سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

88/6/28
8:3 ص

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس، شعار تظاهرات را اعلام کرد:

مردم ایران جمعه آینده در روز جهانی قدس فریاد خواهند زد: " نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران!"

 

اسرائیل از تو به یک اشاره

از ما به سر دویدن!

 

نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران ( بخوانید اسرائیل!)

 

 

 ستاد دیکتاتوری سبز

 

منافق صهیونیست پیوندتان مبارک

 

الحمدالله خدا چه زود این جماعت نوکر صهیونیستها را رسوا کرد و با عدم توجه ملت مومن و انقلابی ایران مواجه شدند اینان همچون لکه ای جلبک بر روی دریای عظیم ملت ایران شناور بودند...مرحبا بر شما ملت ایران که باز هم این جماعت خود فروخته را در امتحان حماسی دیگری رسوا ساختید...... مضحک ترین صحنه، اجرای سناریوی صهیونیستها و در عین حال بلند کردن عکس حضرت روح الله دشمن شماره یک صهیونیستها بود، نفاق تا چقدر؟! حاصل حداقل دو هفته تبلیغات سنگین برای این روز چه بود؟!، جز عده ای انگشت شمار که بر خلاف جریان ملت حرکت می کردند و در حمایت از رژیم وحشی صهیونیستی و آمریکای خونخوار شعار می دادند و توصیه های آنها را یک به یک به اجرا می گذاشتند... ملت ایران چه حامی دکتر احمدی نژاد و چه رأی دهندگان به موسوی دیکتاتور ، صهیونیستهای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می دانند و امثال موسوی و خاتمی و اعضای ستاد دیکتاتوری سبز را که دست در دست صهیونیستها مشغول فعالیت بر علیه انقلاب اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه هستند دشمنان خود دانسته و به آنها پشت می کنند، همانطور که در روز قدس دنیا به نظاره نشست که چگونه ملت ایران با دیدن موسوی و خاتمی و کروبی شعار مرگ بر منافق سر می دادند و آنها را مجبور به فرار از صحنه کردند.... امیدوارم درس عبرت گرفته باشند و به وزن حقیقی خودشان پی برده باشند که در مقابل یک ملت انقلابی و ضد آمریکایی هیچ نیستند و اگر به گستاخی ها و دشمنی و توطئه کردن های خود ادامه دهند خون ملت را به جوش آورده و با پاسخی کوبنده تر روبرو خواهند شد....

مرگ بر منافق


  

88/6/26
8:53 ص

القدس لنا، والحق لنا، النصر لنا، نحن الغالبون

 

 

 

" ـ  اکنون‌ که‌ من‌ حاضرم‌، بعض‌ نسبتهای‌ بی‌واقعیت‌ به‌ من‌ داده‌ می‌شود و ممکن‌ است‌ پس‌ از من‌ در حجم‌ آن‌ افزوده‌ شود؛ لهذا عرض‌ می‌کنم‌ آنچه‌ به‌ من‌ نسبت‌ داده‌ شده‌ یا می‌شود مورد تصدیق‌ نیست‌، مگر آنکه‌ صدای‌ من‌ یا خط‌ و امضای‌ من‌ باشد، با تصدیق‌ کارشناسان‌؛ یا در سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی‌ چیزی‌ گفته‌ باشم‌." وصیتنامه سیاسی- الهی حضرت امام روح الله (س)"

امیدوارم توجه داشته باشید که خط واقعی حضرت روح الله (س) را باید در منابعی که خود ایشان مشخص فرمودند دنبال کنید و به ادعای افرادی که زمانی عکسی به یادگار با امام گرفته بودند! و امروز در مقابل یادگار امام (س) ، "ولایت مطلقه فقیه و امام خامنه ای روحی فداه" ایستاده اند، اعتماد نکنید. 

 "من‌ در طول‌ مدت‌ نهضت‌ و انقلاب‌ به‌ واسطة‌ سالوسی‌ و اسلام‌ نمایی‌ بعضی‌ افراد ذکری‌ از آنان‌ کرده‌ و تمجیدی‌ نموده‌ام‌، که‌ بعد فهمیدم‌ از دغلبازی‌ آنان‌ اغفال‌ شده‌ام‌. آن‌ تمجیدها در حالی‌ بود که‌ خود را به‌ جمهوری‌ اسلامی‌ متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن‌ مسائل‌ سو ء  استفاده‌ شود. و میزان‌ در هر کس‌ حال‌ فعلی‌ او است‌." " وصیتنامه سیاسی- الهی حضرت امام روح الله (س)"

مدعیان دروغین خط امام که در سالهای سیاه اصلاح طلبی (البته از نوع آمریکایی!) و در زمان در اختیار داشتن قدرت به دنبال فرستادن راه امام و یاد امام به موزه ها بودند، اینک بعد از توجه روز افزون قشر جوان و انقلابی کشور به انقلاب و حضرت امام (س) در صدد تحریف و انکار آرمانها و شاخص های مسلم خط حضرت امام هستند .... واقعیتی مسلم همچون "محو اسرائیل از صفحه روزگار" یکی از مواردی است که امامان جماعت مسجد ضرار به دنبال انکار آن و یا کمرنگ کردن این آرمان بلند و دست یافتنی حضرت امام خمینی (س) هستند.

حتماً به خاطر دارید که عامل اصلی تحریک و دعوت مردم به اغتشاشاشت اخیر، در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری چگونه به رئیس جمهور انقلابی و محبوب جهان اسلام برای دنبال کردن این خواسته حضرت امام حمله می کرد. و به اسم خط امام خواسته های دشمنان امام را به خورد خلق الله می داد! انکار حقیقتی روشن و تاریخی و سند افتخار انقلاب اسلامی یعنی اعزام سپاه محمد رسول الله (ص) به فرماندهی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به سوریه و لبنان برای جنگیدن با رژیم تروریستی صهیونیستی، حذف فرمانده شجاع نیروهای اعزامی (که به اسارت رژیم وحشی صهیونیستی در آمد) و معرفی معاون این فرمانده دلاور یعنی "شهید حاج محمد ابراهیم همّت" به عنوان فرمانده لشگریانی(؟!) که امام با اعزامشان مخالفت کرد! گوشه ای از این تلاش مذبوحانه بود...

 

 

 

نامبرده انقلاب و رئیس جمهور را متهم می کرد بر خلاف مسیر امام (س) حرکت می کند و با ظاهر خیرخواهی و حقیقت گویی مدعی بود ما موقعی می توانیم از آرمان های فلسطین دفاع کنیم که خودمان قوی باشیم و همچنین گفته بود هلوکاست به ما مربوط نیست و غیره. حال آنکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (س) درست در نقطه مقابل این تفکر خائنانه قرار داشت و به صراحت مواضع انقلابی خودشان را اعلام نموده بودند:

"ما باید در صدور انـقـلابـمـان بـه جـهـان کـوشـش کـنـیم و تفکر اینکه ما انقلابمان را صادر نمى کنیم کنار بـگـذاریـم ، زیـرا اسـلام بـیـن کـشـورهـاى مـسـلمـان فـرقـى قـائل نـمـى بـاشـد و پـشتیبان تمام مستضعفین جهان است . از طرفى دیگر تمام قدرتها و ابرقدرتها کمر به نابودى مان بسته اند و اگر ما در محیطى در بسته بمانیم قطعا با شـکـسـت مواجه خواهیم شد. ما باید حسابمان را صریحا با قدرت ها و ابرقدرت ها یکسره کـنـیـم و بـه آنـهـا نـشان دهیم که با تمام گرفتارى هاى مشقت بارى که داریم ، با جهان بـرخوردى مکتبى نمائیم . جوانان عزیزم که چشم امید من به شماست ! با یک دست قرآن را و بـا دسـت دیـگـر سـلاح را برگیرید و چنان از حیثیت و شرافت خود دفاع کنید که قدرت تـفـکـر تـوطـئه عـلیه خود را از آنان سلب نمائید. چنان با دوستانتان رحیم باشید که از ایـثـار هـر چـه داریـد نـسـبـت بـه آنان کوتاهى ننمائید. آگاه باشید که جهان امروز دنیاى مـسـتـضـعـفـیـن اسـت و دیر یا زود پیروزى از آنان است و آنان وارثین زمین و حکومت کنندگان خدایند."

" مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت –ارواحنا له الفداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏اى مسئولین را از وظیفه‏اى که بر عهده دارند، منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید ولى این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است منصرف کند."

" مردم عزیز ایران که حقاً چهره منوّر تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعى کنند که سختی ها و فشارها را براى خدا پذیرا گردند تا مسئولان بالاى کشور به وظیفه اساسى‏شان که نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند که تنها برادرى و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند. چه کسى است که نداند مردم عزیز ما در سختى هستند و گرانى و کمبود بر طبقه مستضعف فشار مى‏آورد، ولى هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دوَل دنیاى امروز و پایه ریزى فرهنگى جدید بر مبناى اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامى با امریکا و شوروى، فشار و سختى و شهادت و گرسنگى را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‏اند و بهاى آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار مى‏کنند. این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب، بى شهادت میسر نیست."

" من بار دیگر از مسئولین بالاى نظام جمهورى اسلامى مى‏خواهم که از هیچ کس و از هیچ چیز جز خداى بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشاى سرمایه دارى غرب و پوچى و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدمهاى اول مبارزه جهانى خود علیه غرب و شرقیم."

" من بارها گفته ام و هم اکنون هشدار مى دهم که اگر شرق ستم کشیده و آفریقا به خودشان متکى نباشند، تا ابد گرفتارند. بیائید روى پاى خودتان بایستید و بر غرب بتازید و آنان را از میدان بدر کـنـیـد. مـن از گـوشه بیمارستان به آفریقا و شرق و زیر سلطه و تمام کشورهاى تحت سـتـم اخـطـار مـى کـنم که متحد شوید و دست آمریکاى جنایتکار را از سرزمین هاى خود قطع کـنـید. دست آمریکا و سایر ابرقدرت ها تا مرفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده جهان فرو رفته است . ما تا آخرین قطره خون خویش با آنان شدیدا مى جنگیم ، چرا که مرد جنگیم . ما انقلابمان را به تمام جهان صادر مى کنیم چرا که انقلاب ما اسلامى است و تا بانگ لااله الاالله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارز در هـر کـجـاى جـهـان علیه مستکبرین هست ما هستیم . ما از مردم بى پناه لبنان و فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع مى کنیم .
اسـرائیـل ایـن جـرثـومـه فـسـاد هـمـیـشـه پـایـگـاه آمـریـکـا بـوده اسـت . مـن در طـول نـزدیـک بـه بـیـسـت سـال خـطر اسرائیل را گوشزد نموده ام باید همه بپا خیزیم و اسرائیل را نابود کنیم و ملت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم . ما از ملت مسلمان و دلیـر افـغـانـسـتـان کـامـلا پـشـتـیـبانى مى کنیم . ملتى که علیه تجاوزگران به مبارزه برخاسته بدانند که خدا با آنان است هر چه بیشتر صفوف خودشان را فشرده تر کنند و با ایمان راسخ بجنگند تا پیروز شوند و بدانند که پیروزى نزدیک است ."

"من بار دیگر پشتیبانى خودم را از تمام نهضت ها و جبهه ها و گروه هائى که براى رهائى از چنگال ابرقدرت هاى چپ و راست مى جنگند اعلام مى کنم . من پشتیبانى خود را از فلسطین رشید و لبنان عزیز اعلام مى دارم . من بار دیگر اشغال سبعانه افغانستان را توسط چپاولگران و اشـغـالگـران شـرق مـتـجاوز شدیدا محکوم مینمایم و امیدوارم هر چه زودتر مردم مسلمان و اصـیـل افـغـانـسـتـان بـه پـیـروزى و اسـتـقـلال حـقیقى برسند و از دست این به اصطلاح طرفداران طبقه کارگر نجات پیدا کنند."

ادامه مطلب.....


  

88/6/25
5:8 ع

پیام امام خمینى به مناسبت روز قدس


روز قدس ، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قـدس ، یـک روز جـهـانى است ، روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مـقـابـله مـسـتضعفین با مستکبرین است ، روز مقابله ملت هائى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت هاست ، روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند، روزى است که بین منافقین و مـتـعـهـدیـن امـتـیـاز خـواهـد شـد. مـتـعـهـدیـن ایـن روز را روز قـدس مـى دانـنـد و عـمـل مـى کـنـنـد به آنچه باید بکنند و منافقین ،آنهائى که با ابرقدرت ها در زیر پرده آشـنـائى دارنـد و بـا اسـرائیـل دوسـتـى ، درایـن روز بـى تـفاوت هستند یا ملت ها را نمى گذارند که تظاهر کنند. روز قدس ، روزى است که باید سرنوشت ملت هاى مستضعف معلوم شـود. بـایـد مـلت هـاى مـسـتـضـعـف اعـلام وجـود بـکـنـنـد در مـقـابـل مـسـتـکبرین ، باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خـواهـد مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله دان ها بریزند. روز قدس ، روزى است که باید این دنباله روهاى رژیم سابق در ایران و آن توطئه چین ها ى رژیـم فـاسـد و ابـرقـدرت هـا در سـایـر جـاها خصوصا در لبنان ، تکلیف خودشان را بـدانـنـد، روزى اسـت کـه بـایـد هـمـت کـنید و همت کنیم که قدس را نجات بدهیم و برادران لبـنـانـى را از ایـن فـشـارهـا نـجـات بـدهـیـم ، روزى اسـت کـه باید تمام مستضعفین را از چـنـگـال مـسـتـکبرین بیرون بیاوریم ، روزى است که باید جامعه مسلمین ، همه ، اظهار وجود بـکـنـنـد و هـشـدار بدهند به ابرقدرتها، به این تفاله هائى که مانده است از آنها، چه در ایـران و چـه در سـایـر جاها. روز قدس ، روزى است که باید به این روشنفکرانى که در زیـر پـرده بـا آمـریـکـا و عـمال آمریکا روابط دارند، هشدار داد، هشدار به اینکه ، اگر از فضولى دست برندارید، سرکوب خواهید شد. ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست بر ندارند کلمه آخر را خواهیم گـفـت و خـواهـیـم بـه آنـهـا فـهـمـانـد کـه دیـگـر رژیـم سـابـق قـابـل بـرگـشـتـن نـیـسـت و دیـگـر آمـریـکـا نمى تواند به اینجا حکومت کند ودیگر سایر ابرقدرت ها نمى توانند در این مملکت حکومت کنند. روز قدس ، روزى است که باید به همه ابـرقـدرت هـا هـشـدار داد کـه بـاید دست خود را از روى مستضعفین بردارید و سر جاى خود بنشینید. اسرائیل ،دشمن بشریت ، دشمن انسان ، که هر روز غائله ایجاد مى کند و برادرهاى ما را در جنوب لبنان به آتش کشد، باید بداند که دیگر ارباب هاى اورنگى ندارند در دنـیـا و باید انزوا اختیار کنند، طمع ها را از ایران باید قطع کنند، دست آنها باید از همه مـمـالک اسـلامـى قـطـع شود،عمال آن در همه ممالک اسلامى باید کنار بروند. روز قدس ، روز اعلام یک چنین مطلبى است ، اعلام این است به شیاطینى که ملت هاى اسلام را مى خواهند کـنـار بـگـذارنـد و ابـرقـدرت هـا را بـه مـیدان بیاورند. روز قدس ، روزى است که قطع آمال آنهارا بکند و به آنها هشدار بدهد که که گذشت آن زمان ها.

روز قـدس ، روزى است که اسلام را باید احیاءکرد و احیاء بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسـلامـى اجـرا بشود. روز قدس ، روزى است که باید به همه ابرقدرت هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما،واقع نخواهد شد. روز قدس ، روز حـیات اسلام است ، باید مسلمین به هوش بیایند، باید بفهمند قدرتى را که مسلمین دارند، قـدرت هـاى مـادى ، قـدرت هـاى معنوى . مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند و پشتوانه خدائى دارند و اسلام پشتوانه آنهاست و ایمان پشتوانه آنهاست ، از چه باید بترسند؟ ما با یک جـمـعیت کمى در مقابل دشمنهاى زیاد، دشمن هاى بسیار، قیام کردیم و ابرقدرت ها را شکست دادیـم و کـسى گمان نکند که دیگر بعضى از این قشرهاى فاسد،بعضى از این چپ روهاى آمریکائى یا غیر آمریکائى بتوانند در این مملکت اظهار وجود کنند. آن روز که ما بخواهیم و ملت ما بخواهند،در ظرف چند ساعت تمام آنها به زباله دان هاى فنا خواهند ریخته شد. ملت بـزرگ مـا دیـگـر از ایـن حـرکـات مـذبـوحـانـه نـخـواهـد تـرسـیـد و حـرکـات اسرائیل در جنوب لبنان و نسبت به فلسطین ، همین حرکات مذبوحانه است ، حرکاتى است که اواخر عمر اشخاص فاسد، مى کنند چنانچه شاه ما، شاه مخلوع ایران این حرکات را کرد و مـنـتـهـى بـه فـنـا شـد. دولت هـاى عـالم بـدانـند که اسلام شکست بردار نیست ، اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک باید غلبه کند، دین باید دین الهى باشد، اسلام دین خداست وباید در همه اقطار، اسلام پیشروى کند. روز قدس ، اعلام یک چنین مطلبى است ، اعلام به ایـن اسـت کـه مـسـلمـیـن بـه پیش ! براى پیشرفت در همه اقطار عالم . روز قدس فقط روز فـلسـطـیـن نـیست ، روز اسلام است ، روز حکومت اسلامى است ، روزى است که باید جمهورى اسـلامـى در سـراسـر کـشـورهـا، بـیـرق آن بـرافـراشـتـه شود، روزى است که باید به ابـرقـدرت هـا فـهماند که دیگر آنها نمى توانند در ممالک اسلامى پیشروى کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص ) مى دانم و روزى است که باید ما، تمام قواى خـودمـان را مـجـهـز کـنـیـم و مـسلمین از آن انزوائى که آنها را کشانده بودند، خارج شوند و بـاتـمـام قـدرت وقـوت در مـقـابـل اجـانـب بـایـسـتـنـد و مـا در مـقـابـل اجـانـب ، بـا تمام قوا ایستاده ایم و نخواهیم اجازه داد کسان دیگر در مملکت ما دخالت کـنـنـد ومـسـلمـین نباید اجازه بدهند که کسان دیگر در ممالکشان دخالت کنند. در روز قدس ، ملتها باید به حکومت هائى که خائن هستند،هشدار دهند. روز قدس ، روزى است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصى و چه رژیم هائى باتوطئه گرهاى بین المللى موافقت دارند وبا اسلام مخالفت . آنـهـائى کـه شـرکـت نـدارنـد، مـخـالف بـا اسـلام هـسـتـنـد و مـوافـق بـا اسـرائیـل و آنـهـائى کـه شرکت کردند، متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسـلام کـه در راس آنـهـا آمـریـکـا و اسـرائیـل اسـت . روز امـتـیـاز حـق از باطل است ، روز جدائى حق و باطل است .
مـن از خداوند تبارک و تعالى خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهاى عالم ،بر همه مستکبرین ، مستضعفین را غلبه بدهد. واز خداى تبارک و تعالى خواهانم که برادرهاى ما را در فـلسـطـیـن ، در جـنـوب لبـنـان و در لبـنان و در هر جائى از عالم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.
والسلام على رسول الله و على ائمه المسلمین
تاریخ : 25/5/58


  

88/6/25
6:50 ص

پـــیـــام امـــام خـمـیـنـى به مسلمانان جهان به مناسبت انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس


بسم الله الرحمن الرحیم
مـن در طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است و بویژه در جـنـوب لبـنـان بـه قـصـد نـابـودى مبارزان فلسطینى پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بـمـبـاران مى کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى خواهم که براى کوتاه کـردن دسـت ایـن غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و مى تواند تعیین کننده سرنوشت مـردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طى مراسمى همبستگى بین المللى مـسـلمـانـان را در حـمـایـت از حـقـوق قـانـونـى مـردم مـسـلمـان اعـلام نـمـایـنـد. از خـداونـد متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم .
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

روح الله الموسوى الخمینى

16/5/58


  

88/6/23
3:27 ع

پروژه نوارسازی

 

 

عوامل سازمان نامشروع مجاهدین و حزب دولت ساخته مشارکت که به عنوان پوششی برای تحرکات و فعالیت عوامل اصلی این سازمان بدنام از آن استفاده می شد، نقش اصلی را در اغتشاشات و آشوب های بعد از شکست سنگین جریان مدعی اصلاحات (البته از نوع آمریکایی!) در انتخابات ریاست جمهوری بر عهده داشتند، این سازمان چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن مشغول توطئه چینی و شایعه پراکنی بر علیه انقلاب و بالخصوص براندازی نرم با استفاده از بستر انتخابات بوده است... در دادگاه عوامل آشوب که اکثراً از اعضای این سازمان نامشروع و حزب دولت ساخته افسادات است ، دادستان به مواردی از قانون شکنی های این احزاب اشاره کرده و خواهان انحلال این دو حزب قانونگریز شده است... اخیراً برای ضربه زدن به انقلاب و بدنام کردن این نظام مردمی دست به تحرکاتی زده و شایعات فراوانی به وجود آورده و بعضاً افرادی را به عنوان شاهد مدعای خود معرفی کرده که توسط قوه قضائیه کذب بودن آن به اثبات رسیده.....بد نیست ذکر شری! هم از سابقه درخشان این حزب به میان بیاوریم و یاد آوری کنیم این احزاب سابقه طولایی در پرونده سازی بر علیه نظام و رهبری داشته اند...... پروژه ی نوارسازی یکی از هزاران توطئه این حزب و سران آن است. به این موارد و موارد متعدد دیگری از توطئه های حزب مشارکت در کتاب "آسیب شناسی حزب مشارکت" مرکز اسناد انقلاب اسلامی که در بهار امسال به چاپ رسیده اشاره شده است. توصیه می کنم این کتاب را به همراه کتابهای "تقلب بزرگ" و "شنبه پس از انتخابات" تهیه کنید و حتماً مطالعه بفرمایید....


پروازی

پروازی طلبه ای بود که با انصار حزب الله همکاری داشت. هنوز دیری از فعالیتش نگذشته بود که با بچه های انصار حزب الله درگیری پیدا می کرد. از این رو علیه آنها شروع به جوسازی می نمود و هم زمان با فضای اصلاح طلبی پس از خرداد 1376 خود را به جریان اصلاح طلب نزدیک کرد. " از این موقعیت گل آلود سعید حجاریان و محسن امین زاده که از سران ارشد حزب مشارکت به شمار می آیند، به همراه آرمین، سخنگوی سازمان [نامشروع] مجاهدین، و افشار استفاده می کنند." 1 و حجاریان سناریوی بلند مدت جدیدی را در راستای پروژه ی جنگ روانی حزب مشارکت در دستور کار سازمان توطئه قرار می دهد.

جرقه ی پروژه ی نوارسازی با انتشار ادعاهای پروازی توسط مشارکتی ها زده شد. به این صورت که امین زاده و حجاریان، پروازی را قانع می کنند که علیه انصار حزب الله به ادعاهای کذب بپردازد و "به او می گویند بیا و بگو که انصار حزب الله تا به حال کارهای خشونت آمیزی انجام داده و سپس بگو این کارهای خشونت آمیز با دستور رهبری بوده است." 2

پروازی در اثر غفلت و از روی کینه به انصار، راضی به اجرای طرح سازمان توطئه ی حزب مشارکت می شود و در اتهام زنی دروغین، مدعی شد که : "ده نمکی می گفت که ما از آقا اجازه گرفته ایم، فلانی گفته که ما اجازه گرفته ایم".3

"قسمتهای "می گویند هایش" و "فلانی می گوید" را حذف می کنند و همه ی این عوامل به قول خودشان خشونت آمیز را می گوید ما به دستور رهبری انجام دادیم.... بدین گونه جزوه ای چاپ می کنند به نام "سخنرانی حجت الاسلام پروازی در جمع رزمندگان بسیج و پخش کردند." 4

در بازجویی ها پروازی پرده از سناریوی حزب مشارکتی ها برداشت:

"در بازجویی پروازی می گوید که من رفتم اعتراض کردم به حجاریان که اولاً بنا نبود شما چنین چیزی را منتشر کنید، بعد هم چرا صحبت های مرا تحریف کردید. آمدید بعضی قسمتش را حذف کردید. می گویند خب حالا یک تکذیبیه بده به ما، می گذاریم در خبرگزاری جمهوری اسلامی. بدین گونه سر بنده خدا کلاه می گذارند و یک چیزی می نویسد. حجاریان  دوباره بهش بر می گرداند و می گوید اینجایش را حذف کن، او حذف می کند و سه چهار دفعه همین طور می آورند و می برندش و سرکارش می گذارند و آخر کارش بهش می گویند که قرار است (انصار) حزب الله تو را به قتل برساند و دادگاه ویژه ی روحانیت هم می خواهد دستگیرت کند. بیا و فرار کن و ما در آلمان برای تو جا درست کرده ایم و کارهایش را هم کرده ایم که بروی پناهنده شوی تا تبریز هم پروازی را بردند. و شایع شد همان موقع که یک روحانی به آلمان پناهنده شده، هنوز پناهنده نشده بود (که) اینها آن قدر حماقت کردند که این را شایع کردند که یک روحانی پناهنده شده... می گفتند یک روحانی است که به آلمان پناهنده شده و قرار است که چند روز دیگر با رادیو کلن یک مصاحبه داشته باشد.... پروازی بالاخره آدم متدینی بود، بچه ی اهل جبهه بوده. آنجا عقل و دینش مانع می شود و می گوید حالا این چه کاری است، حالا اینجا من کار خلافی کردم، بروم کار خلاف تری هم علیه جمهوری اسلامی کنم که چه. بر می گردد و مستقیماً خودش را به دادگاه ویژه ی روحانیت معرفی و ماجرا را تعریف می کند.... او خدمت آقا هم رسید و گریه کرد و عذرخواهی کرد و گفت ماجرا را، آقا هم سفارش کرده بود که حالا اشتباهی هم کرده، شما هم در دادگاه ویژه کاری به او نداشته باشید... قرار شد سعید حجاریان  را دستگیر کنند، اما متأسفانه تا به گوش آقای خاتمی  رسید، رابطه هایی را فرستادند... که خلاصه این مشاور هست و بد می شود برای ریاست جمهوری، دستگیر نکنید". 5

1-5 هفته نامه ی جبهه 27/6/1378

کیانوش مظفری

کیانوش مظفری دومین طعمه ی پروژه ی نوارسازی سازمان توطئه ی حزب مشارکت به حساب می آید. "وی در اواسط مهر 1377 توسط "گ" و "پ" دو عضو انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر تحت فشار قرار می گیرد تا زمانی که کاملاً ایزوله و منزوی شده است، مطالب القا شده ای را بگوید. او بالاخره قبول می کند و در منزل "گ" نواری را پر می نماید. این نوار همان روزها در دانشگاه های تهران دست به دست می چرخید.

مظفری را با عنوان اینکه "تو را خواهند کشت" برای مدتی تیمار می کنند و او را در وزارت کشور پناه می دهند. مظفری مدعی است در این مدت با رمضان زاده ( عضو ارشد حزب مشارکت و سخنگوی دولت خاتمی) عباس عبدی (از عناصر موثر حزب مشارکت) اکبر گنجی(عامل حزب مشارکت در ترور شخصیت رفسنجانی)، بهزادیان ( معاون وقت وزیر کشور) ، رضا تهرانی( سردبیر روزنامه ی صبح امروز) دیدار داشته و آنها تضمین های لازم را به او داده اند. 1

مشارکتی ها، بازی ای که با یک جوان سرخورده شروع کرده اند، را ادامه می دهند و بدین گونه در روزنامه ی صبح امروز تیتر می زنند که "مظفری: ده نمکی مرا تهدید به قتل کرد".

جنگ روانی حزب مشارکت خوب پیش می رفت؛ تا جایی که تحسین مظفری از سوی گنجی را برانگیخت: "ورود شما را به جامعه ی مدنی تبریک می گویم، خوش آمدی ای سرباز جامعه ی مدنی". 2

دیری نگذشت که کیانوش مظفری مصاحبه اش با صبح امروز را کذب و تحت فشار دانست: "آن مصاحبه در صبح امروز تحت تأثیر جوسازی تهدید و شرایط آشفته روحی انجام شده است".3

وی راز دیگر رسواخانه را نیز فاش ساخت:

" آقای حجاریان به من گفت بیا به وزارت کشور پناهنده شو که ممکن است سرت را زیر آب کنند"4

بدین گونه حجاریان، مغز متفکر آن زمان حزب مشارکت، با القای رعب و وحشت دومین طعمه را در دام پروژه نوارسازی سازمان توطئه انداخت.

1.2.3.4- هفته نامه ی یالثارات الحسین، مصاحبه با کیانوش مظفری، 17/10/1377

رضا احمدی

سومین طعمه پروژه ی نوارسازی سازمان توطئه، جوان 21 ساله ای است که به سعید حجاریان معرفی می گردد. او در مرداد 1378 جلساتی با حجاریان داشته است و در نهایت حجاریان نوار دلخواه خود را در جلسه ی چهارم از رضا احمدی می گیرد.

رضا احمدی در اعترافات خود می گوید که نوار تهدید به سفارش حجاریان تهیه شده است. وی به خاطر اعتراض به توهین های روزنامه ی حزب مشارکت (صبح امروز) به ائمه ی اطهار، پیش حجاریان رفته اما او با خنده های تمسخر آمیزش گفته است که " شما این انتقادات را در نوار پر کنید و به من بدهید."

در جلسه ی سوم دیدار، حجاریان احمدی را راضی می کند که این کار را انجام دهد. به او می گوید که " در حرف هایت مرا تهدید کن، بگو عضو حزب فدائیان ولایت هستی، خود را عضو انصار حزب الله معرفی کن... در نوار نهضت آزادی، خاتمی و مهاجرانی را هم تهدید کن و بگو شهید سعید امامی". 1

1- هفته نامه ی یالثارات الحسین، 15/4/1379

نتیجه اینکه از این جماعت هیچ چیزی بعید نیست و سندسازی کار یومیه اشان است! پس در مورد ادعاهای اصحاب زر و زور و تزویر با احتیاط کامل و سنجیدن جوانب و بررسی این که چه کسی سود می برد برخورد کنید......


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ