سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

88/3/19
4:1 ع

پرونده ها رو میزه ...........  هی می گه چیزه چیزه

 

بعد بیست سال اومده ........ هی داره چیز چیز می کنه!

اگر نتوانستید دیروز به مصلای امام خمینی (س) بیایید واقعاً جایتان خالی بود! البته از اون لحاظ! چون به حدی ازدحام جمعیت شدید بود که اگر سوزن می انداختید به روی زمین نمی رسید، من اگر قد بلندی نداشتم حتماً لای اون جمعیت جان به جان آفرین تسلیم کرده بودم! خدا به خیر گذروند! با این همه شور و هیجان می شه پرچم اسلام را در تمام جهان به اهتزاز در آورد.

بانک مرکزی گفته .............. موسوی دروغ گفته

یه پیغام هم بدهیم، ای قدس شریف این ملت شجاع و استکبار ستیز منتظر یه اشاره سید علی روحی فداست تا تو را از چنگال رژیم وحشی صهیونیستی آزاد کند، به امید آن روز.......

این شعر پایین را حاج محمود کریمی تو همایش دیروز خواند، جالب بود من هم خدمتتان تقدیم می کنم.....

در زمانی که نه چندان دور بود
بار غم بر مردم رنجور بود
نور چشم فاطمه تنهاترین
نورچشمی‌ها همه بالاترین
بر زبان مردمانی بی‌خیال
رفت آل مصطفی زیر سؤال
عده‌ای بی‌عار کردند، آن زمان
قصد استیضاح از صاحب زمان
ما مریدان امام امتیم
ما همه دلدادگان خدمتیم
آن نگاه آشنا یادش بخیر
ذکر آن روح خدا یادش بخیر
عزت اسلام در کل جهان
سرفرازی همه ایرانیان
تا که آن حق مسلم داشتند
در جهان بذر محبت کاشتند
محو اسرائیل از روی زمین
احترام مردم و مستضعفین
علم، آرامش، رفاه و توسعه
رفع تبعیض و حقارت، توطئه
ملتی با شور و عشق و شادمان
ضد ظلم و امتیاز این و آن
عدل و انصاف و شکوفایی و شور
قطع از اموال مردم دست زور
در حمایت از امام و رهبری
حیدریم، حیدریم، حیدری
الغرض با غیرت احمدی‌نژاد
پرده از روی منافق اوفتاد

عشقه، عشقه، عشقه  ....... احمدی نژاد رو عشقه

مولا و امیر و مقتدا خامنه‌ای است، فرماندهی کل قوا خامنهای است، دیروز عزیز مصر اگر یوسف بود، امروز عزیز دل ما خامنه‌ای است


  

88/3/19
3:54 ع

کروبی و 300 میلیون تومان شهرام جزایری مفسد اقتصادی!!

 

...بهترین، آن کسى است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، ....

از بیانات ولی امر مسلمین جهان در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج 22/2/1388  ‏

 

آمده بود پیش دکتر احمدی نژاد. بنده ى خدا مى گفت بیست سال است مى آید و مى رود. اما هنوز مشکلش با شهردارى حل نشده.
بیست سال بیش 10 میلیون جریمه اش کرده و به او پایان کار نداده بودند. و در این مدت سرمایه اش راکد مانده و اصلا"زندگیش فلج شده. جریمه را چون رقم غیر منصفانه اى بوده،پرداخت نکرده بود.
هر سال به این مبلغ اضافه شده بود تا دوره ى شهردارى دکتر که ارزش ملک به 16 میلیارد تومان رسیده بود،رقم جریمه هم 250 میلیون شده بود.
دکتر از او پرسید چقدر مى تواند پرداخت کند؟
مرد گفت 50 میلیون!
دکتر همانجا زیر نامه اش را امضاء کرد.
مرد اصلا"باورش نمى شد.یک دفعه شروع کرد به گریه کردن. بعد به دکتر گفت مى خواهد 2میلیارد از این 16 میلیارد را به یک مؤسسه ى فرهنگى کمک کند. وخواست 2 میلیارد به دکتر بدهد.
دکتر با لحن خاصى به او گفت:مدیران اول براى امور فرهنگى کمک مى گیرند.بعد براى امور دیگرو...اینطوریست که از راه درست منحرف مى شوند.
این مبلغ را خودت در هر راه خیرى که مى شناسى،هزینه کن.

***

با دستمال کثیف نمی توان شیشه را پاک کرد، چطور مردمی که انتظار دارند مسئولین نظام با مفسدین اقتصادی مانند شهرام جزایری برخورد کنند؛ در عین حال به شخصی مثل کروبی که از امثال این مفسدین مبالغ هنگفتی دریافت کرده است رأی بدهند؟!

توجیه خنده دار جناب کروبی در مقابل گرفتن این مبلغ از یک مفسد اقتصادی مبنی بر این که از من در مقابل پرداخت پول درخواستی نداشت؛ انسان را شگفت زده می کند! یعنی ایشان نمی دانند که یکی از شگردهای مفسدین این است که مسئولین را به خود بدهکار می کنند تا در مواقع حساس و به قول معروف در روز مبادا به کار آیند، مانند دانشگاه آزاد رفسنجانی و جاسبی که از وزیر و نماینده مجلس تا بعضی از دادستانهای قوه قضاییه با مدارک اهدایی جاسبی نمک گیر این عالی جنابان شده اند، که جناب جاسبی به مدیریت مادام العمر بر دانشگاه آزاد دست پیدا کرده و حتی نظارت قانونی مجلس شورای اسلامی را هم بر نمی تابد!!!

آره جناب کروبی هیچ لزومی ندارد مفسد اقتصادی در قبال پرداخت مبالغ کلان در همان لحظه لیستی از درخواستهای خود از شما را، ارائه کند!!

همین ماجرای کروبی و 300 میلیون جزایری برای عدم صلاحیت کروبی برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری کافی است، حضور امثال کرباسچی شهردار متخلف سابق تهران و مورد حمایت رفسنجانی در ستاد کروبی هم گویای خیلی از مسائل است!


  

88/3/18
10:44 ص

کمیته جنگ روانی ستاد میرحسین مصوب کرد

 

تمرین آشوب‌های خیابانی برای شورش پس از شکست قطعی موسوی

 

ستاد میرحسین موسوی با سازماندهی آشوب‌های خیابانی در طول 6 روز مانده به انتخابات، عملاً تدارک زودهنگام برای شکست و تمرین دادن حامیان برای شورش‌های خیابانی را آغاز کرد.

به گزارش رجانیوز، بر اساس این طرح، هواداران موسوی باید به حامیان سایر کاندیداها به ویژه احمدی‌نژاد حمله کرده و با ضرب و جرح این حامیان و ایجاد آشوب خیابانی زمینه درگیری با نیروی انتظامی را فراهم کنند.

فحاشی، سنگ‌پرانی و تخریب اموال عمومی از جمله سایر اقدامات هواداران موسوی برای به مقابله کشاندن نیروی انتظامی است تا در اثر این تقابل و ایجاد درگیری احتمالی، فاز مظلوم‌نمایی کلید زده شود.

در این راستا، از عصر روز جمعه، خبر کذبی از سوی حامیان موسوی مبنی بر کشته شدن یکی از هواداران موسوی توسط حامیان احمدی‌نژاد در مشهد مقدس منتشر شده است.


همچنین جمعه شب در میدان نبوت، اصلی‌ترین میدان شرق تهران، موتور یکی از حامیان دکتر احمدی‌نژاد که تصاویر وی بر روی آن نصب شده بود، به آتش کشیده شد.

حامیان موسوی همچنین با هجوم به سمت کلانتری واقع در میدان نبوت اقدام به سنگ‌پرانی و فحاشی علیه ناجا کردند که با هوشیاری نیروهای انتظامی، پروژه درگیری و مظلوم‌نمایی آنان ناکام ماند.

تعدای از اوباش اجاره ‌ای در منطقه 17 تهران نیز به دفتر ستاد حامیان دکتر احمدی‌نژاد در این منطقه حمله و به اتومبیل مسئول ستاد خسارت وارد کردند.

پیش‌بینی می‌شود در ادامه الگوگیری از انقلاب‌های رنگین، ستاد موسوی سازماندهی برای تنش و درگیری در سطح شهر و تقابل میان مردم را شدت بخشد.

گفته می‌شود کمیته جنگ روانی ستاد موسوی، عده‌ای را در میادین اصلی شهر برای توهین به مردم و استفاده از تعبیر تند و زننده به نام حامیان احمدی‌نژاد سازماندهی کرده است.

همچنین چوب، چماق و سلاح سرد در انبارهای این ستاد برای درگیری‌های خیابانی نگهداری می‌شود.

رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام(ره) با هشدار نسبت به ایجاد تنش و درگیری از سوی حامیان برخی کاندیداها به شدت از این روند پرهیز داده بودند.

 

//////////////

لطفاً به اطلاع سایر دوستان هم برسانید...


  

88/3/10
11:16 ع

تحویل حساب‌های خالی به دولت نهم

 

 

معاون سابق برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: "با اعداد و ارقام ثابت می‌کنم که دولت نهم نسبت به دولت‌های گذشته از منظر شاخص‌های کلان اقتصادی بهتر کار کرده است."

"دولت نهم آنقدر بی‌‌سر‌و صداست که وظیفه خود دانستم تا به عنوان یک معلم اقتصاد از هجمه‌ها علیه او دفاع کنم."

این گفته‌ها سخنان دکتر صادق خلیلیان استاد دانشگاه تربیت مدرس و معاون سابق برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی است. او می‌گوید: هجمه‌های انتقادی علیه دولت را به این صورت در هیچ زمانی مشاهده نکرده‌ام. او مدتی است فعالیت‌های دولتی را کنار گذاشته و تنها به مطالعه و تحقیق می‌پردازد.
خلیلیان می‌گوید: با اعداد و ارقام ثابت می‌کنم که دولت نهم نسبت به دولت‌های گذشته از منظر شاخص‌های کلان اقتصادی بهتر کار کرده است....

ادامه مطلب.......


  

88/3/5
9:30 ع

وزیر جهاد کشاورزی افشا کرد

500 هکتار زمین‌خواری در دولت قبل/ 90 هکتار زمین‌خواری وزیر خاتمی

 

وزیر جهاد کشاورزی در شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی، ناگفته‌هایی ازبخش کشاورزی را در پاسخ به منتقدان دولت بیان کرد.

اسکندری خطاب به همه کسانی که دستاوردهای دولت در بخش کشاورزی را به باد انتقاد گرفته‌اند، گفت: اگر قصد بررسی عملکرد را دارید از اعداد و ارقام بگویید و استدلال‌های علمی و منطقی بیاورید چرا که با کلی‌گویی نمی‌شود شفاف‌سازی کرد. از منتقدین دعوت می‌کنم که با حضور خبرنگاران جلسه‌ای علمی برپا کنند و نقدها مطرح شود.

منتقدین دولت نهم دروازه‌های واردات را باز کردند

محمدرضا اسکندری در این نشست گفت: منتقدینی که دم از وفور واردات محصولات کشاورزی در دولت نهم می‌زنند، همان کسانی هستند که آزادسازی واردات را به بهانه الحاق به WTO در برنامه چهارم تصویب کردند.

به گفته وی، بخش کشاورزی در دولت فعلی بیشترین رشد صادرات را داشته است.

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: براساس قانون برنامه چهارم بخش کشاورزی باید در پایان سال 88 به صادرات2،2 میلیارد دلار می‌رسید در حالی که دولت از همان سال اول برنامه به این رقم رسید که این نشان دهنده تولید و بازاریابی مناسب است.

وی تحقق اهداف صادراتی بخش کشاورزی در سال‌های 84، 85 و 86 را به ترتیب 165 درصد، 177 درصد و 196 درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در سال 87 نیز تنها در 6 ماهه اول توانستیم 73 درصد اهداف صادراتی را محقق کنیم و در پایان سال از مرز 3 میلیارد دلار بگذریم.

اسکندری واردات سیب و مرکبات در 4 ساله دولت نهم را 551 هزار تن اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در این مدت بیش از یک میلیون و 171 هزار تن سیب و مرکبات از کشور صادر شده است.

میزان واردات سیب‌زمینی در این مدت 219 هزار تن و صادرات آن 840 هزار تن و میزان واردات انگور و کشمش 11 هزار و 900 تن و صادرات آن 2 میلیون و 168 هزار تن اعلام شد.

در سال 84 حتی یک کیلو شکر و گوشت در انبارها نبود

وی همچنین درخصوص انتقادهای منتقدین درخصوص شکر گفت: دولت قبلی با هدف ایجاد بحران برای دولت نهم حتی یک کیلو گوشت قرمز و شکر در انبارها به جا نگذاشته بود، این در حالی است که بعضی محصولات باید علاوه بر رفع نیاز داخلی، در انبارها نیز باشد.

اسکندری گفت: کمبود شکر در ماه مبارک رمضان در سال 84 به حدی بود که من شخصاً به مدیران کارخانه‌ها برای گرفتن شکر تلفن می‌زدم و این درد دلی است که قبلاً نگفته بودم.

قیمت هر کیلو شکر در سال 84 از یک هزار تومان نیز گذشته بود

وی با اشاره به اینکه در سال 85 بالاترین میزان شکر بالغ بر یک میلیون و 350 هزار تن تولید شد، افزود: در سال 86 متأسفانه کارخانجات، شکر را با کیلویی 560 تومان به دولت و 400 تومان به واسطه‌ها می‌فروختند. در حالی که باید خودشان آن را توزیع می‌کردند.

افشاگری زمین خواری 500 هکتاری در دولت قبل

اسکندری افزود: در حالی که در دولت‌های قبل 30 هزار هکتار زمین به صورت غیرقانونی به افراد خاص واگذار شده بود، در دولت نهم از این امر به طور کلی جلوگیری به عمل آمد و حتی با ارایه لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب آن نسبت به واگذاری‌های غیرقانونی در قبل که سند صادر نشده بود، تعقیب قضایی صورت گرفت و پرونده برخی از آقایان دولت‌های قبلی در مراحل رسیدگی در دادگاه قرار دارد و حتی برخی نیز منجر به بازگشت زمین به بیت‌المال شده است.

اسکندری افزود: به عنوان مثال یکی از وزرای کشور دولت‌های قبل در منطقه لارستان 90 هکتار زمین به صورت غیرقانونی برای برادر 13 ساله‌اش که در آن موقع مدیر کل حراست آن وزارتخانه! بوده اختصاص داد که بعد از آن اتوبان پارس جنوبی از کنار زمین گذشته و ارزش آن چندین برابر شد و این پرونده هم‌اکنون در مراحل نهایی بازپس‌گیری توسط دادگاه قرار دارد. مورد دیگر 50 هکتار زمین به معاون سیاسی امنیتی همان وزیر اختصاص یافته است.

وی گفت: یکب از وزرای کار دولتهای قبلی زمین مرغوبی در دماوند استان تهران گرفته است. 2 هکتار زمین دیگر در لواسان به یک معاون اجرایی روسای جمهور سابق واگذار شده است. مثل این که برخی انگار ارث پدری خود را تقسیم می‌کرده‌اند! اما در دولت نهم جلوی واگذاری غیر قانونی گرفته شد و به جای آن زمین به فارغ التحصیل گرفتار بیکار داده شد.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در حالی که در دولت قبل حتی یک سالن 200 متر مربعی در مجموعه انرژی هسته‌ای نطنز با چند سانتری فیوژ پلمب شده بود می‌توان مفهوم ذلت را در آن دید، اما در دولت نهم با تاکید دکتر احمدی نژاد نه تنها پلمب آن باز شد، بلکه با همت دانشمندان داخلی مجموعه‌های دیگری نیز احداث شد و موفقیت‌های هسته‌ای حاصل عزت ملت در مقاومت در برابر زیاده‌خواهی کشورهای سلطه‌جو شد.

وی افزود: متاسفانه برخی از دولتمردان قبل مفهوم «ما می‌توانیم» را زندانی کرده بودند و نمی‌دانم چگونه می‌خواهند در برابر وجدان عمومی به تاریخ پاسخ دهند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: حتی برخی هم‌اکنون موشک سجیل را که حاصل کار دولت نهم است به تلاش‌های دهه 70 نسبت می‌دهند.

سازمان مدیریت هیچ وقت به انتظارات عمل نکرد

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در بخش دیگری از این نشست به تشریح تفکرات برنامه‌ریزان برنامه چهارم پرداخت و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحله هیچ موقع به انتظاراتی که از آن می‌رفت عمل نکرد و بیشتر به‌عنوان یک دستگاه مانع و باج‌گیر مطرح بود که تفکرات امریکایی را ترویج می‌نمود و می‌توانیم در برنامه چهارم آن را ببینیم.

وی در ادامه به کتاب مبانی قانون برنامه چهارم منتشره از سوی این سازمان اشاره کرد و گفت: این کتاب مبانی نظری برنامه‌نویسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را نشان می‌دهد که در حال حاضر می‌توان آنها را در ستادهای انتخاباتی و برنامه‌نویسان انتخاباتی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری دید.

اسکندری گفت: اگر سازمانهای جاسوسی نیز می‌خواستند کتابی علیه جمهوری اسلامی بنویسند، به این خوبی از عهده‌اش بر‌نمی‌آمدند.

وی مباحث مطرح شده در این کتاب از جمله اومانیسم، سکولاریسم، پذیرش سلطه و نظریه وابستگی توسعه را از جمله دلایل کافی برای پوشالی خواندن ساختار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منحله خواند و نسبت به احیای مجدد آن هشدار داد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین به کم‌کاری‌های دولت‌های قبلی در بحث توسعه آبیاری تحت فشار و انحلال سازمان چای اشاره کرد و گفت: اگر به مقایسه عملکرد دولت‌ها در بحث توسعه آبیاری تحت فشار بپردازیم، می‌بینیم که کدام دولت‌ها در حق کشاورزی اجحاف کرده‌اند.

وی گفت: منتقدین چای کشور همان 4 مافیایی هستند که در دولت قبلی سازمان چای را منحل و سال‌ها 200 هزار تن چای را در انبارها نگه‌داشتند و این‌همه مشکلات برای چایکاران درست کردند حال آمده‌اند و از چای سنواتی انبارها سخن می‌گویند.

وزیر جهاد کشاورزیاجرای طرح طوبی با انتخاب غلط نهال و برنج را از نمونه‌های کم‌کاری دولت‌های قبلی خواند و گفت: دولت نهم در بخش کشاورزی خرابکاری‌های دولت‌های قبلی را رفو کرده، حال منتقدین می‌گویند دولت باید جواب خرابکاری‌های قبلی را هم بدهد.

وی همچنین به بیلان منفی آب در بسیاری از دشت‌های کشور اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به علت این اتفاق باید به بررسی اتفاقاتی که در سال‌های قبل رخ داده بپردازیم.

اسکندری با اشاره به اینکه آبیاری تحت فشار از سال 68 در دستور کار دولت وقت قرار گرفته گفت: متأسفانه در آن سال‌ها برخی افراد دولتی با ایجاد شرکت‌هایی اقدام به واردات وسایل بی‌کیفیت برای آبیاری تحت فشار کردند و آن را به دولت و کشاورزان فروختند که همین امر باعث بی‌اعتمادی کشاورزان شد و به همین دلیل هنوز که هنوز است باید برای آن فرهنگ‌سازی کنیم.

وی گفت: با این سودجویی افراد غیرمتعهد حرکتی که باید به مرور به ترویج روش بهینه مصرف آب تبدیل می‌شد به ضدخودش تبدیل شده و کسانی که باید به این دلیل محاکمه شوند، در این خصوص مدعی شده‌اند.

وی همچنین به ظرفیت‌های جدید اشتغال‌زایی در دولت نهم اشاره کرد و گفت : آمارها نشان می‌دهد دولت نهم بالاترین نرخ رشد بخش کشاورزی را داشته است.

به گفته وی در حالی که در برنامه چهارم نرخ رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی 5/6 درصد پیش‌بینی شده بود بخش کشاورزی به استناد آمار بانک مرکزی توانسته به نرخ 7/6 درصد برسد.

وی افزود: حتی مسئله پرتقال اسرائیلی نیز ساخته برخی افراد بود، زیرا اولا خود شرکت‌های صهیونیستی آن را به شدت رد کردند و پرتقال رقم کاراکارا از چین وارد شده بود که متاسفانه به طور ناشیانه در مسیر در بخشی از پرتقال‌ها برچسب جعلی یک شرکت صهیونیستی نصب شده بود به گونه‌ای که هم رنگ آن با برچسب اصلی تفاوت داشت و هم نوشته‌های آن مانند pq اشتباها po خورده بود که همه این آثار نشان می ‌دهد توطئه‌ای در کار بوده است.


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ