سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/6/20
11:17 ص

تعلیق و توقف؛ افتخار دولت اصلا‌حات!

قاسم روان بخش

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر دولتمردان با ایشان، یکی از نکات برجسته دولت نهم را «اعاده عزت ملی و ترک انفعال در مقابل سلطه و تجاوز و زیاده‌طلبی سیاست‌های دیگران و ترک شرمندگی در مقابل غرب و غرب‌زدگی» دانستند و فرمودند: «انسان در این دولت این را احساس می‌کند، عزت ملی و استقلا‌ل حقیقی و معنوی از این‌جا حاصل می‌شود. استقلا‌ل به این نیست که انسان شعار استقلا‌ل بدهد یا حتی مثلا‌ً در زمینه‌های اقتصاد هم به یک رشد بالا‌یی دست پیدا کند؛ نه، استقلا‌ل این است که یک ملت به هویت خود و به عزت خود معتقد و برای او اهمیت قائل باشد. برای حفظ او تلا‌ش و کار کند و در مقابل معترضین و مستهزئین، شرمنده اظهارات و جایگاه خود نباشد.»

ایشان ضمن گلا‌یه و اظهار تأسف از عملکرد منفی برخی دولت‌های گذشته در این موضوع افزودند: «ما متأسفانه در برخی از اوقات گذشته، می‌دیدیم که بعضی از کسانی که مرتبط با مسؤولا‌ن بودند یا حتی خودشان مسؤول یک بخشی بودند، کأنّه از گفتمان انقلا‌ب در مقابل دیگران شرمنده‌اند و خجالت می‌کشند که حقایق انقلا‌ب را بر زبان جاری کنند یا آن‌ها را پی‌گیری کنند یا به آن‌ها اهمیت بدهند!» معظم‌له این نوع تفکر را بلا‌یی بزرگ برای جامعه خواندند و خطاب به دولت نهم فرمودند: «این را شما ندارید.» سپس یکی از مظاهر دفاع از عزت ملی را دفاع دولت نهم از مسأله هسته‌ای معرفی کردند و فرمودند: «مسأله انرژی هسته‌ای، برای ما فقط این نبود که ما می‌خواستیم یک فناوری داشته باشیم، دیگران می‌خواستند ما نداشته باشیم...، قدرت‌های گوناگون، پررو، متجاوز، زورگو و دنباله‌ها و اقمار بی‌ارزش‌آن‌ها، می‌خواستند حرف خودشان را در این زمینه بر ملت ایران تحمیل کنند. ملت ایران، دولت شما و شخص رئیس‌جمهور، در مقابل این زورگویی و این تحمیل و این افزون‌طلبی ایستادید خدای متعال هم کمک کرد. پیش رفتید.»

رهبر معظم انقلا‌ب با تأکید بر ضرورت داشتن استراتژی تهاجم به دشمن به جای دفاع فرمودند: «بهترین دفاع در چنین مواقعی -تهاجم زورگویانه- هجوم است.»

خوشبختانه امروز پس از یک مقاومت همه جانبه و تهاجم به دشمن، هم در عرصه‌های فناوری هسته‌ای در جایگاه بلندی ایستاده‌ایم -قریب به 5 هزار سانتریفیوژ فعال در حال غنی‌سازی اورانیوم و هم‌چنان رو به افزایش است- و هم در سیاست خارجی و عزت و اقتدار ملی در نقطه اوجیم و اجازه نداده‌ایم عزت ملت ایران لگدمال شود. شاید برخی افراد به دلیل حجم سنگین اخبار و سرعت تحول در مسائل سیاسی، بعضی مسائل را از یاد برده باشند و ندانند کدام مسؤول و کدام حزب در دولت‌های گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن منفعلا‌نه برخورد و عزت و اقتدار ملی را لگدکوب کرده است، اما نیم نگاهی به مواضع رئیس‌جمهور سابق، حزب مشارکت و سازمان نامشروع مجاهدین و... که آن روزها مجلس و دولت را در اختیار داشتند، تا حدودی مسأله را روشن می‌کند.. عقب‌نشینی‌های پی در پی در موضوع هسته‌ای و پذیرش داوطلبانه پروتکل الحاقی و تعلیق کامل، از دستاوردهای! دولت اصلا‌حات بود که آن روزها به آن‌ افتخار می‌شد! «آقای محمد خاتمی درباره زمان امضای مقدماتی پروتکل با بیان این‌که ما به آژانس اعلا‌م کرده‌ایم هر زمان که آمادگی دارد، ما آماده امضا هستیم، گفت: اگر ده روز دیگر و یا فردا باشد آن را امضا خواهیم کرد. وی در قبال اظهارات خبرنگاران مبنی بر این‌که زمان امضا از سوی برخی اعضای هیأت دولت امروز (پنج‌شنبه) اعلا‌م شده است، افزود: ممکن است امروز باشد. ما داوطلبانه قبول کردیم که قبل از نهایی شدن پروتکل در مجلس، مواد آن را اجرا کنیم.»(!1)

متأسفانه هنوز هم بدان افتخار می‌کنند؛ سازمان نامشروع مجاهدین انقلا‌ب در بخشی از بیانیه سراسر منفعلا‌نه خود که در پایان سال 85 صادر شد، آشکارا به این نکته اعترا، می‌کند و می‌نویسد: «از آن‌جا که دیدگاه‌های اغلب اصلا‌ح‌طلبان و دولت و مجلس اصلا‌حات، کم و بیش با مواضع فوق همسویی داشت، علی‌رغم تمامی فشارها، کارشکنی‌ها و فضاسازی‌های مخالفان قدرتمند اصلا‌حات، مسأله هسته‌ای در دوره خاتمی به نحو مطلوبی کنترل و از بروز بحران جلوگیری شد. گرچه در چند روز آخر عمر آن دولت تحت فشار مراکز قدرت که ابتدا هدف‌شان بحران‌سازی برای دولت اصلا‌حات و جلوگیری از توفیق سیاست‌های آن دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی بود، شروع مجدد غنی‌سازی اعلا‌م شد، ولی به آغاز عملی غنی‌سازی مجدد تن داده نشد و این اقدام تنها پس از استقرار گروه جدید در کاخ ریاست‌جمهوری عملی شد.»)!!(

جالب این‌که سازمان مذکور که تقریباً سیاست‌های کلی و استراتژیک دیگر احزاب مدعی اصلا‌حات را ترسیم می‌کند و خود را پدرخوانده آن‌ها می‌داند، با تکرار شعارهای رادیوهای اسرائیل و سازمان سیا (رادیو فردا)، در همان بیانیه پی‌گیری فناوری‌ هسته‌ای را غیرضروری دانسته، دولت و ملت ایران را به‌سبب تلا‌ش برای استیفای حقوق ملی مورد تهاجم قرار می‌دهد و می‌نویسد: «ملت بزرگوار ایران باید بداند با داشتن راکتورهای موجود هسته‌ای در تهران و اصفهان، کشور ما قادر به تأمین کلیه نیازهای هسته‌ای پزشکی، کشاورزی و... هست و تمامی بحث‌های مربوط به غنی‌سازی و غیره مربوط به تأمین سوخت هسته‌ای برای نیروگاه است. از این‌رو ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که حاکمان اجازه ندارند برای دفاع از حقی که حداکثر ما را به تأمین سوخت یک نیروگاه نیمه تمام هسته‌ای با زمان اتمام نامشخص قادر خواهد ساخت، بدون آگاه‌کردن ملت از میزان تأثیر این «حق مسلم» در زندگی و سرنوشت‌شان، منافع و امنیت ملی آنان را به خطر اندازند.»!

مغزهای متفکر مدعیان اصلا‌حات در بیانیه خود، ضمن تمجید از سیاست انفعال دولت اصلا‌حات! دولت نهم را نیز به پیگیری این‌گونه سیاست‌ها توصیه کرده، می‌نویسند: «ما در این سال‌ها بارها تأکید کرده‌ایم گرچه آمریکا به قصد برخورد با نظام جمهوری اسامی، از مسأله هسته‌ای علیه ایران بهره‌برداری می‌کند، ولی نباید با سوءتدبیر، بهانه‌های لا‌زم را برای چنین بهره‌برداری‌هایی به آن دولت بدهیم و توجه کنیم که سیاست خارجی معتدلا‌نه و صحیح می‌تواند همین آمریکا را به پذیرش شرایطی ناخواسته ناگزیر کند؛ همچنان که اتخاذ سیاست‌های صحیح دوره خاتمی، وزیر خارجه وقت آمریکا را وادار به ابراز تأسف صریح و عذرخواهی تلویحی از ملت ایران بابت کودتای 28 مرداد و عدم درک صحیح انقلا‌ب اسلا‌می و رئیس‌جمهور آن کشور را نیز ملزم به نشستن و گوش‌سپردن به سخنرانی آقای خاتمی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشویق وی پس از خاتمه سخنرانی کرد»!

طبیعی است زمانی که رئیس‌جمهور دولت اصلا‌حات برای خروج نام ایران از محور شرارت حاضر به خلع سلا‌ح حزب ا... باشد و آمادگی خود را برای تعلیق کامل هسته‌ای اعلا‌م کند! سازمان نامشروع مجاهدین -از بزرگ‌ترین متفکران این جبهه- باید خوشحال باشد که خانم آلبرایت به‌طور تلویحی از ایران بهسبب کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت وقت عذرخواهی کرده و رئیس جمهور آمریکا در جلسه سخنرانی آقای خاتمی نشسته و برایش کف زده است! ببینید تفاوت ره از کجاست تا به کجا؟! به‌راستی آقای خاتمی و مدعیان اصلا‌حات با همین سیاست خارجی می‌خواهند به قدرت بازگردند؟و اگر برگردند قرار است باز انرژی هسته‌ای به همان سرنوشت دولت اصلا‌حات مبتلا‌ شود؟!

در این میان، اظهارات روزنامه جمهوری اسلا‌می در پاسخ به مقاله دکتر الهام بسیار خواندنی است: «در پاسخ حضرت‌عالی باید گفت: این‌گونه سخن گفتن در مورد فناوری هسته‌ای و به نحو زیرکانه، به نفع دولت نهم مصادره کردن آن، که از ره‌آوردهای بیست و چندساله و از افتخارات نظام است، زیبنده دولت عدالت‌محور نیست.»(2) این در حالی است که سازمان نامشروع مجاهدین در بیانیه فوق‌الا‌شاره، توقف و تعلیق را افتخار دولت اصلا‌حات دانسته و دولت نهم را نیز به دلیل آغازکردن مجدد آن محکوم می‌کند! و روزنامه جمهوری اسلا‌می در سرمقاله خود، دولت نهم را به‌دلیل حالت تهاجمی داشتن در برابر دشمن به ناآگاهی از زبان دیپلماسی متهم می‌نماید! بی‌تردید اگر امروز دولت خدمتگزار در موضوع هسته‌ای شکست‌خورده یا دشمنان به ایران تهاجم نظامی کرده بودند، زبان این‌گونه افراد علیه دولت نهم چند متر بلند شده بود! شخص رئیس‌جمهور را به‌سبب چنین موضعی، مقصر اصلی معرفی می‌کردند!

پی‌نوشت‌ها

1. روزنامه توسعه،27/9/82، ص نخست

2. ‌جمهوری اسلا‌می، 6/6/87، ص3


  

87/6/19
2:27 ع

ابراهیم یزدی: ما به خاتمی نزدیکیم

 

دبیرکل گروهک غیرقانونی نهضت آزادی درباره کسانی که به دنبال کاندیداتوری عبداله نوری هستند گفت: سیاست، راه رفتن روی زمین است، نباید دنبال نا کجا آباد باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابراهیم یزدی دبیرکل گروهک غیرقانونی نهضت آزادی طی سخنانی در اصفهان گفت: اصلاح‌طلبان باید در روش‌های گذشته‌ی خود تجدید نظر کنند و ببینند چه عواملی در درون و بیرون مجموعه‌ی اصلاحات بوده که این جریان به‌رغم در اختیار داشتن دو قوه از سه قوه نتوانستند برنامه های اصلاحی خود را عملی کنند. این درحالی است که برنامه‌ی راهبردی اصولگرایان توانست هدایت انتخابات را به دست گیرد.

وی با انتقاد از کسانی که مانع ایجاد تنش در کشور شدند و انتخابات مجلس هفتم را برگزار کردند گفت: مشکل اصلی اینست نباید انتخابات مجلس هفتم برگزار می شد! و شایسته بود مقامات در چنین شرایطی از برگزاری انتخابات مجلس هفتم خودداری می‌کردند!

ابراهیم یزدی اجماع میان جبهه اصولگرایی را قطعی دانست و گفت: پیش‌بینی من این است که به احتمال زیاد در انتخابات آینده اصولگرایان به کاندیدای واحد خواهند رسید.

وی همچنین با اعلام حمایت از کاندیداتوری خاتمی گفت: ما به خاتمی نزدیکیم، اگر حتی خاتمی در انتخابات آتی پیروز نشود، نیروی ائتلافی ایجاد شده، در معادلات آینده مؤثر خواهد بود.

یزدی بار دیگر از دخالت بیگانگان در انتخابات ایران حمایت کرد و افزود: به اعتقاد نهضت آزادی ایران هیچ ایرادی ندارد که احزاب اصلاح طلب درخواست نظارت بین‌المللی را در این برهه مطرح کنند و باید در این فرصت باقی مانده این کار را بکنند.

همچنین ابراهیم یزدی در بخش پرسش و پاسخ این نشست کسانی را که از کاندیداتوری عبدالله نوری اعلام حمایت می کنند مخاطب قرار داد و گفت: من ازشما می پرسم که گزینه ی مورد نظرشما چه کسی است؟ باید دقت داشت که درشرایط موجود چه کاندیدایی بهتراست. ایده سیاست، راه رفتن روی زمین است،باید واقع بین باشید. نباید دنبال نا کجا آباد باشیم.

////////////

و البته جناب محمد خاتمی هم در انتخابات شورای شهر دوم با خوش رقصی تمام اجازه حضور گروهک غیر قانونی نهضت آزادی را در آن انتخابات صادر کرد که این امر مورد انتقاد و اعتراض شدید حضرت آقا روحی فداه قرار گرفت و در مقابل با بی تفاوتی جناب گفتگوی تمدنها! مواجه شد، پس این حمایت چیز عجیب و غریبی نیست! کاملاً طبیعی است!


  

87/6/19
2:26 ع

رویترز: رقیبان احمدی نژاد غرب گرا هستند

 

خبرگزاری انگلیسی رویترز در گزارشی با اشاره به تاریخ آغاز انتخابات ریاست جمهوی ایران رقیبان محمود احمدی نژاد در اردوگاه اصلاح طلبان را طرفدار غرب نامید و نوشت برای روی کار آمدن آنها در ایران باید تلاش بین المللی صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رویترز دراین زمینه می نویسد : ایران ، دوازدهم ژوئن سال 2009 را تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام داشته و انتظار می رود که محمود احمدی نژاد علی رغم برخی انتقاداتی که به او می شود دوباره رییس جمهور گردد ولی این نتیجه برای غرب مناسب نخواهد بود چون معلوم می شود نتیجه فشار اقتصادی به ایران و تحریم ها نتیجه مطلوبی در این حوزه هم نداشته است.

رویترز با اشاره به توافق شورای نگهبان و وزارت کشور نوشت :نهاد های برگزاری انتخابات ایران بابت تاریخ برگزاری آن به توافق رسیدند .

این رسانه در ادامه با اشاره به مناقشه ایران و غرب در زمینه ای هسته ایی به نقل از تحلیگران وضعیت اقتصادی را از دیگر موارد موجود در فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری آینده نام برد .در این بین" محمود احمدی نژاد" که در سال 2005 پیروز انتخابات بود می گوید که ایران هرگز در برنامه های هسته ایی خود عقب نشینی نخواهد نمود .او تجدید کننده ای ارزش های انقلابی در ایران است.

رویترز می افزاید: در نقطه مقابل اصلاح طلبان و حامیان آن ها وجود دارند که تمایل به غرب دارند و دائم" احمدی نژاد" را بابت تعامل با غرب و برخی مسائل اقتصادی متهم می نمایند و باید برای روی کار آمدن یک رییس جمهور غرب گرا در ایران تلاش شود.

این خبرگزاری انگلیسی در پایان تصریح نمود: علی رغم این که احمدی نژاد هنوز تمایل خود را برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام نداشته ،مهدی کروبی ،رییس سابق مجلس و از گروه اصلاح طلبان، نامزدی خود را اعلام داشته ولی آنچه که ناظران در ایران باور دارند اینست که علی رغم برخی از انتقاد های داخلی از احمدی نژاد بابت مشکلات اقتصادی ، رییس جمهور سازش ناپذیر ایران بار دیگر انتخاب خواهد شد .

///////////

حضرات اصلاح طلب و صد البته از نوع آمریکایی، رو نیست که دارن به سنگ پا گفته زکی!

تازه به این موارد افتخار هم می کنند! انتظار هم دارند که مردم ایران برای بار سوم مرتکب خطا شوند و دوباره انقلاب را به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و امام خمینی(س) بسپارند، همان هایی که امروزه سنگ امام (س) را به سینه می زنند! 22 خرداد سال 1388 فراموش نشود.....

التماس دعا


  

87/6/18
2:30 ع

رسایی: نطق علیخانی برنامه ای برای حمله به دولت بود

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که نطق پیش از دستور "قدرت اله علیخانی" نماینده قزوین در جلسه امروز مجلس، در پوشش دفاع از مراجع اما با هدف حمله به دولت و برخی رسانه های اصولگرا طراحی شده بود.

به گزارش ایرنا،"حمید رسایی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد:متاسفانه جریانی که در طول هشت سال دوره اصلاحات همواره در برابر نصایح دلسوزانه مراجع عظام نه تنها واکنشی نشان ندادند که بدترین اهانت ها را از تریبون همین مجلس انجام دادند، ‌امروز در ظاهر دلسوز مراجع شده اند!

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: همه می دانند که تاکید رهبر کبیر انقلاب، رهبر معظم و علمای بزرگی همچون شهید مطهری همواره بر استقلال حوزه ها بوده است.

وی افزود: اقتضای این استقلال هم این است که مراجع و علمای بزرگ و حتی روحانیون حوزه در مواقعی که احساس انحراف می کنند ، ‌نسبت به امور تذکر دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بدیهی است که در دوره حاکمیت ولایت فقیه، ‌هدف ایشان از بیان این تذکرات جز خیرخواهی و نصایح دلسوزانه چیز دیگری نیست که اصولگرایان در مجلس و دولت همواره از آن استقبال کرده اند.

رسایی افزود: مراجع عظام هم انتظار ندارند که بلافاصله با بیان تذکری واکنش سریع و انجام آن را ببینند،‌ آنها نیز می دانند که اصلاح برخی از امور یا عمل به برخی از نصایح نیاز به گذر زمان دارد و حتی در مواردی با ارایه توضیحات قانع می شوند چون تذکرات آنها غرض ورزانه و از روی کینه های شخصی نیست بلکه خیر خواهانه و اصلاح طلبانه حقیقی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسی حق جسارت نسبت به مراجع به خاطر ابراز تذکراتشان را ندارد و واکنش توهینی نسبت به تذکرات مراجع،‌ فرد توهین کننده را از جرگه اصولگرایی خارج می کند مگر اینکه فرد توهین کننده عذرخواهی کند.

این نماینده مجلس یاد آور شد: بنده پس از اینکه اظهار نظر یک کارگردان سینما و نویسنده را در یکی از سایت ها نسبت به حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدم،‌ بسیار ناراحت شدم و شخصا خدمت ایشان رسیدم و کسب تکلیف کردم،‌ حتی اطلاع یافتم که برخی از دوستان طلبه قصد نشان دادن واکنش عمومی به این موضع را دارند،‌ ولی ایشان فرمودند که راضی نیستند مساله شکل عمومی یابد.
رسایی اضافه کرد: در همان دیدار نیز ایشان تاکید کردند که من نیز می دانم اظهار نظر این فرد ربطی به دولت ندارد ولی برخی به دنبال سوء استفاده خواهند بود. آن پیش بینی حکیمانه امروز در قالب حمله به دولت تحقق یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: بعد از این ملاقات نیز حدود 45 دقیقه تلفنی با نویسنده این مطالب صحبت کردم و حتی در بخشی صحبت تلفنی ما به مباحثه تند کشیده شد. نتیجه این تلفن و انتقادات بنده از لحن و ادبیات توهین آمیز ایشان این بود که تا حدودی متوجه شد و حتی درخواست ملاقات با آیت الله مکارم شیرازی را داشت که بنده طریق آن را نشان دادم اما نمی دانم پیگیری کرد یا نه.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: طبیعی است که فردی که ادبیات توهین را انتخاب می کند باید پاسخکوی آن هم باشد و بنده یقین دارم که هیچ اصولگرایی از آن دفاع نمی کند.

وی با اشاره به تذکرش در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: حرف من در تذکر امروز این بود که این شخص و مواضع آن ربطی به دولت نداشت که آقای علیخانی بدترین شکل اهانت را نسبت به رییس جمهور داشت و رییس مجلس هم سکوت کرد.

رسایی تصریح کرد:طبعا باید نسبت به توهین کنندگان به مراجع اقدام قانونی صورت گیرد،‌ ولی این موضوع چه ربطی به دولت داشت،‌ چرا آقای لاریجانی سکوت کرد. انتقاد من از نحوه اداره جلسه بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود:آقای لاریجانی می گوید که نطق و ابراز نظر آزاد است،‌ که در این شکی نیست و البته هر کس توهین کند،‌ حقیقت درونی خودش را نشان می دهد ولی آیا سکوت رییس مجلس نسبت به موضوعی که هیچ ربطی به دولت نداشت و در صورت عدم تذکر به معنای همراهی با فرد است، نیز آزاد است. آقای لاریجانی قطعا موافق حمله به دولت و القای این که از سوی دولت نسبت به مراجع اهانت شده نبودند،‌ اما چرا سکوت کردند؟

رسایی اظهار داشت: من متاسفم امروز کسانی از داخل و خارج مجلس مدافع مراجع عظام و جامعه مدرسین شده اند و به این بهانه دولت اصولگرای مورد حمایت رهبری،‌ مراجع و جامعه مدرسین را مورد حمله قرار می دهند که در مجلس ششم و حتی هفتم از همین تریبون یا بدترین اهانت ها را نسبت به آنها داشتند و یا در برابر اهانت ها سکوت کردند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: من و بسیاری از اصولگراین از معترضین اهانت کنندگان به مراجع و علما در دوره اصلاح طلبان بودیم علت آن هم این بود که آقایان اصلاح طلب نه تنها نسبت به توهین کنندگان واکنشی نشان نمی دادند که از آنها دفاع هم می کردند.

رسایی تاکید کرد: اما امروز می بینید که پس از انتشار مطالب توهین آمیز این فرد هیچ کس به دنبال دفاع از او نیست،‌ حتی رسانه ای مانند کیهان که در چند سال قبل مقالاتی از این شخص را به چاپ رسانده و الان مدت زیادی است که به دلیل مواضع وی این ارتباط را قطع کرده،‌ قبل از دیگران نسبت به این اهانت ها موضع می گیرد ولی باز شما می بینید که برخی نشریات زنجیره ای و مدافع هتاکان می خواهند این اهانت کنندگان را به دولت و یک نشریه اصولگرا نسبت دهند.

رسایی تاکید کرد: امروز برخی از اعضای محترم جامعه مدرسین در جلسه علنی حضور داشتند. آقای آشتیانی،‌ نماینده قم و عضو جامعه مدرسین وقتی فهمیدند من قصد تذکردارم،‌ به من گفت که از طرف من هم اعتراض کنید که این موضوع چه ربطی به دولت داشت! اما آقای لاریجانی اجازه نداد تا این مطالب عنوان شود.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم تصریح کرد: متاسفانه اصلاح طلبانی که امروز هم از مردم جدا شده اند و هم از حوزه های علمیه،‌ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال کسب آبرو و خالی کردن عقده های بدر و خیبر هستند،‌ اما مردم ما و علمای قم هنوز اهانت ها وهتاکی های آنها را که در طول سال های قبل نسبت به دین،‌ مراجع ،‌ مقدسات اسلام وانقلاب ابراز شده را از یاد نبرده اند و نمی توانند قسم حضرت عباس برخی را باور کنند وقتی دم خروس از جیبشان بیرون زده.


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ