سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

86/12/27
11:8 ع

نتیجه قطعی انتخابات تهران اعلام شد

 

با شمارش آرای 3904 صندوق تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر 19 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس هشتم از تهران به مجلس راه یافتند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس شمارش یک میلیون و 909 هزار و 562 رای ماخوذه و همچنین یک میلیون و 740 هزار و941 رای صحیح از 3904 صندوق در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری اسامی نمایندگان تهران به شرح ذیل می‌باشد:

 

1- غلامعلی حداد عادل 844هزار و 230 رای - 49/48 درصد
2-
مرتضی آقا تهرانی 584 هزار و 198 رای - 56/33 درصد
3-
علی مطهری 571 هزار و 71 رای- 80/33 درصد
4-
احمد توکلی 568 هزار و 459 رای- 65/32 درصد
5-
حسن غفوری فرد 556 هزار و 217 رای - 95/31 درصد
6-
محمدرضا باهنر 549 هزار و280 رای - 55/31 درصد
7-
بیژن نوباوه 537 هزار و 179رای- 86/30 درصد
8-
سید شهاب‌الدین صدر 533 هزار و 565 رای - 65/30 درصد
9-
سید علی رضا مرندی 528 هزار و 256رای - 34/30 درصد
10-
حمیدرضا کاتوزیان 500 هزار و 644 رای - 76/28 درصد
11-
علی عباس‌پور طهرانی فر 485 هزار و 771رای - 90/27 درصد
12-
اسماعیل کوثری 471هزار و 936رای - 11/27 درصد
13-
سید رضا اکرمی 448 هزار و 498 رای - 76/25 درصد
14-
غلامرضا مصباحی مقدم 444 هزار و 128 رای - 51/25 درصد
15-
فاطمه رهبر 443 هزار و 128 رای - 48/25 درصد
16-
فاطمه آلیا 443 هزار و 314 رای - 46/25 درصد
17-
روح الله حسینیان 437 هزار و 107 رای - 11/25 درصد
18-
حسین نجابت 437 هزار و 105رای - 11/25 درصد
19-
اسدالله بادامچیان 436 هزار و 611 رای - 08/25 درصد

 

تعداد 22 کاندیدای انتخابات تهران که به دور دوم راه یافتند، به شرح زیر است:

  

ادامه مطلب....


  

86/12/26
9:13 ع

 

نهم ربیع الاول، عید بقر و آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، مولانا

 صاحب عصر و زمان، امام مهدی (عج)

برتمامی انسانهای آزاده جهان مبارک باد.

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر

 


  

86/12/26
8:31 ص

تسلیت عرض می نمایم شهادت امام حسن عسکری را به ساحت مقدس بقیه الله الاعظم امام مهدی روحی و ارواحنا لتراب مقدمه فداه و نایب برحقش امام خامنه ای و شیعیان آن حضرت

یا أبا محمد یا حسن بن علی أیها الزکی العسکری یا ابن رسول الله یا حجة الله على خلقه یا سیدنا ومولانا إنا توجهنا واسـتشفعنا وتوسـلنا بک إلى الله وقدمناک بین یدی حاجاتنا ، یا وجیها عنـد الله اشـفع لنا عند الله

خلاصه حالات سیزدهمین معصوم ، یازدهمین اختر إمامت
ولادت با سعادت آن حضرت طبق مشهور، روز دوشنبه یا جمعه ، هشتم ربیع الثّانى ، سال 232 هجرى قمرى در شهر مدینه منوّره واقع شد، که در آن هنگام ، پدر بزرگوارش طبق نقلى در سنین 26 سالگى بوده است .
نام : حسن  صلوات اللّه و سلامه علیه .
کنیه : ابومحمّد.
لقب : عسکرى ، صامت ، هادى ، زکىّ، تقىّ، رفیق ، خالص ، سراج ، ابن الرّضا، سراج بنى هاشم و ... .
پدر: امام علىّ هادى ، فقیه أهل البیت ، صلوات اللّه علیهم أجمعین .
مادر: سه اسم براى مادر حضرت گفته شده است : سوسن ، حدیث و سلیل ، که کنیه اش اُمّ وَلد مى باشد، او از زن هاى عارفه و صالحه بوده است .
نقش انگشتر: حضرت داراى دو انگشتر بود، که نقش هر کدام به ترتیب عبارتند از: «سُبْحانَ مَنْ لَهُ مَقالیدُ السَّمواتِ والاْ رْض»،« إنَّ اللّهَ شَهیدٌ».
دربان : عثمان بن سعید عَمرى و پسرش محمّد بن عثمان عَمرى .
امام حسن عسکرى علیه السلام همچون پدر بزرگوارش در موقعیّتى حسّاس و خطرناک و بلکه شدیدتر قرار داشت ، چرا که بنا بود آخرین حجّت خداوند متعال و دوازدهمین خلیفه بر حقّ رسول گرامى اسلام صلى الله علیه و آله ، - یعنى مهدى ؛ موعود عجّل اللّه فرجه الشّریف از نسل او به دنیا آید.
به همین جهت حکومت وقت ، تمام مأمورین خود را (از زن و مرد) به شکل هاى مختلفى بسیج کرده بود تا تمام حرکات حضرت را کنترل و زیر نظر داشته باشند.
ولى براى آن که افکار عمومى خدشه دار نشود، بر اساس سیاست حیله گرانه خلفاء بنى العبّاس ، در موقعیّت هاى خاصّى به طور ریاکارانه حضرت را مورد نوعى احترام قرار مى دادند.
در نهایت به جهت عقده ها و کینه هاى درونى خود، آن حضرت را به وسیله زهر مسموم و شهید کردند.
و چون مرتّب عمر شریف امام عسکرى علیه السلام یا در زندان و یا در بازداشتگاه و تحت نظر ماءمورین ، سپرى گردید، تمام رفت و آمدهاى حضرت را در کنترل خود داشتند.
و بر همین اساس ، کلمات و فرمایشات گهربار آن حضرت نسبت به دیگر ائمّه اطهار صلوات اللّه و سلامه علیهم ، در کُتب تاریخ و احادیث کمتر به چشم مى خورد.
مدّت إمامت : بنابر مشهور بین مورّخین و محدّثین ، روز سوّم ماه رجب ، سال 254 هجرى قمرى ، پس از شهادت پدر بزرگوارش به منصب امامت و ولایت نائل آمد و حدود پنج سال و هشت ماه ، امامت و هدایت جامعه را عهده دار بود.
مدّت عمر: آن حضرت مدّت 23 سال در حیات پدر بزرگوارش امام هادى علیه السلام ، همچنین پنج سال و هشت ماه پس از شهادت پدر، ادامه حیات نمود؛ و در مجموع مورّخین ، عمر پربرکت آن حضرت را حدود 29 سال گفته اند.
خلفاء: امامت آن حضرت هم زمان با حکومت معتّز، مهتدى و معتمد، مصادف شده است .
شهادت : همچنین در روز شهادت آن حضرت بین مورّخین و محدّثین اختلاف نظر است ، ولى مشهور گفته اند: شهادت آن حضرت ، روز جمعه ، پس از نماز صبح ، هشتم ماه ربیع الاوّل ، سال 260 هجرى قمرى  واقع شده است .
حضرت سلام اللّه علیه در زمان حکومت معتمد عبّاسى به وسیله زهر توسّط معتمد، مسموم و به اجداد بزرگوارش ملحق گردید؛ و پس از شهادت در منزل خود آن حضرت ، کنار پدر بزرگوارش امام علىّ هادى علیه السلام دفن گردید.
فرزندان : آن حضرت هنگام شهادت ، تنها داراى یک فرزند پسر بوده است که هم نام و هم کنیه با پیغمبر اسلام صلى الله علیه و آله مى باشد.
نماز امام حسن عسکرى علیه السلام : دو رکعت است ، در هر رکعت پس از قرائت سوره حمد، صد مرتبه سوره توحید خوانده مى شود.
و پس از آخرین سلام ، تسبیحات حضرت فاطمه زهراء علیها السلام گفته مى شود؛ و سپس نیازها و حوائج مشروعه خود را از درگاه خداوند متعال درخواست مى نماید، که انشاءاللّه تعالى برآورده خواهد شد.


 

ادامه مطلب......


  

86/12/25
10:43 ع

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

 

به فضل الهی در آخرین جمعه اسفند ماه 1386 یکبار دیگر سرزمین آسمانی ایران نور باران شد و زمین از حمل قدوم زنان و مردان آگاه، مصمم و مؤمن در دیار پاکی و سرافرازی به خود بالید.

ملت تاریخ‌ساز ایران با هوشمندی و عزم راسخ به میدان آمد و از هویت، آرمان و همه حقوق خود به ویژه حق بهره‌مندی از همه ظرفیت انرژی هسته‌ای با اقتدار مثال زدنی پاسداری کرد.

در اوج جنگ روانی دشمن و در حالی که شرایط پایان سال و شیوه جدید اخذ رأی دشواری‌هایی را فرارو نهاده بود، حضور گسترده، کم‌نظیر و غرور‌آفرین مردم به ویژه جوانان در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت، داغ پشیمانی، ننگ و یأس را بر پیشانی دشمن بدسگال کوبید و مهر تأیید دیگری بر پیشتازی رهبری و ملت ایران در مسیر تعالی، خداپرستی و عدالت‌طلبی جهانیان گردید و نشان داد که این ملت از مناسبات تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر عبور کرده است.


اینجانب ضمن مباهات به خدمتگزاری چنین ملتی، این پیروزی شیرین را به رهبری عزیز و گرانقدر و ملت بزرگوار ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان از تمامی کسانی که در خلق این حماسه ماندگار مجاهدت کردند اعم از داوطلبان، مجریان، ناظران و رسانه‌ها تقدیر می‌کنم و امیدوارم منتخبان ملت فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند و همگان با همدلی و همراهی در مسیر شکوفایی و تعالی کشور عزیزمان گام بردارند.


  

86/12/25
10:40 ع

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و سربلند! هم‌میهنان عزیز

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت. اینک جمهوری اسلامی با برگزاری حدود 30 انتخابات مردمی و آزاد در کمتر از 30 سال و در شرائط سخت و آسان، نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردمسالار در جهان جدید است، و بدینگونه است که الگوهای مادی، از دموکراسیهای دین‌گریز تا استبدادهای فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.

در غوغای آن همه ناسازگاریهای جعلی و دروغین میان جمهوریت و اسلامیت، اینک نظام مردمی و اسلامیِ شما، همه‌ی مدلهای ضدّ دینی یا ضد مردمی را به چالش کشیده است.

با همت و هشیاری شما یکبار دیگر همه‌ی ترفندهای شیطانی، از صدور قطعنامه و تحریم انتخابات تا دعوت ناظران بیگانه به دخالت در حقوق و زندگی مردم، از سیاه‌نمائی در خصوص مدیریت کشور تا ترساندن مردم از خطر حمله‌ی دشمن، از تهمت سالم‌ نبودن انتخابات تا تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم، و بخصوص پیشگوئیهای تبلیغاتی و شیطانی درباره‌ی مشارکت نکردن جوانان،‌ همه و همه به سنگ خورد و درهم شکست.

ملّت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستائی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدند تا مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان خود بسپرند و مجلسی آگاه، متدین، نخبه، ضد استکبار و مقتدر و دردشناس و مردم‌گرا برای چهار سال آینده فراهم آوردند.

اینجانب خاشعانه و با همه‌ی وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار عمیقاً تشکر میکنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید و اتحاد ملی را در پایان سالی که به این نام، نامیده شده به نمایش درآوردید. بویژه باید از جوانان عزیز تشکر کنم که برابر آمار، سهم بزرگی از این مشارکت همگانی را بر دوش گرفتند و با اینکه حداقلِ سن انتخاب، سه سال ارتقاء یافت و چند میلیون نوجوان کمتر از هجده سال از شرکت در انتخابات محروم شدند، میلیونها جوان زیر 30 سال به سوی صندوقهای رأی شتافتند و با حضور شور انگیز خود نشان دادند که پسران و دختران نسل بعد، آماده‌ی تحویل گرفتن این جمهوری مقدس میباشند که خونبهای دهها هزار شهید و محصول مبارزه سالهای متمادی ملت ایران است. شما نشان دادید که انقلاب اسلامی زنده است و با گذر زمان بالنده‌تر میشود.

لازم میدانم از همه‌ی جریانهای سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون بزرگ شرکت کرده‌اند، و نیز از مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش طاقت‌فرسا، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت،‌ آراء مردم را صیانت نمودند، و از رسانه‌ی ملی که با هنرمندی و ابتکار، فضای حماسه وحضور را رونق بخشید، و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تأمین کردند، و از دیگر رسانه‌ها که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، و از نامزدهای رأی آورده و یا رأی نیاورده و سرانجام از نمایندگان مجلس هفتم که دوره‌ی نمایندگی را در خدمت مردم گذرانیدند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنافداه مجلس هشتم با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی و شادابتر کردن جمهوری اسلامی نائل گردد انشاءالله.

سیّدعلی خامنه‌ای
25/
اسفند/1386


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ