سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

87/12/30
7:17 ع

بهار آمد بهار ما نیامد..................

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر

 


  

87/12/18
5:45 ع

سلام بر سردار بی سر.........

             سلام بر سردار خیبر..........

یه چندتا خاطره کوچولو از این سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام داشته باشید

 

فصل پاییز بود وهوای منطقه سرد. شهید حاج محمد ابراهیم همّت برای مأموریتی بیرون رفته بود. وقتی برگشت، متوجه شد که بچه‌ها برای رزم شبانه رفته‌اند و در این هوای سرد، هر کدام فقط یک پتو و تجهیزات نظامی با خود برده‌اند. یک پتو برداشت و از سنگر بیرون رفت و آن شب را با یک پتو در محوطه باز اردوگاه به سر برد. وقتی علتش را از او پرسیدم، گفت: امشب نیروها توی این سرما با یک پتو می‌خوابند، من چه طوری داخل سنگر گرم بخوابم؟

***

درقلاجه بودیم، سال شصت و دو، هوا خیلی سرد بود. رفتیم تمام اورکت‌هایی را که توی دوکوهه داشتیم برداشتیم آوردیم دادیم به بچه ها.

حاج همّت آمد . داشت مثل بید می‌لرزید.

گفتم : اورکت داریم آ. بدهم تنت کنی؟

گفت: هر وقت دیدم همه تن شان هست من هم تنم می‌کنم.

تا آن جا بود ندیدم اورکت تنش کند.

می لرزید و می خندید.

***

ظهر تابستان بود و دمای هوا 45 درجه، یکی از بچه‌ها پنکه‌ای آورد، حاج همّت با ناراحتی گفت، "برای چه پنکه آوردید؟" گفتم: خب هوا گرم است.

گفت: نه، فرقی نمی کند بسیجی های دیگر هم همین وضعیت را دارند.

پنکه را رد کرد و گرفت خوابید.

***

حاجی می گفت: وقتی حج رفته بودم ، تو خونه خدا چند تا آرزو کردم. یکی این که تو کشوری که نفس امام نیست نباشم ؛ حتی برای یک لحظه. بعد از خدا تو رو خواستم و دو تا پسر، بعدش خواستم نه اسیر شم ، نه جانباز؛ فقط وقتی از اولیاء الله شدم در جا شهید شم.

***

شبانه می‌روند تا برای شهیدی زیر پای قبر حاجی قبر بکنند. همین طور که زمین را می‌کنده‌اند، قبر حاجی سوراخ می‌شود. قبرکن می‌بیند بوی عطر و گلاب بلند شد و روشنایی زیادی در این قبر هست. فکر می‌کند شاید نور از بیرون به داخل قبر تابیده است. بیرون را نگاه می‌کند، می‌بیند تاریک است؛ ولی داخل قبر نورانی است. نگاه می‌کند، می‌بیند پای حاجی پیداست و کمی خاک روی آن ریخته است؛ خاکها را کنار می‌زند، می‌بیند که بدن حاجی و لباسهایش پس از چهار سال تازه‌ی تازه است! بعد گچ می‌آورد و قبر را دوباره درست می‌کند.

***

او انسانی بود که برای خدا کار می‌کرد و بالاترین اعمال را داشت. شهید حاج همت سخت ‌ترین کارها را در لشکر و جبهه شخصاً به عهده می‌گرفت. مردی با ایمان و اخلاص بود، هرکاری که از آن سخت‌تر و دشوارتر نبود، حاج همت مردانه به عهده می‌گرفت. خدا رحمت‌اش کند. کارهای او حساب شده و بسیار قابل تمجید و تکریم است.

شهید آیت الله حاج شیخ فضل‌الله محلاتی

 

این هم چندتا لینک از آرشیو همین وبلاگ

سردار خیبر

ابراهیم همت! خاک پای شما بسیجی‌هاست

خورشید خونین رخ کربلای خیبر.....

 

به امید موفقیت روزافزون رزمندگان اسلام و دولت انقلابی نهم و رهروان راه همّت بخصوص حاج محمود احمدی نژاد...

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر......


  

87/12/17
9:39 ص

خوابیم و حقیقت به خدا نیست بجز این

 

 

ما غایب و او منتظر آمدن ماست...

 

همین! فکر کنم شعرِ واضح و روشنی باشه!

انقدر نگویید آقا بیا! آقا بیا! آقا کجا بیاید؟ آقا مگه جایی رفته که بیاید؟! این ماییم که آقا رو فراموش کردیم و اصلاً انگار نه انگار که یه امامی داریم که بیش از هزار ساله که منتظر بیداری و توجه و حضور شیعیانشه. به ماهم می گن شیعه؟!....

بیدار شیم!

یکی که بیداره ما رو هم بیدار کنه! خیلی هامون می دونیم و بازهم خوابیم مثل خود من!...

 

نهم ربیع الاول، عید بقر و آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، مولانا

 صاحب عصر و زمان، امام مهدی (عج)

برتمامی انسانهای آزاده جهان مبارک باد.

 

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر

 


  

87/12/14
2:13 ع

مسأله‌ی فلسطین فوری‌ترین مسأله‌ی جهان اسلام است

 

 

راه نجات فقط ایستادگی و مقاومت است


 

بیانات ولی امر مسلمین جهان در چهارمین کنفرانس حمایت از ملت فلسطین

14/12/1387

»‌ فایل صوتی بیانات ولی امر مسلمین جهان در چهارمین کنفرانس حمایت از ملت فلسطین [دریافت فایل، 4 مگابایت]

ادامه مطلب.......


  

87/12/12
7:52 ع

گفتگوی صریح حسینیان:

بودجه 88 را برای ساقط کردن دولت تغییر می‌دهند

اختلاف نظر کمیسیون تلفیق با دولت درباره چگونگی نحوه پرداخت نقدی یارانه‌ها و هدفمندسازی آنها باعث تشتت آرا در کمیسیون تلفیق و همچنین کمیسیون ویژه رسیدگی کننده به طرح تحول اقتصادی شده است.

در روزهای گذشته از یک سو نمایندگان عضو کمیسیون ویژه تحول اقتصادی از توافق اولیه دولت و مجلس برای اجرایی شدن لایحه هدفمندسازی یارانه‌ها خبر دادند و از دیگر سو گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس درباره ضرورت طولانی کردن بازه زمانی هدفمند کردن یارانه‌ها، ‌نمایندگان را با تردید‌های جدی در این زمینه روبه‌رو ساخت و در نهایت کمیسیون تلفیق را به این نتیجه رساند که از 34 هزار میلیارد تومان درآمد دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تنها 8400 میلیارد تومان را به تصویب برساند اما نامه رئیس‌جمهور به رئیس مجلس درباره ضرورت پرداخت نقدی یارانه‌ها به دهک‌های پایین درآمدی، مجلس را وادار ساخت که در مصوبه خود تجدید‌نظر داشته باشد و به نظر و برنامه دولت در این زمینه تن در دهد. اما در این میان برخی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، روند رسیدگی به لایحه بودجه و همچنین لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را دارای مشکلاتی می‌دانند و معتقدند متهم کردن دولت به ارائه بودجه‌ای که پیش از بررسی دارای کسری‌های زیادی است،‌ در نهایت روند رسیدگی به لایحه در مجلس را با مشکلات جدی مواجه خواهد ساخت. حجت الاسلام روح‌الله حسینیان، عضو کمیسیون تلفیق رسیدگی کننده به لایحه بودجه در گفت‌و‌گو با «وطن‌امروز» به بیان نگرانی‌های خود از نحوه رسیدگی به لایحه بودجه سال 88 پرداخت.

آقای حسینیان! روند بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

من از این روند راضی نیستم و بشدت نگران بودجه سال آینده هستم. این روند را یک روند عادی نمی‌دانم.

عدم رضایت و نگرانی شما چه علتی دارد؟

روزی که بودجه در کمیسیون تلفیق طرح شد بسیاری از نمایندگان، دولت را متهم کردند که درآمدهای پیش‌بینی شده غیرواقعی است اما همان نمایندگان درآمدهای پیش‌بینی شده را افزایش دادند و این موجب کسری بودجه در سال آینده خواهد شد. چون این افزایش قابل وصول نیست و با افزایش موارد مصرف، دولت دو کار می‌تواند انجام دهد؛ یا اعلام کسری بودجه یا چاپ اسکناس. دومی موجب تورم خواهد شد و اولی موجب با‌لا رفتن انتظارات و اعتراض خود نمایندگان به عدم تامین بودجه پروژه‌ها. مساله مهم‌تر، تغییر سیاست‌های بودجه است. کمیسیون تلفیق آنچنان برای دولت تضییق و تنگنا نصب کرده است که برای دولت امکان مانور و انعطاف وجود ندارد. من اگر جای دولت بودم اعلام می‌کردم طبق قانون مصوبات مجلس را اجرا می‌کنم، ولی هیچ‌گونه مسؤولیتی را نمی‌پذیرم. بنده رسما اعلام می‌کنم این بودجه پیامدهای امنیتی و اقتصادی دارد و دولت را بشدت ناکارآمد خواهد کرد. لذا درصورت تصویب مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، دولت هیچ‌گونه مسؤولیتی ندارد.

علت این تغییر در لایحه دولت در کمیسیون تلفیق چیست؟

علت‌های فراوانی دارد که بعضی از عوامل مربوط به دولت و نظام برنامه‌ریزی است و عواملی مربوط به مجلس است که همه قابل بررسی و اصلاح است. البته دولت دو سال است اصلاحاتی در نظام بودجه‌نویسی به عمل آورده و آن حذف قانون‌گذاری در نظام بودجه نویسی است، ولی هنوز در ملاک‌ها و معیارها و کاستن عناوین جزئی باید اصلاحاتی را انجام دهد.

اما آنچه مربوط به مجلس می‌شود علت‌های فراوانی دارد. یکی از این عوامل نگاه مجلس به دولت است. بسیاری از نمایندگان برای دولت هیچ اصالتی قائل نیستند و دولت را یک کارگزار مجلس می‌دانند. به همین خاطر مجلس پیوسته و علی‌الدوام طرح پیشنهاد می‌کند و به تصویب می‌رساند که هیچ دولتی قادر به انجام این همه قانون نیست، حال آنکه قانون اساسی قوای سه‌گانه را تفکیک کرده است. مجلس نباید خود را درگیر اجرائیات کند و باید موقعیت رئیس‌جمهور که منتخب مردم است و در مقابل مردم مسؤول است را درک کند.

دومین علت از ناحیه مجلس ساختار کمیسیون تلفیق است. کمیسیون تلفیق از 23 نفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و 22 نفر از دیگر کمیسیون‌های تخصصی است لذا اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به دلیل اکثریت می‌توانند نظریات خود را به کل کمیسیون‌ها مانند اقتصاد، عمران، انرژی و فرهنگی تحمیل ‌کنند. البته عوامل سیاسی دیگری هم وجود دارد.

ممکن است راجع به عوامل سیاسی هم قدری توضیح دهید؟

البته دوست نداشتم وارد این بحث شوم،‌ولی به ناچار به آن اشاره می‌کنم. ببینید! دولت بانی اصلی برنامه و بودجه است و باید عادلانه بتواند از لایحه دفاع کند؛ ولی الان نمایندگان مخالف برنامه در مخالفت خود با لایحه استدلال می‌کنند. بعد نماینده مرکز پژوهش‌ها در رد لایحه دولت صحبت می‌کند و سپس نماینده دیوان محاسبات که اصولا یک ارگان نظارتی است، نه ارگانی تخصصی، در مورد اصل برنامه و بودجه. متاسفانه هر دو نهاد با دولت مخالف هستند و تقریبا با اکثر قریب به اتفاق نظریات دولت مخالفت می‌کنند. یعنی کمیسیون تلفیق درست مانند جلسه محاکمه یکی در نقش دادستان، یکی در نقش وکیل مدافع شاکی و یکی هم عضو زائد دادستانی، نماینده دولت را چنان در تنگنا قرار می‌دهند که گاهی انسان به حال متهم یعنی دولت احساس ترحم می‌کند. با تاسف بیشتر اینکه رئیس مرکز پژوهش‌ها هم عضو کمیسیون تلفیق است و چنان موضع ضددولتی دارد که عبارات تحقیرکننده و گاه توهین‌آمیزی را به کار می‌برد، درست مانند کسی که با یک جانی صحبت می‌کند. این عوامل چنان برنامه و بودجه را تغییر می‌دهند که دست و پای دولت را می‌بندند و وسط دریا می‌اندازند و بعد می‌گویند شنا کن. جالب این است که همین بودجه تورم‌زا را فردا همین‌ها به سر دولت خواهند زد که چرا تورم را مهار نمی‌کنی.

شنیدیم که امروز شما در کمیسیون عصبانی شدید.

بله! من هم نسبت به اداره جلسه کمیسیون و دخالت در امور اجرایی و ناکارآمد کردن دولت اعتراض داشتم و هم نسبت به رئیس مرکز پژوهش‌ها که چرا غیرکارشناسی و یکسره سیاسی برخورد می‌کنند. من به آنها گفتم این بودجه فقط برای ساقط کردن دولت طراحی می‌شود.

شنیده‌ایم که رئیس مرکز پژوهش‌ها هم لایحه دولت و هم طرح کمیسیون ویژه را از کار انداخت.

بله! متاسفانه سعی این دوستان این است که دولت نتواند یارانه‌ها را هدفمند کند و بخشی از آن را مستقیم به مردم بدهد. اینها معتقدند که اگر دولت بتواند یارانه نقدی به بعضی از مردم پرداخت کند موجب محکم شدن دولت احمدی‌نژاد خواهد شد. متاسفانه اینها سرنوشت کشور را به خاطر مسائل سیاسی نادیده می‌گیرند. اینها همان‌هایی هستند که طرح تثبیت قیمت‌ها را تصویب کردند و متاسفانه کشور را به اینجا رساندند که دیگر این شیوه اقتصادی قابل دوام نباشد.

آیا اینها از اصلاح‌طلبان هستند؟

متاسفانه اینها ادعای اصولگرایی دارند ولی تیشه برداشته‌اند و اصول را قطع می‌کنند. جالب این است که اصلاح‌طلبان منصفانه‌تر عمل می‌کنند و با دولت هماهنگ‌ترند. بعضی از این دوستان تصریح می‌کنند لااقل ما باید احتمال این را بدهیم که ممکن است دولت در آینده از ما باشد لذا نباید اینقدر دولت را ناکارآمد کنیم.

شایعه شده است که دولت لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را پس گرفته است، آیا صحت دارد؟

نه! این صحت ندارد. دولت در لایحه بودجه 88 بر مبنای محاسبه و درآمد خودش از کاستن سوبسیدها، تقسیم 60 درصد برای مردم، 15 درصد برای بنگاه‌های اقتصادی و 25 درصد سهم دولت برای جبران هزینه‌های دولت را پیش‌بینی کرده بود. بر مبنای این 25 درصد 85هزار میلیارد ریال درآمد دولت خواهد بود. یعنی در واقع دولت پیش‌بینی کرده بود که 340 هزار میلیارد ریال از تعدیل قیمت حامل‌های انرژی عاید شود که 25 درصد آن همان 85 هزار میلیارد ریال بوده اما مخالفان این لایحه کل عایدی از تعدیل قیمت‌ها را 84 هزار میلیارد ریال پیش‌بینی کردند که به تصویب کمیسیون تلفیق رسید و این به این معنا بود که هیچ یارانه‌ای به مردم پرداخت نشود. لذا دولت این قسمت یعنی سهم دولت را پس گرفت و به عبارتی خواستار حذف 85 هزار میلیارد ریال از درآمدهای پیش‌بینی شده شد تا تکلیف لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها در مجلس به تصمیم نهایی برسد.

گفته شد شما پیشنهاد 40 هزار میلیارد ریال به جای 85 هزار میلیارد ریال را داشته‌اید؟

من نه به عنوان شخص‌؛ کمیسیون ویژه این پیشنهاد را داد. کمیسیون ویژه بر مبنای طرح خودش و بر مبنای قیمت نفت 25 دلار در سال اول و بر مبنای 50 درصد سهم مردم و 30 درصد سهم صنعت و کشاورزی که در این طرح آسیب می‌بینند و 20 درصد برای دولت، این مبلغ را پیشنهاد کرد یعنی کمیسیون ویژه پیش‌بینی کرد که از تعدیل قیمت حامل‌های انرژی، 200 هزار میلیارد ریال عاید می‌شود که 100 هزار میلیارد آن سهم 50 درصد مردم و 60 هزار میلیارد سهم کشاورزی و صنعت و بنگاه‌های اقتصادی و 40 هزار میلیارد ریال هم سهم دولت است.


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ