سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

88/2/3
9:32 ع

کانون فتنه با القای شرایط بحرانی به دنبال نفی احمدی‌نژاد است

 

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران و نماینده مردم تهران در نطقی انقلابی به بررسی مشخصات ویژگی‌های کانون فتنه پرداخت و شرایط امروز را با سال‌های قبل از دولت نهم مقایسه کرد.

به گزارش رجانیوز، نطق فدایی که با فریادهای احسنت احسنت نمایندگان مواجه بود با تکبیر و قرائت این بیت شعر از او که شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند به پایان رسید. پس از پایان نطق فدایی روح‌الله حسینیان، ولی اسماعیلی، فریدون حسن‌وند، سودانی، حسین نجابت،ملک‌محمدی نماینده دامغان، محمدی نماینده اردبیل، محمدی نماینده سلسله و سلفان با دبیر کل جمعیت ایثارگران روبوسی کردند. در این میان فدایی با عبور از بین نمایندگان خود را به غلامعلی حدادعادل رسانده و با او دست داد. برخی از نمایندگان زن مجلس از جمله فاطمه آلیا و فاطمه آجرلو از نطق فدایی تشکر کردند.

متن کامل این نطق در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم پس از حمد و ثنای الهی و صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و خاندان مطهرش سخن خویش را با جملاتی از حضرت امام خمینی(ره) شروع می کنم؛ «والله قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم»؛.... «والله قسم من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم»؛.... «والله قسم من، رأی به ریاست‌جمهوری بنی‌صدر ندادم»؛.... «من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پُر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت‌تأثیر دروغهای دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آنرا با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند.(پیام معروف 6/1/1368، صحیفه امام، مجموعه آثار امام، جلد 21، ص 331 و 332)« جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست؛ جنگ ما جنگ فقر و غنا بود؛ جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد».

در جای دیگر فرمودند: «تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد؛ تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند،.... و اطمینان کامل دارم که تمامی مردم در اصول همچون گذشته پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خود هستند». «پیام معروف امام‌(ره)معروف به منشور روحانیت 3/12/1367 ـ صحیفه امام، مجموعه آثار امام، جلد 21 ص284 و 286»

معتقدم ترسیم «ماجرای قدرت‌طلبان فتنه‌گر» و «افشای کانون فتنه» برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت‌پرده و عبرت‌آموز ضرورتی است که اجمالاً بدان می پردازیم:

ترسیم آرایش سیاسی کشور از ابتدای انقلاب به دو جناح چپ و راست بر اساس اصول و منطق صحیحی نبوده و مبتنی بر ادبیات سیاسی قبل از پیروزی انقلاب بود. چنانچه نه حضرت امام راحل و نه مقام معظم رهبری هیچگاه این دسته بندی را قبول نداشته‌اند. این تقسیم‌بندی با هدف صف‌آرایی کاذب و رودررو قرار دادن نیروهای انقلاب برنامه‌ریزی شده و کسانی که بر آن پافشاری می‌کنند به دنبال هدردادن فرصتهای ملی و مستهلک کردن ظرفیتهای عظیم نیروهای انقلاب اسلامی هستند. پشت‌پرده این خط‌کشی‌ها همواره جریانی انحرافی و افراطی به عنوان کانون اصلی فتنه وجود داشته که با پنهان‌سازی ماهیت اصلی خود، فضای بدبینی و بی‌اعتمادی و اختلاف در بین نیروهای انقلاب را دامن زده است. نگاهی به تاریخ عبرت‌آموز انقلاب‌اسلامی نشان می‌دهد که این کانون قدرت برای حفظ موجودیت خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده و در مقاطع مختلف وقتی فضا را مساعد می‌دیده، با سلاح «هدف وسیله را توجیه می‌کند» وارد صحنه شده و از طریق ایجاد تنش در جامعه، اختلاف افکنی و توطئه‌ میان مردم و مسئولین، برای رسیدن به قدرت تلاش کرده و می‌کند. آنها موج‌سواران ماهری هستندکه همیشه بر سر سفره قدرت و جریان تأمین کننده آن حاضر و ناظر بوده‌اند و تنها در مقاطعی ناکام بوده‌اند که جریان اصیل انقلاب چون سد مستحکمی در برابر آنان ایستادگی کرده است. این جریان قدرت‌طلب، از لایه‌های مختلفی شکل گرفته که شاید در نگاه اول متضاد و در برخی اوقات ناهمگون به نظر برسد اما چون مهمترین هدف آنها قدرت‌طلبی و نفوذ در جریانات مختلف نظام و نفی دیگران است، متشکل شده‌اند. موضع ما نسبت به آنان به عنوان یک جریان مستمری است که خط انحرافی واحدی را دنبال می‌کنند وگرنه عناصری که از روی اتفاق یا اشتباه یا غفلت و به صورت نقطه‌ای با این جریان تلاقی داشته اند، مشمول این تحلیل نیستند.

البته ما عملکرد شخصیتها و جریانات هر چند محبوبی که با ماهیت انحرافی و افراطی این جریان آشنایی داشته اما با وجود مستقل‌نمایی خود، از این جریان برای فشار آوردن و فضاسازی انتخاباتی بهره می گیرند نیز صحیح نمی‌دانیم. در این جریان انحرافی و فتنه گر تعدادی از مهره‌های اصلی و مسئله‌دار باند مخوف مهدی هاشمی معدوم، حلقه کیان، افراطیون جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین، سردمداران و سرمایه‌گذاران روزنامه‌های زنجیره‌ای، ملی‌مذهبی‌ها، سکولارها و لائیک‌ها، غائله‌افکنان قتلهای زنجیره‌ای، سابقه‌داران از منافقین و لیبرالها، نهضتی‌ها و افراطیون مدعی انقلابی‌گری که طراحان اصلی ایده کنارگذاردن نیروهای ارزشی و استحاله نظام در دوران دوم خرداد بوده‌اند، مشاهده می‌شود. طراحی پروژه «عالیجناب سرخپوش و خاکستری» از آستین همین جریان بیرون آمد و کار را به جایی‌ رساند که منجر به کناره گیری‌ جناب آقای هاشمی از مجلس ششم شد. حمایت از اقدامات براندازانه نظیر کنفرانس برلین، ماجرای کوی دانشگاه در تیرماه سال 78 و هدایت کودتاچیان از داخل وزارت کشور و نهاد مدیریت اجرائی کشور با پشتیبانی همین جریان صورت گرفت. اینان همواره چون پیاده نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس رژیم صهیونیستی دائماً با تئوری‌پردازی و ایجاد بلندگوهای داخلی، اراده آنان را در قالب الفاظ و ادبیاتی به ظاهر زیبا و روشنفکرمابانه و البته مرعوبانه، تبیین و تبلیغ و زمینه‌سازی کرده و می‌کنند. در شرایطی که استکبار جهانی با حداکثر ظرفیت، تهدیدات خود را علیه نظام مقدس‌جمهوری اسلامی نشانه رفته است، این جریان با علامتهایی که می‌فرستد و چراغ‌سبزهایی که می‌زند، با القای فضای ناامن‌ داخلی، اختلافات فرقه‌ای و قومی، متزلزل نشان دادن دولت، بحرانی نشان دادن و اضطراری معرفی‌کردن شرایط داخلی کشور تلاش می‌کند، که بیشترین زمینه و خدمت را برای دشمنان ایران فراهم می‌آورد. طراحی مدلهای نرم برای فروپاشی نظام مانند حاکمیت دوگانه، نهادهای انتخابی و انتصابی، فشار از پایین چانه‌زنی ازبالا، فتح سنگر به سنگر، فشار از بیرون و فروپاشی‌ از درون، اعتصابات و تحصنهای دسته‌جمعی مسؤولان، استعفاهای گروهی و تهدید به خروج از حاکمیت، علامت‌دادن به بیگانگان و سیاه‌نمایی شرایط اقتصادی و سیاسی کشور از شگردهای این جریان انحرافی و افراطی است.

ادعای تقابل گفتمان اصولگرایی با اصلاحات یا آزادی، از القائات و فتنه‌های دیگر این جریان است. مهندسی پمپاژ تنش و ناامنی، منحرف کردن ذهن مسئولین از مشکلات اصلی مردم، پیاده‌سازی عملیات روانی و حرمت‌شکنی نسبت به اصول و مقدسات این ملت از جمله عصری پنداشتن دین، تاریخی انگاشتن وحی و کینه‌جویانه خواندن واقعه عاشورا، به موزه سپردن افکار امام و شهدا، زیرسوال بردن عصمت ائمه، شبهه در حدود اختیارات رهبری، تقسیم‌بندی نهادها به انتخابی و انتصابی برای ایجاد صف‌آرائی، تخریب شورای نگهبان و نظارت استصوابی، تخریب سپاه و بسیج و تبلیغ جدایی دین از سیاست، از دستاوردهای این جریان است. اینان بازیگران زبردستی هستند که نکات ضعف بعضی موثرین را شناخته و با نفوذی که در مراکز حساس داشته‌اند برای هر کدام پرونده‌ای تشکیل داده تا در مواقع لزوم از آن برای مجبور کردن آنها به همراهی خود استفاده کنند. جذب عناصری که روحیه گوشه‌گیری دارند یا به اصطلاح مورد بی‌مهری واقع شده‌اند با وسوسه‌های خناسانه و دمیدن نَفَس مسموم قدرت‌طلبی در آنان، از دیگر شیوه‌های این جریان انحرافی است. این جریان برای تامین روحیه افزون‌طلبانه، انحصارگرایانه و تمامیت‌خواه خود، سه کانون «قدرت» و «ثروت» و «رسانه» را به آسانی گرد هم آورده تا طرح جدید خود، برای القای ناکارآمدی مدیریت اجرایی و ترسیم شرایط اضطراری و بحرانی کشور از طریق سیاه‌نمایی و ترسیم فضای یأس‌آلود به اجرا بگذارد تا بر اساس آن القاء شود که تنها راه نجات، «تشکیل دولت وحدت ملی» برای «نفی احمدی‌نژاد» است.

این شبکه اختاپوسی در بازی جدید خود با ماسک جدیدی که بر صورت نهاده، به دنبال یارگیری از جبهه رقیب است. بی‌حساب نیست که شبکه عملیات روانی آنها به صورت گسترده و لحظه‌ای عمل می‌کند. هر حادثه‌ای در گوشه‌ای اتفاق بیفتد به بهانه آن طنز و تمسخری علیه دولت و احمدی‌نژاد می‌سازند و طوفانی سهمگین از تحقیر و تخریب علیه ایشان تدارک می‌بینند؛ غافل از اینکه «ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین» و اینکه «عزت و ذلت از خداست». تدبیر رهبری، بصیرت و وحدت و تبعیت ملت و تلاش و کوشش دولت خدمتگزار و مسئولین همچون گذشته تمامی دسیسه‌‌چینی‌ها و فتنه‌افکنی‌های آنان را نقش بر آب کرده و می‌کند.

امروز ملت بزرگ ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه است و با کرامت و بزرگ منشی ذاتی خود، از کنار این توطئه‌ها با سرافرازی عبور کرده و می‌کند. وما یادآور می‌شویم که: در ذات گفتمان اصول‌گرایی و هر عنصر اصول‌گرا، روحیه اصلاح‌طلبی نهفته است. اصولگرایی، گفتمان آحاد ملت ایران است و نه شعار یک حزب خاص؛‌ اصلاحات را در تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به مردم می‌دانیم و «نه» خودباختگی در برابر فرهنگ غربی و سازش با دشمنان ملت؛ اصلاحات را در هموار نمودن پیشرفت و عدالت میدانیم «نه» تخریب ارکان نظام و ساختارشکنی؛ اصلاحات را در تحقق سیره و روش حضرت امام‌(ره)و رهنمودهای رهبری میدانیم «نه» در سازش با دشمنان امام و شهداء و شادی جبهه استکبار اصلاحات را در رفاه و آسایش و امنیت آحاد ملت می‌دانیم «نه» تزریق ناامنی و یأس و اختلاف‌افکنی در بین مردم؛ اصلاحات واقعی را در پیمودن راه امام حسین‌(ع)و شهدای کربلا می‌دانیم «نه» در ضعف و زبونی و دریوزگی؛ و اما برای اینکه به گوشه‌ای از دستاورد و تلاش اصول‌گرایان اشاره شود، ذهن هر انسان منصفی را متوجه ارزیابی دو شرایط و دو زمان(شرایط مدیریت کشور در دو دوره کاملاً متمایز)جلب می‌کنیم‌.

سالهای نه‌چندان‌دور 7 و8 سال قبل را تصور کنید و امروز را؛ تیترهای روزنامه‌ها، اخبار جاری کشور، مباحث مجلس و دولت، روابط بین‌الملل، وضعیت اقتصادی و اینکه در آن زمان چه چالشهایی پیشروی ملت بوده و چالشهای امروز کشور چیست؟ آن روز برای دستیابی به حق مسلم ملت ایران، دشمنان شرط می‌گذاشتند و تهدید می‌کردند و عده‌ای در داخل کشور و حتی در مجلس با ارائه طرح 3 فوریتی درست در زمانی که نماینده کشورمان در پاریس در حال مذاکره بود به دنبال تمکین ذلت‌بار بودند و امروز ملت بزرگ ایران با اقتدار در صحنه ایستاده است و نقشی تعیین کننده در معادلات منطقه‌ای و جهانی دارد؛ آن روز حرف زدن از اسلام و امام و شهدا، ارتجاع بود و شرمندگی و امروز افتخار و سربلندی؛ آن روز مقاومت مساوی با خشونت انگاشته می‌شد و امروز مقاومت، ره‌آورد انقلاب ایران است برای آزادیخواهان جهان؛ آن روز پذیرفتن نظام تک قطبی، اجتناب‌ناپذیر القاء می شد و امروز برچیدن آن، شعار همه است. آن روز نظام لیبرال دموکراسی غرب تنها راه نجات و قبله آمال بعضی‌ها بود و امروز رهایی از آن، آرمان همه؛ آن روز در کتاب مبانی نظری برنامه چهارم می‌نوشتند هضم در هنجارهای ظالمانه قدرتهای جهانی موجب رشد و شکوفایی است و امروز خودباوری و مجاهدت علمی و توانستن، فرهنگی است برای توسعه و پیشرفت و تحقق عدالت و سرمشقی است برای کشورهای مستقل و ملتهای آزاده؛

آن روز اگر فضائی ساختند تا هنرمندانی دلخوش از بیگانگان، ارزشهای این ملت را تخریب کنند، امروز فضائی ساخته شده تا با همت هنرمندان متعهد، فرهنگ اصیل این مرز و بوم توسعه یابد. اگر دیروز روحیه اقتصاد بسته و دولتی و کوپنی، فضای فکری این جریان بود و روز دیگر با 180 درجه چرخش، اقتصاد سرمایه‌‌داری را الگوی نجات‌بخش دانسته می شد. اما امروز فضای اقتصاد کشور «توسعه عدالت‌محور» است که رویکرد اصلی دولت می‌باشد. آن روز اگر فضائی تبلیغ می‌شد که سرمایه‌گذار و تولید‌گر و کارآفرین بدنبال خروج سرمایه یا رانت‌خواری است، امروز با ابلاغ سیاستهای اصل 44 زمینه‌سازی شده تا در جهت شکوفایی و سازندگی این کشور تلاش ‌کنند. آن روز اگر در فضای ساخته شده، دانشجو سرگردان از زندگی و به دنبال مناسبات ناصحیح رفتاری بود، امروز در فضائی هستیم که دانشجو در مسیر خلاقیت و ابتکار و تولید علم و فن‌آوری، می‌تواند با افتخار به مجاهدت علمی بپردازد. آن روز اگر دائماً القاء گسست نسلها، گسست حاکمیت و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسؤولین را تبلیع و تهدید می‌نمودند، امروز بازسازی اعتماد عمومی نسبت به دولت و ساختارهای نظام یک فرصت و دستاورد گران سنگ است. آن روز اگر مردم با مسئولانی طرف بودند که از تفریح و مسافرت خود و خانواده‌شان به کشورهای اروپایی و یا جزایر قناری تعریف می‌کردند، امروز خدمتگزاران آنها شبانه‌روز بدون آن که تعطیلی و تفریحی داشته باشند، خود را بدهکار مردم و در خدمت آنها می‌بینند. آن روز اگر قاچاقچیان و ارازل و اوباش و برهم‌زنندگان انظباط اجتماعی احساس امنیت کرده و جولان می‌دادند، امروز برقراری قانون و نظم اجتماعی یک ارزش و متخلفان در گوشه‌ای خزیده و یا در حال مجازات به سر می‌برند. آن روز اگر برخی دولتمردان برج عاج‌نشین از فراز ابرها مردم را ناچیز می‌دیدند، امروز حضور بالاترین مقامات اجرایی در دورترین نقاط کشور و ارتباط رودررو با آحاد ملت و دمیدن روح امید و نشاط در آنها سرمایه بزرگی شده که قابل اندازه‌گیری نیست. اگر آنروز مفسدین اقتصادی و رانت‌خوران با برخورداری از حمایت کانون‌های قدرت در حیف و میل اموال عمومی یدطولایی داشته و رجزخوانی می‌کردند، امروز فضای کشور و دولت و مجلس برای آنها تنگ و ناامن است. آن روز اگر تلاش می‌شد با مواضع ساختارشکنانه و عبور از گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رقابتهای انتخاباتی، یک خط و گفتمان انحرافی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کنند، امروز مفتخریم که شعارهای انتخاباتی حتی رقبا در چهارچوب نظام و انقلاب و خط امام و رهبری و خدمت به ملت رقم می‌خورد. و تازه ترین دستاورد، ایستادگی شجاعانه شخص احمدی نژاد در مقابل دجالان بی آبروی صهیونیزم در نشست بین المللی ضد نژادپرستی در ژنو می باشد که درود و سپاس همه آزادیخواهان را برانگیخت. به راستی کدام وجدان بیدار و منصفی، منکر این همه دستاورد است وآیا اینهمه جز به همت و پایداری ملت بصیر و تلاش و کوشش اصولگرایان، خدمتگزاران دولت نهم و شخص «احمدی‌نژاد» حاصل شده است؟ شکر نعمت، نعمتت افزون کند کفر، نعمت از کفت بیرون کند به راستی اگر اینها دستاورد نیست، پس چیست؟ آیا این احیای گفتمان انقلاب اسلامی نیست؟ آیا این توسعه راه امام و شهدا نیست؟ مبادا اشکالات موجود و دمیدن وسوسه‌های شیطانی خناسان موجب شود که نسبت به این همه دستاوردهای عظیم اصولگرایان غفلت نموده و در انجام وظیفه و تکلیف و رسالت تاریخی خود دچار شک و تردید شویم؟ در خصوص حوزه انتخابیه نیز به دلیل کمبود وقت در فرصت مقتضی بدان خواهم پرداخت. انشاء الله والسلام


  

88/2/1
7:59 ع

 

دوباره دکتر احمدی نژاد با یه سخنرانی حماسی و ضد صهیونیستی تمام توجه مردم جهان را به خود مشغول کرد. امر قابل توجه و بسیار جالب انگیزناک این اجلاس غیر از سخنرانی دکتر احمدی نژاد، عدم شرکت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر و ... یعنی آمریکا و کانادا و چند تا نوچه دیگر آمریکا در این اجلاس و همچنین بیرون رفتن چند کشور اروپایی به عنوان اعتراض به سخنرانی ضد نژاد پرستی دکتر احمدی نژاد! بود. این حرکت اوج حماقت و عصبانیت این کشورهای حامی تروریسم و نژاد پرستی بود که در مقابل دیدگان جهانیان قرار گرفت!

متن کامل سخنان رئیس‌جمهور در اجلاس ضدنژادپرستی "دوربان 2"

 


  

88/2/1
3:38 ع

کوچک‌زاده :به رئیس جمهوری که فرزند مکتب خمینی (ره) است افتخار می‌کنم

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درخصوص رفتار خلاف ادب برخی سران کشورهای غربی در ترک اجلاس دوربان 2 گفت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند ما برای دفاع از اسلام باید سیلی بخوریم چرا که هر کس که در دنیای امروز علیه استکبار و مواضع حکومت‌های غربی در دل حکومت‌های غربی موضع‌گیری کند پرتاب شی به طرف او اندک است، ما باید انتظار بالاتر از اینها را داشته باشیم.

وی افزود: این باعث افتخار ما است و من با افتخار اعلام می‌کنم که حاضر هستم جاروکش چنین رئیس جمهوری باشم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دیدیم جواب گفتگوی انسان‌مدارانه احمدی‌نژاد را این سران کج فهم چگونه با ترک سالن دادند، افزود: کسانی که چشم‌های خود را بر روی رفتارهای ضد بشری عالم استکباری غرب بسته‌اند و پیشنهاد گفتگو با اینها را می‌دهند چشم‌هایشان را باز کنند و ببینند که اینها چقدر اهل گفتگو هستند.

کوچک‌زاده اضافه کرد: من سرفرازم در کشوری زندگی می‌کنم که این شاگرد و فرزند خمینی راحل(ره)، رئیس‌جمهور آن است.

وی خطاب به وزرات امور خارجه تاکید کرد:به وزارت امور خارجه پیشنهاد می‌کنم به طور اکید در روابط با تمام سران کج فهمی که جلسه سخنرانی رئیس‌جمهورمان راترک کردند تجدید نظر اساسی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دیدیم که در این اجلاس علاوه بر کشورهای غربی ملت‌های محروم و مستضعف آفریقایی و آسیایی هم حضور داشتند و با صدای کف زدن‌ها احمدی‌نژاد را تشویق کردند که اینها برای دوستی با ما کفایت می‌کند.

روانبخش:حماسه کلمبیا در ژنو تکرار شد

یک کارشناس مسائل سیاسی با مقایسه مواضع عزت‌مدارانه احمدی‌نژاد در اجلاس دوربان 2 با جریانات دانشگاه کلمبیا گفت: حماسه کلمبیا در ژنو تکرار شد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن در گفت و گو با فارس، درخصوص رفتار خلاف ادب برخی سران کشورهای غربی در ترک اجلاس دوربان 2 گفت:سخنان احمدی نژاد نظیر سخنانی بود که حضرت آیت الله خامنه‌ای در زمان ریاست جمهوریشان در سازمان ملل متحدداشتند.

وی افزود: وقتی ایشان بیانات عالمانه و حماسی‌ در افشاگری علیه استکبار جهانی ایراد می‌کردند در وسط سخنرانی هیئت آمریکایی و برخی از هم پیمانانشان جلسه را ترک کردند ولی حضرت آیت الله خامنه‌ای کوچکترین لکنتی در بیاناتشان جاری نشد بلکه حماسی‌تر از قبل بیاناتشان را ایراد نمودند و این به عنوان یک پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی در آن نشست ثبت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با مقایسه مواضع عزت‌مدارانه احمدی‌نژاد در اجلاس دوربان 2با دانشگاه کلمبیا گفت: در این نشست با ترک جلسه از طرف حامیان امریکا و اسرائیل دیدیم که احمدی‌نژاد با سخنان منطقی خود علیه نژاد‌پرستی یک پیروزی دیگری برای جمهوری اسلامی و منطق اسلام و انقلاب بدست آورد.

حجت‌الاسلام روانبخش تصریح کرد: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در این ماجرا موجب شد تا چند کشور معدود ،تصمیم به برهم زدن سخنرانی بگیرند و در حالیکه دوربین‌ها روی این همایش متمرکز بود و شبکه‌های مختلف دنیا آن را پخش می‌کرد که حضور ملت‌های فقیر و رنگین‌پوست در آن قابل توجه است.

وی با بیان اینکه این اتفاق نشانگر آن است که دوران تبعیض نژادی به پایان رسیده است تاکید کرد: این چند کشور معدود با ترک جلسه فکر می‌کنند اتفاقی خواهد افتاد در حالیکه مردم با تشویق خود احمدی‌نژاد را به ادامه سخنرانی تشویق می‌کردند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو افزود: تشویق‌ها و حمایت‌ها از احمدی‌نژاد آغاز فصل نوینی برای گرایش مردم فقیر و پابرهنگان به سوی اسلام ناب‌ محمدی(ص) است.

روانبخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تجلیل از شجاعت احمدی‌نژاد گفت: حضور در اینچنین اجلاسی که احتمال چنین اتفاق‌هایی در آن می‌رفت و حتی برخی دوستان به احمدی‌نژاد توصیه کرده بودند به این جلسه نرود نشانه اوج شجاعت وجسارت رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی است که همواره سربلند و عزیز بوده است و این مردم از رئیس جمهوری که از عزت مردم دفاع کرده ستایش می‌کنند. چنانچه در طول تاریخ شاهانی مثل نادر شاه که از روحیه بزرگی برخوردار بوده‌اند بیشتر از شاه سلطان حسین‌ها مورد اقبال مردم بودند.

روانبخش تاکید کرد: تمام دنیا می‌داند که طرفداران تبعیض نژادی خودشان هو شدند ولی این احمدی نژاد بود که مورد تشویق قرار گرفت.

رسایی:احمدی نژاد اعصاب حامیان نژادپرستی را به هم ریخت

نماینده مردم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی احمدی نژاد اعصاب حامیان نژاد پرستی را به هم ریخت و آنها مجبور به ترک جلسه کرد.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رد گفتگو با فارس با اشاره به سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در اجلاس ضد نژاد پرستی ژنو گفت: نمایندگان کشور هایی که با شنیدن سخنان احمدی نژاد اجلاس را ترک کردند در واقع نشان دادند که نژاد پرستان نیز به این اجلاس دعوت شده اند.

وی افزود: باتوجه به اقدامی که نمایندگان کشورها در حین سخنرانی رئیس جمهور کشورمان نشان دادند، مشخص شد که این اجلاس هم باید تحت جراحی عمیقی برای پاک کردن نژاد پرستی قرار می گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان کشور هایی که اجلاس را ترک کردند نشان داد که مخاطبین احمدی نژاد در مقابل او ضعف دارند چراکه مواضع وی مواضع نظام و ملت بود.

رسایی ادامه داد: سخنرانی احمدی نژاد اعصاب حامیان نژادپرستی را به هم ریخت و آنها را مجبور به ترک جلسه کرد لذا آنها با ترک جلسه موضع خود با مواضع ضد نژاد پرستی احمدی نژاد را نشان دادند.

زارعی: مواضع احمدی‌نژاد موجب آشفتگی صهیونیست‌ها شد

زارعی با بیان اینکه حمله به رئیس‌جمهور در اجلاس دوربان برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: مواضع اصولی و منطقی احمدی‌نژاد موجب آشفتگی صهیونیست‌ها شد.

سعدالله زارعی کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با فارس، با بیان اینکه حمله به رئیس جمهور در اجلاس دوربان2 برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: اهانت‌ صهیونیست‌ها به احمدی‌نژاد ذره‌ای از تاثیر گذاری سخنان وی کم نخواهد کرد.
وی افزود: پرتاب شیء از سوی یک صهیونیست به احمدی‌نژاد نشان از عصبانیت و آشفتگی آنها از مواضع محکم، منطقی، قاطع و ضد صهیونیستی احمدی‌نژاد است.

زارعی با اشاره به حمایت اکثریت قاطع حاضران در اجلاس ضد نژادپرستی ژنو بیان داشت: این اقدام معنادار که صهیونیست‌ها در زمانی از شعار تصرف نیل تا فرات را می دادند و داعیه‌دار فضای سیاسی، اقتصادی در جهان بودند، امروز تنها به پرتاب شیء قادر هستند.

این کارشناس روابط بین الملل با بیان اینکه این عمل صهیونیست‌ها در جهان تازگی ندارد، یادآور شد: سخنرانی احمدی نژاد شجاعانه و محکم بود.

ترقی:احمدی نژاد در نبرد اسلام و صهیونیسم دوربان پیروز شد

حمید رضا ترقی معاون امور بین المل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با فارس با بیان اینکه اهانت صهیونیست‌ها به رئیس جمهور موجب محبوبیت احمدی نژاد در بین جهان اسلام خواهد شد افزود: مسلمانان از چنین برخوردهای صهیونیست‌ها نگران نخواهند شد.

وی افزود: واکنش صهیونیست‌ها به موضع گیری احمدی نژاد در اجلاس دوربان 2 به دلیل تاثیر گذاری مواضع احمدی نژاد در جهان علیه رژیم صهیونیستی بوده است.

ترقی بیان داشت: چنین برخوردی با رئیس جمهور محبوب در جهان اسلام کاملا از سوی صهیونیست‌ها طراحی شده بود و این اجلاس در حقیقت نبرد اسلام و صهیونیست بود که اسلام پیروز آن شد.

انبارلویی:احمدی نژاد ستایش جهانی را برانگیخت

دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنرانی نشست بین المللی ضد نژاد پرستانه در ژنو تاکید کرد: سخنرانی هوشمندانه رییس جمهور در اجلاس دوربان ستایش جهانی را برانگیخت.

"محمد کاظم انبارلویی" روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همان طور که در تصاویر تلویزیونی مشاهده کردیم، علیرغم توطئه های رژیم صهیونیستی برای برهم زدن سخنرانی احمدی نژاد ،او با خونسردی تمام و کاملا مسلط، مواضع ضد صهیونیستی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند که با کف زدن حضار و حمایت آنان مواجه شد.

سردبیر روزنامه رسالت اظهار داشت: برخی حامیان رژیم صهیونیستی با ترک اجلاس خواستند از اهمیت صحبت های احمدی نژاد بکاهند اما خوشبختانه حمایت جمع حاضر و تشویق های مکرر و ممتد در حمایت از رییس جمهور، نشان داد که یک نفرت جهانی از جنایات صهیونیست ها وجود دارد.

او در ادامه بیان کرد: احمدی نژاد سخنان خود را در حالی پایان برد که باز مورد تشویق و حمایت حضار قرار گرفت و این ها همه نشان دهنده سخنرانی هوشمندانه اوست.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در این سخنرانی، خشن ترین نژاد پرستان را رژیم صهیونیستی معرفی کرد افزود: آنان به بهانه هولوکاست یک کشور مسلمان را اشغال کردند و نیم قرن مشغول جنایت و آدم کشی در این کشور هستند و این چیزی است که ملت های جهان آن را بر نمی تابند.


  

88/2/1
10:48 ص

فاکس‌نیوز: احمدی‌نژاد تاول اسرائیل را ترکاند

درپی هتاکی سازماندهی شده و حقیرانه برخی حامیان صهیونیسم علیه رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس دوربان 2، رسانه های غربی این مسئله را عامل محبوبیت بیشتر وی در خاورمیانه دانسته و از سخنان وی تحت عنوان ترکاندن تاول رژیم اسرائیل یاد کردند.

به گزارش مهر، بازتاب های رسانه ای در انتقاد از توهین به رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس ژنو از سوی غربی ها هنوز ادامه دارد.

خبرگزاری روسی زبان ریانووستی در گزارشی درباره سخنان احمدی نژاد علیه صهیونیسم و معرفی آن به عنوان ریشه نژادپرستی در جهان آورد: حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس ژنو به خودی خود حامیان صهیونیسم را نگران و عصبانی کرده بود تا سخنانش خشم آنها را به خروج و اعتراض بکشاند.

آسوشیتدپرس نیز ضمن اشاره به خشم حامیان غربی صهیونیسم از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران، وی را اولین مقام دولتی اعلام کرد که در آستانه سالروز هولوکاست، صهیونیسم را در یک کنفرانس بین المللی زیرسئوال برد.

این رسانه غربی، با اشاره به این موضوع که سخنرانی احمدی نژاد به عنوان یک رئیس دولت در کنفرانس دوربان 2، یک کنفرانس قانونی بوده و نباید مورد اعتراض قرار می گرفته نوشت: احمدی نژاد از محبوبترین شخصیت های خاورمیانه است و این محبوبیت را بخاطر مخالفت با صهیونیسم بدست آورده است.

فاکس نیوز، شبکه خبری پنتاگون نیز از سخنان احمدی نژاد به این مضمون یاد کرد که رئیس جمهوری اسلامی ایران" تاول اسرائیل را ترکاند".

این رسانه آمریکایی در عین حال، بیانیه ضدصهیونیستی کنفرانس دوربان 2 را مورد حمایت کشورهای اسلامی دانست و آورد: نمایندگان کشورهای اسلامی حاضر در کنفرانس ضدنژادپرستی معتقدند غرب درباره مسلمانان، اعراب و آفریقایی تبارها تبعیض روا می دارد و تحریم کنفرانس دوربان 2 را مصداق تبعیض دانستند.

فاکس نیوز همچنین به توهین کاریکاتوریست های دانمارکی به پیامبر اسلام نیز اشاره کرد و نوشت: مسلمانان معتقدند غرب از آزادی بیان علیه آنها استفاده ابزاری می کند.

ای بی سی، یک رسانه آمریکایی نیز با اعلام ناخرسندی صهیونیست ها و حامیان آنها از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیسم، امروز را برای صهیونیست ها سخت و تلخ دانست.

"افتضاح" مشترک اصلاح طلبان و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و نامزد حزب مشارکت، به طور تصادفی حضور مقتدرانه و عزتمندانه رئیس جمهور اسلامی ایران در کنفرانس ضد نژادپرستی دوربان 2 (ژنو) را «افتضاح»! خواندند.

موسوی در جریان سفر به مشهد، مدعی شده بود «افتضاح سوئیس، نتیجه افراطی گری رئیس جمهور است.» همزمان سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم نوشت «کنفرانس دوربان 2، افتضاح و شکست سیاسی برای احمدی نژاد بود». البته ناراحتی و خشم رژیم صهیونیستی قابل پیش بینی است اما آنچه جای تعجب است موضع اصلاح طلبان است.

سایت وزارت خارجه اسرائیل در مطلبی تند و آمیخته با خشم نوشت: به عیان دیدیم روزهای گرانبهای کنفرانس به حملات افسارگسیخته برخی کشورهای اسلامی و عرب و جهان سومی علیه اسرائیل به هدر رفت و در پایان کنفرانس نیز دوباره ادعا کرد که نهضت ناسیونالیسم یهود (صهیونیسم) برابر نژادپرستی است... در روزی که جهان باید با هولوکاست همدردی نشان دهد، رئیس جمهور سوئیس، احمدی نژاد را می پذیرد و او را مورد تفقد نشان می دهد؛ که این به نوبه خود یک فاجعه تاریخی است و یک سرشکستگی عمیقاً رنج آور برای غربی ها است که جز به منافع خود، به چیز دیگری نمی اندیشند. غرب امروز در مماشات با فاشیسم مذهبی ایران خطوط قرمز اخلاقی بیشتری را پشت سر می گذارد(!) برخورد احمدی نژاد هتاکانه وغیرقابل تحمل بود.

در همین حال سایت بولتن نیوز با اشاره به بازتاب حضور شجاعانه احمدی نژاد در اجلاس ژنو از قول آسوشیتدپرس و فاکس نیوز نوشت «احمدی نژاد از محبوب ترین شخصیت های خاورمیانه است و این محبوبیت را به خاطر مخالفت با صهیونیسم به دست آورده است... رئیس جمهور ایران تاول اسرائیل را ترکاند.»

بولتن نیوز آنگاه با اشاره به مواضع برخی نشریات زنجیره ای وطنی نظیر روزنامه اعتماد که رفتار احمدی نژاد را دور از عزت می دانند نوشت: نظر این طیف را به اقدام اخیر خاتمی در ترکیه و دست دادن با نخست وزیر هتاک دانمارک (دبیر کل فعلی ناتو) و میزان انطباق آن با عزت و غرور ملی ایرانیان جلب می کنیم.

پاپ اقدام غربیها در تحریم اجلاس ژنو را محکوم کرد

رهبر کاتولیک‌های جهان اقدام غربیها در تحریم اجلاس مبارزه با نژادپرستی (دوربان 2) در ژنو را محکوم کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "محیط "، پاپ بندیکت شانزدهم رهبر کاتولیک های جهان تحریم اجلاس ژنو از سوی تعدادی از کشورهای غربی را محکوم کرد و گفت: این اجلاس فرصتی را برای مبارزه با تبعیض و تعصب فراهم می‌کند.

وی از همه طرف‌ها خواست تا با روحیه گفت‌وگو با یکدیگر همکاری کنند.

در کنفرانس دوربان 2 که روز دوشنبه در ژنو سوئیس برگزار شد، آمریکا، هلند، آلمان، کانادا، استرالیا، ایتالیا و فرانسه به این دلیل که در این اجلاس از رژیم صهیونیستی و اقدامات نژادپرستانه آن انتقاد می‌شود، حضور پیدا نکردند.

اجلاس نخست در شهر دوربان آفریقای‌ جنوبی‌ با نام "اجلاس کنفرانس جهانی علیه نژادپرستی و تبعیض‌نژادی " برگزار شد که حدود 3 هزار و 500 سازمان غیردولتی شرکت‌کننده در اجلاس،‌ رژیم‌صهیونیستی را رژیمی نژادپرست دانستند و محکوم کردند و از سازمان ملل خواستار بازگرداندن مصوبات مجمع عمومی (برابری صهیونیست با نژادپرستی) و تنبیه و مجازات این رژیم شدند. از همین روست که برگزاری این اجلاس با مخالفت قدرت‌های بزرگ روبرو شده است.

رسانه‌های ترکیه:حضار با کف زدن از احمدی نژاد حمایت کردند

در حالیکه سخنرانی رئیس جمهور ایران در اجلاس «دروبان - 2» با فاصله چند دقیقه‌ای از آغاز سخنرانی در مطبوعات ترکیه انعکاس یافت رسانه‌های این کشور از سخنرانی‌ آقای احمدی‌نژاد با ستایش یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه واکیت چاپ ترکیه، رسانه‌های اسلامگرای ترکیه با فواصل بسیار کوتاه از آغاز سخنرانی آقای دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهور ضمن استقبال از این سخنرانی بطور گسترده بدان پرداختند.

بنابراین گزارش روزنامه خبر وقتیم در خبر خود تحت عنوان «سخرانی احمدی‌نژاد از طرف صهیونیست‌ها تحریم شد» نوشت: احمدی‌نژاد که سخنرانی خود را با «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» آغاز نمود، ضمن بیان این نکته که ذهنیت نژادپرستانه حاکم بر اروپا موجب انتقال گروهی یهودی افراطی به سرزمین فلسطین و تشکیل دولتی نژادپرست در آن سرزمین شد، به انتقاد شدید از اقدامات رژیم صهیونیستی پرداخت.

همچنین بنابر همین گزارش، خبر وقتیم در ادامه با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان دول غربی، با آغاز انتقادات احمدی‌نژاد از اسرائیل به عنوان اعتراض سالن سخنرانی را ترک نمودند افزود: گروهی از دانشجویان نیز که از طرف اسرائیل سازماندهی شده بودند، جهت برهم زدن سخنرانی احمدی‌نژاد در سالن باقی ماندند تا با دادن شعارهای مخالف مانع سخنرانی وی گردند.

این روزنامه سپس ضمن ستایش از سخنرانی احمدی‌نژاد رئیس جمهور با جملاتی چون، «سخنرانی علیرغم واکنش مخالفان با استقبال شدید شرکت‌کنندگان مواجه شد» تاکید نمود که علیرغم مخالفت طرفداران رژیم صهیونیستی، احمدی‌نژاد سخنرانی خود را بدون قطع ادامه داد و از سیاست‌های آمریکا در عراق و افغانستان نیز شدیدا انتقاد کرد. شرکت‌کنندگان در اجلاس نیز با کف‌زدن‌های خود با فواصل کوتاه حمایت خود را از سخنرانی ابراز داشتند.

الجزیره : سخنرانی احمدی نژاد مقتدرانه بود

شبکه تلویزیونی الجزیره سخنرانی احمدی نژاد را مقتدرانه و حرفهای کشورهای اسلام و عرب توصیف کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در کنفرانس دوربان گفت : سخنرانی احمدی نژاد مقتدرانه بود و شامل موارد زیادی از جمله بازنگری در نظام جهانی و اقتصادی و مالی و سیاسی بود ، وی به عنوان نمونه از لغو شدن حق وتو در شورای امنیت و نظام ظالمانه ای سخن گفت که حتی به ارزشهای انسانی نیز احترام نمی گذارد وآنرا به رسمیت نمی شناسد .

نورالدین بوزیان به نقل از یکی از حضار شرکت کننده در این کنفرانس افزود : رئیس جمهور ایران سخنان جهان اسلام و عرب را به زبان آورد که از این نظام بین المللی در رنج است .

وی گفت : نمایندگان هیاتهایی که نشست را در اعتراض به سخنان احمدی نژاد ترک کردند ، در واقع نمایندگان کشورهای اروپایی بودند ، این در حالی است که برخی کشورها مانند ایتالیا و لهستان اصلا در این کنفرانس شرکت نکرده بودند .

خبرنگار الجزیره افزود : زمانیکه احمدی نژاد از برپایی نظامی نژاد پرستانه پس از سال 1945 سخن به میان آورد و هنوز به طور واضح به اسرائیل اشاره نکرده بود ؛این نمایندگان سالن کنفرانس را ترک کردند.

وی گفت : احمدی نژاد بر ضرورت درس گرفتن از گذشته و مقابله با چالشها با تلاش مشترک تاکید کرد و از ضرورت مقابله با سلطه و نژاد پرستی سخن گفت.

وی همچنین از نظامی ورشکسته سخن به میان آورد که بر ارزشهای انسانی استوار نیست و سیاستهای یک بام و دو هوا دارد .

اقدام شتاب زده فرانسه درباره سخنان احمدی نژاد

دولت فرانسه در اقدامی شتابزده سخنان محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران علیه نژاد پرستی را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاریس سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران علیه نژاد پرستی را "سخنرانی نفرت" خواند.

فرانسه در حالی از عدم توافق جهانی بر مواضع احمدی نژاد درباره نژادپرستی سخن گفته که اظهارات رئیس جمهور بارها از سوی حضار مورد تشویق قرار گرفت.

حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست ژنو به خبر ویژه رسانه های خبری جهان طی چند روز گذشته تبدیل شده بود.

رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المللی ضد نژادپرستی در ژنو به انتقاد از عملکرد شوای امنیت در حمایت ار رژیم نژاد پرست صهیونیستی پرداخت و این رژیم را به دلیل اقدامات غیر انسانی علیه مردم فلسطین رژیمی نژاد پرست خواند.

برخی کشورهای غربی به ویژه شماری از اعضای اتحادیه اروپا تحت فشار لابی های صهیونیستی پیش از این تهدید کرده بودند چنانچه سخنانی علیه رژیم صهیونیستی ایراد شود اقدام به ترک سالن خواهند کرد.

در پی نژاد پرست خوانده شدن رژیم صهیونیستی از طرف احمدی نژاد ،برخی حامیان رژیم صهیونیستی جلسه را ترک کردند اما بر خلاف این عده ، سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران با تشویق های مکرر حضار مواجه شد.


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ