سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/8/12
7:37 ع

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر خم و یوم الله 13 آبان

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب (ع)

انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهمترین رخداد چند سده اخیر جهان، دارای ابعاد گوناگون فکری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... است که شرح و تبیین هر کدام از ابعاد مذکور، خود سرفصلی مجزا و مبسوط را می طلبد؛ لکن آنچه که می توان از آن به عنوان محور اصلی تمامی ابعاد و وجوه انقلاب اسلامی یاد کرد، ولایت و ولایتمداری است.
ولایت و ولایتمداری آن عنصر پیش برنده ای است که از روز نخست شکل گیری نهضت، با انقلاب اسلامی عجین بوده و ملت مسلمان ایران را در گردنه ها و پیچ های پر مخاطره تاریخ، راهبری و یاری نموده است و بدین معنا سر سلسله این انقلاب شکوهمند را بایستی در غدیر خم جستجو نمود.
غدیر خم و مسئله ولایت امر، سر آغاز حرکتی است که تمامی انسان ها را تا پایان تاریخ، مخاطب خود قرار داده و هر کس بایستی نسبت خود را با غدیر مشخص نماید؛ حرکتی که یک روز در مدینه النبی (ص) و در جریان جانشینی پیامبر (ص) مردم به آن آزمایش شدند، روزگاری در کوفه، روزی در کربلا و لابد زمانی در نقطه نقطه ایران همچون طلائیه و شلمچه و فکه و ... که البته همگان آزمایش یکسانی پس ندادند.
در یک سوی مخاطبان غدیر، اصحاب سقیفه و جمل و صفین و نهروان و یزیدیان و شمریان و ... قرار دارند و در سوی دیگر عمارها، مالک اشترها، حبیب بن مظاهرها وحتما بهشتی ها، مطهری ها، رجایی ها، همت ها، باکری ها، زین الدین ها و ...
یقینا ندای آسمانی پیامبر اعظم(ص) در غدیر، همچنان در جهان طنین انداز است و امروز مائیم که بایستی که تکلیف خود را نسبت به غدیر ادا نماییم.
همزمانی عید سعید غدیر خم با سالروز 13 آبان و روز استکبارستیزی، خود به خود یادآور مجاهدت های ملت و جوانان ایران در راه اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب غدیر است.
13
آبان که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم و چه بسا مهمتر از انقلاب 57 بوده است، نماد تمام عیار مبارزه با ریشه ظلم و فساد در عالم، یعنی شیطان بزرگ، امریکای جنایتکار می باشد؛ واقعه ای که تعبیر عینی و مصداق این سفارش بزرگان دینی است که «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا» و این حقیقتی انکار ناپذیر است که بزرگ ظالم دنیا، امریکا است که نبایستی این امر هیچگاه مورد فراموشی قرار گیرد.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به محضر ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت مسلمان و ولایتمدار ایران و همچنین گرامی داشت سالروز 13 آبان و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، تاکید بر موارد ذیل را در شرایط حساس کنونی کشور لازم و ضروری می داند:
ملت ایران، ملتی پیرو مکتب غدیر خم است و راه خود را، راه تمسک به ولایت پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) قرار داده و با جانفشانی در مسیر پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، نشان داده است که در این راه با بصیرت و ثبات قدم گام نهاده است.
در نگاه ملت ایران، پیروی از ولایت فقیه و حرکت بر مداری که رهبری معظم انقلاب اسلامی ترسیم می نماید، امتداد و استمرار ولایت انبیاء و ائمه معصومین (ع) و یگانه مسیر عبور از بحران ها و گردنه هاست و معتقد است، پیشرفت و تعالی کشور محقق نخواهد گشت مگر با چنگ زدن به این عطیه گران سنگ الهی یعنی ولایت مطلقه فقیه.
البته ولایتمداری، در مقام حرف و سخن داعیه داران فراوانی دارد، اما آنچه مهم است، عمل به رهنمودها و مطالبات ولی امر است؛ در واقع عیار ولایتمداری افراد ، گروه ها و جریانات مختلف در میزان عمل به رهنمودها و دستورات ولی فقیه مشخص می گردد.
در شرایط کنونی، مهتمرین مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین و کارگزارن، تلاش برای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت رسانی جهت حل مشکلات مردم است ، ایشان ایجاد درگیری و اختلاف و پرداختن به مسایل حاشیه ای و جدال های بی نتیجه سیاسی را به شدت نهی فرموده و مصداق خیانت به کشور دانسته اند. لذا همه بایستی مراقبت کنند تا خدای ناکرده به این گرفتاری مبتلا نشوند که در آن صورت خسران دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.
همه مسئولان ، افراد و گروه ها باید این هشدار رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند، چراکه در صورت عدم توجه به آن با سیل خروشان ملت و جوانان انقلابی روبرو خواهند شد و تجربه نشان داده، مردم شریف ما، بر سر آرمان ها و اصول انقلاب با هیچ کس تعارف ندارند و در موقع لزوم به تکلیف خود عمل خواهند نمود.

همه دنیا می دانند که ملت ایران، هنوز همان ملتی است که 13 آبان و واقعه تسخیر لانه جاسوسی امریکا را رقم زد و هیمنه پوشالین و افسانه دروغین شکست ناپذیری شیطان بزرگ را درهم شکست و صد البته مردم شریف ما هم می دانند که امریکا، همان امریکا و استکبار، همان استکبار است و نه تنها ذره ای از خباثت، کینه و دشمنی آن ها با ملت مسلمان ایران کم نشده است، بلکه به واسطه ضربات سنگین همچون بیداری اسلامی و امواج خروشان ضد استکباری ملت ها که از ناحیه انقلاب اسلامی به پیکر نیمه جان شان وارد شده است، توطئه ها و صف آرایی ایشان در برابر ملت ایران بیشتر و جدی تر از هر روز دیگری گشته است.
همچنین ملت بزرگوار ایران، به خوبی واقف است که استکبار جهانی، دیگر تاب و توان مشاهده کردن پیشرفت های مکرر جمهوری اسلامی را در عرصه های گوناگون – به ویژه علم و فناوری- ندارد و ادامه حیات یک کشور و نظام سیاسی مانند کشورمان را مساوی با از بین رفتن حکمرانی خود در دنیا می داند.
لذا زورگویان عالم همه توان و امکانات خود را برای از پای درآوردن ملت ایران به کار گرفته و در این راه هدفی جز ریشه کن نمودن اسلام ناب و نابود کردن هویت ملی و اقتدار و عزت ایرانیان را ندارند و طرح مواردی مانند مسئله هسته ای ایران بهانه ای بیش نیست.
ملت شریف ایران نیز با درک این واقعیت، عزم خود را برای ایستادگی در مقابل فشارهای مذبوحانه غرب جزم نموده و همچون سایر مقاطع سرنوشت ساز تاریخ انقلاب، راه استقامت و پایداری را برگزیده وهرگز تن به ذلت نخواهد داد.
در عین حال که مردم در راه دستیابی و حصول اهداف انقلاب اسلامی از خودگذشتگی می نمایند و هرگونه هزینه را به جان خریده اند، تدبیر صحیح برای رفع موانع و حل مشکلات کشور را از مسئولین و مدیران قوای سه گانه انتظار دارند.
مدیریت کنونی کشور – به خصوص در حوزه اقتصاد و معیشت مردم- خود جهادی جداگانه می طلبد و نیازمند کار و تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر است که البته توصیه رهبری فرزانه انقلاب در خصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی، بهترین نقشه راه در شرایط فعلی است.
بایستی اذعان داشت که کشوری به بزرگی کشور عزیزمان ایران که از یک سو برخوردار از سرمایه ها و ثروت های الهی به ویژه سرمایه انسانی است و از سوی دیگر متکی بر فرهنگ و تمدن غنی اسلامی و دینی می باشد، توانایی فائق آمدن بر فشارهای بیرونی را دارد، به شرط آنکه برنامه ریزان و مسئولان کشور در تمامی قوا و دستگاه ها و نهادها، هم و غم خود را بر این اساس استوار کنند و اجازه ندهند فضای کشور به درگیری های سیاسی و حزبی آلوده گردد.
جوانان ، دانشجویان و دانش آموزان به همراه طلاب علوم دینی در شرایط کنونی خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند و پیشانی حرکت ملت ایران به سمت آرمان ها را شکل می دهند.
این دو قشر فرهیخته و فداکار، همان ها هستند که اصلی ترین نقش در نهضت الهی امام خمینی (ره) را بر دوش گرفته، یوم الله 13 آبان را رقم زده و 8 سال دفاع مقدس را در برابر جبهه عظیم و گسترده بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی به سرانجام رساندند.
امروز نیز کلید جهش و شتاب پیشرفت کشور در دست جوانان – خصوصا دانشجویان و دانش آموزان- است و ملت ایران به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتقاد دارد، نسل امروز دانشجو و دانش آموز، حماسه ای به مراتب بزرگ تر و تاثیرگذارتر از گذشته را رقم خواهد زد.

والعاقبه للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی
یازدهم آبان ماه 1391


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ