سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

86/12/23
5:25 ع

امام خمینی(س)

اگر در انتخابات مسامحه کنیم، مطمئن باشید که از راه مجلس به ما لطمه مى‏زنند.

"مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رأی دهند که متعهد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند و طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع پابرهنگان، اسلام مستضعفان، اسلام رنجیدگان تاریخ، اسلام مبارزه جو و اسلام پاک طینتان عارف و در یک کلمه اسلام ناب محمدی(ص) باشد، و افرادی که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهمین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان، و دریک کلمه اسلام آمریکایی هستند را طرد نموده و به مردم معرفی نمایند."

مردم اگر اسلام را، استقلال و آزادى را، نبودن تحت اسارت شرق و غرب را مى‏خواهند، همه در انتخابات شرکت کنند.

وصیت من به ملت‏شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخابات رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شوراى اسلامى، و چه انتخاب خبرگان براى تعیین شوراى رهبرى یا رهبر، در صحنه باشند.

این تکلیف آقایان است که راجع به مسائل اسلامى که پیش مى‏آید، چه وکیل بخواهید تعیین بکنید و چه - عرض بکنم که - رئیس جمهور بخواهید تعیین کنید، باید در صحنه باشید، عذرى ندارید که بروید و کنار بنشینید.

باید توجه داشت که هدف از انتخاب در نهایت، حفظ اسلام است. اگر درتبلیغات حریم مسائل اسلامى رعایت نشود، چگونه منتخب حافظ اسلام مى‏شود

همه شما، همه ما،زن و مرد، هر مکلف همان طور که باید نماز بخواند، همان طور باید سرنوشت‏خودش را تعیین کند.

عزیزان من که امید نهضت اسلامى به شماست! در روز تعیین سرنوشت کشور بپاخیزید و به صندوقها هجوم آورید و آراى خود را در آنها بریزید.

نگذارند حتى یک عنصر خرابکار وابسته، به مجلس راه یابد.

باید ملت‏شریف بدانند که انحراف از این امر مهم اسلامى خیانت به اسلام و کشور است، و موجب مسئولیت عظیم است.

 

ادامه مطلب......


  

86/12/22
11:1 ع

به دنبال اعلام انصراف حداد از این لیست صورت گرفت:
هتاکی عضو اصلی لیست موازی اصولگرایان به حداد

 

پس از آنکه حدادعادل در بیانیه ای مشترک با آقاتهرانی، توکلی و باهنر از مردم تهران خواست برای تقویت وحدت و تثبیت جریان اصولگرایی به فهرست 30 نفره معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان رای بدهند و با این اقدام عملاً از لیست موازی اصولگرایان انصراف داد، یک عضو اصلی این لیست که سابقه هتاکی به دیگر شخصیت های اصولگرا را نیز دارد، با حمله به حدادعادل، وی را فرصت طلب خواند.

 

به گزارش رجانیوز، سعید ابوطالب از اعضاء اصلی ستاد انتخاباتی موازی جبهه متحد اصولگرایان گفت: از ابتدا هم عده ای در شورای مرکزی ائتلاف فراگیر با سر لیستی آقای حداد عادل مخالف بودند به جهت اینکه آقای حداد از این چرخش ها بسیار داشته است.

 

این فیلمساز که در آخرین لحظات تنظیم لیست انتخاباتی مجلس هفتم بدون هیچگونه سابقه سیاسی قابل توجه در فهرست آبادگران قرار گرفته بود، در ادامه حمله به حدادعادل ادعا کرد: ایشان در مجلس ششم هم زمانی که عضو فراکسیون اقلیت بودند، هیچگاه حرکت مؤثری از خود بروز ندادند و همواره اذعان داشتند که من یک فرهنگی هستم و کار سیاسی نمی کنم نه چپ هستم، نه راست و متأسفانه از این عبارت های کلیشه ای بسیار به کار بردند. ایشان با غیبت و عدم حضور واقعی و موثر درمجلس ششم به عنوان رییس مجلس هفتم انتخاب شدند آن هم به این دلیل که در لیست آبادگران ، سرلیست بودند وگرنه هیچ شانسی در تهران برای انتخاب شدند نداشتند.

 

وی در حالیکه ستاد انتخاباتی متبوع وی تا یک روز قبل از حدادعادل به عنوان سرلیست تجلیل می کرد، درخصوص نحوه انتخاب حداد عادل به عنوان سرلیست ائتلاف فراگیر اصولگرایان گفت: در شورای مرکزی ائتلاف فراگیر با ایشان صحبت و تاکید شد که اگر به ائتلاف فراگیر اعتقادی ندارید عیبی ندارد ما شما را نه تنها سر لیست نمی گذاریم بلکه اساسا شما را در لیست هم نمی گذاریم و در این باره اصراری هم نداریم که در لیست باشید، اما ایشان نه تنها مخالفتی نکردند بلکه به شدت هم استقبال کردند. حالا که ماه ها تلاش شده و کارهای تبلیغاتی انجام شده است، بروشورهای زیادی چاپ شده است در این لحظات آخر آقای حداد عادل به یکباره اعلام می کنند که من نیستم. اسم این اقدام را نمی دانم چه می شود گذاشت جز فرصت طلبی سیاسی.

 

این نماینده در ادامه هتاکی خود به شخصیتها و جریانهای اصولگرا گفت: از ابتدا باید افرادی را انتخاب می کردیم که جسارت و جرات ایستادند روی پای خود را داشته باشند و به جریانها  و مانکن های سیاسی تکیه نکنند. در همین جا باید متذکر شوم که متاسفانه یکی از دلایل ضعف مجلس هفتم در واقع ضعف رییس مجلس هفتم آقای حداد عادل بود آنهم به دلیل همین چرخش های عجیب سیاسی ایشان.

 

گفتنی است لیست موازی اصولگرایان موسوم به ائتلاف فراگیر اصولگرایان، در اقدامی غیراخلاقی و بدون هماهنگی نام 9 تن از کاندیداهای جبهه متحد را در لیست خود گنجانده بود که با پایبندی اغلب این کاندیداها به میثاق نامه ای که مبنی بر عدم حضور در لیست های با پسوند و پیشوند اصولگرا امضا کرده بودند، لیست موازی دچار سردرگمی شده و توسط اعضاء هتاک آن به اهانت به این کاندیداها روی آورده است.

 


  

86/12/22
8:0 ص

از ارتباط با یک باند بدنام تا جعل لقب «شهید بهشتی دوم»

 

سوءاستفاده یک کاندیدای انتخابات مجلس در تهران از نام شهید بهشتی که با واکنش فرزند این شهید نیز روبرو شده است، در حالی انجام گردید که این کاندیدا ارتباط نزدیکی با بیت منتظری و طیف مهدی هاشمی در نیمه اول دهه 60 داشته است و موضع منفی این طیف در قبال شهید بهشتی و حمایت بنی صدر قابل انکار نیست.

 

در این زمینه دکتر علیرضا بهشتی در گفتگو با رجانیوز تأکید کرد:

 

ادامه مطلب


  

86/12/22
7:0 ص

آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در دیدار اعضای کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی ، توسل به ائمه اطهار(ع) را در پدید آمدن انتخاباتی که نتیجه آن روی کار آمدن شایستگان باشد، بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: در مسائل مهم و حیاتی، خواه شخصی باشد و خواه اجتماعی، جا دارد که متوسل شویم. ما به توسل نیاز داریم. زیرا اگر هم عقل،‌ درست بفهمد، نفس نمی‌گذارد که درست عمل کنیم. در مراحل گوناگون تشخیص، مبارزه با نفس و ایستادگی در برابر وسوسه‌های شیطانی، احتیاج به کمک اهل بیت(ع) داریم.

وی تصریح کرد: شیطان چنان انسان را می‌فریبد و عمل زشت و ناروایی را چنان زیبا جلوه می‌دهد که انسان فکر می‌کند تکلیف شرعی است. برای رهایی از فریب و دام شیطان، بهترین راه توسل به حضرت ولی عصر(عج) است.

وی ادامه داد: باید بخواهیم که آنان عنایت کنند کسانی بر سر کار بیایند که به درد محرومان برسند، مشکلات مردم را حل نمایند، انقلاب اسلامی را زنده کنند، قانون خداپسند وضع کنند، جهت‌گیری‌هایشان به سوی خیر بندگان باشد.

آیت‌ا... مصباح یزدی سپس با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس آینده چنین گفت: اگر بناست توسل کنیم، چه مساله ای لازم تر از امور اجتماعی است؟ جا دارد برای مساله جامعه مان که چه کسی بر سر کار بیاید، به صورت جدی متوسل شویم.

وی تاثیر توسل مردم به ائمه اطهار(ع) در برخی از صحنه‌های اجتماعی و انتخابات‌های گذشته را مد نظر قرار داد و افزود: به گمان من، رقم خوردن برخی نتایج غیر قابل پیش‌بینی در بعضی از انتخابات‌های گذشته، بیشترین عاملش، توسل بود. تبلیغات گسترده، وعده‌های گوناگون و پول خرج کردن‌ها، در به ثمر آمدن این نتیجه، مطرح نبود. تا پیش از آن انتخابات، نشنیدیم که مردم و حتی افراد مسن، برای رای آوردن فلان فرد، ختم بگیرند و نذر کنند. در این مدت، تنها یک بار چنین اتفاقی افتاد. خدای متعال زمینه را فراهم آورد و دل مردم را متوجه این توسلات کرد. یک دختر دانشجو نذر کرده بود اگر فلان شخص رای بیاورد، به تعداد آرایش صلوات بفرستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه، توسل نتیجه‌بخش در دو مقطع آغاز نهضت اسلامی و دوران دفاع مقدس را مد نظر قرار داد و افزود: این توسل ها، گریه ها و خواندن زیارت عاشورا بی اثر نبود. در اوائل نهضت، گاه کسانی که زندانی می‌شدند، مردم برای نجات آنان از بند رژیم طاغوت متوسل می‌شدند. مدت ها در دوران دفاع مقدس هم تقریبا یک سنت ثابتی شده بود، ولی بعدها، کم کم این‌ها فراموش شد. تا چندی پیش که بار دیگر چنین حرکتی در مردم دیده شد. اکنون هم اگر واقعا دعا کنیم و از خدای متعال بخواهیم که آن افرادی که واقعا به مصلحت اسلام هستند، بر سر کار بیایند تا دین خدا را یاری و مصلحت بندگان خدا را تدارک کنند، خدا کوتاهی نمی‌کند.

آیت‌ا... مصباح یزدی خطاب به جمع حاضر، ادامه داد: جا دارد به همدیگر توصیه کنیم هوس‌های گروهی و شخصی و باند و حزب و مانند آن در رفتار انتخاباتی ما دخالتی نداشته باشد؛ جز رضای خدا، چیزی را مد نظر قرار ندهیم.


آی بچه حزب اللهی، آی بچه هیئتی! بسم الله! یه بار توسل کردید نتیجه اش را دیدید، بدون مجلس هماهنگ و همراه با دولت حزب اللهی نهم، گره از کار مردم نجیب ایران باز نمی شود. پس دست به کار شوید!


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ