سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/2/1
3:38 ع

کوچک‌زاده :به رئیس جمهوری که فرزند مکتب خمینی (ره) است افتخار می‌کنم

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درخصوص رفتار خلاف ادب برخی سران کشورهای غربی در ترک اجلاس دوربان 2 گفت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند ما برای دفاع از اسلام باید سیلی بخوریم چرا که هر کس که در دنیای امروز علیه استکبار و مواضع حکومت‌های غربی در دل حکومت‌های غربی موضع‌گیری کند پرتاب شی به طرف او اندک است، ما باید انتظار بالاتر از اینها را داشته باشیم.

وی افزود: این باعث افتخار ما است و من با افتخار اعلام می‌کنم که حاضر هستم جاروکش چنین رئیس جمهوری باشم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دیدیم جواب گفتگوی انسان‌مدارانه احمدی‌نژاد را این سران کج فهم چگونه با ترک سالن دادند، افزود: کسانی که چشم‌های خود را بر روی رفتارهای ضد بشری عالم استکباری غرب بسته‌اند و پیشنهاد گفتگو با اینها را می‌دهند چشم‌هایشان را باز کنند و ببینند که اینها چقدر اهل گفتگو هستند.

کوچک‌زاده اضافه کرد: من سرفرازم در کشوری زندگی می‌کنم که این شاگرد و فرزند خمینی راحل(ره)، رئیس‌جمهور آن است.

وی خطاب به وزرات امور خارجه تاکید کرد:به وزارت امور خارجه پیشنهاد می‌کنم به طور اکید در روابط با تمام سران کج فهمی که جلسه سخنرانی رئیس‌جمهورمان راترک کردند تجدید نظر اساسی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دیدیم که در این اجلاس علاوه بر کشورهای غربی ملت‌های محروم و مستضعف آفریقایی و آسیایی هم حضور داشتند و با صدای کف زدن‌ها احمدی‌نژاد را تشویق کردند که اینها برای دوستی با ما کفایت می‌کند.

روانبخش:حماسه کلمبیا در ژنو تکرار شد

یک کارشناس مسائل سیاسی با مقایسه مواضع عزت‌مدارانه احمدی‌نژاد در اجلاس دوربان 2 با جریانات دانشگاه کلمبیا گفت: حماسه کلمبیا در ژنو تکرار شد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن در گفت و گو با فارس، درخصوص رفتار خلاف ادب برخی سران کشورهای غربی در ترک اجلاس دوربان 2 گفت:سخنان احمدی نژاد نظیر سخنانی بود که حضرت آیت الله خامنه‌ای در زمان ریاست جمهوریشان در سازمان ملل متحدداشتند.

وی افزود: وقتی ایشان بیانات عالمانه و حماسی‌ در افشاگری علیه استکبار جهانی ایراد می‌کردند در وسط سخنرانی هیئت آمریکایی و برخی از هم پیمانانشان جلسه را ترک کردند ولی حضرت آیت الله خامنه‌ای کوچکترین لکنتی در بیاناتشان جاری نشد بلکه حماسی‌تر از قبل بیاناتشان را ایراد نمودند و این به عنوان یک پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی در آن نشست ثبت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با مقایسه مواضع عزت‌مدارانه احمدی‌نژاد در اجلاس دوربان 2با دانشگاه کلمبیا گفت: در این نشست با ترک جلسه از طرف حامیان امریکا و اسرائیل دیدیم که احمدی‌نژاد با سخنان منطقی خود علیه نژاد‌پرستی یک پیروزی دیگری برای جمهوری اسلامی و منطق اسلام و انقلاب بدست آورد.

حجت‌الاسلام روانبخش تصریح کرد: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در این ماجرا موجب شد تا چند کشور معدود ،تصمیم به برهم زدن سخنرانی بگیرند و در حالیکه دوربین‌ها روی این همایش متمرکز بود و شبکه‌های مختلف دنیا آن را پخش می‌کرد که حضور ملت‌های فقیر و رنگین‌پوست در آن قابل توجه است.

وی با بیان اینکه این اتفاق نشانگر آن است که دوران تبعیض نژادی به پایان رسیده است تاکید کرد: این چند کشور معدود با ترک جلسه فکر می‌کنند اتفاقی خواهد افتاد در حالیکه مردم با تشویق خود احمدی‌نژاد را به ادامه سخنرانی تشویق می‌کردند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو افزود: تشویق‌ها و حمایت‌ها از احمدی‌نژاد آغاز فصل نوینی برای گرایش مردم فقیر و پابرهنگان به سوی اسلام ناب‌ محمدی(ص) است.

روانبخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تجلیل از شجاعت احمدی‌نژاد گفت: حضور در اینچنین اجلاسی که احتمال چنین اتفاق‌هایی در آن می‌رفت و حتی برخی دوستان به احمدی‌نژاد توصیه کرده بودند به این جلسه نرود نشانه اوج شجاعت وجسارت رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی است که همواره سربلند و عزیز بوده است و این مردم از رئیس جمهوری که از عزت مردم دفاع کرده ستایش می‌کنند. چنانچه در طول تاریخ شاهانی مثل نادر شاه که از روحیه بزرگی برخوردار بوده‌اند بیشتر از شاه سلطان حسین‌ها مورد اقبال مردم بودند.

روانبخش تاکید کرد: تمام دنیا می‌داند که طرفداران تبعیض نژادی خودشان هو شدند ولی این احمدی نژاد بود که مورد تشویق قرار گرفت.

رسایی:احمدی نژاد اعصاب حامیان نژادپرستی را به هم ریخت

نماینده مردم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی احمدی نژاد اعصاب حامیان نژاد پرستی را به هم ریخت و آنها مجبور به ترک جلسه کرد.

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رد گفتگو با فارس با اشاره به سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در اجلاس ضد نژاد پرستی ژنو گفت: نمایندگان کشور هایی که با شنیدن سخنان احمدی نژاد اجلاس را ترک کردند در واقع نشان دادند که نژاد پرستان نیز به این اجلاس دعوت شده اند.

وی افزود: باتوجه به اقدامی که نمایندگان کشورها در حین سخنرانی رئیس جمهور کشورمان نشان دادند، مشخص شد که این اجلاس هم باید تحت جراحی عمیقی برای پاک کردن نژاد پرستی قرار می گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان کشور هایی که اجلاس را ترک کردند نشان داد که مخاطبین احمدی نژاد در مقابل او ضعف دارند چراکه مواضع وی مواضع نظام و ملت بود.

رسایی ادامه داد: سخنرانی احمدی نژاد اعصاب حامیان نژادپرستی را به هم ریخت و آنها را مجبور به ترک جلسه کرد لذا آنها با ترک جلسه موضع خود با مواضع ضد نژاد پرستی احمدی نژاد را نشان دادند.

زارعی: مواضع احمدی‌نژاد موجب آشفتگی صهیونیست‌ها شد

زارعی با بیان اینکه حمله به رئیس‌جمهور در اجلاس دوربان برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: مواضع اصولی و منطقی احمدی‌نژاد موجب آشفتگی صهیونیست‌ها شد.

سعدالله زارعی کارشناس روابط بین الملل در گفتگو با فارس، با بیان اینکه حمله به رئیس جمهور در اجلاس دوربان2 برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: اهانت‌ صهیونیست‌ها به احمدی‌نژاد ذره‌ای از تاثیر گذاری سخنان وی کم نخواهد کرد.
وی افزود: پرتاب شیء از سوی یک صهیونیست به احمدی‌نژاد نشان از عصبانیت و آشفتگی آنها از مواضع محکم، منطقی، قاطع و ضد صهیونیستی احمدی‌نژاد است.

زارعی با اشاره به حمایت اکثریت قاطع حاضران در اجلاس ضد نژادپرستی ژنو بیان داشت: این اقدام معنادار که صهیونیست‌ها در زمانی از شعار تصرف نیل تا فرات را می دادند و داعیه‌دار فضای سیاسی، اقتصادی در جهان بودند، امروز تنها به پرتاب شیء قادر هستند.

این کارشناس روابط بین الملل با بیان اینکه این عمل صهیونیست‌ها در جهان تازگی ندارد، یادآور شد: سخنرانی احمدی نژاد شجاعانه و محکم بود.

ترقی:احمدی نژاد در نبرد اسلام و صهیونیسم دوربان پیروز شد

حمید رضا ترقی معاون امور بین المل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با فارس با بیان اینکه اهانت صهیونیست‌ها به رئیس جمهور موجب محبوبیت احمدی نژاد در بین جهان اسلام خواهد شد افزود: مسلمانان از چنین برخوردهای صهیونیست‌ها نگران نخواهند شد.

وی افزود: واکنش صهیونیست‌ها به موضع گیری احمدی نژاد در اجلاس دوربان 2 به دلیل تاثیر گذاری مواضع احمدی نژاد در جهان علیه رژیم صهیونیستی بوده است.

ترقی بیان داشت: چنین برخوردی با رئیس جمهور محبوب در جهان اسلام کاملا از سوی صهیونیست‌ها طراحی شده بود و این اجلاس در حقیقت نبرد اسلام و صهیونیست بود که اسلام پیروز آن شد.

انبارلویی:احمدی نژاد ستایش جهانی را برانگیخت

دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنرانی نشست بین المللی ضد نژاد پرستانه در ژنو تاکید کرد: سخنرانی هوشمندانه رییس جمهور در اجلاس دوربان ستایش جهانی را برانگیخت.

"محمد کاظم انبارلویی" روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همان طور که در تصاویر تلویزیونی مشاهده کردیم، علیرغم توطئه های رژیم صهیونیستی برای برهم زدن سخنرانی احمدی نژاد ،او با خونسردی تمام و کاملا مسلط، مواضع ضد صهیونیستی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند که با کف زدن حضار و حمایت آنان مواجه شد.

سردبیر روزنامه رسالت اظهار داشت: برخی حامیان رژیم صهیونیستی با ترک اجلاس خواستند از اهمیت صحبت های احمدی نژاد بکاهند اما خوشبختانه حمایت جمع حاضر و تشویق های مکرر و ممتد در حمایت از رییس جمهور، نشان داد که یک نفرت جهانی از جنایات صهیونیست ها وجود دارد.

او در ادامه بیان کرد: احمدی نژاد سخنان خود را در حالی پایان برد که باز مورد تشویق و حمایت حضار قرار گرفت و این ها همه نشان دهنده سخنرانی هوشمندانه اوست.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در این سخنرانی، خشن ترین نژاد پرستان را رژیم صهیونیستی معرفی کرد افزود: آنان به بهانه هولوکاست یک کشور مسلمان را اشغال کردند و نیم قرن مشغول جنایت و آدم کشی در این کشور هستند و این چیزی است که ملت های جهان آن را بر نمی تابند.


پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ