سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/3/30
8:55 ص

 

امام خمینی (س):

چمران عزیز با عقیده پاک خالص غیر وابسته به دستجات و گروههاى سیاسى و عقیده به هدف بزرگ الهى، جهاد را در راه آن از آغاز زندگى شروع و با آن ختم کرد. او در حیات با نور معرفت و پیوستگى به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثار کرد. او با سرافرازى زیست و با سرافرازى شهید شد و به حق رسید.

 

امام خامنه ای روحی له الفداء:

ما اگر از چمران تجلیل می کنیم در واقع از اسلام و شیوه های اسلامی تجلیل می کنیم


  

89/3/13
9:51 ص

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومین قضایای پس از انتخابات

همزمان با ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ا... علیها) رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضائیه برای عفو و تخفیف مجازات هشتاد و یک نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب که در قضایای پس از حماسه چهل میلیونی مردم در انتخابات سال گذشته، بازداشت و از کرده خود پشیمان شده و درخواست عفو کرده اند موافقت نمودند.
متن نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (ادام الله ظله الوارف)
با اهدای سلام و تحیات و با عرض تبریک فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) و تقارن این عید خجسته با ولادت حضرت امام خمینی(ره)، با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، پایه های نظام اسلامی آنچنان مستحکم و ریشه در اعماق انسانهای مؤمن دوانیده که بفضل الهی و با رهبری ولی فقیه و حمایت بی دریغ امت، بر همه توطئه ها و مشکلات فائق آمده و صراط تعالی را می پیماید.
در سال گذشته در دهمین انتخابات ریاست جمهوری،‌ مردم دین مدار و انقلابی حماسه ای دیگر آفریدند و جلوه ای از دموکراسی واقعی و مردم سالاری دینی را در ایران اسلامی به نمایش گذاشته و علیرغم تبلیغات گسترده دشمنان و بدخواهان، با حضور چهل میلیونی در انتخاباتی کم نظیر و در کمال آزادی شرکت کرده و با اکثریت قاطع فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند.
این نمایش عظیم ملت و حماسه بزرگ بر دشمنان گران آمده و در صدد تلخ کردن کام مردم برآمدند و با پیوند جریانهای ضد انقلاب داخل و خارج و حمایت همه جانبه دشمنان قسم خورده دست به فتنه گری و نا امنی زدند و عده ای غافل و بی بصیرت هم اگر چه با انگیزه های متفاوت، آتش این فتنه را شعله ور تر کردند و با هنجار شکنی و زیر پا گذاشتن قانون برای مردم و نظام زحمت ایجاد کردند و مال و جان مردم را مورد تعرض قرار دادند که حسب وظیفه دستگاههای امنیتی، انتظامی و قضایی با فتنه گران و قانون شکنان و عوامل نا امنی برخورد کردند.
با روشن شدن ماهیت فتنه و بر ملا شدن نقشه دشمنان عده ای از این افرادِ فریب خورده  به خود آمده و از کرده خود پشیمان و اظهار ندامت و درخواست عفو دارند. در اجرای بند 11 از اصل قانون اساسی به شرح لیست پیوست، صورت اسامی 81 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب مورد بررسی واقع و واجد شرایط لازم جهت برخورداری از عفو و یا تخفیف مجازات تشخیص داده شده اند که در صورت تصویب مقام عالی اقدام می‌گردد.
و الامر الیکم و السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
صادق لاریجانی

پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به درخواست رئیس قوه قضائیه به این شرح است:


بسمه تعالی
با سلام و تبریک با پیشنهاد جنابعالی موافقت میشود.
والسّلام علیکم و رحمت‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای
12/خرداد ماه/1389

 


  

89/3/13
9:51 ص

مبتذل جلوه دادن شغل مادرى توطئه اجانب

 


ایـن مـادر کـه بـچه در دامن او بزرگ مى شود، بزرگترین مسؤولیت را دارد و شریفترین شـغـل را دارد، شـغـل بـچـه دارى . شـریـفـتـرین شغل در عالم بزرگ کردن یک بچه است و تـحـویـل دادن یـک انـسـان اسـت بـه جـامـعـه . ایـن هـمـان بـود که خداى تبارک و تعالى در طـول تـاریـخ براى انبیا فرستاد. در طول تاریخ از آدم تا خاتم انبیا آمدند انسان درست کـنـنـد. شـغـل مـادرى کـه مـع الاسـف اجـانـب ایـن شـغـل را پـیـش مـا مـبـتـذل کـردنـد و مـادرهـاى بـچـه هـاى مـا را از بچه ها جدا کردند (نه همه ، مقدارى را) این شـغـل بـزرگ را مبتذل کردند که از دامن این مادر، بچه ، بچه صحیح بیرون نیاید و بعد کـه بـه دبـسـتان مى رود و بعد که تحت حمایت پدر مى آید پدر را هم یک کارى بکنند که توجهش به بچه نباشد، تربیت نکند، بعد هم در دبستان ، بعد هم در دبیرستان ، بعد در همه جاى دیگر، در بالاتر از آن .
ایـنـهـا مـى خـواهند که انسان در این کشورها نباشد. اگر انسان در این کشورها باشد، دست آنها کوتاه خواهد شد. مى خواهند مسلمان صحیح مومن ، مومن به الله ، آن که شهادت را فوز مـى دانـد، در ایـن مـمـلکـت نـبـاشـد. دیدند که اینهائى که دست آنها را کوتاه کردند همین ها بـودنـد کـه تـوى خـیـابـان ها ریختند زن و مرد و فریاد کردند اسلام . اینها از اسلام مى تـرسـند. آن برنامه قلیل المدت و کم مدت ، این برنامه دراز مدت . و این مطلبى است که مـن بـه شـمـا عـرض مـى کـنـم و شـمـا بـه بـرادرهـا و خـواهـرهـاى مـن از قول من عرض کنید که مطلب این است که همه با هم و مساءله ، مساءله جمهورى اسلام .

امام روح الله (س)

..........

روز مادر را به همه مادران تبریک عرض می کنم، مخصوصاً به کسانی که توجه دارند که چه مسئولیت بزرگی بر گردنشان است........


  

89/3/11
9:44 ص

احمدی نژاد: حمله به ناوگان کمک به غزه نشانه پایان عمر رژیم منحوس وجعلی


رییس جمهور در دیدار رییس مجلس اندونزی مهمترین مسوولیت مسلمانان و کل بشریت را حمایت از ملت مظلوم فلسطین و حل اشغال این کشور دانست و گفت: امروز کاملا آشکار شده که مساله فلسطین مساله عربی یا اسلامی نیست بلکه مساله جهانی است و رفتار رژیم صهیونیستی در قبال مردم این کشور توهین به کرامت و شرافت همه انسانهاست.
دکتر محمود احمدی نژاد در دیدار رییس مجلس اندونزی اظهار داشت: اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و جلوگیری از کمک های انسان دوستانه به مردم غزه نشان دهنده قوت این رژیم نیست بلکه نشانه ضعف آن است و همه اینها پایان عمر این رژیم منحوس و جعلی را هر چه بیشتر نزدیکتر می کند.

رییس جمهور افزود: امروز فلسفه تاسیس و تحمیل رژیم صهیونیستی بر همه آشکار شده است ، تاسیس جعلی این رژیم نه تنها برای تسلط بر خاورمیانه بلکه بر کل جهان بوده است بنابراین حمایت از مردم فلسطین حمایت از همه ملت ها و صلح و آزادی است.

جلیلی: حمله رژیم صهیونیستی نشانه اوج عجز و استیصال این رژیم است

دبیرشورای عالی امنیت ملی حمله رژیم صهیونیستی به کاروان کمک‌رسانی به غزه را وحشیانه و نشانه اوج عجز و استیصال این رژیم خواند.

سعید جلیلی در واکنش به حمله نظامی صبح امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به کاروان غیر نظامی کمک‌رسانی به غزه این حمله‌ را نوعی "راهزنی تروریستی" دانست و افزود: رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی که در برابر فشار روز افزون افکار عمومی جهان قرار گرفته اینک به"آدم‌کشی دریایی"روی آورده است.

دبیرشورای عالی امنیت ملی این نوع اقدامات رژیم صهیونیستی را نماد مخالفت 60 ساله این رژیم و حامی اصلی آن آمریکا با آزادی ملت‌ها توصیف و تاکید کرد: رفتار یک سال گذشته رژیم صهیونیستی به‌خصوص اقدام تروریستی صبح امروز این رژیم نشان داد طرح صلح اوباما یک فریب و صرفا با هدف دادن فرصت به رژیم صهیونیستی بوده است.

جلیلی حمله رژیم صهیونیستی به "ناوگان آزادی غزه" را آزمونی برای جهان مدعی آزادی و حقوق بشر در برابر افکار عمومی جهان دانست و گفت: اینک آمریکا و حامیان بین‌المللی و منطقه‌یی رژیم جنایتکار صهیونیستی در برابر افکار عمومی جهان باید پاسخگوی پشتیبانی‌های خود از این رژیم باشند

 

اسراییل شمارش معکوس نابودی خود را کلید زد

سردار وحیدی در واکنش به حمله وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی، با محکومیت شدید این اقدام سبعانه آن را جنایت علیه بشریت، راهزنی دریایی و مظهر تروریسم دولتی خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نشان داد که حتی به ابتدایی‌ترین اصول حقوق بشر نیز پایبند نیست.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این واقعه همچنین آزمون بزرگی است برای مدعیان حقوق بشر است که نشان دهند چقدر به شعارهایی که می دهند، پایبند هستند.

وزیر دفاع، تحریم همه‌جانبه و قطع کامل روابط دیپلماتیک، اقتصادی و سیاسی با رژیم صهیونیستی را حداقل اقدامی دانست که باید جامعة بین‌المللی به خاطر این جنایت هولناک نسبت به آن رژیم اعمال کنند.

سردار وحیدی تصریح کرد: آمریکا، اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید به افکار عمومی دنیا پاسخ دهند که چرا نسبت به خلع سلاح اتمی رژیم صهیونیستی که اینچنین جنایاتی را مرتکب و ابتدائی‌ترین اصول انسانی را به مسلخ می‌برد، اقدامی نمی‌کنند.

وزیر دفاع افزود: کشورهای اسلامی، صلح‌جو و عدالتخواه باید متحد و یکپارچه درس فراموش‌نشدنی به این رژیم خون آشام به خاطر ارتکاب چنین جنایاتی بدهند که برای همیشه این رژیم را پشیمان کنند.

سردار وحیدی در پایان با تسلیت به بازماندگان شهدای این واقعه، گفت: ایران اسلامی برای نجات مردم غزه و استقرار صلح و امنیت پایدار و همچنین مجازات چنین جنایتکارانی در کنار شما، دولت و ملتتان است

دوست و دشمن را بشناسید:

تیترهای یکسان و مشابه سایت وابسته به آقای قالیباف و بی بی سی در خصوص حمله نیروهای صهیونیست به ناوگان آزادی غزه.

خبرنامه دانشجویان


  

89/3/1
11:50 ص

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای روحی فداه

چهره او را بازسازی کنید؛ آن صورت نجیب و سالم، آن آدم کم حرف و پرکار و مؤمن، این را بتوانید درست نشان بدهید، حالاتش را نشان بدهید.

 

امام خامنه ای:

مرحوم شهید بروجردی بسیار فعال بود. یکبار در سال 1359 یا اوایل 1360 رفتم منطقه غرب. ایشان آنوقت در باختران بود و من از نزدیک شاهد کار او بودم. اما چیزی که از شهید بروجردی در آنجا احساس کردم و یک احترام عمیقی از او در دل من بوجود آورد، این بود که دیدم این برادر، با کمال متانت و با کمال نجابت، به چیزی که فکر میکند، مسئولیت و وظیفه است. برخی با احساسات شخصی و گروهی فکر میکردند یک نفر که با او موافقند، او را تقویت کنند و کسی را که با او مخالفند، با او مخالفت کنند. اما شهید بروجردی هیچگونه حرکتی که از آن حرکت، آدم احساس کند که در آن کارشکنی یا مخالفتی هست، انجام نمی داد و این، علاقه من به این شهید عزیز را خیلی بیشتر کرد.
من تصور میکنم روحیه آرامش و نداشتن حالت ستیزه جویی با دوستان و گذشت و حلم در مقابل کسانی که تعارض های کاری با او داشتند نشانه آن روح عرفانی شهید بود. معاشرت که بتوانم جزئیات حالات عرفانی او را بدست بیاورم، متأسفانه نداشتم؛ ولی برخوردها و رفتارها نشان دهنده معنویات و روحیات افراد هستند.

سردار خیبر، شهید حاج محمد ابراهیم همت

بروجردی شناخته نشد؛ بروجردی هنوز نه بر ملت ایران و نه بر تاریخ ما شناخته نشده. تصور من این است که زمان بسیاری باید سپری شود تا بروجردی شناخته بشود. شاید خون رنگین بروجردی این بیداری را در ما بوجود بیاورد.

 




شهید آیت‌الله محلاتی نماینده امام (ره)درسپاه:


من وقتی آمدم در سپاه فرماندهی نداشت. در سپاه صحبت از این بود که چه کسی لیاقت دارد برای فرماندهی کل سپاه، ما در بین این رفقا مطالعه کردیم حتی من رفتم باختران در آنجا بررسی و مطالعه کردم راجع به شخصیت مرحوم شهید بروجردی و تصمیم گرفتم ایشان را بیاورم فرمانده کل سپاه بکنم.

شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله (ص):

وقتی موفق شدیم ضدانقلاب را عقب بزنیم اولین دیدار ما با ایشان آغاز شد. در چهره این مرد روحانی و این میرزا تبسم عجیبی دیدیم که برای اولین بار در زندگی احساس کردیم با مردی آشنا شدم که در همه زمینه‌های اخلاقی با دیگران تفاوت دارد. ما شاگردی این آقا و معلم کبیر و این میرزا را به عهده داشتیم.
اینکه سرداران سپاه اسلام شاگرد او باشند از افتخاراتشان بود. نمازهای شب او را شاهد بودم که با چه خضوعی و در خفا می‌خواند. او همان وقتی که محافظت حضرت امام (رحمه‌الله‌ علیه) را به عهده داشت اهل تهجد بود و در منطقه نبرد نیز این سنت حسنه را در اوضاع سخت حفظ کرد و همواره چهره نورانی و شادیبخش او حکایت از این معنای پر رمز و راز داشت.


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ