سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/3/7
11:18 ع

همزمان با تحریفات متعدد مبانی اصولی امام خمینی (س) از جانب مدعیان اصلاحات، و صد البته از نوع آمریکایی! پروژه دیگری کلید خورد!

خاتمی: امام را باید نقد کنیم!

ماهنامه رویش که از سوی یکی از مجریان مشهور صداوسیما منتشر می شود در شماره این ماه خود با محمدرضا خاتمی-دبیرکل سابق حزب افراطی مشارکت-و همسرش زهرا اشراقی گفت وگو کرده است. در این گفت وگو خاتمی به ضرورت انتقاد از مواضع امام راحل(ره)(!) اشاره کرد و اظهار داشت:
«وقتی مطالب امام(ره) را بررسی می کنیم، چیزهایی به سود و چیزهایی هم به ضرر ما است.
متاسفانه ما امام(ره) را به یک شخصیت دست نیافتنی تبدیل کردیم که حتی بحث در مورد ایده ها و افکارشان، امروز مجاز شمرده نمی شود. ممکن است چند سال دیگر خیلی دیر شده باشد.
بحث نقادی امام(ره) باید طرح شود تا دیدگاه های اصلی ایشان مشخص شود. ما که امام(ره) را معصوم نمی دانیم. امکان دارد که ایشان هم در دوره ای کمی و کاستی داشته باشند.
افکار امام(ره) از قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب خیلی تغییر کرد.»
در ادامه این گفت وگو زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی نیز ضمن ارائه تبیینی بدیع! از مفهوم «انقلاب» و «اعتدال» اظهار داشت: «به نظر من وقتی در ایران انقلاب شد. یعنی همه ما تندرو هستیم. اصلاً انقلاب یعنی تندروی، هرکسی خودش را انقلابی بداند. تندروست و هرکسی هم که به تندروی، تغییرات و اصلاحات اعتقاد نداشته باشد به معنی اعتدال است که در کشور ما هیچ معنایی ندارد. اعتدال یعنی سکوت محض و بی تفاوتی نسبت به همه چیز»(!)
زهرا اشراقی سپس به موضوع کاندیداتوری احتمالی حجت الاسلام مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری آتی به عنوان نماد مقابله با تندروی در جبهه اصلاحات اشاره کرده است.
«فکر نمی کنم آقای کروبی رای بیاورند. ببینید یک سری افراد هستند که رای نمی دهند که به اصطلاح به آن ها رای های خاموش می گوییم. آن ها منتظر انگیزه ای برای رای دادن هستند و آقای کروبی آن انگیزه را ایجاد نمی کنند.»
در ادامه این گفت وگو محمدرضا خاتمی به موضوع حجاب زنان در جامعه اسلامی پرداخته و با اعلام این ادعای عجیب که زنان بدحجاب به دلیل ابراز مخالفت با نظام جمهوری اسلامی از پوشش مناسب دوری می کنند(!) مدعی شد:
« من نمی دانم بدحجابی و یا خوش حجابی به چه چیزی گفته می شود. اما من اصولا پدیده بدحجابی را یک پدیده سیاسی می دانم نه اجتماعی. یعنی کسانی که ما آن ها را بدحجاب می نامیم به نوعی با این کار اعتراض خودشان را نشان می دهند.»(!)
زهرا اشراقی هم در چارچوب اندیشه های همسرش تاکید کرد:
«این حجابی که الان وجود دارد، نیست. وقتی می گویند خانم ها بدحجاب، من نمی دانم حد بدحجابی کجاست.
حجابی که در ادارات و خیابان می بینیم حجابی نیست که اسلام و دین گفته، بنابراین هیچ شاخصه ای وجود ندارد و اگر به کسی بگوییم بدحجابی را تعریف کن ، نمی تواند.»
زهرا اشراقی سپس نقل قول عجیبی را درخصوص حجاب به حضرت امام خمینی(ره) منتسب نمود که مطابق رویه معمول موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در برابر انتسابات اصلاح طلبان به امام راحل(ره)، موسسه مذکور تاکنون مشی سکوت را در مقابل آن برگزیده است! زهرا اشراقی ادعا کرد:
«حرفی که آقا ]امام خمینی(ره)[ به من زدند دقیقاً این بود:
«همین اندازه که حتی زن های شمال تهران پذیرفته اند یک روسری کوچک را روی سرشان بیندازند باید خدا را شکر کنیم و خیلی هم ممنون هستیم، ما بیشتر از این انتظار نداریم.»(!)

و اما واکنش برخی به این پروژه جدید!

ادامه مطلب.......


  

87/3/7
3:40 ع

 

 پیام  امام خامنه ای روحی فداه به مناسبت آغاز به کار هشتمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی

 

ادامه مطلب....


  

87/3/5
6:56 ع

تاسف دولت از تصویب نشدن دوفوریت لایحه خشکسالی

 

 

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری از تصویب نشدن دو فوریت لایحه اصلاح جداول شماره ? ?و ? ?قانون برنامه چهارم توسعه و متمم بودجه سال ? ????کل کشور در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس که با توجه به مساله خشکسالی در کشور به مجلس هفتم تقدیم شده بود، ابراز تاسف کرد.

 

به گزارش رجانیوز ،دکتر مجید جعفرزاده در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : با توجه به عواقب و مشکلات ناشی از خشکسالی در برخی مناطق کشور و همچنین لزوم جبران خسارات وارده به کشاورزان و دامداران از سرمای شدید زمستان و ضرورت تنظیم بازار واردات کالاهای اساسی، دولت لایحه‌ای با قید دو فوریت جهت اصلاح جداول مربوط به برنامه چهارم تصویب و تقدیم مجلس کرد که به رغم توضیحات مبسوط و کافی نماینده دولت در جلسه علنی مجلس ، متاسفانه دو فوریت لایحه به تصویب نرسید.

 

جعفرزداه تصریح کرد: دولت از یک سو مواجه با حجم گسترده تذکرات و سوالات و نامه‌های نمایندگان مجلس هفتم مبنی بر لزوم رسیدگی سریع دولت به مشکلات کشاورزان و دامداران و ضرورت تنظیم بازار اجناس و کالاهای اساسی است ، از طرف دیگر همراهی لازم از سوی مجلس جهت تصویب سازو کارهای قانونی برای رسیدگی و انجام درخواست‌های نمایندگان صورت نمی‌گیرد.

 

وی گفت : تاکید برخی از نمایندگان صاحب نظر مجلس در سخنان امروزشان پیرامون این لایحه از جمله سخنان آقای سبحانی و آقای ندیمی بر ضرورت رسیدگی فوری به مشکلات پیش آمده کشاورزان و دامداران به نحوی که حتی ریاست مجلس پس از اظهارات مخالف فوریت فرمودند، جنابعالی موافق فوریت صحبت کردید ، همگی حاکی از لزوم توجه فوری به رفع مشکلات پیش آمده بود.

 

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری افزود: درخواست‌های مکرر نمایندگان مبنی بر لزوم ارائه سریع لایحه با قید فوریت جهت رفع مشکلات پیش آمده با رد دو فوریت لایحه از سوی مجلس هیچ هماهنگی و سنخیتی ندارد و معلوم نیست چه مرجعی باید پاسخگوی شرایط دشواری که برای بخش عمده‌ای از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی پیش آمده است، باشد.

 

جعفرزاده تصریح کرد: دولت که تمام هم و غم خود را برای حل مشکلات مردم خصوصا کشاورزان و دامداران گذاشته، توقعش از مجلس اصولگرا که داعیه کمک و رسیدگی به مشکلات محرومان را دارد بیش از این بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا این لایحه در آخرین جلسه علنی تقدیم مجلس شد، گفت : من این لایحه را روز چهارشنبه اول خرداد تقدیم هیات رییسه کردم و بر لزوم فوریت آن نیز تاکید نمودم. چنانچه هیات رییسه مجلس با توجه به اهمیت و اولویت موضوع ، لایحه را همان روز اعلام وصول و فوریت آن را مطرح می کرد، احتمال تصویب فوریت آن در آن جلسه و بررسی مواد آن در جلسه امروز بسیار زیاد بود.

 

سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری با اشاره به تعبیر رییس مجلس مبنی بر کج سلیقگی دولت که این لایحه را چهارشنبه به مجلس داده است، گفت : آیا هیات دولتی که تقریبا شبانه روز و حتی اکثر روزهای تعطیل نیز به خدمت اشتغال دارد و برای حل مشکلات حاد مردم لایحه دو فوریتی تصویب می کند، کج سلیقه است یا مرجعی که حاضر نیست برای رفع گرفتاری بخش عمده ای از مردم حداکثر یکی دو ساعت در روز پنج شنبه هفته گذشته یا دوشنبه (فردا) جلسه داشته باشد! آیا پیش بینی قید دو فوریت در آیین نامه داخلی مجلس جز برای رسیدگی به موارد مهم ، حساس و فوری همچون لزوم رسیدگی سریع به مشکلات ناشی از خشکسالی است!

 

جعفرزاده در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با توجه به تبعات و اثرات نامطلوب خشکسالی بر کشور، مجلس هشتم پس از تشکیل و تصویب اعتبار نامه ها در اولین فرصت این لایحه را بررسی و تصویب کند تا حداقل بخشی از مشکلات کشاورزان و دامداران که از اقشار مولد جامعه هستند، در حداقل زمان ممکن، مرتفع گردد.

 


  

87/3/5
6:56 ع

 

ساز مخالف با دولت تا آخرین لحظه

دو فوریت لایحه جبران خشکسالی و تنظیم بازار هم تصویب نشد

 

مجلس هفتم در آخرین جلسه علنی خود بالایحه دو فوریتی دولت برای جبران عوارض خشکسالی و واردات کالاهای اساسی مخالفت کرد تا ساز مخالف با دولت را تا آخرین لحظات این مجلس همچنان نواخته باشد.

 


ادامه مطلب.....

 


  

87/3/2
9:13 ع

پیام امام خمینی (س) خطاب به ملت ایران به مناسبت آزادی خرمشهر:

 

بسم الله الرحمن الرحیم



با تشکر از تلگرافاتی که در فتح خرمشهر به این‌جانب شده است، سپاس بی حد بر خداوند قادر که کشور اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و نصر بزرگ خود را نصیب ما فرمود. اینجانب با یقین به آن‌که ما النصر الا من عندالله از فرزندان اسلام و قوای سلحشور مسلح، که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد و کشور بقیه‌الله الاعظم - ارواحنا لمقدمه الفداء - را از چنگ گرگان آدمخوار که آلت‌هایی در دست ابرقدرتان خصوصا آمریکای جهانخوارند بیرون آورد و ندای «الله اکبر» را در خرمشهر عزیز طنین‌انداز کرد و پرچم پرافتخار «لا اله الا الله» را بر فراز آن شهر خرم - که با دست پلید خیانتکاران قرن به خون کشیده شده و «خونین شهر» نام گرفت - [بیافراشت] تشکر می‌کنم. و آنان فوق تشکر امثال من هستند. آنان به یقین مورد تقدیر ناجی بشریت و برپاکننده‌ی عدل الهی در سراسر گیتی _ روحی لتراب مقدمه الفداء _ می‌باشند. آنان به آرم ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی مفتخرند.

مبارک باد و هزاران بار مبارک باد بر شما عزیزان و نور چشمان اسلام این فتح و نصر عظیم که با توفیق الهی و ضایعات کم و غنایم بی‌پایان و هزاران اسیر گمراه و مقتولین و آسیب‌دیدگان بدبخت که با فریب و فشار صدام تکریتی، این ابرجنایتکار دهر، به تباهی کشیده شده‌اند، سرافرازانه برای اسلام و میهن عزیز افتخار ابدی به هدیه آورد. و مبارک باد بر فرماندهان قدرتمند که فرماندهان چنین فداکارانی هستند که ستاره‌ درخشنده‌ی پیروزی‌های آنان بر تارک تاریخ تا نفخ صور نورافشانی خواهد کرد. و مبارک باد بر ملت عظیم‌الشأن ایران اینچنین فرزندان سلحشور و جان برکفی که نام آنان و کشورشان را جاویدان کردند. و مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانی که در دو جبهه‌ جنگ با دشمن باطنی و دشمنان ظاهری پیروزمندانه و سرافراز امتحان خویش را دادند و برای اسلام سرافرازی آفریدند.

و هان ای فرزندان قرآن کریم و نیروهای ارتش و سپاهی و بسیج و ژاندارمری و شهربانی و کمیته‌ها و عشایر و نیروهای مردمی داوطلب و ملت عزیز، هوشیار باشید که پیروزی‌ها هرچند عظیم و حیرت‌انگیز است شما را از یاد خداوند که نصر و فتح در دست اوست غافل نکند و غرور و فتح شما را به خود جلب نکند؛ که این آفتی بزرگ و دامی خطرناک است که با وسوسه‌ شیطان به سراغ آدم می‌آید و برای اولاد آدم تباهی می‌آورد. و من با آنکه به همه‌ شما اطمینان تعهد به اسلام دارم، لکن از تذکر، که برای مومنان نفع دارد، باید غفلت نکنم؛ چنان‌چه از نصیحت به حکومت‌های همجوار و منطقه دریغ ندارم. و آنان می‌دانند امروز با فتح خرمشهر مظلوم، دولت و ملت پیروزمند ما از موضع قدرت سخن می‌گوید. و من به پیروی از آنان به شما اطمینان می‌دهم که اگر از اطاعت بی چون و چرای آمریکا و بستگان آن دست بردارید و با ما به حکم اسلام و قرآن کریم رفتار کنید، از ما جز خیر و پشتیبانی نخواهید دید. و شما بدانید آن‌قدر که ابرقدرت‌ها از صدام، این نوکر چشم و گوش بسته، پشتیبانی کردند از شماها که قدرت‌های کوچک و حکومت‌های ضعیف هستید پشتیبانی نمی‌کنند. و شما عاقبت این جنایتکار و هم‌قطار جنایتکارش شاه مخلوع را به عیان دیده‌اید. قدرت‌های بزرگ بیش از آن‌چه از شما استفاده نمایند از شما طرفداری نمی‌کنند. و شماها را برای منافع خویش به هلاکت می‌کشند. و من نصیحت برادرانه به شما می‌کنم که کاری نکنید که قرآن کریم برای برخورد با شما تکلیف نماید و ما به حکم خدا با شما رفتار کنیم. و یقین بدانید که امثال حسنی مبارک مصری و حسین اردنی و دیگر هم جنایتکاران آنان برای شما نفعی ندارند و دین و دنیای شما را تباه می‌کنند. و اگر با نشست‌های خود بخواهید طرح کمپ دیوید یا فهد را که مرده‌اند، زنده کنید؛ که ما خطر بزرگ برای کشورهای اسلامی خصوصا حرمین شریفین می‌دانیم، اسلام به ما اجازه‌ سکوت نمی‌دهد و این‌جانب در پیشگاه مقدس خداوند تکلیف الهی خود را ادا نمودم. اکنون دست تضرع و دعا به سوی خالق یکتا بلند کرده و به قوای مسلح اسلام و فداکاران قرآن کریم و میهن عزیز ایران دعا می‌کنم، و سلامت و سعادت و پیروزی آنان را خواستار هستم.

سلام و درود بی‌پایان بر فرماندهان متعهد قوای مسلح و بر رزمندگان فداکار و بر ملت دلیر ایران عزیز و سرشار از شادی‌ها. والسلام علی عبادالله الصالحین.
روح‌الله الموسوی الخمینی


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ