سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

86/4/2
1:0 ص

سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ
در گفت وگو با کیهان: طرح امنیت اجتماعی کشوری می شود

از همان روز نخست جماعتی از به اصطلاح روشنفکران و قلم به دستان تلاش کردند جهاد مقدس نیروی انتظامی با اوباش و اراذل و کسانی که امنیت اجتماعی و اخلاقی تهران را به خطر انداخته اند، نوعی نظامی گری در سطح شهر و پروژه ای سازماندهی شده برای کاهش آزادی های عمومی جلوه دهند. اگر چه این عده با استفاده از ابزارهای فراوان رسانه ای و تبلیغاتی سمپاشی وسیعی را علیه نیروی انتظامی سازماندهی کردند، اما حمایت قاطع مردم از این طرح تقریباً تمامی این تلاش ها را ناکام گذاشت……………

عده ای با شعارهای زیبا و رنگ و لعاب روشنفکرانه به انتقاد از اقدام نیروی انتظامی پرداختند، این واقعا شرم آور است نه برای من بلکه برای کسانی که این انتقادها را کردند چرا که باید هم در دنیا پاسخ بدهند و هم در آخرت. آیا اینان می دانند چه کرده اند؟ به دفاع از کسی پرداخته اند که دختری را جلوی چشم پدر و مادرش از ماشین بیرون می کشد و او را مورد آزار و اذیت قرارمی دهد اما این پدر و مادر از ترس جرأت نمی کنند علیه وی حتی شکایت کنند. حال من این سؤال را مطرح می کنم، آیا این اراذل دارای کرامت هستند که عده ای دم از حفظ کرامت و عزت نفس آنها می زنند؟! ما در طرح مبارزه با اراذل کسی را گرفتیم که هر وقت می خواست سفر تفریحی به شمال برود به سراغ خانواده های محل می رفت و مثلا به پدر خانواده می گفت من سه روز می خواهم بروم شمال، سریع دخترت را بفرست با من بیاید. پدر دختر هم هیچ چاره ای نداشت و حتی از ترس شکایت هم نمی کرد. ولی متأسفانه گروهی منورالفکر به جای دفاع از امثال این پدر و دختر به دفاع از آن اوباش پرداختند. البته اگر بخواهیم اعتقادی بحث کنیم شاید چندان عجیب نباشد چرا که قرار است خداوند به اندازه عمل هر کس او را در آن دنیا مورد سؤال قراردهد و اینها می خواهند کوله پشتی خود را پر از گناه کنند…………..

شاید عده ای نمی دانند که با طرح مخالفت هایشان ناخواسته پیاده نظام بیگانگان شده اند. و شاید عده ای هم خودشان پیاده نظامند......

همواره گفته ام که آدم های بی بند و بار در بی بند و باری شان پاکارتر و ایستاده تر از کسانی هستند که می گویند ما حزب اللهی و طرفدار نظام و... هستیم. آنچه ما را امیدوار می کند اتفاقا همین استقبال بی سابقه مردم و مؤمنین است………..

تازه ترین نظرسنجی که انجام داده ایم جامعه آماری را بالای 3400 نفر گرفته ایم که معمولا کسی این کار را نمی کند که خطای آن یک صدم بشود. نتیجه این نظرسنجی این بود که 95 درصد مردم تهران با اجرای این طرح موافقند………

خانم ابتکار در شورای شهر تهران نسبت به اینکه مبارزه با اراذل و اوباش بعد از مبارزه با بی حجابی بوده است انتقاد کرد. فکر می کنید علتش چه بود؟
-من از این اشخاص ناراحت نمی شوم و انتظار دارم که بدتر از این هم موضع بگیرند. وقتی اشخاصی مثل ایشان و چند رسانه معلوم الحال علیه ما موضع می گیرند خوشحال می شویم ولی از برخی خودی ها تعجب می کنیم…
……

¤ قضیه انداختن آفتابه به گردن اراذل واوباش چه بود برخی آن را مغایر با کرامت انسانی دانستند؟
- وقتی حرف از کرامت زده می شود باید دید که آیا طرف مقابل بویی از کرامت برده است یانه. کرامتی که باید در مورد اراذل واوباش رعایت کرد این است که در محل ابهت آنها را شکست و ما با این کار فقط می خواستیم همین ابهت ساختگی آن ها را درهم بشکنیم…
……….

¤ عده ای می گویند با این طرح یک نوع دیوار بی اعتمادی بین مردم و پلیس کشیده شده است، نظرتان چیست؟
- من این حرف را به کلی رد می کنم. اجازه بدهید برای شما بگویم تا قبل از اجرای طرح امنیت اجتماعی بعضی وقت ها تنها یک تماس با 110 درباره بروز دعوا و شرارت داشتیم، تازه در این تماس هم نمی گفتند کی دعوا می کند و کی شرارت اما از زمان اجرای طرح ما هر روز حداقل 50 تا 60 گزارش دقیق از مکان تردد افراد شرور داریم.
ما الان شبی 10 -12 نفر از اراذل و اوباش را که توانسته اند فرار کنند دستگیر می کنیم، از کجا اطلاعات بدست می آورید؟ از همین مردم و این یعنی ارتباط مردم با پلیس تقویت شده و آنها به پلیس اعتماد بسیار زیادی پیدا کرده اند.

......... حتی ما یکی دو تا خبرنگار خارجی را هم دستگیر کردیم که درحال خبرسازی بودند. عده ای خانم را آورده بودند. طبق برنامه دریک مسیری روسری از سر آنها برداشته می شد آنها فیلمبرداری می کردند و از این فیلم ها برای کوبیدن طرح سوء استفاده می کردند………

دو خبردارم اول اینکه مردم نگران بودند که این طرح ها مقطعی باشد ولی من می خواهم همین جا به آنها قول بدهم که مستمر خواهد بود مگر اینکه هیچ اثری از بدحجابی و اراذل و اوباش و... نباشد.
و خبر دوم هم اینکه این طرح در ابتدا قرار بود فقط درسطح تهران بزرگ انجام شود ولی درحال حاضر کشوری شده است. البته درپایان بازهم از مردم می خواهم که با ما همکاری کنند و ما را از اطلاعات نفیس شان بی بهره نگذارند.........

متن کامل مصاحبه را در روزنامه کیهان بخوانید.

یا علی......


  

86/4/1
1:0 ع

امنیت اجتماعی

بعد از اجرای طرح تأمین امنیت اجتماعی نیروی انتظامی شاهد واکنش‌های زیادی بودیم عدۀ کثیری از مردم از اجرای طرح حمایت کرده و خواهان ادامه طرح هستند عده‌ای هم به اجرای طرح اعتراض داشته که می‌توان از بیشتر این اعتراضات به عنون اعتراضات نمایشی و سیاسی در راستای طرح تخریب دولت انقلابی دکتر محمود احمدی نژاد یاد کرد. ادعای اجرای کارهای فرهنگی برای مبارزه با این معضلات از جانب صاحبان منصب در دولت‌های گذشته که هیچ کار فرهنگی در این زمینه نکرده‌اند هیچ جای دفاعی از این نظرات باقی نمی‌گذارد. در مورد دفاع از این طرح هم هیچگاه از برخورد نادرست و بر پایه نظرات و سلایق شخصی مأمورین حمایت نکرده و نخواهیم کرد. عده‌ای بخاطر این برخوردها – برخورد مأموران متخلف - که واقعاً هم کم هستند، کل طرح را زیر سؤال می‌برند. دم از حقوق شهروندی در حمایت از مجرمین می‌زنند حال آنکه مردم موافق اجرای این طرح و کسانی که از جانب این افراد آسیب دیده‌اند هم شهروند محسوب می‌شوند و بالطبع حق و حقوقی دارند، اما عده‌ای براحتی این حق را در دفاع از مجرمین می‌خواهند از ما بگیرند. البته که موفق نمی‌شوند و مثل همیشه در پایان کار روسیاهی به ذغال می‌ماند!

حجاب ایرانی و فرانسوی

 این تصویر مربوط به وبلاگ سیطره است. یکی مربوط به مهدم تمدن و دموکراسی! فرانسه. کشوری که مردم آن حتی در نگه داشتن دین خود با مشکلات بی‌مانندی روبرو هستند. و البته که از سران کفر و دشمنی با اسلام جز این رفتار نمی‌توان انتظار داشت. و دیگری ایران اسلامی سرزمین لاله‌های خونین سرزمینی که هزاران شهید در راه حفظ اسلام و نظام اسلامی تقدیم کرده. آیا نباید در راه حفظ آرمان شهدا قدمی برداشت؟ یعنی نباید با کسانی که به مردم مسلمان و انقلابی این آب و خاک  و به دختران و پسران این سرزمین که جز اعتلای اسلام چیزی از مسئولین انتظار ندارند توهین و دهن‌کجی می‌کنند برخورد کرد؟ کسانی که خون شهدا را پایمال می‌کنند باید حاشیه امن داشته باشند؟ ما خواهان ادامه برخورد قاطع با اشرار و متعرضین به نوامیس این سرزمین و همچنین زنان و مردانی که با پوشش‌های زننده به تمسخر مؤمنین می‌پردازند هستیم. کار فرهنگی باید در کنار برخورد قاطع نیروهای انتظامی با متخلفین باشد که هم اکنون شاهد آن هستیم.

من به عنوان یک شهروند از این طرح حمایت می‌کنم و خواهان ادامۀ آن هستم و از فرماندهان شجاع نیروهای مسلح هم سپاسگذارم.

یا علی.  


  

86/4/1
1:0 ص

 

بعد از مشاهده شاهکار آقای خاتمی در دوم خرداد سال جاری یعنی لمس بازوان دختر جوان ایشان در سفر به ایتالیا پا را از این فراتر نهاده و با ژستی فرنگی مآبانه با خانم‌های حاضر در صف یک به یک دست داده و اندکی هم خوش و بش می‌فرمایند! بعد از پخش شدن فیلم در اینترنت و آگاهی یافتن اکثر کسانی که به اینترنت دسترسی دارند از این واقعه افراد نزدیک به این شخص دست به توجیه این عمل زدند بعد از این ماجرا شخص خاتمی به طور کل منکر قضیه شده و فیلم را مونتاژ می‌داند! .......

ماجرای تعجب آور دست دادن خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی با تکذیب امروز خاتمی در روزنامه کرباسچی ابعاد جدیدی به خود گرفت.

 

به گزارش رجانیوز، در حالی که یش از این صادق خرازی با توجیه این مساله و دست دادن خاتمی را به دلیل از دست دادن کنترل و ازدحام جمعیت ذکر کرده بود، محمد خاتمی این مساله را به کلی تکذیب کرد!

خاتمی همچنین فیلم منتشر شده را مونتاژ خواند.

 

 

گفتنی است، تصویر بردار صحنه دست دادن محمد خاتمی با زنان ایتالیایی که برای اولین باراین تصاویر را او در اینترنت منتشر کرده است، دروبلاگ شخصی خود به تشریح این ماجرا پرداخت.

این فرد ایتالیایی که "اورما" نام دارد در وبلاگ خود نوشته است:
"
من در شهر اودین که شهری کوچک در شمال شرقی ایتالیا است زندگی می کنم. از قضا این مکانی است که حدود یک ماه پیش به صحنه دست دادن های معروف آقای خاتمی تبدیل شد، اما در آن زمان هیچ کسی به این موضوع توجه نکرد تا زمانی که توجه روزنامه های ایران و مطبوعات جهان را به خود جلب کرد.

 

در روز مورد نظر چندین فیلمبردار و عکاس روی آقای خاتمی زوم کرده بودند. گزارشگران، سیاستمداران، اشخاصی گمنام و چهار زن در صف بدرقه آقای خاتمی حضور داشتند.

 

همه حاضران در محل و حتی خود من که چند سانتیمتر دورتر از آقای خاتمی بودم حرکات وی را مشاهده کردیم و از این صحنه ها فیلمبرداری شد.

 

زمانی که ویدئوهای خود را برای اولین بار تماشا کردم و تصمیم گرفتم که آن را بر روی یوتیوب (سایت اشتراک قطعات ویدئویی) قرار دهم از این موضوع خبر داشتم که این یک نوع ریسک است اما فکر نمی کردم که واکنش ها تا به این حد باشد.

 

هم اکنون سخت در تلاشم همه فیلم هایی که در جریان دیدار خاتمی از ایتالیا و بعد از آن جمع آوری کرده ام در اینترنت قرار دهم.

 

من با افرادی که فکر می کنند این اخبار واقعا صحت دارد هم نظر هستم."

 


همچنین یش از تکذیب رسانه ای خاتمی، برخی برتن کنندگان لباس روحانیت با ارائه نظریاتی از فقها خواسته بودند تا به حلیت دست دادن با نامحرمان حکم کنند!

 

در این باره محمد تقی فاضل میبدی(از مرتبطان باند مهدی هاشمی)در یادداشتی که در روزنامه ی"هم میهن" متعلق به غلامحسین کرباسچی آن را به چاب رساند ،نوشت:جا دارد فقهای شیعه در امثال چنین مسائلی با در نظر داشتن موضوع و حفظ آداب و رسوم مجددا بازنگری کنند!

 

وی با لحنی معترضانه خطاب به فقها افزود:اگر مصافحه با زنان نه از نگاه جنسی که از نگاه آداب و رسوم اجتماعی لحاظ شود چرا باید حرام شود؟!

 رجانیوز


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ