سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/2/1
10:48 ص

فاکس‌نیوز: احمدی‌نژاد تاول اسرائیل را ترکاند

درپی هتاکی سازماندهی شده و حقیرانه برخی حامیان صهیونیسم علیه رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس دوربان 2، رسانه های غربی این مسئله را عامل محبوبیت بیشتر وی در خاورمیانه دانسته و از سخنان وی تحت عنوان ترکاندن تاول رژیم اسرائیل یاد کردند.

به گزارش مهر، بازتاب های رسانه ای در انتقاد از توهین به رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس ژنو از سوی غربی ها هنوز ادامه دارد.

خبرگزاری روسی زبان ریانووستی در گزارشی درباره سخنان احمدی نژاد علیه صهیونیسم و معرفی آن به عنوان ریشه نژادپرستی در جهان آورد: حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس ژنو به خودی خود حامیان صهیونیسم را نگران و عصبانی کرده بود تا سخنانش خشم آنها را به خروج و اعتراض بکشاند.

آسوشیتدپرس نیز ضمن اشاره به خشم حامیان غربی صهیونیسم از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران، وی را اولین مقام دولتی اعلام کرد که در آستانه سالروز هولوکاست، صهیونیسم را در یک کنفرانس بین المللی زیرسئوال برد.

این رسانه غربی، با اشاره به این موضوع که سخنرانی احمدی نژاد به عنوان یک رئیس دولت در کنفرانس دوربان 2، یک کنفرانس قانونی بوده و نباید مورد اعتراض قرار می گرفته نوشت: احمدی نژاد از محبوبترین شخصیت های خاورمیانه است و این محبوبیت را بخاطر مخالفت با صهیونیسم بدست آورده است.

فاکس نیوز، شبکه خبری پنتاگون نیز از سخنان احمدی نژاد به این مضمون یاد کرد که رئیس جمهوری اسلامی ایران" تاول اسرائیل را ترکاند".

این رسانه آمریکایی در عین حال، بیانیه ضدصهیونیستی کنفرانس دوربان 2 را مورد حمایت کشورهای اسلامی دانست و آورد: نمایندگان کشورهای اسلامی حاضر در کنفرانس ضدنژادپرستی معتقدند غرب درباره مسلمانان، اعراب و آفریقایی تبارها تبعیض روا می دارد و تحریم کنفرانس دوربان 2 را مصداق تبعیض دانستند.

فاکس نیوز همچنین به توهین کاریکاتوریست های دانمارکی به پیامبر اسلام نیز اشاره کرد و نوشت: مسلمانان معتقدند غرب از آزادی بیان علیه آنها استفاده ابزاری می کند.

ای بی سی، یک رسانه آمریکایی نیز با اعلام ناخرسندی صهیونیست ها و حامیان آنها از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیسم، امروز را برای صهیونیست ها سخت و تلخ دانست.

"افتضاح" مشترک اصلاح طلبان و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و نامزد حزب مشارکت، به طور تصادفی حضور مقتدرانه و عزتمندانه رئیس جمهور اسلامی ایران در کنفرانس ضد نژادپرستی دوربان 2 (ژنو) را «افتضاح»! خواندند.

موسوی در جریان سفر به مشهد، مدعی شده بود «افتضاح سوئیس، نتیجه افراطی گری رئیس جمهور است.» همزمان سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم نوشت «کنفرانس دوربان 2، افتضاح و شکست سیاسی برای احمدی نژاد بود». البته ناراحتی و خشم رژیم صهیونیستی قابل پیش بینی است اما آنچه جای تعجب است موضع اصلاح طلبان است.

سایت وزارت خارجه اسرائیل در مطلبی تند و آمیخته با خشم نوشت: به عیان دیدیم روزهای گرانبهای کنفرانس به حملات افسارگسیخته برخی کشورهای اسلامی و عرب و جهان سومی علیه اسرائیل به هدر رفت و در پایان کنفرانس نیز دوباره ادعا کرد که نهضت ناسیونالیسم یهود (صهیونیسم) برابر نژادپرستی است... در روزی که جهان باید با هولوکاست همدردی نشان دهد، رئیس جمهور سوئیس، احمدی نژاد را می پذیرد و او را مورد تفقد نشان می دهد؛ که این به نوبه خود یک فاجعه تاریخی است و یک سرشکستگی عمیقاً رنج آور برای غربی ها است که جز به منافع خود، به چیز دیگری نمی اندیشند. غرب امروز در مماشات با فاشیسم مذهبی ایران خطوط قرمز اخلاقی بیشتری را پشت سر می گذارد(!) برخورد احمدی نژاد هتاکانه وغیرقابل تحمل بود.

در همین حال سایت بولتن نیوز با اشاره به بازتاب حضور شجاعانه احمدی نژاد در اجلاس ژنو از قول آسوشیتدپرس و فاکس نیوز نوشت «احمدی نژاد از محبوب ترین شخصیت های خاورمیانه است و این محبوبیت را به خاطر مخالفت با صهیونیسم به دست آورده است... رئیس جمهور ایران تاول اسرائیل را ترکاند.»

بولتن نیوز آنگاه با اشاره به مواضع برخی نشریات زنجیره ای وطنی نظیر روزنامه اعتماد که رفتار احمدی نژاد را دور از عزت می دانند نوشت: نظر این طیف را به اقدام اخیر خاتمی در ترکیه و دست دادن با نخست وزیر هتاک دانمارک (دبیر کل فعلی ناتو) و میزان انطباق آن با عزت و غرور ملی ایرانیان جلب می کنیم.

پاپ اقدام غربیها در تحریم اجلاس ژنو را محکوم کرد

رهبر کاتولیک‌های جهان اقدام غربیها در تحریم اجلاس مبارزه با نژادپرستی (دوربان 2) در ژنو را محکوم کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "محیط "، پاپ بندیکت شانزدهم رهبر کاتولیک های جهان تحریم اجلاس ژنو از سوی تعدادی از کشورهای غربی را محکوم کرد و گفت: این اجلاس فرصتی را برای مبارزه با تبعیض و تعصب فراهم می‌کند.

وی از همه طرف‌ها خواست تا با روحیه گفت‌وگو با یکدیگر همکاری کنند.

در کنفرانس دوربان 2 که روز دوشنبه در ژنو سوئیس برگزار شد، آمریکا، هلند، آلمان، کانادا، استرالیا، ایتالیا و فرانسه به این دلیل که در این اجلاس از رژیم صهیونیستی و اقدامات نژادپرستانه آن انتقاد می‌شود، حضور پیدا نکردند.

اجلاس نخست در شهر دوربان آفریقای‌ جنوبی‌ با نام "اجلاس کنفرانس جهانی علیه نژادپرستی و تبعیض‌نژادی " برگزار شد که حدود 3 هزار و 500 سازمان غیردولتی شرکت‌کننده در اجلاس،‌ رژیم‌صهیونیستی را رژیمی نژادپرست دانستند و محکوم کردند و از سازمان ملل خواستار بازگرداندن مصوبات مجمع عمومی (برابری صهیونیست با نژادپرستی) و تنبیه و مجازات این رژیم شدند. از همین روست که برگزاری این اجلاس با مخالفت قدرت‌های بزرگ روبرو شده است.

رسانه‌های ترکیه:حضار با کف زدن از احمدی نژاد حمایت کردند

در حالیکه سخنرانی رئیس جمهور ایران در اجلاس «دروبان - 2» با فاصله چند دقیقه‌ای از آغاز سخنرانی در مطبوعات ترکیه انعکاس یافت رسانه‌های این کشور از سخنرانی‌ آقای احمدی‌نژاد با ستایش یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه واکیت چاپ ترکیه، رسانه‌های اسلامگرای ترکیه با فواصل بسیار کوتاه از آغاز سخنرانی آقای دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهور ضمن استقبال از این سخنرانی بطور گسترده بدان پرداختند.

بنابراین گزارش روزنامه خبر وقتیم در خبر خود تحت عنوان «سخرانی احمدی‌نژاد از طرف صهیونیست‌ها تحریم شد» نوشت: احمدی‌نژاد که سخنرانی خود را با «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» آغاز نمود، ضمن بیان این نکته که ذهنیت نژادپرستانه حاکم بر اروپا موجب انتقال گروهی یهودی افراطی به سرزمین فلسطین و تشکیل دولتی نژادپرست در آن سرزمین شد، به انتقاد شدید از اقدامات رژیم صهیونیستی پرداخت.

همچنین بنابر همین گزارش، خبر وقتیم در ادامه با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان دول غربی، با آغاز انتقادات احمدی‌نژاد از اسرائیل به عنوان اعتراض سالن سخنرانی را ترک نمودند افزود: گروهی از دانشجویان نیز که از طرف اسرائیل سازماندهی شده بودند، جهت برهم زدن سخنرانی احمدی‌نژاد در سالن باقی ماندند تا با دادن شعارهای مخالف مانع سخنرانی وی گردند.

این روزنامه سپس ضمن ستایش از سخنرانی احمدی‌نژاد رئیس جمهور با جملاتی چون، «سخنرانی علیرغم واکنش مخالفان با استقبال شدید شرکت‌کنندگان مواجه شد» تاکید نمود که علیرغم مخالفت طرفداران رژیم صهیونیستی، احمدی‌نژاد سخنرانی خود را بدون قطع ادامه داد و از سیاست‌های آمریکا در عراق و افغانستان نیز شدیدا انتقاد کرد. شرکت‌کنندگان در اجلاس نیز با کف‌زدن‌های خود با فواصل کوتاه حمایت خود را از سخنرانی ابراز داشتند.

الجزیره : سخنرانی احمدی نژاد مقتدرانه بود

شبکه تلویزیونی الجزیره سخنرانی احمدی نژاد را مقتدرانه و حرفهای کشورهای اسلام و عرب توصیف کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در کنفرانس دوربان گفت : سخنرانی احمدی نژاد مقتدرانه بود و شامل موارد زیادی از جمله بازنگری در نظام جهانی و اقتصادی و مالی و سیاسی بود ، وی به عنوان نمونه از لغو شدن حق وتو در شورای امنیت و نظام ظالمانه ای سخن گفت که حتی به ارزشهای انسانی نیز احترام نمی گذارد وآنرا به رسمیت نمی شناسد .

نورالدین بوزیان به نقل از یکی از حضار شرکت کننده در این کنفرانس افزود : رئیس جمهور ایران سخنان جهان اسلام و عرب را به زبان آورد که از این نظام بین المللی در رنج است .

وی گفت : نمایندگان هیاتهایی که نشست را در اعتراض به سخنان احمدی نژاد ترک کردند ، در واقع نمایندگان کشورهای اروپایی بودند ، این در حالی است که برخی کشورها مانند ایتالیا و لهستان اصلا در این کنفرانس شرکت نکرده بودند .

خبرنگار الجزیره افزود : زمانیکه احمدی نژاد از برپایی نظامی نژاد پرستانه پس از سال 1945 سخن به میان آورد و هنوز به طور واضح به اسرائیل اشاره نکرده بود ؛این نمایندگان سالن کنفرانس را ترک کردند.

وی گفت : احمدی نژاد بر ضرورت درس گرفتن از گذشته و مقابله با چالشها با تلاش مشترک تاکید کرد و از ضرورت مقابله با سلطه و نژاد پرستی سخن گفت.

وی همچنین از نظامی ورشکسته سخن به میان آورد که بر ارزشهای انسانی استوار نیست و سیاستهای یک بام و دو هوا دارد .

اقدام شتاب زده فرانسه درباره سخنان احمدی نژاد

دولت فرانسه در اقدامی شتابزده سخنان محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران علیه نژاد پرستی را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاریس سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران علیه نژاد پرستی را "سخنرانی نفرت" خواند.

فرانسه در حالی از عدم توافق جهانی بر مواضع احمدی نژاد درباره نژادپرستی سخن گفته که اظهارات رئیس جمهور بارها از سوی حضار مورد تشویق قرار گرفت.

حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست ژنو به خبر ویژه رسانه های خبری جهان طی چند روز گذشته تبدیل شده بود.

رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست بین المللی ضد نژادپرستی در ژنو به انتقاد از عملکرد شوای امنیت در حمایت ار رژیم نژاد پرست صهیونیستی پرداخت و این رژیم را به دلیل اقدامات غیر انسانی علیه مردم فلسطین رژیمی نژاد پرست خواند.

برخی کشورهای غربی به ویژه شماری از اعضای اتحادیه اروپا تحت فشار لابی های صهیونیستی پیش از این تهدید کرده بودند چنانچه سخنانی علیه رژیم صهیونیستی ایراد شود اقدام به ترک سالن خواهند کرد.

در پی نژاد پرست خوانده شدن رژیم صهیونیستی از طرف احمدی نژاد ،برخی حامیان رژیم صهیونیستی جلسه را ترک کردند اما بر خلاف این عده ، سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران با تشویق های مکرر حضار مواجه شد.


پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ