیات رییسه را محکوم کرد اما هیات رییسه بر خلاف نص صریح آیین نامه داخلی، هرگز اجازه قرائت آن را در صحن علنی نداد! 

 

همین رفتار آقای عباسپور سبب شد تا اعضای محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات در اعتراض به دور زدن کمیسیون و به نوعی فریب آنها به مدت چند هفته از حضور در جلسات کمیسیون خودداری کنند و خواستار استعفای ایشان از ریاست کمیسیون شوند. شاید برای مخاطبان محترم نتیجه پایانی این موضوع مهم باشد که در نهایت چه شد؟ در نهایت آقای عباسپور به پیشنهاد هیأت رییسه مجبور شد به عضو شاخص فراکسیون انقلاب اسلامی - حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی – که در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشت، متوسل شود و تعهد دهد که دیگر مرتکب چنین رفتارهایی نمی شود تا برای تشکیل جلسات کمیسیون، دکتر آقا تهرانی با اعضای محترم کمیسیون صحبت کنند و واسطه شوند تا ایشان بتواند به کارش ادامه دهد. 

 

البته در این بین لازم به توضیح نیست که فاصله 000/000/000/000 /250 تومان وقف اموال دانشگاه آزاد به نام چند نفر، با مبلغ 000/000/000/000/ 3 تومان فساد بانکی اخیر که سر و صدای بسیاری کرد 000/000/000/000 /247 تومان است و این کجا و آن کجا !

 

در عین حال همه می دانند که دو روز بعد از یکشنبه سیاه، طرحی توسط اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی تهیه شد که بر اساس آن دانشگاه آزاد از ذیل مصوبه دو روز قبل مجلس خارج می شد و در حقیقت بر اساس آن طرح، دیگر امکان وقف 000/000/000/000 /250 تومان اموال دانشگاه آزاد نبود. البته بعدها رسما از سوی مدیران دانشگاه مبلغ واقعی اموال دانشگاه آزاد، خیلی بیشتر از این اعلام شد. طراح این دوفوریتی بنده بودم که بسیاری از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی آن را امضا کردند. حجت الاسلام و المسلمین حسینیان این طرح را در صحن علنی مطرح کردند و اتفاقا در همین جلسه بود که وقتی آقای علی مطهری به عنوان مخالف سخن می گفت، در اقدامی بی سابقه به همکار محترمش آقای کوچک زاده فحاشی کرد و گفت (...)  و البته بعدها این بخش از مذاکرات بر خلاف آیین نامه داخلی مجلس از مشروح مذاکرات حذف شد و به چاپ رسید! 

 

این سه نفر دقیقا همان افرادی هستند که سایت قالیباف تصویر آنها را در خبر خود درج کرده و در کامنتی که ذیل آن قرار داده، نوشته : "همه فتنه ها زیر سر همین سه نفر است" که البته در همین اظهار نظر هم اشتباه کرده چون تعداد نمایندگانی که خواب را از کانون های قدرت و ثروت گرفته و خواهند گرفت بیش از این سه نفر هستند.

 

2 . همه می دانند در همین چند هفته گذشته، وقتی مجلس شورای اسلامی به استفساریه ای در باره تبصره 3 ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری رای داد، موجی از اعتراضات به حق در خصوص موضوع حقوق مادام العمر مدیران و بویژه 80 درصد حقوق مدیریتی برای مدیرانی که از مقام خود تنزل کرده اند، در جامعه شکل گرفت. پس از چند روز وقتی جلسات علنی مجلس آغاز شد، دو جریان در صدد اصلاح این قانون تبعیض آمیز بر آمدند. یک گروه تمام تلاشش را کرد تا فقط استفساریه را پس بگیرد و البته با این اقدام، هیچ یک از اشکالاتی که مردم و برخی از رسانه را به اعتراض داشتند، برطرف نمی شد. چون اصل تبعیض در تبصره 3 ماده 71 بود و نه در استفساریه صورت گرفته. با این حال برخی از همکاران اصرار داشتند که فقط با پس گرفتن استفساریه سر و ته موضوع را حل کنند! تا جایی که در صحن علنی مجلس با طراحی خاصی تلاش کردند تا دو فوریتی که به دنبال حذف تبصره 3 ماده 71 بود، مطرح نشود و فقط دوفوریتی لغو استفساریه مطرح شود!

 

والبته باز همه می دانند که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، امضا کنندگان طرح دوفوریتی لغو تبصره 3 ماده 71 بودند و باز همه می دانند که پایداری اعضای این فراکسیون بود که اجازه نداد هیات رییسه در اقدامی غیر قانونی، دستور جلسه را تغییر دهد و حتی کار کشیده شده به برخی اعتراضات و ترک صحن علنی و ... که همین سر و صدا و اعتراض به گوش رهبر معظم انقلاب رسید و در همان روز که آقای لاریجانی به دیدار معظم له رفته بود، این تذکر دلسوزانه را از جانب ایشان شنید که چرا هیات رییسه اجازه طرح این دوفوریتی – حذف تبصره 3 ماده 71 – را نداد و به دنبال همین تذکر بود که جناب آقای لاریجانی یک روز بعد از آن که نمایندگان به حذف تبصره 3 رای ندادند، با ناراحتی از این اقدام یاد کنند و حفظ آبروی مجلس را در لغو تبصره 3 ماده 71 بدانند یعنی همان طرحی که فراکسیون انقلاب اسلامی آن را مطرح کرده بودند و البته بر آن پایداری کرد تا به نتیجه رسید. از قضا طراح این دو فوریتی نیز بنده بودم که دیگر اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی آن را امضا کردند و آقای حسینیان به عنوان موافق آن سخن گفت و وقتی هیات رییسه قصد داشت جلوی طرح آن را بگیرد، آقای کوچک زاده و بسیاری از همکاران دیگر با اعتراض های صریح خود،‌ در برابر اقدام غیر قانونی هیات رییسه ایستادند.

 

اگر فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس هشتم هیچ کاری نکرده باشد – که البته اقدامات ارزشمند بسیاری داشته و بزودی کتاب آن به انتشار می رسد – همین دو اقدام برای این که در برابر مردم سر بلند باشد کافی است. البته همانطور که ذکر شد، بسیاری از طرح ها ، پیشنهادات، ‌مخالفت ها و موافقت ها با لوایح یا طرح ها در صحن علنی و در کمیسیون های تخصصی توسط اعضای محترم این فراکسیون مطرح می شود اما همانطور که ذکر شد،‌ طرح همه آنها از حوصله این جوابیه خارج است.

 

3 . در خصوص میزان تاثیرگذاری فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات هیات رییسه نیز به همین نکته بسنده می کنیم که حضور آقایان دهقان و فرهنگی نتیجه تلاش و پیگیری های فراکسیون انقلاب اسلامی بوده و البته همه این اقدامات در صورتی ارزشمند خواهد بود که مورد رضای خدای تبارک و تعالی باشد. برای اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی همین بس است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با دیداری که برخی از اعضای این فراکسیون با معظم له داشتند و متن آن چندی قبل منتشر شد، فرمودند: پایداری شما بر مبانی و اصول در مجالس ماندگار خواهد شد.    

      

والسلام والعاقبة للمتقین

رونوشت: 1 . جناب آقای جعفری دولت آبادی، دادستان محترم تهران پیرو مذاکره تلفنی جهت اطلاع و اقدام مقتضی

2 . جناب آقای منصوری، قاضی محترم پرونده پیرو مذاکره تلفنی جهت اطلاع 

 


  

90/9/10
6:38 ع

بیانیه‌   تسخیرکنندگان سفارت روباه پیر

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام دولت استعمارگر روباه پیر در اخراج کارمندان سفارت ایران در این کشور دست و پا زدنی است عاجزانه ناشی از حقارت این دولت در مقابل خشم انقلابی دانشجویان و ملت ایران در سفارت انگلیس در ایران. حرکت انقلابی دانشجویان ناشی از عملکرد خصمانه چندصد ساله این دولت خبیث در ایران و سایر کشورهاست  .

سوال جدی در اینجا این است که تا کنون سفیر ایران از این کشور اخراج نشده بود و امروز که این دولت خبیث در این اقدام انقلابی به خاک مذلت کشانده شد این کار را کرد. این نشان از منفعتی دارد که تا کنون انگلیسی‌ها در رابطه با ایران داشته‌اند. نشان از جاسوسی‌هایی دارد که در شبه سفارت این رژیم در تهران بر کشوری روا می‌شده است که عکس العمل‌های زیرکانه و مقتدرانه او در برابر استعمارگری‌های استعمارگر پیر همیشگی بوده است. رابطه با انگلیس را میخواهیم چکار؟ چرا که این رابطه برای آنها سود است و برای ما ضرر  .

سابقه تاریخی ملت ایران مملو از اقدامات خصمانه و استعمارگرانه دولت خبیث انگلستان بوده و برای کسانی که حتی از دور دستی بر آتش تاریخ دارند این مساله واضح است که استعمارگری این رژیم محدود در خاک ایران اسلامی نیز نبوده و جای جای سرزمین‌های جغرافیای استضعاف از چنگال‌های خون آلود این رژیم، مجروح و زخم خورده است  .

همکاری در ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، پناه دادن به تروریست‌های پیشانی سفید، پروپاگاندای سیاسی و تبلیغاتی علیه آرمان‌های ملت ایران، تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت شریف ایران و … تنها برخی از اقدامات اخیر این رژیم استعمارگر علیه ملت انقلابی ایران است. اما بعد از دوران فتنه سال 88 و شیطنت‌های روباه پیر و رسوایی‌های پی‌درپی رسانه دولتی انگلستان، بی‌بی‌سی، که دیگر معیارهای حرفه‌ای را نیز کنار گذاشته و مانند یک بوق تبلیغاتی به ضدیت با نظام اسلامی می‌پرداخت، بارها و بارها این انتظار از دستگاه‌های متولی می‌رفت تا با اقدام درخور و مناسب پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌ها و دخالت‌های مکرر رژیم استعمارگر انگلیس بدهند و در حداقلی‌ترین اقدام ممکن سفیر این رژیم را از ایران اخراج کنند اما این اقدام با تعلل‌های مکرر به تاخیر افتاد تا اینکه پس از آخرین اقدام بی‌شرمانه رژیم انگلستان در تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی با اقدامی تحسین برانگیز و طی طرحی 2 فوریتی رای به کاهش سطح روابط جمهوری اسلامی ایران و رژیم استعمارگر انگلستان داد  .

هرچند که انتظار ملت انقلابی ایران این بود که فراتر از اخراج سفیر این کشور از خاک ایران باشد، به علت اینکه این رژیم لیاقتِ داشتن روابط با نظام اسلامی را نداشته و سفارت‌خانه آن جز شیطنت و فتنه‌گری کار دیگری در ایران ندارد، اساسا روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با انگلیس خبیث قطع شده و انشاء الله که در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد و به طور کلی جمهوری اسلامی ایران مناسبات خود را با این رژیم منفور ملت ها قطع نماید.

بر این اساس ما دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های ایران در سالگرد ترور استاد عالیرتبه‌مان که با همکاری سرویس‌های جاسوسی غرب علی الخصوص انگلیس انجام شد دست به تجمع خودجوش و پرخروش در مقابل سفارتخانه روباه پیر در تهران زدیم و گوشه‌ای از خشم ملت ایران را در این حرکت نشان دادیم تا خاطر نشان کنیم که مقابله با این رژیم خواست ملت ایران است و تسخیر سفارت سیلی دانشجویان به رژیم سلطنتی انگلیس بود و این مستکبران باید بدانند که هنوز آغاز راه بود و مشت‌های پولادین ملت‌ها در راه است.

بوق‌های تبلیغاتی انگلیسی کوشیدند در این میان، تحقیر اخراج سفیرشان از خاک ایران را با هوچی‌گری و جنجال کاهش داده و با تشکیل جلسات پوچ و بی‌ارزش و صدور بیانیه‌هایی که ارزش کاغذپاره را نیز ندارد بار تحقیر خود را کم کنند. اما باید به گوش باشند که جنبش دانشجویی ایران به ایشان شدیدا هشدار می‌دهد که در صورت استمرار این گونه اقدامات خصمانه باید منتظر خروش ملت ایران در کنار تمام ملت‌های منطقه علیه ظلم و ستمگری دولت انگلستان باشند و بدیهی است آنجا که پای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اصول اساسی نظام نظیر مبارزه با استعمار و استکبار برسد ملت ایران به عنوان پیشتاز بیداری و انقلابی‌گری در منطقه خاورمیانه و جهان، از یاوه‌گویی آمریکایی و انگلیسی‌ها باکی ندارند.

در این میان رسانه‌های مستقل نیز باید به این نکته عنایت داشته باشند که فریب هوچی‌گری‌های رسانه‌ای جریان استکبار را نخورده و به هوچی‌گری‌های ایشان ضریب ندهند. چرا که این‌ها نعره‌های اخراج آمریکا و انگلیس از منطقه خاورمیانه است که در پوشش زرورق‌های حقوقی و رسانه‌ای به خورد مخاطب داده می‌شود.

در پایان اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور به استعمار انگلیس هشدار می‌دهند که پیام اعتراض مقابل سفارت این رژیم آن است که مراقب عواقب هرگونه اقدام خصمانه علیه ملت مسلمان ایران باشند و بیش از این تن به تحقیر و ذلت ندهند.

والعاقبه للمتقین

دفتر تحکیم وحدت

جنبش عدالتخواه دانشجویی

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور


  

90/9/9
7:15 ع

مجلس در رأس امور است - امام خمینی(ره(

 

 

مجلس در نظام جمهوری اسلامی مظهر اراده ی مردم مهمترین نهاد نقش آفرین مردم در سرنوشت خودشان هست. مجلس باید عصاره ی فضایل ملت باشد. ملتی که همواره در راه آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند و در این راه سختی ها کشیده اند. ملتی که برای رسیدن به آرمان های امام خمینی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند. و برای حفظ انقلاب اسلامی در رکاب مولا و مقتدایشان امام خامنه ای صلابت و استقامت خود شجاعانه ایستاده اند.

سال روز شهادت مدرس روز مجلس اعلام شده است. انتخاب این مناسبت هم معنادار است و هم پیام آور. چه اینکه مدرس الگوی بی بدیلی برای نمایندگان همه ی ادوار مجلس خواهد بود. مدرس تنها نماینده ای بود که در مقابل اولتیماتوم دولت روس ایستاد و به نمایندگان جرأت داد تا اولتیماتوم را رد کنند. مدرس نماینده ای بود که در اوج نفوذ انگلیس در ایران با صلابت تمام در برابر قرارداد استعماری 1919 انگلیس ایستاد تا جایی که سفیر انگلیس او را مهم ترین شخصیت مخالف قرار داد معرفی کرد. مدرس صاحب بصیرتی بود که آینده ی رضاخان را دقیق تحلیل و تصریح می کرد: سگ نگهبان اگر صبح گاهان پای بچه ی صاحبخانه را گاز بگیرد بهتر است سر شب او را بیرون کرد. این همان زمانی بود که بسیاری از نمایندگان مجلس تحت تأثیر سرکوب ناامنی های رضاخان شیفته ی وی شده بودند. مدرس شخصیتی بود که در طول دوره ی نمایندگیش نه از حقوق ویژه ای برخوردار شد، نه خشتی بر خشتی نهاد، نه کاخی برافراشت، نه مالی اندوخت، نه به کانونهای قدرت وصل شد و نه به کانونهای ثروت، او زاهدانه آمد و زاهدانه نیز رفت.

به همین جهت بود که امام خمینی به مردم توصیه کردند که «سعی کنید مثل مدرس را انتخاب کنید»

امام خمینی در لزوم نمایندگانی چون مدرس فرمودند: «اگر در هر شهری و استانی چند نفر مؤثر افکار مثل مرحوم مدرس شهید را داشتند، مشروطه به طور مشروع و صحیح پیش می رفت و قانون اساسی با متمم آن که مرحوم حاج شیخ فضل الله در راه آن شهید شد دستخوش افکار غربی و دستخوش تصرفاتی که در آن شد نمی گردید، و اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم ایران آن رنج های طاقت فرسا را نمی کشیدند». امام خمینی علت عظمت مدرس را در خودساختگی وی می دانستند و فرمودند: «یک سید خشکیده ی لاغر لباس کرباسی.... من یک روز رفتم درس ایشان، مثل اینکه هیچ کاری ندارد، فقط طلبه ای است دارد درس می دهد. این طور قدرت روحی داشت در صورتی که آن وقت در کوران آن مسائل سیاسی بود... من مجلس آن وقت را هم دیده ام. کانّه مجلس منتظر بود که مدرس بیاید، با اینکه با او بد بودند، ولی مجلس کانّه احساس نقص می کرد وقتی مدرس نبود... این برای چه بود؟ برای اینکه یک آدمی بود که نه به مقام اعتنا می کرد و نه به دارایی و امثال ذالک، هیچ اعتنایی نمی کرد. نه مقامی او را جذبش می کرد».

اینک درآستانه ی انتخابات مجلس شایسته است از خدمات مجلس قدردانی و آسیب ها آن نیز کالبدشکافی شود.

مجلس دوره ی هشتم بارها در دفاع از انرژی هسته ای، در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و خباثت های انگلستان شجاعانه ایستاد و مواضع استکبار ستیزانه ی دولت را مورد حمایت قرارداد و این جای قدردانی دارد.

مجلس هشتم با تصویب لوایحی مانند هدفمند کردن یارانه ها دست دولت را در خدمت رسانی بازگذاشت و زمینه های خدمت رسانی را مهیا کرد.

با این حال مجلس هشتم با تصویب طرح هایی مانند وقف دانشگاه آزاد اسلامی، کاستن تعرفه ی واردات اتومبیل و تأنی در حذف تبصره ی 3 ماده ی 71 قانون خدمات کشوری(قانون دائمی شدن حقوق مدیران عالی نظام)، دل مؤمنان را رنجاند و جا دارد که مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

یکی ازآسیب های قانون گذاری مجلس هشتم تصویب انبوه قوانین غیرقابل اجرا بود. قانون و قانون گذاری با قوانین متقن، کارشناسی شده و قابل اجرا اعتبار پیدا می کند و به عبارتی باید بر کیفیت قوانین افزود نه بر کمیت آنها.

بی شک یکی از آسیب ها را باید در فرآیند قانون گذاری جستجو کرد که البته راه حل آن استفاده ی نهادینه از کارشناسان، دانشمندان، حقوق دانان و صاحبان تجربه در اجرای قوانین است

از انتظارات رهبری و مردم از مجلس هشتم زمینه سازی برای خدمت رسانی بیشتر قوه مجریه توسط قوه ی مقننه بود از جمله تدابیر مقام معظم رهبری در ابتدای مجلس هشتم این بود که دولت و مجلس برای خدمت رسانی بیشتر به مردم، حل مشکلات کشور و داشتن هماهنگی لازم در تصویب قوانین و اجرای آنها، و برای حل موارد اختلافی و اجرای آنها، همراهی لازم را با هم داشته باشند و برای حل موارد اختلافی فرمودند؛ هیأتی مشترک از مجلس و دولت مسائل اختلافی را بررسی و همگی بر تصمیمات نهایی گردن نهند. از مجلس هشتم انتظار می رود که در مدت باقی مانده تشکیل این هیأت را عملی کند تا این سنت حسنه بنام آن ثبت گردد.

از انتظارات دیگر رهبری دوری نمایندگان از کانون های قدرت و ثروت بود. برای پاسخ مثبت نمایندگان به این سفارش به حق رهبری لازم است تا به سرعت قانون نظارت بر نمایندگان اجرایی و هیأتی مرکب از نمایندگانی که در مدت سه سال گذشته امتحان خود را پس داده اند تشکیل تا طرحی قانونی را به مجلس پیشنهاد دهند که از حضور نمایندگان وابسته به قدرت و ثروت ممانعت به عمل آید.

در پایان از ملت فداکار و ولایی ایران می خواهیم که ضعفهای مجلس نه تنها نباید آنها را از حضور در انتخابات دلسرد کند، بلکه باید با احساس مسئولیت بیشتر برای مجلس ولایی، ساده زیست، استکبار ستیز، با استقامت در مقابل فشارها، مستقل، دلسوز، مدافع منافع مردم، انقلابی و حق گرا تلاش کنند و با جدیت تمام خود را برای حضور حداکثری آماده کنند.

بی شک حضور حداکثری مردم مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان مستکبر و پاشیدن خاک ناامیدی به چشم دشمنان حسودی خواهد بود که همواره چشم به کاستن پشتوانه ی مردمی نظام دوخته اند.

منبع: جبهه پایداری انقلاب اسلامی


  

90/9/9
7:13 ع

یکبار برای همیشه تاریخ

الحمد الله علی ما هدانا – خدای منان را سپاس بی‌کران برای هدایت یافتگان فی‌سبیل الله که با مجاهدت خویش و صبر و استقامت پرده از چهره نفاق زدودند و به پیروان مکتب روح الله نوید پیروزی دادند و خدا را صد شکر که منافقین با دست خویش خود را رسوا ساختند    .

امروز در مقابل این همه بی‌حرمتی به خون پاک شهیدان سکوت را جایز ندانسته و با اعتذار و پوزش از رهبر عظیم الشأنمان درپاسخ به مطالبی که در سایت منسوب به خوئینی‌ها و تحت عنوان ((از خوئینی‌ها بپرس رجائی و باهنر را چه کردی؟))درج گردیده است و با فرافکنی در این شرایط حساس جهان اسلام، سعی در القای نکته‌ای انحرافی در مسیر بیداری اسلامی که به زعامت و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی شکل گرفته است و برای عده‌ای غیرباور، بلکه تحمل و هضم آن نیز سنگین است و هدفی جز خلل در صف متحد امت شهید‌پرور جمهوری اسلامی به‌دنبال ندارند؛ به قصد قربت و انجام وظیفه، می‌خواهیم دین خود را به شهدا ادا نمائیم و صد البته نیت تخطی از فرمان مطاع رهبر کبیر انقلاب اسلامی نداشته و نخواهیم داشت، که لازمه ولایت‌مداری مطیع امر مولی‌بودن است    .

اما اگر رهبر و ولی‌مان به مصلحت بدانند ((یک‌بار برای همیشه تاریخ)) پرده از رازها و هزاران سؤال و چراهایی که در پرونده ای که به امر امام راحل عظیم الشأن (ره) بدون هیچ گونه اظهار نظر قضایی بسته شده است و آن را (( پرونده هشت شهریور )) ، (( پرونده انفجار نخست وزیری )) ، (( پرونده شهادت رجایی و باهنر )) و هر کس آن را به نامی می شناسد ، برداشته شود ، تا اذهان جامعه بی هیچ شائبه ای در جریان آن وقایع قرار گیرند، (( تا سیه روی شود هر که در او غش باشد )) و قضاوت را به امت بیدار و مقاوم و صبور این نظام مقدس الهی واگذاریم     .

اما به همین مقدار بسنده می گردد که اگر مدعیان صداقت ، واقعیات تلخ تاریخ انقلاب اسلامی را شبهه افکنی قلمداد می نمایند ، پس خودشان با طرح ساختگی این سوال و پاسخ آن هم به این شکل و شمائل و در این شرایط حساس چه هدفی را دنبال می نمایند؟    !!!

الحمدلله به کوری چشم آنان که تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این برهه از زمان قدرت طلبی تلقی می نمایند ، حکومت اسلامی بیش از هر زمان به اوج بالندگی و ثبات سیاسی اجتماعی در جهان دست یافته است و بی نیاز از تمسک به حربه های حباب گونه ای است که در این و آن برایش بتراشند و آنچنان محکم و استوار سکان دار این حرکت خروشان در عرصه ی جهانی نقش ایفاء می نامید ، که همگان انگشت بر دهان ، جز نظاره گری طرقی نمی بینند .

واقعا چگونه می خواهید ذهن جامعه را از آن چه که بدست آمده و دریافته است و تحقق پیش بینی های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلابی در دنیا و در قلب شیطان بزرگ و استکبار جهانی جلوه گر شده است، را با طرح اینگونه مسائل به کنار بزنید مگر می شود خورشید را پنهان کرد ؟ زهی خیال باطل ، ما هم برای روشن شدن ذهن جوانان بسیجی مان این حماسه سازان عرصه های دفاع مقدس و سازندگی و حضور همه جانبه در صحنه های بیداری ، نکاتی را در حد ضرورت می گوئیم گرچه در مقاطع زمانی مختلف شمه ای از آن را در ادبیات گوناگون و نشریات دریافت داشته اند : (( ویژه نامه نشریه ایران در فتنه 88 )) و در این مقال صرفاً در حدی که موجب سوء استفاده ضد انقلاب و منافقین تروریست قرار نگیرد ، توضیح خواهم داد و ناگفته ها را به زمانی که مصلحت اقتضاء نماید ، وا می گذاریم .

بسیجیان عزیز بدانید؛ که می دانید در طی سالیان 60 و 61 و 62 که گروهکهای ضد انقلاب با چنگ و دندان و استفاده از هر سلاح به جان امت حزب الله یورش بردند ، این دستگاه قضایی و دادستان انقلاب اسلامی تهران بود که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی عرصه را بر آنها تنگ کرد .

که یا دستگیر و مجازات شدند و یا به دامان اربابان خود گریختند و باید کسانی که خود را همطراز مجاهدان سالهای آتش و خون می شمارند ، پرسید به چه کاری مشغول بودند و چرا بر زبانشان قفل زده بودند و با چه رویی امروز می خواهند، ننگ حمایت های صهیونسیتی را در فتنه 88 از دامان خود بزدایند ، مگر ملّت به این زودی فتنه 88 و عوامل وابسته و جیره خوار استکبار جهانی و حامیان آنها را به فراموشی سپرده است، قطعاً اینطور نیست، بلعکس، نه تنها از یاد نخواهد برد، بلکه آرزوی حضور دوباره آنان را در صحنه ی انتخابات آتی که با این حربه های پوشالی به میدان آمده اند، به یأس مبدل خواهد ساخت.

امت بیدار است و رهبری اش هوشیاراتر از هر زمان و نیازی به اینکه بخواهد به این تفرقه افکنی ها بیاندیشد و انسجام و وحدت یکپارچه خود را خدشه دار سازد، نداشته ، بلکه بیش از هر زمان مهیای حضوری همه جانبه برای خنثی نمودن حربه ها و توطئه‌هایی است که درگوشه و کنار واماندگان سیاسی برایش تدارک می بینند و در حسرت نوشیدن شهد قدرت فلسفه بافی می کنند.

بدیهی ترین تصویر از شرایط زمان انفجار جلسه شورای امنیت کشور توسط عامل نفوذی گروهک تروریستی منافقین که منجر به شهادت ریاست جمهوری و نخست وزیر شد ، این است که کشمیری چگونه و چرا توانسته است به بالاترین سطح امنیتی کشور بدون هیچ مانعی دست پیدا کند ، غیر از این است که فرد یا افرادی با او همکاری داشته اند ، ساده اندیشی است بگوییم ، سازمان تروریستی منافقین با توانایی شخصی مثل کشمیری بتواند به این اقدام جنایتکارانه دست بزند ، کما اینکه خودشان در جلسات درون گروهی و برای توجیه و انگیزه هوادارانشان بارها از اقدامات گسترده و هماهنگی که به این انفجار ختم گردیده است ، سخن پراکنده اند گرچه به زعم خوئینی ها دستگاه قضایی و دادستانی انقلاب تهران توانایی دستگیری کشمیری و کلاهی را نداشتند ، اما بر هیچکس پوشیده نیست که مسؤلیت امنیت و اطلاعات سایر نهاد های نو پا بوده است . افرادی بودند که مدعی توانی برتر، از همه نیروهای امنیتی را داشته و داعیه تشکیل سازمان امنیت و وزارت اطلاعات را یدک می کشند ؟!

کلاهی و کشمیری و بنی صدر با سرکرده تروریستها مسعود رجوی در یک اقدام هماهنگ شده قبلی از کشور گرییختند ، اما تمامی افراد مرتبط در اجرای این اقدام تروریستی در داخل کشور شناسائی و دستگیر و مجازات شدند ، گرچه اگر مسئولین اطلاعات و تحقیقات نخست وزیری با دخالتهای بی جا مانع از پیگیریهای دادستانی انقلاب تهران نشده بودند، آنها هم دستگیر می شدند، اما نقطه مبهم از همین جا آغاز می گردد، زیرا کشمیری با دست یابی به اسناد سری نیرو هوایی و شناسایی نیروهای مسئله دار و خنثی از مدتها قبل تدارک این فرار را هم فراهم کرده بود، آیا کسانی که کشمیری را از ستاد منافقین به درون حکومت نو پای اسلامی وارد کردند و با معرفی ارگان‌ها و نهادها زمینه رشد وی را فراهم آورده تا جای که درسری ترین مراکز از جمله رکن دوم نیروی هوایی و سپس نخست وزیری و نهایتاً دبیر شورای امنیت کشور قرار دادند.

نمی بایست پاسخگوی این سوال باشند که با چه انگیزه ای و هدفی این روند را دنبال کردند؟ و حتی پس از انفجار سالن جلسه شورای امنیت کشور و به شهادت رسیدن ریاست جمهوری و نخست وزیری ، بدنبال جسد سازی برای کشمیری خائن ، تهیه پوستر شهدات برای او بودند و در همان بعداز ظهر روز انفجار تحت پوشش تسلیت به خانواده کشمیری به منزل وی بروند و اسناد و مدارک سری محرمانه دولتی و دستگاه های رمز کننده تلفن و دیگر تجهیزاتی که در منزل کشمیری بوده است را از آنجا خارج نمایند تا به دست نیرو های امنیتی نیافتد و نفوذی بودن کشمیری و فرار وی بر ملا نگردد و در مجلس ختم در مدرسه عالی شهید مطهری فرد دیگری را به عنوان همسر کشمیری به مسؤلین و مقامات کشوری معرفی نمایند !!! و هزاران سؤال و مسائل مبهم و مهمی که روشن کننده زوایای پنهان و دست های همکار کشمیری ، در انفجار هشتم شهریور است و برای امت شهید پرور بلا جواب مانده است . آنچه بیان شد.

فرزندان انقلابی امت شهید پرور در دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی زوایای پنهان این پرونده پی برده و عوامل آن را شناسایی کردند . اما درست در زمانی که به حساس ترین مرحله رسیدند خواستند با احضار و تحقیق از آخرین حلقه ی این زنجیره پنهان پرده از راز خیانت و همکاری عده ای که توسط شخص خوئینی ها در جریان پیشرفت و روند پیگیری پرونده قرار گرفته بودند، مانع از این راز گشایی شدند.

زیرا اینطور که در رفتار و عملکرد ایشان بر می آمد گویا از ابتدا خوئینی ها با هماهنگی همین جریان به بازدید از زندان و مستقیماً ملاقات با علی اکبر تهرانی تشریف فرما شدند و قصد داشتند که به نحو کامل آثاری را که از این ماجرا وجود دارد از بین برده و با توجیه برخورد جناحی، بگویند به لحاظ اینکه شهید لاجوردی و همکارانش ازجناح مخالف هستند این قضایا را ساخته اند و هیچ اتهامی متوجه کسانی که در مظان اتهام می باشند وجود ندارد و وقتی با نظر داگاه در مورد نقص پرونده علی اکبر تهرانی مواجه شدند تصمیم خود را عوض کردند زیرا نمی شد که صورت جلسه دادگاه و مسائلی که در آن مطرح گردیده است از بین برد و نادیده انگاشت و بهمین دلیل است که ایشان از تشریح محتوای پرونده خود داری می نمایند و از شهیدی چون لاجوردی (( مرد پولادین انقلاب )) اینگونه بیرحمانه یاد کرد، بهتر است خوئینی ها این قدرشناسی را برای همفکران خودشان نگه دارند و اگر چیزی در چنته دارند بیان کنند !! پس بدنبال چه هستند آن روز که در اوج قدرت بودند و کاری از پیش نبردند ؟ چرا امروز دوباره کوس رسوایی می نوازند ؟

بحق شهید لاجوردی چهره نفاق را در تمامی ابعاد و زوایاشناخت و چنانچه در بخشی از وصیت نامه اش بیان نموده ؛ این چهره نفاق در سال 88 پرده از چهره خود عقب زد و ماهیت درونی خود را نشان داد . شخص خوئینی ها به عنوان دایه ی مهربان علی اکبر تهرانی چنان از او یاد می کند که بعید است در مورد شخص دیگری اینطور گفته باشند ، به هر حال نقص پرونده را اگر ایشان نمی گویند ما می گوییم.

دادگاه صراحتاً اعلام نمود نظر به اینکه علی اکبر تهرانی مدعی است با همکاری افراد دیگری این امور را پیگیری و انجام داده است که از هیچیک از آنها تحقیق صورت نگرفته است و باید یا ایشان آزاد شود و یا اینکه بقیه افراد نیز احضار و تحقیقات تکمیل و سپس پرونده به دادگاه اعاده گردد به همین دلیل شخص خوئینی ها تصمیم گرفتند بقیه السلف این جریان احضار و از آنان تحقیق صورت پذیرد و چنانچه اتهامی متوجه آنها می باشد با صدور کیفرخواست به دادگاه معرفی شوند و به این ترتیب روند پیگیری پرونده را تغییر داده راهکار را در این دیدند که بصورت ظاهر با ادامه پیگیری پرونده موافقت نمایند.

به این ترتیب هم بطور کامل در جریان جرئیات امر قرار می گرفتند و هم فرصت کافی برای اینکه به موقع بتوانند از عواقب این پرونده خود و هم فکرانشان را رها سازند و آنچه که برای شخص خوئینی ها قانع کننده نبود روند پیگیری و روشن شدن حقایق دیگری بود که منجر به خودکشی یکی از بازداشت شدگان گردید که نه موضوعات و نه اتهامات منتسبه به افراد مرتبط به پرونده و توجیه انتساب جرم از نظر دادگاه، چرا که وقتی ایشان کیفر خواست های تعدادی افراد را ملاحظه کردند و دیگر راهی برای برون رفت از کاری که شروع کردند، نداشتند دست به دامان جناح خود شدند تا با نگارش نامه ای که حاوی مطالب غیر واقعی به محضر حضرت امام (ره) از وجود مبارک ایشان برای رهایی استفاده بگیرند در حالی که به ادعای ایشان قرار بود از محققین پرونده تا آخرین مرحله حمایت شود ، به یکباره آنچنان موضع گیری کردند که به بسته شدن پرونده به دستور حضرت امام (ره) راضی شدند.

در حالی که تا قبل از آن به کمتر از اعلان برائت افراد بازداشت شده از طریق رسانه های عمومی آن هم بوسیله دادگاه قانع نبودند . در مورد آنچه که در محضر حضرت امام (ره) مطرح گردیده است چون اجازه ندادند اسناد و مدارک و قضات رسیدگی کننده در آن جلسه حضور داشته باشند و شاهدان دیگری حضور داشتند که در مقابل اظهارات شخص آقای خوئینی ها به برخی از مسائل پرونده اشاره نموده اند ولی بنا به دلایلی از بازگویی آن خودداری می نمایند . ما چیزی نمی گوئیم ولی انشاالله اگر روزی این راز سر به مهر ، به امر ولایت امر مسلمین گشوده شود ، حقایق را به سمع و نظر امت حزب الله خواهیم رساند.

والسلام

احمد قدیریان – اصغر فاضل – حسین همدانی – مرتضی صالحی – محمد علی امانی


  

90/9/8
10:18 ع

 

اولین بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس شامل اتحادیه های دانشجویی:
 
بسمه تعالی

دانشجویان انقلابی در سال 58 با عمق نگاهی که داشتند دست به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زدند و امروز نیز جوانان دانشجوی ایرانی با همان نگاه، جاسوسخانه دومی را که نام سفارت خانه انگلیس را یدک می کشد اشغال کردند.

جانفشانی فرزندان انقلاب اسلامی که موجب پیشرفت‌های بهت‌انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف و الگو قرار گرفتن برای ملت‌ها شده است، باعث شد تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ‌گاه تحمل پذیرش این همه عزت و ابهت از سوی مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان را نداشته و برای ضربه زدن به آرمان‌های ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و انواع توطئه‌ها و جنایات را به ملت بزرگ ایران روا داشته‌اند که سفارت خانه انگلیس در ایران ید طولایی در این زمینه دارد.

زمانی که دشمنان در مواجه با ملت ایران، شکست های پی‌درپی را تجربه کردند و شیوه‌های متعدد توطئه پراکنی را بی‌فایده دیدند، این بار به ترور فرزندان دانشمند این انقلاب روی آوردند و درست یک سال قبل ملت بزرگ ایران شاهد ضایعه دردناک دیگری بود و آن هم ترور دانشمند برجسته و ایمانی میهن عزیزمان دکتر مجید شهریاری از سوی ایادی استکبار بود که امروز این اقدامات منجر به تسخیر این سفارتخانه شد.

ما اعضای اتحادیه های دانشجویی ضمن محکوم کردن شدید جنایت دردناک صورت گرفته توسط ایادی استکبار و پس از تسخیر جاسوسخانه دوم بر خود لازم می دانیم در این زمینه مواردی را یادآور شویم:

1) حرکت امروز دانشجویان از سر تکلیف محوری دانشجویان این مرز و بوم صورت گرفت تا تجدید عهدی باشد با خونهایی که در این سی و چند سال از دانشجویان، اساتید و جامعه علمی بر سر استحکام این انقلاب ریخته شد چه اینکه از نقش مستقیم آمریکا و انگلیس در این زمینه نمی توان چشم پوشی کرد.

2) پیگیری و برخورد با ایادی این جنایات (دست داشتن در ترور دانشمندان هسته ای، فتنه گری در داخل ایران و سابقه تاریک انگلیس در ایران و هزار مورد دیگر که در آینده نزدیک افشا خواهد شد) و اخراج سفیر دولت خبیث انگلیس از سوی همه نهادها امری لازم است. حداقل اقدامی که باید در این برحه زمانی صورت گیرد قطع رابطه ننگین با دولت انگلیس و اخراج سفیر انگلیس است و ما دانشجویان این لکه ننگ را از صفحه انقلاب ایران پاک می کنیم.

3) تصمیم نهایی ما دانشجویان در مورد ادامه این حرکت عظیم دانشجویی در آینده ای نزدیک به سمع و نظر ملت ایران خواهد رسید.

والسلام

بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس خطاب به رئیس‎جمهور:

وقتی منطق، قدرت خود را از دست می دهد، این قدرت است که منطق را تعیین می کند. این یعنی اوج زبونی جبهه استکبار که وقتی نمی تواند با تحریم های علمی، مقابل پیشرفت‌های یک ملت آزاده ای چون ایران بایستد، دست به ترور می زند و زره بافان هسته ای ما دکتر مسعود علیمحمدی، دکتر مجید شهریاری و مهندس داریوش رضایی نژاد را توسط عوامل مزدور تروریست خود ترور می کند و می کشد. غافل از اینکه از هر قطره خون این شهدا یک دانشمند هسته ای می روید و پرورش پیدا می کند. امروز ایران مملو از شاگردان شهریاری و علیمحمدی است و با عزمی استوار راه استادان خود را ادامه خواهد داد. بکشید ما را، ما علم را رها نمی کنیم؛ ترور کنید ما را، ما کشورمان را به تاراج نمی دهیم؛ ما اگر قطعه قطعه شویم، جبهه استکبار را به زیر خواهیم کشاند. و امروز این صدای ایستادگی حق طلبانه دانشجویان و مردم ایران است که از نیویورک و کالیفرنیا شنیده می شود.

هنوز خاطره کودتای ننگین 28 مرداد را از یاد نبرده ایم که دولت وقت انگلیس و بنگاه دروغ پراکن آن، بی بی سی، حکم آتش بیار معرکه را بازی کرده و به همراه آمریکای شیطان صفت، آن دیکتاتوری را تقویت کردند. یاد آوری جنایت های مستقیم و غیر مستقیم دولت خبیث انگلیس در طول دوران 33 ساله انقلاب اسلامی، این حقیقت آشکار را به همه ما اعلام می کند که ارتباط رسمی با روباه پیر برای جز رابطه گرگ و میش نبوده و نخواهد بود.

ما دانشجویان دانشگاههای ایران به صراحت اعلام می کنیم که از برنامه هسته ای کشورمان تا آخرین قطره خون خود حمایت می کنیم و فشارها و کارشکنی های دولت انگلیس را در خصوص منافع ایران محکوم کرده و به صورت کاملا جدی که نمونه اش را امروز مشاهده کردید، به سردمداران دولت روباه پیر و وحشی اعلام می کنیم که این فقط در حکم هشدار برای شماست و چنانچه بخواهید پایتان را از گلیم‌تان بیرون بگذارید، قلم پایتان را برای همیشه از این مملکت خواهیم برید. همچنانکه پدران ما در 13آبان 58 زمانی که شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و تروریست بالذات دولتی در اوج قدرت خود بود، لانه جاسوسی اش را تسخیر کردند و در جلوی چشم همگان، دیدیم و دیدید که "آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند!"

جنبش دانشجویی مسلمان یک بار و برای آخرین اعلام می کند که اجازه گستاخی بیش از این به انگلیس را نمی دهد و جاسوسخانه آن را هدف قرار داده و چنانچه دست از تحرکات ضد ایرانی بر ندارد و بر طبل توخالی جنگ و تهدید و ترور بکوبد، آنچنان درس عبرتی به آنان خواهد داد که ننگ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در مقابل این برای همیشه به فراموشی سپرده شود.
 
جناب آقای احمدی نژاد خواسته های ما دانشجویان به شرح زیر است:
 
1) قطع رابطه کامل با دولت انگلستان
 
2) پایان دادن به تمام معاهدات صورت گرفته با دولت انگلیس
 
3) محاکمه عوامل مزدور انگلیسی و پیگیری جنایات صورت گرفته آنها در طول تاریخ دخالتگری های انگلیس در ایران
 
والسلام

شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس شامل اتحادیه های دانشجویی در سومین بیانیه خود نوشت:

محوریت انگلیس در همراهی با امریکا برای برانگیختن دیگر کشورها علیه ملت بزرگ ایران به بهانه های تخلفات و بخصوص برنامه هسته ای و یاوه گویی های این دولت در نزاع حمله نظامی به ایران این روزها و ماه‌ها به طرز وقیحانه ای گسترش یافته است تا جایی که این دولت خبیث به خود اجازه داده است که تا بانک مرکزی را تحریم کند؛ تحریمی که به مثابه اعلام جنگ علیه ملت ایران به شمار می آید.

ما دانشجویان این سفارتخانه کثیف و منحوس را امروز به اشغال در آوردیم تا نشان دهیم تا پای جان بر عهدی که با امام راحل(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) بسته ایم، پایبندیم و این سفارتخانه را به مسئولان حکومت و نظام تحویل می دهیم.

والسلام

بیانیه شورای تسخیرکنندگان سفارتخانه انگلیس خطاب به سازمان ملل:

جناب آقای بان کی مون

حرکت امروز ما دانشجویان را به خاطر بسپارید.

ما امروز جاسوسخانه ای را تسخیر کرده ایم که در طول سالیان سال از ابتدای حضورش تا کنون تنها تامین کننده منافع مستکبران عالم و چپاول کننده ملت ایران بوده است و در این سالها برای ایجاد تفرقه و فتنه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

ما فرزندان خمینی کبیر(ره) و امام خامنه‌ای اعلام می کنیم هرجای دیگری را که سفارتخانه و جاسوس‌خانه ایادی استکبار باشد را تسخیر می کنیم.

مرگ بر انگلیس

 


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ