سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

88/7/15
9:57 ص

یه چندتا عکس مربوط به جلبکهای سبز از وبلاگ آهستان تقدیم حضورتان می کنم....

اکبر گنجی اصلاح طلب سابق، نماینده جلبک‌های سبز در آمریکا

CIMG2811

خانم گوگوش و جلبک سبز

1225

یک جلبک سبز خوشتیپ!

CIMG2854

سگ و جلبک سبز!

4985_1107715506839_1645376771_238639_4679059_n

تجمع جلبک‌های سبز در آلمان

42-22669569

جلبک‌های سبز در جشنواره ونیز

capt.ven14009091523.italy_venice_film_festival_zanan_bedoone_mardan__women_without_men___ven140

این هم ارتباط جلبک‌های سبز با اسرائیل!

8222_151769899296_636849296_2423119_5509813_n

بالاخره شعار نه غزه نه لبنان، یک جوری باید جبران شود!

8222_151769909296_636849296_2423121_1585600_n

مریم رجوی و جلبک‌های سبز؟؟!!

8222_151060794296_636849296_2417043_322061_n

تعجب نکنید! مریم رجوی را که می شناسید؟! همسر مسعود رجوی آدم کش رئیس گروهک تروریستی منافقین که در حمایت از موسوی بیانیه صادر کرده بود..... این آبجی سبزک خودشو رئیس جمهور! ایران می دونه! مثل موسوی!


  

88/7/12
10:56 ص

می‌خواهند فتنه‌ای را که درست کردند، به یک جنگ تبلیغاتی تقلیل دهند

 

حاج سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس هفته گذشته در دانشگاه امام صادق به ایراد سخنان مهمی

درخصوص دفاع مقدس و حوادث اخیر پرداخت.

سخنان قاسمی در برخی رسانه‌ها به صورت ناقص انعکاس یافت که نظر به اهمیت این سخنان، رجانیوز، متن کامل آن را منتشر می کند: 

ادامه مطلب........


  

88/7/9
8:55 ص

شهدا؛ دیروز نماد خشونت، امروز آلت دست!.....

 

خوشحالم از این که دشمنان داخلی و خارجی و منافقین و صهیونیستها بالاخره فهمیده اند که مردم این کشور اسلامی دل به شهدا داده اند و اگر حرفی هم می خواهند بزنند تا مورد توجه مردم باشد باید یادی از امام و یاران شهیدش کنند... هر چند این یاد شهدا از سر نفاق این جریانات حقیر است و هیچگونه دلبستگی به شهدا و راهشان ندارند و اگر این شهدای والا مقام اکنون زنده بودند این جریانات منافق در صف اول داوطلبین کشتن این فرماندهان و یاران مخلص امام بودند! ببینید چگونه با یاران این شهدا که هنوز زنده هستند و در صف مدافعین انقلاب و ولایت مطلقه فقیه و حکومت دینی هستند برخورد می کنند!... نمی توانیم فراموش کنیم در سالهای سیاه افسادات "شهادت طلبی" را "خشونت طلبی" می نامیدند و امام شهدا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را قربانی خشونت جدشان به مردم ولایت مدار این سرزمین معرفی می کردند و هیئتهای مذهبی و پایگاههای بسیج را "پایگاه خشونت" می نامیدند به این هم اکتفا نکردند و "زیارت عاشورا" را "نماد خشونت" نامیدند!!! و حالا منافقانه دم از شهدا می زنند! چگونه می توان باور کرد سازمان نامشروع مجاهدین (منافقین) که دین را افیون نه فقط حکومتها که افیون توده ها می نامد و به عضو مرتد خود افتخار نیز می کند و مواضع ایشان را مواضع خود می خواند اعتقاد به شهید و شهادت دارد؟! تقلید شیعیان از مراجع تقلید را تقلید میمون وار می دانستند و امروز به مراجع تقلید نامه می دهند و آنان را به دفاع از دشمنان انقلاب دعوت می کنند! خواهان جدایی دین از سیاست هستند و از گذشته گفته اند و امروز هم می گویند ولی باز هم منافقانه از دین به عنوان ابزاری برای جلو بردن سیاست های صهیونیستی خود استفاده می کنند!! با این اعلام مواضع، تعریف شهید و شهادت در نظر ایشان چیست؟! کشته شدن در راه خدا و اسلام و ولایت، یا کشته شدن توسط سپاه اسلام؟! بهتر نیست این جماعت با توجه به حمایت روسای گروهک تروریستی منافقین، مسعود و مریم رجوی از موسوی و پیروان کم خردشان، از موسی خیابانی (نفر دوم گروهک تروریستی منافقین که دستگیر و اعدام شد) و تقی شهرام ها  ( از اعضای شورای مرکزی منافقین که ایشان هم به جهنم فرستاده شد) یاد کنند، تا همت ها و باکری ها؟!

در 16 سال بعد از رحلت ملکوتی امام روح الله (س) دائماً مشغول پاک کردن یاد شهدا و به حاشیه راندن ایثارگران و جانبازان بودند و مخصوصاً در 8 سال موسوم به افسادات با شدیدترین توهین ها و جسارت ها به شهدا و بسیجیان  علیه بسیج و فرهنگ شهادت موضع گرفتند و امام خامنه ای خود وارد میدان شد و نماد بسیج، چفیه، به گردن انداخت تا این جماعت جرثومه فساد نتوانند بسیج را از میدان به در کنند و به فراموشی بسپارند و بی احترامی به بسیج را "نابخردانه" و یا "خائنانه" نامیدند، در زمان به فراموشی سپردن شهدا فرمودند یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، هر زمان شهید گمنامی در یک دانشگاه و محل عمومی به خاک سپرده شد این جماعت منافق به شهدا جسارت کردند و مشغول رقص و پایکوبی می شدند و حالا که تا حدودی از رأس قدرت برکنار شده اند، منافقانه دم از بسیج و شهدا می زنند!!!

جالب انگیزناک اینجاست که فقط نامی از شهدا می برند و از مواضع شهدای انقلاب و کسانی که جانشان را برای اسلام و حکومت ولایت فقیه نثار کردند یادی نمی کنند!. نام مبارک شهدایی همچون همت و باکری را می برند و در عین حال در حال تلاش برای بر اندازی حکومت دینی هستند! و ابایی هم از عیان کردن چهره خودشان ندارند! اینان منافقانه (هر چند از نفاق گذرانده اند و بهتر است بگوییم احمقانه!) در عین ادعای دفاع از شهدای نام برده آرزوی براندازی جمهوری اسلامی و جدایی دین از سیاست می کنند!... از خانواده این شهدا که شاید بعضاً در زمان حیاتشان هم مخالف این شهدا بوده اند و یا فرزندانی که هرگز پدران شهیدشان را به خاطر نمی آورند صحبت به میان می آورند و مواضع اینان را سندی بر صحت ادعای آمریکای خونخوار و صهیونیست بین الملل و منافقین داخلی می شمارند، اما به مواضع خود این شهدا اشاره ای نمی کنند!. امروز نام فرزندان شهید آیت الله مطهری، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، شهید حاج محمد ابراهیم همت و... را می شنویم بدون اینکه اشاره ای به راه و روش خود این شهدا داشته باشند. تو گویی این شهدا هستند که از نام فرزندانشان نان می خورند و درستی راه شهدا را باید با راه فرزندان و خانواده ایشان سنجید و نه بالعکس!!! طنز ماجرا هم این جاست که وقتی هم که قرار است از خانواده شهدا سخنی به میان آورده شود فقط و فقط از مدافعین اسلام آمریکایی و بنی صدر ریشدار باید یاد شود و افرادی مانند پسر شهید آیت الله دکتر مفتح و یا پدر شهیدان موحد دانش و مادر و خواهر و برادران شهید همت و ... که در نقطه مقابل این جماعت حضور دارند، اصلاً به حساب نمی آیند تا مواضع ایشان اهمیتی داشته باشد! پر واضحه، از شهدایی مانند شهید دکتر سید عبدالحمید دیالمه و شهید دکتر سید حسن آیت هم، مسلماً نباید حرفی به میان آید! چرا که این شهدای عزیز پی به نفاق موسوی برده و سالها قبل این را اعلام کرده بودند. مخصوصاً شهید آیت که موسوی را "بنی صدر ریشدار" نامید....

الحمدالله چنان راه این شهدای انقلاب اسلامی روشن و آشکار است که هرگز این موجودات نمی توانند راه اینان را مصادره به مطلوب کنند و با این شرایط مجبور هستند اساساً حرفی در این مورد به میان نیاورند!

 


  

88/7/7
9:20 ص

برای اونایی که خودشونو به خواب می زنند و دوست دارند با استفاده از نام پیروان حقیقی خط امام(س)، خط امام را نابود کنند... واسه اونایی که هم شعار انحرافی و صهیونیستی نه غزه، نه لبنان.. سر می دهند و هم دم از شهدا به خصوص سردار بی سر، شهید همت می زنند........، چگونه می توان شهدا را و مخصوصاً این شهید عزیز را که با سفر به سوریه و لبنان، اسلام انقلابی را به نمایش گذاشت و نشان داد نمی توان مسلمان بود و دم از حسین بن علی علیه السلام زد و در عین حال نسبت به برادران مسلمان بخصوص مردم فلسطین و لبنان بی تفاوت بود، با منافقین صهیونیست در یک جبهه قرار داد؟!.... حاج همتی که معتقد بود بعد از صدام یزید تازه نوبت آزادسازی قدس شریف است! حاج همت را با جبهه ای که در آن از گوگوش تا سروش جا خوش کرده اند چه کار؟!  

 

 

خورشید خونین رخ کربلای خیبر، شهید حاج محمد ابراهیم همّت فرمانده مخلَص لشگر 27 محمدرسول الله (ص)

 

پیام من فقط این است؛ در زمان غیبت "اطاعت محض" از "ولایت فقیه" داشته باشید

 


  

88/7/4
8:41 ص

مرگ بر ضد ولایت فقیه

 

حاج محمود شهبازی، جانشین فرمانده لشگر 27 محمدرسول الله (ص)

 

پرده بزرگی که دستور تهیه اش را به واحد تبلیغات سپاه داده بود، با مضمون «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بدجوری خودنمایی می کرد. همه را مسلح کرد. به ما سفارش کرد در صورت نزدیک شدن بنی صدر و همراهانش به سپاه تیر هوایی بزنیم و مانع بازدید آنها از سپاه همدان شویم و در برابر نیروهایش چنین توصیفشان کرد:
«منحرفان، شیطان را معیار کار خود گرفتند. شیطان نیز آنها را دام خود قرار داد و در دل های آنان تخم گذاشت و جوجه های خود را در دامانشان پرورش داد و با چشم های آنان نگریست و با زبان های آنان سخن گفت. پس با یاری آنها بر مرکب گمراهی سوار شد.»
خبر به گوش رئیس جمهور خائن رسید، عطای بازدید را به لقایش بخشید و بعد از آن چندی نگذشت که مفتضحانه در کسوت زنان گریخت....

 

حاجی اگه الان بودی با این منافقین امروزی و مخالفین ولایت فقیه چه کار می کردی؟ برخوردت با موسوی یا به قول شهید دکتر سید حسن آیت "بنی صدر ریشدار" چطوری بود؟


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ