سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

88/5/31
4:23 ع

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

 

 ماه رمضان ، ماه خودسازی و ارتباط با خدا فرا رسید. فرا رسیدن این ماه را به همه دوستان تبریک عرض می کنم و التماس دعا دارم، دعا برای فرج صاحب عصر و زمان فراموش نشه. بهترین هدیه ای که به نظرم رسید می شود به مناسبت این ماه عزیز تقدیم کرد، کتابهایی از علامه مصباح یزدی در زمینه خودسازی و ارتباط با پروردگار تبارک و تعالی است. لینک چند کتاب که به صورت الکترونیکی در پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی قرار داشت خدمتتان تقدیم می کنم. توصیه می کنم حتماً این کتابها را مطالعه بفرمایید....

 

بر درگاه دوست: شرح فرازهایی از دعاهای افتتاح، ابوحمزه و مکارم الاخلاق

http://mesbahyazdi.org/lib/bar_dargah/index.htm

به‌سوی خودسازی:

http://mesbahyazdi.org/lib/be_soye_khod/index.htm

خودشناسی برای خودسازی:

http://mesbahyazdi.org/lib/khod-shenasi/index.htm

به سوی تو:  

 http://mesbahyazdi.org/lib/be-soye-to/index.htm

آموزش عقاید

http://mesbahyazdi.org/lib/agaed/index.htm

 


  

88/5/31
4:22 ع

بیانیه شماره 3 جمعی از طلاب و فضلای قم در معرفی عوامل فتنه

صانعی عدالت ندارد و تقلید از او جایز نیست

 

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه‌ی قم که در جریان فتنه و آشوب‌های پس از انتخابات طی 2 بیانیه به افشای عوامل فتنه در فم پرداخته بودند، در بیانیه شماره‌ی 3، با اشاره به اظهارات موهن اخیر یوسف صانعی، ضمن تأکید بر اینکه وی عدالت ندارد، به او توصیه کردند که ضمن توبه در پیشگاه خداوند بزرگ از رئیس‌جمهور و ملت انقلابی، عذر خواهی نموده وگرنه موجب خشم ملت خواهد شد.

در این بیانیه آمده است:

در بیانیه های شماره‌ی 1 و 2 برخی از عوامل فتنه بویژه میدان دار این عوامل (سید ضیاء مرتضوی) را معرفی نمودیم و به ملت شریف ایران وعده دادیم سایر عوامل فتنه را نیز معرفی نماییم.

از جمله‌ی این افراد، آقای یوسف صانعی است. ایشان به یمن بودجه های دولتی در دولت اصلاحات به عنوان مرجع تقلید معرفی گردید و با هزینه های بیت المال، رساله های ایشان منتشر شد و در تیراژ بسیار بالا در برخی نهادها بویژه وزارت آموزش وپرورش توزیع گردید تا بتوانند به اصطلاح مرجع تقلیدی همفکر و همنوا با آن جریان داشته باشند.

ایشان نیز که مدیون این جریان بود، در سال‌های دولت اصلاحات و بعد از آن به‌ویژه در فتنه‌ی اخیر نقش مهمی را در حمایت از جریان فتنه ایفا نمود و تلاش کرد با بیانیه‌های خود و فتاوای خلاف شرع و عقل، به رفتارهای ضد دینی و ضد قانونی سران و عوامل فتنه، جنبه‌ی شرعی داده و به‌اصطلاح از پایگاه دین، به تحریک مردم بپردازد و دِین خود را به سران فتنه ادا نماید.

در ذیل به برخی رفتارها و اعمال ایشان اشاره می گردد.

1- حمایت از باند مهدی هاشمی: در جریان فتنه‌ی مهدی هاشمی از چهره های مدافع وی و منتظری بود که هر از چند گاهی نیز به عنوان نماینده‌ی شیخ معزول، وظیفه‌ی توجیه برخی روحانیون را به عهده داشت که در ماجرای اعتراض طلاب یکی از مدارس قم علیه نفوذ و مدیریت باند مهدی هاشمی در آن مدرسه در سال 1365، به نمایندگی آقای منتظری به مدرسه مذکور رفته و در حمایت از عوامل فتنه سخنرانی نمود.

2- پیام تسلیت کذب در غائله‌ی 18 تیر: ایشان در تحریک مردم در غائله‌ی 18 تیر 1378 و دادن بیانیه و پیام تسلیت برای کشته‌شدگان خیالی آن فتنه نقش مهمی داشت. این در حالی است که بعد از چند روز مشخص شد که مسئله کشته‌شدگان غائله، ساخته و پرداخته‌ی روزنامه‌های دوم‌خردادی بود.

3- اهانت به آقای احمدی‌نژاد و حامیان وی: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سال 1384 با جملاتی مانند متحجر و واپس‌گرا به ایشان و حامیان او اهانت نمود.

4- دادن فتاوای نادر وعجیب: ایشان در اینگونه امور شهره هستند و فتاوای عجیب ایشان که بعضاً با نصّ صریح قرآن مخالف است، مخالفت‌های علمای زیادی را در پی داشته است.

5- حمایت از اغتشاشگران و سران فتنه‌ی اخیر: نقش نامبرده در حمایت از اغتشاشگران و سران فتنه‌ی اخیر به‌خوبی روشن است. انتشار بیانیه های تحریک آمیز، دیکتاتوری خواندن نظام اسلامی، کودتا خواندن دولت قانونی و اهانت به رأی اکثریت، درخواست استمرار فتنه و آشوب و حمایت از سران اصلی فتنه از جمله رفتارهای غیرشرعی و غیرقانونی ایشان است.

6- قذف رئیس جمهور محترم: نامبرده در سخنانی عجیب و حیرت‌آور، رئیس‌جمهور محترم و منتخب ملت را حرامزاده معرفی نمود که طبق فتوای همه‌ی علمای شیعه، مستحق حدّ قذف که 80 ضربه شلاق است، می‌شود و بدین ترتیب از عدالت ساقط و تقلید از وی جایز نمی‌باشد.

ارتباط ایشان با عوامل فتنه در قم و باند ضیاء مرتضوی هنوز ادامه دارد و رفتارهای خلاف ایشان باعث خشم ملت انقلابی گردیده است که به ایشان توصیه می‌نماییم که ضمن توبه در پیشگاه خداوند بزرگ از رئیس‌جمهور و ملت انقلابی، عذر خواهی نموده وگرنه موجب خشم ملت خواهد شد.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته


  

88/5/29
1:51 ع

خشونت‏ از دیدگاه امام خامنه ای روحی فداه

 



اگر منکر بزرگى باشد، برخورد حکومت احیاناً ممکن است برخورد قانونى و خشن هم باشد. قوّت و اقتدار و سرپنجه‏ى پولادین با مردم ضعیف بد است؛ دست خشن، هنگام چیدن گلبرگ مضر است؛ اما هنگام جابه‏جا کردن صخره‏ها لازم است. بگذارید آدمهایى که متخلفند، احساس ناامنى کنند.

 


  

88/5/28
3:1 ع

بسم الله الرحمن الرحیم.

ولایت‌فقیه، پرتوی از خورشید امامت

 

 

سخنرانی علامه مصباح یزدی در جمع گروهی از هنرمندان بسیجی، اعضای حزب مؤتلفه، و اعضای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ـ قم ـ  21/5/88

 لینک فایل صوتی: قسمت اول.... قسمت دوم

الحمد لله رب العالمین و صلی‌الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین. اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه‌الساعة و فی کل ساعة ولیاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و عیناً حتی تسکنه عرضک طوعاً و تمتعه فیها طویلاً.

تقدیم به روح ملکوتی امام راحل و شهدای والامقام اسلام صلواتی اهدا می‌کنیم.

برادران و خواهران ارجمند، هنرمندان بسیجی و سایر عزیزان از حزب مؤتلفه اسلامی و عزیزانی که از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها تشریف آورده‌اند، تشریف فرمایی شما را به خانه خودتان خوش‌آمد عرض می‌کنم. آرزو داشتم که هم فرصتی بود و هم توان جسمی و فکری که ما ساعت‌های طولانی با هم گفتگو داشته باشیم، از تجربیات و تخصص‌ها و ابتکارات شما استفاده کنیم؛ ما هم اگر تجربه‌ای داشتیم در اختیار عزیزان قرار بدهیم. حالا هم این لحظات را غنیمت می‌شمارم و این دقایقی که مزاحم هستم، به چند تا نکته‌ای که به نظرم اهمیت فوق‌العاده دارد، تذکر می‌دهم؛ هر چند نکته‌هایی است پراکنده؛ بعضی از آن‌ها به همه عزیزان و حتی کسانی هم که شرکت ندارند ارتباط پیدا می‌کند؛ بعضی‌هایش هم نکته‌هایی است که احیاناً به بعضی از حضار محترم بیشتر ارتباط داشته باشد.

آن نکته عامی که ـ‌به خصوص در این ایام‌ـ بیشتر در خور توجه و اهتمام است، آن را مقدمتاً عرض می‌کنم و عرایضم را با اشاره به یک جمله‌ای از خطبه امیرالمؤمنین ـ‌صلوات الله علیه‌ـ در نهج‌البلاغه ـ‌که خطبه 216 است‌ـ شروع می‌کنم. امیدوارم که از برکت انوار کلمات اهل‌بیت ـ‌صلوات الله علیهم اجمعین‌ـ دل‌های همه ما روشن بشود و به مسؤولیت‌های مهمی که در این عصر داریم، در قشرهای مختلف و پست‌های مختلف بیشتر توجه کنیم و از خدای متعال بخواهیم که ما را در راه انجام این وظایف و مسؤولیت‌ها یاری بفرماید.

جمله‌ای را به عنوان تبرک و تیمن از این خطبه شریف عرض می‌کنم؛ خطبه‌ای که امیرالمؤمنین ـ‌سلام الله علیه‌ـ در صفین ایراد فرموده‌اند. خوب، داستان صفین را می‌دانید، جنگ طولانی است که بین اصحاب امیرالمؤمنین(ع) و حاکم شام، معاویه و یارانش اتفاق افتاد که از خونین‌ترین جنگ‌هایی بود که در صدر اسلام واقع شد و نهایتاً در اثر شیطنت‌های عمرو عاص از یک طرف، و ساده‌لوحی بعضی از یاران امیرالمؤمنین(ع) از طرف دیگر، آن طور که باید و شاید این جنگ به نفع لشگر حق تمام نشد، خساراتی برای اصحاب امیرالمؤمنین(ع) به بار آورد و بعد هم منشأ اختلافی در سپاه امیرالمؤمنین(ع) شد و اصلاً خوارج از همان جا پیدا شدند و به دنبال آن چند جنگ هم آن‌ها با خود امیرالمؤمنین(ع) به راه انداختند؛ داستانش را می‌دانید.

ادامه مطلب........


  

88/5/27
9:40 ص

آیت الله لاریجانی هم به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه معرفی شدند و ایشان در مراسم معارفه طی سخنرانی خود به مواردی اشاره کردند:

"حقیقت عدالت امری پیچیده است و تبیین فلسفی آن بزرگانی را عجز آورده است ولی با همه این احوال نمی‌توان انکار کرد که مصادیقی از مفهوم عدالت واضح است و همه می‌دانند که این مصادیق لااقل تساوی در مقابل قانون یعنی عدالت می‌باشد و قانون‌گریزی خلاف عدالت است. قانونمداری باید شعار اصلی همه باشد و مدار عمل برای همه قرار گیرد و در واقع باید گفت که عمل به قانونی که دارای نقض است بهتر از فقدان قانون و عمل خودسرانه می‌باشد.

هیچ کس نباید جرأت کند و به خود حق بدهد که بر خلاف قانون حکم کند و حقوق شهروندان را ضایع کرده و آرامش و امنیت آنان را سلب کند. چنین کسانی باید بدانند که دیر یا زود به محکمه عدل فراخوانده می‌شوند و حق مظلومان از آنان ستانده می‌شود. ... بنده در اینجا اعلام می‌کنم که در این راستا نسبت به احدی گذشت نخواهم کرد و به کمک خداوند خاطیان را به دستگاه عدالت خواهم سپرد."

امیدواریم ایشان در مسیر برپایی عدالت موفق باشند، حقیقتاً دکتر احمدی نژاد در برپایی عدالت تنها بود و اینک انتظار داریم ایشان به شدت با قانون گریزان برخورد کنند و عدالت تنها شامل انسانهای بی یار و یاور و بدون پشتوانه مثلث زر و زور و تزویر نشود و در این راستا، شاهد محاکمه عامل اصلی قانونگریزی های اخیر یعنی میر حسین موسوی و کروبی و سید محمد خاتمی و فرزندان رفسنجانی باشیم....

اخیراً یوسف صانعی طی سخنرانی در گرگان با اشاره به مراسم تحلیف دکتر احمدی نژاد در مجلس بی شرمانه به منتخب 24.6 میلیون نفر از مردم ایران توهین کرده است: "در مجلس در مقابل قرآن به خدا سوگند می‌خورند، این هم کفاره داره هم حنثش معصیت کبیره است. اون وقت چطور روز از نو روزی از نو؟ این از حرومزادگیشه دروغ میگه! والا امام زمان رو می‌بینه".

امیدوارم شاهد برخورد جدی با هتاکان به مقام اول اجرایی کشور تحت هر نام و نشانی و لباسی باشیم... در چهار سال گذشته هر چه لایق خودشان بود از دهانشان بیرون آمد و به ملت ایران و منتخبشان گفتند و هیچ عکس العملی از قوه قضائیه در این زمینه ندیدیم، توقع زیادی نیست اگر از رئیس جدید قوه قضائیه بخواهیم با امثال منتظری و صانعی و قالیباف و موسوی و خاتمی و کروبی و مهدی هاشمی و فائزه هاشمی و .... برخورد قاطع صورت گیرد.

ضمناً تهمت کروبی مبنی بر تجاوز جنسی به بازداشت شدگان از طرف مأمورین حکومت اسلامی و تکرار ادعاهای گروهکهای تروریستی نباید فراموش شود، به عنوان یک شهروند انتظار دارم قانون برای همه یکسان اجرا شود، نه اینکه افرای مثل موسوی و خاتمی و کروبی و فرزندان رفسنجانی و عوامل اصلی آشوبها راست راست تو خیابونها بچرخند و در پی تدارک آشوب باشند و از هیچ توطئه ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران فروگذار نباشند ولی عده ای فریب خورده و اجیر شده دست این منافقان به زندان بیافتند.....

انتظار هم داریم فرمان 8 ماده ای حضرت آقا مبنی بر برخورد با مفاسد اقتصادی، که سالها با عنوان انحرافی تأمین  امنیت سرمایه گذاری بر زمین مانده، با قاطعیت تمام پیگیری شود......


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ