سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

90/10/19
9:57 ع

بیانات امام خامنه ای در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی

 

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خداى متعال را سپاسگزاریم که نفسهاى گرم و دلهاى بانشاط جوانان قم، به مناسبت نوزدهم دى، یک بار دیگر فضاى این حسینیه را معطر کرد. یقیناً آگاهى و بیدارى و بصیرت مردم عزیز قم و پاسخى که آنها با همه‌ى وجود خودشان به حوزه‌ى علمیه و به مرجع تقلیدشان دادند، یک حادثه‌ى ماندگار در طول تاریخ است و خواهد ماند.

 
اگر ما حادثه‌ى نوزدهم دى را مبدأ تاریخ تحولات جدید دنیا بدانیم، شگفت‌آور نیست و سخنى به گزاف گفته نشده است. حوادث جامعه‌ى بشرى و این عالم بزرگ، متأثر از قانون تأثیر متقابل است. حوادث بر روى هم تأثیر میگذارد و زنجیره‌ى حوادث تاریخى، وقایع بزرگ را به وجود مى‌آورد. اگر اینجور تصویر کنیم صورت مسئله را، که حرکت مردم قم در روز نوزدهم دى در سال 56 یک جرقه‌اى بود در فضاى ظلمانىِ عجیبِ خفقانِ آن روز - که شرح اختناقى که آن روز در کشور وجود داشت و همه دنیاى به‌اصطلاح طرفدار آزادى، پشتیبان آن خفقان بودند و از حکمرانان و سلطه‌گران مستبد و دیکتاتور با همه‌ى وجودشان دفاع میکردند، کتابهاى زیادى لازم دارد - در یک چنین فضائى، این خونهاى پاکى که در چهارمردان قم ریخته شد و حرکت عظیم مردم قم را در روز نوزدهم دى پدید آورد، جرقه‌اى بود که در حقیقت اصابت کرد به انبار و آذوقه‌ى ذخیره‌ى عظیم ایمانىِ این مردم، و ناگهان فضا را منقلب کرد.

 
اگر حادثه‌ى نوزده دى قم نمیبود، آن حوادث گوناگون شهرستانها و سلسله‌ى اربعین‌ها که مردم را به میدان مبارزه کشاند، به وجود نمى‌آمد. اگر آن تحولات و آن حوادث نبود، 22 بهمن به وجود نمى‌آمد، انقلاب اسلامى به پیروزى نمیرسید. انقلاب اسلامى به پیروزى رسید، چالش با استکبار شروع شد، هیبت استکبار شکست، هیبت آمریکا و صهیونیسم شکست. اگر این شکسته شدن هیبت پوشالى ابرقدرتها - که با هیبتِ خودشان بیش از واقعیت وجود خودشان در دنیاى انسانها تصرف میکنند - مسلمانها را در کشورهاى مختلف به فکر انداخت و بیدار کرد، ایستادگى مردم ایران، مظلومیت ملت ایران در حوادث مختلف، در جنگ تحمیلى، در دوران سختِ توأمان دفاع مقدس و تحریم - اینکه ملت ایران اینجور محکم ایستادند، با ثبات پیش رفتند - ملتها را تکان داد. اگر این ثبات نبود، اگر این ایستادگى نبود، اگر این به چالش کشیدن هیبت دروغین ابرقدرتها نبود، ملتها وارد میدان نمیشدند؛ بیدارى اسلامى به وجود نمى‌آمد؛ این حوادثى که امروز منطقه را دارد دگرگون میکند و نقش جدیدى میزند، به وجود نمى‌آمد. حوادث از یک نقطه شروع میشود و زنجیره‌وار پیش میرود. اگر استقامت بود، صبر بود، تداوم در راه بود، استمرار عمل بود، آن وقت همه‌ى خیرات و همه‌ى برکات بر آن مترتب میشود.

 
ایستادگى شرط اول است. ملتها در راهى که شروع میکنند، باید استقامت کنند؛ «فلذلک فادع و استقم کما امرت».(1) در قرآن کریم، دستور استقامت به نبى مکرم اسلام در جاهاى متعددى داده شده است؛ سرّش همین است. باید ایستاد، باید ثبات به‌خرج داد، باید راه را گم نکرد، هدف را همواره در مقابل چشم داشت و به‌طور مستمر باید پیش رفت. اگر این شد، پیروزى‌ها پى‌درپى پیش خواهد آمد؛ همچنان که براى ملت ایران پیش آمده است.

 
ملت ایران این تجربه‌ى بزرگ را امروز در مقابل ملتهاى دیگر قرار داده است؛ تجربه‌ى موفقیتِ ناشى از دو عامل بصیرت و صبر. بصیرت یعنى گم نکردن راه، اشتباه نکردن راه، دچار بیراهه‌ها و کجراهه‌ها نشدن، تأثیر نپذیرفتن از وسوسه‌ى خناسان و اشتباه نکردن کار و هدف. و صبر یعنى ایستادگى. نسلها دست به دست به یکدیگر تحویل میدهند. امروز به حول و قوه‌ى الهى نسل جوانى در کشور ما حضور دارد که دوران انقلاب را ندیده است، دوران جنگ را درست درک نکرده است، اما در عین حال با همان روحیه، با همان احساس، با همان انگیزه، با همان تصمیم قاطع، در میدان ایستاده است؛ این خیلى مهم است، این هنر انقلاب اسلامى است. باید عوامل این ایستادگى و این بصیرت را در میان خودمان تقویت کنیم.

 
دو چیزِ به هم پیوسته وجود دارد که اینها زنجیره‌هاى اقتدار ملت را تشکیل میدهد: یکى تصمیم قاطع نظام مقدس جمهورى اسلامى است بر عدم انحراف، عدم تسلیم، ایستادگى کردن در مقابل زیاده‌خواهى و زورگوئى از سوى ابرقدرتها و از سوى استکبار. نظام اسلامى به مجموع خود، با هویت جمعى خود، به‌طور قاطع میداند چه کار میکند و راه را انتخاب کرده است و ایستاده است. این، عامل اول. عامل دوم، حضور هوشمندانه و مصممانه‌ى مردم وفادار. اگر این دو از هم جدا میشدند، اگر مسئولان نظام و مدیران کشور بودند، اما مردم در صحنه نبودند، یقیناً کار پیش نمیرفت. اگر مدیران نظام دچار اختلال میشدند در نیت خود، در تشخیص خود، در فهم خود، در تصمیم‌گیرى خود در مقابل لشکر متراکم کفر و ضلالت که در مقابلشان صف کشیده‌اند، یقیناً این در اختلال نظام تأثیر میگذاشت؛ مردم را هم از صحنه خارج میکرد. این دو عامل با یکدیگر هست، امروز هم هست و ان‌شاءالله در آینده هم خواهد بود. با وجود این دو عامل، هیچکدام از ضربه‌ها و ترفندها و کیدها و توطئه‌هاى دشمن در این ملت اثرى نخواهد گذاشت.

 
امروز جبهه‌ى مقابل ما - که سردمدار آن جبهه هم آمریکا و صهیونیستهایند - به تمام طرقى که میتوانسته است متوسل و متشبث بشود، متشبث شده؛ از تمام راه‌ها که میتوانسته براى مقابله‌ى با ملت ایران بهره‌گیرى کند، بهره‌گیرى کرده است، براى اینکه بتواند این دو عامل، یعنى عامل تقویت کننده‌ى نظام، و عامل ایستادگى مردم در صحنه را تضعیف کند و از بین ببرد. خودشان هم همین را تصریح میکنند؛ میگویند این تحریمهائى که ما بر علیه ایران تصویب و اجرا میکنیم - و با عناد کامل دنبال میکنند - براى این است که مردم را خسته کنیم، مردم از صحنه خارج شوند، مردم به نظام اسلامى پشت کنند. یا این کار صورت بگیرد، یا در اراده‌ى مسئولین رخنه به وجود بیاید؛ مسئولین در محاسباتِ خودشان تجدیدنظر کنند. تعبیر آنها این است: میگویند میخواهیم مسئولین جمهورى اسلامى احساس کنند که هزینه‌ى تصمیم‌گیرى‌هاى آنها بالاست. این یعنى رخنه ایجاد کردن در اراده‌ى مسئولین کشور. با همه‌ى توانشان، با همه‌ى ترفندهائى که بلدند، دارند این دو کار را دنبال میکنند. یا در مردم ایجاد تردید کنند و مردم را از نظام جدا کنند، یا در مسئولین ایجاد تردید کنند و مسئولین را وادار کنند که در تصمیمهاى خودشان تجدیدنظر کنند. اشتباه کردند؛ هیچکدام را نمیتوانند انجام دهند.

 
یک روز در صدر اسلام، دشمنان به نظرشان رسید که با شِعب ابى‌طالب و محاصره‌ى اقتصادى مسلمانها، آنها را از پا بیندازند؛ اما نتوانستند. این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال میکنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم. ما در شرائطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است. امروز مردم ما را از محاصره‌ى اقتصادى میترسانند؟ با این حرفها، با این ترفندها میخواهند مردم را از صحنه بیرون کنند؟ مگر چنین چیزى ممکن است؟ امروز میخواهند در اراده‌ى مسئولین اختلال ایجاد کنند؟ «قل هذه سبیلى ادعوا الى الله على بصیرة انا و من اتّبعنى»؛(2) این راهى است که با بصیرت انتخاب شده است، این راهى است که با مجاهدت باز شده است، این راهى است که با خون عزیزترینها هموار شده است. ما از این راه رفتیم، به قله‌هائى هم دست پیدا کردیم. ما متوقف نمیشویم، ان‌شاءالله پیش میرویم؛ ولى تا امروز هم به قله‌هاى بسیارى دست پیدا کرده‌ایم. جمهورى اسلامى، امروز کجا، بیست سال و سى سال قبل کجا؟ دشمنان جمهورى اسلامى، هیمنه و باد و بروتِ آن روزشان کجا، ضعف و انکسار امروزشان کجا؟ اینها نشانه‌هائى است که ملت ایران را تشویق میکند. نخیر، در ادامه‌ى راه اسلام - که راه خداست، راه دین است، راه سعادت دنیا و آخرت است - اراده‌ى مسئولین همچنان مستحکم خواهد ماند؛ مردم هم امروز و در آینده، پاى ثابت این حرکت عظیم خواهند بود.

 
یکى از جاهائى که مردم میتوانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است. نه از حالا، از مدتى قبل شروع کرده‌اند؛ که شاید کارى کنند که در این انتخابات، حضور مردم کم شود. میشنوید دیگر، مى‌بینید؛ حالا در آن مقدارى که به گوش مردم میرسد، به چشم مردم میرسد، در مطبوعات و در رسانه‌هاى گوناگون، دشمنان ما، از آن صدر گرفته است، که مرکز و قرارگاه فرماندهى جبهه‌ى کفر و استکبار است، تا این پادوها و ایادى کوچک و پیاده‌نظامشان که همه جا پخشند - اینجا هم هستند، بیرون هم هستند - همه‌ى تلاششان این است که کارى کنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند. من با تجربه‌اى که از رفتار این مردم دارم، و با اعتمادى که به لطف خداى متعال دارم، پیش‌بینى میکنم که به لطف الهى، به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، حضور مردم در این انتخابات، یک حضور دشمن‌شکن خواهد بود و با این انتخابات، خون تازه‌اى به پیکر انقلاب و کشور و نظام جمهورى اسلامى دمیده خواهد شد؛ حرکت تازه‌اى براى او پیش خواهد آمد، نشاط تازه‌اى پیدا خواهد کرد؛ همچنان که همه‌ى انتخاباتها همین جور است. انتخابات مظهر حضور مردم است؛ مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود است.

 
البته آفتهائى وجود دارد؛ باید سعى کنیم این آفتها پیش نیاید. مردم ما و کشور ما از انتخابات سال 88 بهترین خاطره‌ها و بدترین خاطره‌ها را دارند. بهترین خاطره‌ها حاصل حضور عظیم چهل میلیونى مردم پاى صندوقهاى رأى بود، که دنیا را خیره کرد؛ بدترین خاطره‌ها مربوط به جرزنى‌هاى سیاسى یک عده آدم نادان، ناباب و بعضاً معاند در قضیه‌ى انتخابات بود. خب، در هر قضیه‌اى، در هر حادثه‌اى ممکن است یک عده‌اى قبول نداشته باشند، معترض باشند. چگونه باید اعتراض را نشان داد؟ قانون، راه معین کرده است. چرا قانون‌شکنى کنند؟ چرا براى مردم هزینه درست کنند؟ چرا کشور را دشمن‌شاد کنند؟ چرا برنامه‌هائى را که عفونت تصمیم‌گیرى‌ها و ترفندهاى دشمن از آن بلند و آشکار است، اجرا کنند؟ قانون، راه معین کرده است. آنجا ما گفتیم، به همه هم گفتیم، همه‌ى اطراف قضیه هم ملزم بودند که بر طبق آنچه که گفته شده است - که مرّ قانون است - عمل کنند. چرا نکردند؟!

 
آنها کارى از پیش نبردند. و تا این ملت توى صحنه‌اند، تا این پیوند وجود دارد، هیچ کس در این کشور، در کارهاى خلاف، کارى از پیش نخواهد برد. کارى از پیش نبردند و نمیبرند، اما براى کشور هزینه درست کردند، براى ملت هزینه درست کردند؛ چرا؟ با آن انتخابات باشکوه و پرعظمت، میشد کشور این هزینه را تحمل نکند.

 
عوامل گوناگونى وجود داشتند. باید این براى ما تجربه باشد، باید درست باشد، باید همه مراقب باشیم. انتخابات مظهر حضور مردم و محصول آن، مظهر رأى مردم و خواست مردم است؛ باید به آن احترام گذاشت.

 
انتخابات باید سالم باشد، رقابتى باشد. رقابت غیر از خصومت است، رقابت غیر از تهمت‌زنىِ متقابل است؛ اینها را باید همه مواظب باشیم. رقابت این نیست که کسى اثبات خود را متوقف بر نفى دیگرى بداند. رقابت این نیست که کسانى بیایند براى  جلب نظر مردم، وعده‌هاى خلاف قانون اساسى، خلاف قوانین عادى بدهند؛ اینها نباید باشد. کسانى که وارد عرصه‌ى انتخابات میشوند، چه از طرف مجریان و مسئولان، چه از طرف کسانى که نامزد میشوند، بایستى به آداب و شروط یک حرکت عمومىِ سالم پایبند باشند، متعهد باشند؛ این لازم است.

 
مجریان باید تمام سعى خودشان را بکنند که امانتدارى کنند. خوشبختانه انتخاباتهاى ما در طول این سالهاى متمادى - این همه ما انتخابات داشتیم؛ بیش از سى انتخابات در این سى و دو سال - انتخابات سالمى بودند. برخى اوقات بعضى‌ها ادعا کردند که انتخابات ناسالم است؛ ما فرستادیم تحقیق کردند، تدقیق کردند - هم در زمان حیات مبارک امام (رضوان الله علیه)، هم بعد از آن - دیدند نه، ممکن است گوشه و کنار تخلفاتى باشد، اما چیزى که انتخابات را ناسالم کرده باشد، نتیجه‌ى انتخابات را تغییر بدهد، مطلقاً اتفاق نیفتاده؛ همانى که مردم انتخاب کردند، در بیرون واقع شده است. باید سعى کنند انتخابات سالم باشد؛ این به عهده‌ى مجریان است؛ چه مجریان در دولت و وزارت کشور، چه در دستگاه شوراى محترم نگهبان.

 
باید مراقبت کنند. هیچ چیزى از قانون بالاتر و عزیزتر نیست. در دنیا معروف است، میگویند قانون بد هم از بى‌قانونى بهتر است. بعید نیست آدم این را قبول داشته باشد؛ چون بى‌قانونى، هرج و مرج است؛ قانون بد لااقل یک ضابطه‌اى است؛ خب، انسان اصلاحش میکند. خوشبختانه قوانین انتخاباتى ما قوانین خوبى است؛ ممکن است بعدها کاملتر و بهتر هم بشود.

 
کسانى هم که وارد عرصه‌ى انتخابات میشوند، باید یک تقیداتى، تعهداتى داشته باشند. این، خطاب به همه‌ى کسانى است که به عنوان نامزد وارد عرصه‌ى انتخابات میشوند، و خطاب به همه‌ى مردم است. مردم عزیزمان در سراسر کشور این رفتارها را در نامزدهاى انتخابات تفرس کنند، دنبال کنند، دقت کنند. نامزد انتخابات باید با قصد خدمت وارد شود. اگر با قصد قدرت‌طلبى و جمع‌کردن پول و مسائل گوناگون و انگیزه‌هاى ناسالم دیگر وارد شود، به کشور خدمت نمیکند. نامزد انتخابات باید با انگیزه‌ى خدمت وارد شود؛ این را باید تشخیص داد، باید فهمید، باید حدس زد. اگر چنانچه نامزدها به مراکز ثروت و قدرت متصل شوند، کار خراب میشود؛ همچنان که امروز در به‌اصطلاح دموکراسى‌هاى دنیا، در آمریکا و غیر آمریکا این رسم هست؛ کمپانى‌ها و پولدارها به نامزد انتخابات در ریاست جمهورى یا در انتخابات کنگره پول میدهند، ولى او در مقابل آنها متعهد است. آن رئیس جمهورى که با پول دستگاه‌هاى گوناگون و مراکز ثروت سر کار بیاید، در مقابل آنها متعهد است. آن نماینده‌ى مجلسى که با پول فلان شرکت و فلان کمپانى و فلان ارباب و فلان پولدار توى مجلس بیاید، مجبور است آنجائى که آنها لازم میدانند، قانون جعل کند، قانون بردارد، توسعه و تضییق در قانون بکند. این نماینده به درد مردم نمیخورد. نه باید به مراکز ثروتهاى شخصى متصل بود، و نه به طریق اولى‌ به ثروتهاى عمومى. کسى بیاید از پول بیت‌المال مصرف کند، براى اینکه به وکالت مجلس برسد؛ این دو برابر اشکال دارد، اشکال مضاعف دارد. اینها را باید مردم مراقب باشند. البته هر کسى را هم نمیشود متهم کرد. بگوئیم آقا این وابسته‌ى به فلان‌جاست، این وابسته‌ى به فلان کس است، این فلان پول را خرج کرده؛ باید اینها هم روشن شود، باید ثابت شود.

 
مردم باید چشمها را باز کنند، ملتفت باشند. خوشبختانه مردم ما بیدارند. افرادى که میتوانند انسان را خاطرجمع کنند، بین انسان و خدا حجت براى انسان درست کنند، انسان به اینها اطمینان کند؛ آنجائى که خودش میتواند تحقیق کند، تحقیق کند. اینها لازم است. باید دقت شود. ان‌شاءالله انتخابات خوبى انجام بگیرد؛ انتخابات پرشور، با حضور مردم. مردم درست بشناسند، درست انتخاب کنند و ان‌شاءالله مجلسى تشکیل شود باب نظام اسلامى. و به لطف الهى ان‌شاءالله همین جور هم خواهد شد.

 
ما اگر از خدا بخواهیم، وارد بشویم، تک تک ما احساس مسئولیت کنیم، قصدمان این باشد که نظام اسلامى و اسلام و ملت ایران را سربلند کنیم، خوشبخت کنیم، سعادت براى دنیا و آخرتمان فراهم کنیم، راه الهى بسته نیست. ما اگر چنانچه قدم برداریم، خداى متعال راه را باز میکند؛ عمده این است که ما همت کنیم، تصمیم بگیریم، بنا بگذاریم.

 
من مطمئنم که این انتخابات براى ملتهاى دیگر هم یک نشانه‌اى است. براى همین هم هست که دستگاه‌هاى خبیث استکبار، از آمریکا و انگلیس و صهیونیستها و دیگران، دارند مرتباً تلاش میکنند که این انتخابات را به یک جورى خراب کنند، مخدوش کنند. کشورهاى دیگر نگاه میکنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتى و انقلابى - که ملت ایران است - چه کار خواهد کرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشکسوتهاست. ملتهاى دیگر نگاه میکنند ببینند انتخابات در ایران به کجا خواهد رسید. استکبار دوست دارد که انتخابات در کشور ما آنچنان بشود که ملتها را مأیوس کند. ...(3) خب، شما دیگر حرف آخر را گفتید! «مرگ بر آمریکا» همان حرف آخر است.

 
پروردگارا! به محمد و آل محمد، تفضلات خودت، هدایت خودت، رحمت خودت، دستگیرى خودت را شامل حال این ملت عزیز بگردان. پروردگارا! جوانان ما را مورد نظر حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) و مشمول دعاى آن بزرگوار قرار بده. روزبه‌روز پیروزى‌هاى ملت ایران را روزافزون بفرما.

   
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‌

1)
شورى: 15
2)
یوسف: 108
3)
شعار «مرگ بر آمریکا»

 


  

90/10/9
7:59 ع

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله نهم دی

 

در آستانه یوم الله نهم دی ماه سالروز حماسه جاوید عاشورایی ملت بزرگ ایران قرار داریم، نهم دی روز تجدید عهد دیرینه امت اسلامی ایران با اهل بیت پیامبر(ص) و روز جوشش خون پاک حسینی(ع) در رگهای آحاد ملت بزرگ ماست. روز نمایش امواج بلند عشق و محبت حسینی(ع) در ژرفای دلهای پاک پیر و جوان و زن و مرد این مرز و بوم است. بی تردید اعتقاد عمیق به انقلاب عاشورا، حصن حصین در حفاظت و حراست از اسلام ناب محمدی(ص) در کشور ماست، اسلامی که پایه های استقلال و سربلندی و اقتدار نظام را برای همیشه بیمه و تثبیت نموده است و عزت ملی ما را پایدار و ماندگار ساخته است و امت را در محوری ترین اهدف نظام از جمله استکبارستیزی استوار نموده است ،ملتی که خدا محوری و دین مداری را بعنوان ارزشمندترین مبنای تعالی و پیشرفت در همه ابعاد حیات برای خود برگزیده است .
نهم دی فرصتی برای ریشه یابی و بازخوانی بنیان های این حادثه عظیم است و همچون پانزدهم خرداد نیاز به تحلیلی عمیق دارد. پانزدهم خرداد آغاز نهضتی بزرگ و الهی است که نهم دی تداوم بخش آن است.
استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و صهیونیزم غاصب بعنوان طراحان اصلی فتنه 88، اعتقادات و ارزشهای دینی مردم را هدف گرفتند و در طول 8 ماه تمامی مبانی نظام و انقلاب را توسط ایادی مزدورشان به چالش کشیدند. اما با خلق حماسه بزرگ نهم دی و 22 بهمن طومار دسیسه ها و  حجم سنگین توطئه ها در جنگ نرم،  پیچیده  و بافته هاشان، تافته و از هم گسسته گردید.
از آنجا که جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از ضرورتهای تاسیس خود را مرزبندی با فتنه گران و منحرفان اعلام نموده است، تبیین بیشتر دیدگاههای مبنایی خود در مورد فتنه و انحراف را ضروری دانسته و برخود لازم می داند که خطر آنان را بر اساس مبانی اسلام ناب مورد قرائت امام عظیم الشان راحل(قدس الله نفسه الزکیه) و خلف حاضر و صالح آن امام، تحلیل و ارزیابی نماید، لذاجهت روشن شدن اذهان و شفاف شدن بیشتر مواضع، بر موارد زیر تاکید می نماید:
•    
هویت و ارزش انقلاب ما به مکتبی بودن آن است و هرگونه انحراف از اسلامی که با قرائت امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در تضاد باشد بی تردید استحاله و تحریف هویت انقلاب اسلامی است.
•    
در شرایطی ملت بزرگ ایران به نظام «جمهوری اسلامی» با اکثریت قاطع 98.2 درصد رای مثبت داد که برخی گروه ها، اشخاص و احزاب با طرح دیدگاه هایی منبعث از مبانی و تفکرات غربگرایانه خود همچون جمهوری دمکراتیک یا جمهوری دموکراتیک اسلامی، و از این قبیل از ابتدای پیروزی انقلاب در صدد ایجاد انحراف از صراط مستقیم انقلاب برآمدند. رهبر فقید و فرزانه انقلاب با تاکید بر تفکر ناب اسلامی ، جمهوری اسلامی "نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد" در برابر آن تفکر انحرافی قاطعانه ایستادند و امت ضمن لبیک به ندای بصیرت افزا و سرنوشت ساز امام و رهبر خویش، حکومت اسلامی را بعنوان مترقی ترین نظام حکومتی برگزید و خبرگان ملت نیز در تدوین قانون اساسی ضمن احتراز از تعابیر مبهم، مجمل، قابل تفسیر و برداشت های انحرافی، مبانی نظام را در اصل دوم قانون اساسی به صراحت و شفافیت بیان نمود به نحوی که تمامی بندهای آن تاکید بر این دارد که فلسفه تشکیل نظام جمهوری اسلامی فقط تحقق حاکمیت اسلام و اجرای احکام نورانی آن است.
•    
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در طول عمر سی و سه ساله آن، جریانات انحرافی متعددی ظهور کردند که سعی داشتند انقلاب و نظام را از هویت اصیل خود دور سازند و ماهیتی غیر دینی و غیر اسلامی به آن بدهند که از این دست میتوان به گروهک تروریستی منافقین، جبهه ملی، نهضت آزادی، حزب کارگزاران و حزب مشارکت و تفکر موسوم به دوم خرداد اشاره نمود
در این میان جریان دوم خرداد بعنوان جریانی سکولار با شعار اصلاح طلبی در صدد زدودن دین از سیاست برآمده و تلاش نمود از طریق نفوذ در حکومت و مدیریت جریان فرهنگی، با سازمان دهی تهاجمی گسترده در قالب شبیخون، قتل عام و غارت فرهنگی و با استفاده از ابزار رسانه ای و رانت های حکومتی، ملت و دولت را از تعقیب آرمان های امام و شهدا باز داشته و مسیر امت را از تبعیت ولی فقیه، منصرف و بستر را برای اجرای اهداف راهبردی غرب در ایران اسلامی فراهم نماید. این جریان با بحران آفرینی و ایجاد چالش و تنش در تقابل با نظام، شرائط سخت و دشواری را بر نظام تحمیل نمود که با ارشادات و رهبری حکیمانه ی مقام عظمای ولایت، ملت عزیز ایران به یک تصمیم بزرگ تاریخی رسید در سوم تیر ماه 84 ملت ایران در یک اقدام سرنوشت ساز، این جریان بیگانه از اصول و ارزشهای انقلاب را قاطعانه از کانون های اجرایی نظام کنار زد و قدرت اجرایی  را بازوان قدرتمند ولایت ساخت که دست آوردهای ارزشمند و بسیار مهمی برای ملت بزرگ ایران وسایر ملل جهان به همراه داشت.
•    
کارگزاران و اصلاح طلبان پس از شکست سنگین در انتخابات نهم ریاست جمهوری و مجالس هفتم و هشتم، با طراحی اربابان خارجی خویش در صدد تحقق فتنه ای پیچیده برآمدند تا بتوانند به بهانه انتخابات ریاست جمهوری دهم، بر اندازی نظام را با سو استفاده از فضای انتخابات عملی سازند. بر این اساس در فتنه 88 تمام جریانات ضد انقلاب در هماهنگی کامل با دشمن بیرونی با اقدامات تروریستی و اغتشاشات و آشوب های خیابانی تحت عنوان نافرمانی مدنی به ستیز با اصل نظام پرداختند.
در این مرحله نیز همانند گذشته دشمن مکار و حیله گر آن چنان سیلی محکمی از رهبر عزیز و امت بیدار خوردند که به مراتب از شکست های گذشته برایشان دردناکتر بود.
•    
متاسفانه به موازات آن، جریان انحراف که نابودی انقلاب اسلامی را در دوران مسئولیت خود هدف گزاری کرده بود، در دولت نهم و دهم به شکل دیگری ظهور نمود و علائمی از خود بروز داد که دلسوزان هوشیار و تیز بین نظام همان موقع به دولت محترم هشدارهای لازم را دادند ولی متاسفانه این تذکرات مشفقانه نه تنها موثر واقع نشد بلکه در برنامه ای حساب شده در اثر نفوذ و تاثیر بیش از حد این نگرش انحرافی ، اکثر نیروهای ولایی موثر از دولت کنار زده شدند و در نهایت منتهی به رفتارهایی گردید که دل امت حزب الله یعنی پدیدآورندگان سوم تیر 84 را شکست . برای روشن شدن بیشتر موضوع و عمق فاجعه به برخی وجوه مشترک این پدیده شوم انحرافی با بعضی جریانهای انحرافی گذشته اشاره می شود، در آغاز شکل گیری نظام که رییس دولت آقای مهندس بازرگان بود اختلاف نظر خود با امام را چنین بیان می کند:
«
هدف اتخاذی دولت موقت، خدمت به ایران از طریق اسلام بود در حالیکه آقای خمینی از انقلاب و رسالت خود، خدمت به اسلام از طریق ایران را اختیار کرده بود به عقیده ایشان (امام) ملت ایران با دادن خون خودشان بر اسلام خدمت کردند»
نهضت آزادی در طول حضور خود در حکومت، مکتب ناب اسلام را انحصار گرا توصیف می کرد و آنرا مانع بزرگ وحدت و همکاری ملی می نامید. بازرگان وجه تمایز خود نسبت به حرکت امام را در توجه خاص امام به اسلام و کنار گذاشتن یا فرعی شناختن ایران و ایرانی گرایی می دانست.
 
این رویکرد متاسفانه در قسمتی از دولت دهم ظهوری پر رنگ داشت و طرح موضوعات بی پایه و بی اساس مکتب ایرانی که موجب تضعیف گفتمان اصیل انقلاب اسلامی می شد با روشنگری های رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) رنگ باخت.
پدیدآورندگان این گفتمان انحرافی به دنبال نفی تدریجی گفتمان دینی بودند و با تاکید بر نمادهای ایران قبل از اسلام در صدد تداعی ارتداد به جاهلیت قبل از اسلام بر آمدند. در حقیقت این حرکت نسخه ی دیگری از فرهنگ "تعرب بعدالهجره" و بازگشت به جاهلیت قبل از اسلام بود. تکیه بر این ارزشهای جاهلی، نه موجب وحدت ملت می شود و نه جاذبه جهانی دارد و نه توانی برای پاسخ به مطالبات ملت. بلکه موجب تردید و تشکیک در جهت گیری های تاریخ ساز ملت ایران می شود.
ضربه مهلک دیگر بر گفتمان انقلابی دولت، تبدیل گفتمان اسلامی کرامت انسان، به مفاهیم اومانیستی و شبه اومانیستی است که انسان را به صورت مطلق و بدون تعیین نسبت او با نفخه الهی و بعد آسمانیش مطرح می کند و او را محور کل هستی قرار می دهد تا آنجا که شائبه تقدم انسان بر خداوند پیش می آید. این گونه سخن گفتن درباره انسان، تکیه بر ستونهای متزلزل ادبیات ماسونی را تداعی می کند که امثال محمدعلی فروغی به دنبال آن بودند.
متاسفانه پدیده انحرافی جاگرفته در مرکزیت دولت، که هیچ پیشینه علمی قابل توجه در حوزه دین و هیچ اثر علمی منتشر شده در این مباحث ندارد، در باورهای برخی از اعضای دولت محترم نیز تاثیر گذار بوده به نحوی که مفاهیم توحیدی و فلسفه انتظار و مهدویت را با این دیدگاه تفسیر می کند
    
•   
از آنجا که انتخابات پیش رو از حساس ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب به حساب می آید شایسته است ملت بصیر، هوشیاری در خور شان نظام را در این برهه مهم و حساس از خود به نمایش بگذارد و با حضور پر شور و تکلیف محور خود در پای صندوقهای رای، دشمن را مثل همیشه مایوس گرداند. باید توجه داشت دشمن غدار با تمام ساز و کار خویش در تلاش است که حضور پر نشاط ملت را در پای صندوقهای رای بشکند که ان شاءا.. ملت با حضور حماسی خود همچون گذشته سیلی محکمتر از قبل بر گونه بد خواهان داخلی و اربابان خارجی شان خواهد نواخت و دشمن مکار و حیله گر را برای چندمین بار زمین گیر خواهد نمود.
•   
نکته مهم دیگر، انتخاب نمایندگان اصلح مد نظر امام و رهبری عظیم الشان است به لطف خداوند منان، ملت بزرگ ایران با بهره گیری از تجارب گذشته در ادوار هشتگانه مجلس شورای اسلامی و با ارزیابی دقیق از عملکرد مجلس هشتم ، نامزد های دنیا طلب و سیاست زده، ساکتین و مردودین در فتنه و مرتبطین حلقه انحراف را طرد، وبا گزینش نمایندگانی صالح ،انقلابی،ولایتمدار، کارآمد و پایبند به ارزشهای الهی ، مجلسی مقتدر، انقلابی، متدین و مطیع رهبری در جمیع شئون شکل خواهد داد و برگ زرین دیگری در تاریخ میهن اسلامی رقم خواهد خورد.
•     
جبهه پایداری رسالت اول خود را تبیین مسایل و بصیرت دهی و آگاهی بخشی حسب رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)می داند و می کوشد با تبیین و تحلیل حقیقت محور، راه انتخاب اصلح را بر مردم هموار نماید. راس همه خواسته های مردم مطالبات رهبری حکیم و فرزانه است. معظم له رهنمودهای کلیدی در ایام فتنه به ملت و نخبگان ارائه فرمودند که باید همه ی آنها در انتخابات اجرائی شود تا زمینه سازان فتنه در مجلس شورای اسلامی جایی نداشته باشند. ملت بر کسانی اعتماد خواهد کرد که در جریان فتنه 88 نمره قبولی از رهبری و ملت دریافت کرده باشند و افرادی که کوچکترین شائبه ی ارتباط با مراکز مدیریت فتنه داشته باشند از نظر ملت مردود به حساب می آیند. آنچه در این میان مایه امیدواری است هشیاری ملت در تبعیت محض از رهبری گرانقدر است که با نصب العین قرار دادن رهنمودهای راهبردی و کلیدی معظم له مسیر نفوذ دشمن به مجلس را مسدود خواهند نمود
در پایان ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرکت برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی است عموم مردم ایران اسلامی را به بازخوانی و شناخت ریشه های اصیل یوم الله نهم دی بعنوان تجلی عینی وحدت و مظهر یکپارچگی و انسجام ناگسستنی ملت بزرگ ایران در پرتو نور ولایت،دعوت می نمائیم تا با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی  اقشار مختلف کشور و با ادای تکلیف الهی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این برهه حساس  موجبات رضایت خداوند بزرگ ، اولیای خدا و شهدای گرانقدر را فراهم نمائیم.   
                                                            
جبهه پایداری انقلاب اسلامی


  

90/10/8
11:2 ع

بیانات امام خامنه ای در دیدار اعضاى ستاد بزرگداشت 9 دى‌

 

 

این بیانات در تاریخ 1390/9/21 ایراد شده است  :

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

اولاً تشکر میکنیم از برادران عزیز، حضرت آقاى جنتى و برادران فعال در شوراى هماهنگى؛ که همین طور که فرمودند، بحمدالله در طول سالهاى متمادى، هر جائى که وظیفه‌اى احساس کردند براى مدیریت این حرکات عمومىِ مردمى، وارد میدان شدند. البته همه میدانیم که دلها دست خداست. آورنده‌ى مردم به عرصه‌ى خیابانها، و این حضور عظیم مردمى، و جسم جامعه که روح خروشانِ آنها را خوب نشان میدهد - در مراسم گوناگون: مثل 22 بهمن، مثل روز قدس، و اخیراً در این دو سال، مثل روز 9 دى - خداى متعال است؛ دست قدرت اوست؛ دلها دست اوست. نه حالا حضورهاى میلیونىِ عظیم مثل قضیه‌ى 9 دى و امثال آن، بلکه اگر چنانچه هزار نفر آدم هم بخواهند یک جا جمع شوند، یک مدیریتى لازم است؛ این مدیریت را شوراى عالى تبلیغات انصافاً خوب انجام داده. ما هم همین را گواهى میکنیم و تشکر هم میکنیم از دوستانى که دست‌اندرکار این قضایا هستند .

 
در قضیه‌ى 9 دى سال 88 یک نکته اساسى است و آن نکته برمیگردد به هویت انقلاب و ماهیت انقلاب. یعنى همان روحى که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیمِ بى‌نظیرِ تاریخى در سال 57، همان روح در ماجراى 9 دى نشان داده شد؛ کمااینکه در قضایاى گوناگونِ دیگر هم نشان داده شده، لیکن در 9 دى به شکل بارزى نشان داده شد؛ به طورى که جاى انکار و تردید و تأمل براى هیچ کس از بدخواهان و دوستان و دشمنان و دیگران باقى نگذارد. آن روح چه بود؟ روح دیانتِ حاکم بر دلهاى مردم بود. پس اینجا ما دو تا عنصر در کنار هم داریم: یک عنصر، عنصر مردم است؛ که مردم در هر کشورى، در هر جامعه‌اى، اگر چنانچه همت کنند، بصیرت به خرج بدهند، عمل کنند و وارد میدان بشوند، میتوانند همه‌ى مشکلات را حل کنند. یعنى بزرگترین کوه‌ها در مقابل حضور مردم از بین میرود؛ میتوانند کوه‌هاى بزرگ را جابه‌جا کنند. این یک حقیقت آشکارى است که بسیارى از تحلیلگران اجتماعى در کشورهاى اسلامى و دیگر کشورها آن را درست لمس نکردند، درک نکردند؛ ما این را لمس کردیم. هنر بزرگ امام بزرگوار ما هم همین بود.

 
من یک وقتى، پانزده سال، بیست سال پیش، به یکى از فعالان عرصه‌ى مبارزات ضد استعمارى - که خب، آدم معروفى است؛ نمیخواهم اسم بیاورم - این را گفتم؛ او رفت بلافاصله این نسخه را عمل کرد. ما این را حس کردیم. گفتم هنر امام بزرگوار ما این بود که مردم را وارد صحنه کرد. مردم با جسمشان، با حضورشان آمدند و آنچه را که میخواستند، آنچه را که بر آن همت گماشته بودند، با حضور خودشان تثبیت کردند. همه‌ى موانع سیاسى و غیر سیاسى و استعمار و قدرتهاى عظیم جهانى که بر امور ملتها مسلطند، در مقابل این حادثه مجبورند عقب‌نشینى کنند. الان هم همین جور است. الان هم در هر نقطه‌اى از دنیا اگر ملتها وارد میدان بشوند با یک هدف مشخص، با شعارهاى مشخص، و اگر آن ایمان راسخ در دل و همچنین عمل صالح در کنار این ایمان راسخ وارد میدان شود، هیچ مانعى در مقابل آنها قادر بر مقاومت نیست. این یک نسخه است؛ این نسخه را امام بزرگوار ما در انقلاب ما عمل کرد. خداى متعال به امام کمک کرد و در بیان او این نفوذ و تأثیر را قرار داد که در دلهاى مردم اثر گذاشت؛ مردم، مؤمن به آن راه و به آن هدف شدند و به دنبال این ایمان، عمل خودشان را انجام دادند. عمل صالح، یعنى همان عملِ متناسب با ایمان. در همه جا همین جور است. لذا در اینجا کارى انجام گرفت که براى همه‌ى تحلیلگران سیاسىِ جهانى غیر قابل باور بود و متحیر ماندند؛ هم قدرتمندان، هم حاشیه‌ها، هم دنباله‌ها، هم دامنه‌ها. بنابراین عنصر اول، عنصر حضور مردم است.

 
عنصر دوم هم عنصر ایمان دینى مردم است. ایمان دینى، آن معجزه‌گرى است که قادر است اولاً همه‌ى مردم را بسیج کند و بیاورد، ثانیاً آنها را در صحنه نگه دارد، و ثالثاً سختى‌ها را براى آنها هموار و آسان کند؛ هیچ ایمان دیگرى این خصوصیت را ندارد. ایمان دینى میگوید شما اگر چنانچه فائق شدید و پیش بردید، پیروزید؛ اگر کشته هم شدید، پیروزید؛ اگر زندان هم افتادید، پیروزید؛ چون به وظیفه عمل کردید. وقتى کسى یک چنین اعتقاد و ایمانى داشت، دیگر شکست برایش معنا ندارد؛ لذا وارد میدان میشود. این همان عاملى است که در صدر اسلام هم اثر کرد، در انقلاب ما هم اثر کرد؛ 9 دى این را نشان داد. 9 دى یک نمونه‌اى بود از همان خصوصیتى که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنى مردم احساس وظیفه‌ى دینى کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توى خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند. با این حرکت مردم، آن حجم عظیم تبلیغات دشمن که میخواست فتنه‌گران را مردم ایران معرفى کند و اینجور نشان بدهد که مردم ایران از انقلابشان، از نظامشان برگشتند، بکلى نقش بر آب شد؛ یعنى مردم نشان دادند که این، مردم ایران است. تحلیلگران خارجى وقتى نگاه کردند، گفتند از بعد از رحلت امام بزرگوار، یا شاید بعضى گفتند از بعد از حرکات اول انقلاب، هیچ اجتماعى با این بزرگى، با این تپش، با این شور و هیجان وجود نداشته، که مردم وارد میدان شدند. این، حقیقت 9 دى است.

 
این حرکت، حرکت بزرگى بود و کار بزرگى هم انجام داد. جناب آقاى جنتى درست اشاره کردند. فتنه‌ى 88 تنها آن چیزى نبود که توى خیابان به وسیله‌ى تعدادى آدم دیده شد؛ این یک چیز ریشه‌دارى بود، یک بیمارى عمیقى درست کرده بودند، اهدافى داشتند، زمینه‌ها و مقدمات فراوانى برایش چیده شده بود، کارهاى بزرگى شده بود و هدفهاى بسیار خطرناکى دنبال این کار بود، که با این برخوردهاى گوناگون سیاسى و امنیتى و اینها حل نمیشد؛ یک حرکت عظیم مردمى لازم داشت؛ که این حرکت، حرکت 9 دى بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه‌ى 9 دى یک حادثه‌ى ماندنى در تاریخ ماست. من آن سال هم گفتم - پارسال بود یا پیرارسال بود - که این حادثه، حادثه‌ى کوچکى نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستى حفظ شود، بایستى گرامى داشته شود.

 
البته شما آقایانى که مسئول مدیریت این جریان هستید، سعى کنید جنبه‌هاى شعارى را بر این حادثه غلبه ندهید. باز هم من تکرار میکنم: کار شوراى هماهنگى تبلیغات، مدیریت است؛ والّا کار را مردم میکنند، و دلها دست خداست. مردم را خداى متعال توى صحنه مى‌آورد؛ یعنى همان ایمان الهى و توفیق الهى و تأیید الهى است که مردم را در صحنه مى‌آورد. منتها خب، مدیریت لازم است؛ شماها مدیریت میکنید، مدیریتتان هم شایسته است. بنابراین سعى کنید حالت شعارى غلبه پیدا نکند. البته شعار لازم است. شعار یک چیز حتمى است، لازم است؛ شور، هیجان، حماسه لازم است؛ منتها بایستى عمق شعارها تبیین شود؛ یعنى همین کارهائى که اشاره کردند، تبیین شود: حرف ملت ایران آن روز چه بود، امروز چیست؟ حرکت ملت ایران و جهت این حرکت چگونه حرکت و جهتى است؟ ما در سایه‌ى دین حرکت میکنیم. به کمک خداى متعال و صاحب دین است که حرکت میکنیم. هدف ما هم تحقق آرمانهاى الهى و همان چیزى است که دین به مردم وعده داده و براى مردم هدیه آورده است.

 
ضمناً توجه داشته باشید؛ یکى از خصوصیات دیگرى که در حادثه‌ى 9 دى هست، که باز آن را کاملاً به حوادث انقلاب نزدیک میکند، مسئله‌ى عاشوراست. یعنى در حوادث اول انقلاب هم محرّم پیش آمد و امام آن نکته‌ى عظیمِ عجیبِ تاریخى را بیان کردند: «ماهى که خون بر شمشیر پیروز است». این حرف کوچکى نیست: پیروزى خون بر شمشیر. ماها عادت کرده‌ایم، این حرفها را هى تکرار میکنیم؛ کأنه عمقش گاهى از یادمان میرود. خون بر شمشیر پیروز میشود، مظلوم بر ظالم فائق مى‌آید، کشته بر کُشنده فائق مى‌آید؛ این همان چیزى است که در عاشورا پیش آمد. امام این را در محرّم سال 57 مطرح کردند، در قضیه‌ى 9 دى هم باز پاى امام حسین در میان بود، پاى عاشورا در میان بود. اگر آن حرکات سخیف و در واقع گریه‌آور از سوى این گروه‌هاى ایضاً سخیف، در عاشورا پیش نمى‌آمد، این حرکت عظیم و این تحرک عمومى مردم معلوم نبود به این شکل به وجود بیاید. اینجا هم پاى عاشورا در میان بود.

 
امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال کمکتان کند. امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال سایه‌ى امام حسین را، سایه‌ى عاشورا را، سایه‌ى دین و ایمان مذهبى را هرگز از سر ماها کم نکند و خداوند شماها را موفق بدارد.

والسّلام علیکم و رحمةالله‌


  

90/10/8
6:37 ع

یوم الله 9 دی عام الفتنه 1388،

لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین
 

لعن علی عدوک یا حسین 

خاتمی و کروبی و میر حسین

دریافت فایل تصویری با فرمت    mp4   کلیک کنید اینجا
حجم 3.62 مگابایت

ما عاشق حسینیم، دشمن میرحسینیم


 

بزرگترین ثروت براى یک نظام همین است که مردم پشت سرش باشند. آمدند به اصطلاح خواستند این حرکت مردمى را خراب کنند؛ گفتند راهپیمائى حکومتى! بى عقلها نفهمیدند که با این حرف دارند حکومت را تعریف میکنند؛ دارند از حکومت تمجید میکنند. این چه حکومتى است که در ظرف دو روز - روز عاشورا (یکشنبه) آن خباثتها را راه انداختند، روز چهارشنبه این حرکت عظیم راه افتاد - میتواند یک چنین بسیج عظیم ملى را در سرتاسر کشور بکند؟ امروز کدام کشور دیگر، کدام حکومت دیگر چنین قدرتى دارد؟ قوى ترین حکومتهاى دنیا و ثروتمندترینشان - که ولخرجى هاى زیادى هم براى جاسوس پرورى و خرابکارى و تروریست پرورى دارند - اگر همه ى تلاششان را هم بکنند، نمیتوانند ظرف دو روز، صد هزار نفر آدم را بیاورند توى خیابانهاى شهرشان یا کشورشان. چند ده میلیون انسان در سرتاسر کشور بیایند! اگر به دستور حکومت آمده باشند، این خیلى حکومت مقتدرى است؛ پس خیلى حکومت قوى اى است که اینجور امکان بسیج را دارد. اما حقیقت غیر از این است؛ حقیقت این است که در کشور ما حکومت و مردمى وجود ندارد - همه یکى اند - مسئولین حکومت، از شخص حقیر این بنده گرفته تا دیگران، هر کدام قطره هائى هستیم در اقیانوس عظیم این ملت.

 

آیت الله علم الهدی سخنرانی خوبی کردند که می توانید در اینجا متن آن را بخوانید.

این هم خواسته ملت ایران

نهم دى در سرتاسر کشور مشت محکمى به دهان فتنه‌گران زد 

این پدر شهید هم با پسرش اومده که بگه همه ملت ایران و خانواده های شهدا و ایثارگران از موسوی و خاتمی و دار و دسته نیویورکی ها اعلام برائت می کنند....

 

 

امروز خط اسلام، خط ایمان باللَّه، خط انقلاب در کشور و در میان ملت، خیلى قوى‌تر، پررنگ‌تر و بالاتر است از آنچه که قبل از این فتنه بود. چرا؟ چون مردم، خوب امتحان دادند.

 

آیت الله علم الهدی 9 دی 1388
 

یه قسمت از سخنرانی آیت الله علم الهدی  (در مورد محارب بودن سران فتنه و عوامل میدانی اشان.....) کلیک کنید (اینجا)
 حجم 3.17 مگابایت... فرمت 3gp

 

یه قسمت دیگه از سخنرانی آیت الله علم الهدی  (حزب شیطان) کلیک کنید (اینجا
حجم 1.74 مگابایت... فرمت mp4

 موسوی گوساله اعدام باید گردد

 

آیت الله علم الهدی: آقا این مملکت زیر چکمه 40هزار مستشار امریکایی بوده است. این مملکت در دست نظام ستمشاهی بوده این مردم با سینه خشک به استقبال گلوله داغ رفتند. قطره قطره خونشان را دادند تا ولایت فقیه را حاکم کردند؛ آن وقت یک مشت بزغاله گوساله در مقابل چشم مردم بیایند توهین به ولایت فقیه کنند..... و شعارهای مردم....کلیک کنید (اینجا)

آیت الله علم الهدی، 9 دی 1388 میدان انقلاب

یه تیکه از سخنرانی آیت الله علم الهدی (ضد ولایت فقیه) در میدان انقلاب 9 دی 88 کلیک کنید (اینجا)
 
حجم  2.95 مگابایت  فرمت 3gp

مرگ بر موسوی، موسوی قاتل است محاکمه اش واجب است

فریاد مرگ بر موسویِ امت حزب الله کلیک کنید (اینجا
   حجم 616 k فرمت 3gp

خواسته ملت از مسئولان قضایی (اینجا)  حجم 875 k فرمت mp4


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ