سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

87/1/25
9:6 ص

نادران: انتخابات مجلس هشتم رفراندم شکست خاتمی بود

 

نماینده مردم تهران با اشاره مطرح شدن حذف عنوان یاران خاتمی در دور دوم انتخابات بعنوان تغییر تاکتیک اصلاح طلبان گفت: انتخابات مجلس هشتم رفراندم شکست خاتمی بود.

 

به گزارش رجانیوز، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در واکنش به سخنان حسین مرعشی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران گفت: حذف عنوان یاران خاتمی تغییر تاکتیک نیست، بلکه این تغییر نام بخاطر کاهش محبوبیت خاتمی و عدم اقبال عمومی به جریان دوم خرداد است.

 

نادران با اشاره به اینکه انتخابات دور اول مجلس هشتم رفراندم شکست خاتمی بود، افزود: با توجه به اختلافات درونی جناح دوم خرداد کاهش محبوبیت مردمی خاتمی و طرفداران وی سبب شکست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بود و در واقع بجای مطرح کردن تغییر تاکتیک باید شکست در رفراندم مردمی را عنوان کنند.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: ضعف جناح دوم خرداد در کارکرد، رویکرد و برگزاری جلسات محرمانه با بیگانگان سبب عدم جلب اعتماد مردم به آنها شد و اقدامات خلاف منافع ملی این جریان سیاسی باعث کاهش مقبولیت اصلاح طلبان در نزد مردم شده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این مطلب که انتخابات دور اول مجلس هشتم و حضور تنها یک تن از نامزدهای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در بین 30 کاندیدای تهران علی رغم ابزارهای تبلیغاتی و ظرفیت بالای آنها پیام‌های بسیاری دارد، گفت: افرادی که با اسم خاتمی نتوانستند اعتماد مردمی را بخاطر سوابق پیشین خود جلب کنند چگونه با حذف این نام و عنوان تغییر تاکتیک خواهند توانست در انتخابات دور دوم پیروزی کسب کنند.

 

نادران تصریح کرد: اصلاح طلبان برای کسب مجدد اعتماد مردمی گریزی از اینکه در نحوه تفکر، فلسفه اجتماعی و مواضع خود در رابطه با کشورهای خارجی تجدید نظر کنند، ندارند.


  

87/1/25
8:29 ص

تحقیق دانشگاه هاروارد در مورد وبلاگ های ایرانی

 

 

طبق تحقیقی که در دانشگاه هاروارد توسط پروفسور جان کلی و بوروس اتلینگ روی وبلاگهای ایرانی انجام شده است وبلاگهای متعلق به حامیان اصلاح طلبان در ایران بیشترین نزدیکی را با وبلاگ های مروج سکولار در خارج از کشور دارند. در مقابل وبلاگ های اصولگرایان بیشتر به وبلاگهای مذهبی و مروج فرهنگ اسلامی و سیره ائمه قرابت دارد

 

به گزارش رجانیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران در نموداری که در این تحقیق آماده است نقطه های سبز نشان دهنده وبلاگهایی متعلق به اصلاح طلبان، زرد متعلق به سکولارها در خارج از کشور است و همچنین وبلاگهایی که با نقطهای قرمز متعلق به اصولگرایان، آبی مربوط به وبلاگهای مذهبی و مروج فرهنگ اسلامی و سیره ائمه است.

 

همانطور که مشاهده می کنید طبق این تحقیق وبلاگ های اصلاح طلبان و سکولارها قرابتی بیشتر به یکدیگر داشته اند و وبلاگ های اصولگرایان بیشترین نزدیکی را با بلاگ های مروج فرهنگ اسلامی و سیره ائمه داشته اند.

 

////////////////////////////

من فکر نمی کنم با حضور روشنفکرنمایانی مثل محمد خاتمی و عبدالکریم سروش(کسی که رو دست سلمان رشدی بلند شده!) در رأس اصلاح طلبان آمریکایی یا همون افساد طلبان جای تعجبی در این زمینه وجود داشته باشه.


  

87/1/24
7:37 ص

 

وزیر اطلاعات درباره پرونده موسویان خبر داد
احراز ارائه اطلاعات به بیگانگان از جمله سفارت انگلیس

 

اعلام حکم پرونده متهم امنیتی و محکومیت وی، این بار هم با نعل وارونه رسانه های حامی این جریان همراه شد به طوری که کوشیدند با برجسته کردن تبرئه موسویان از اتهام جاسوسی، وجه دیگر این محکومیت وی مبنی بر قصد بر هم زدن امنیت کشور و انتقال اطلاعات به بیگانگان را تحت الشعاع قرار دهند.

 

اما وزیر اطلاعات که پیش از آن، بارها بر مجرم بودن موسویان بنا بر شواهد و اسنادی که توسط مجموعه تحت مدیریتش جمع آوری و در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شده بود، تأکید کرده بود، ادعای این رسانه ها مبنی بر تبرئه موسویان را رد کرد و گفت: تقلیل محکومیت با تبرئه تفاوت دارد. 

ادامه مطلب....


  

87/1/21
6:30 ع

پایان اسطوره‌سازی از یک متهم/ موسویان محکوم شد

 

 

پس از گذشت قریب به یک سال از بازداشت حسین موسویان، سخنگوی تیم سابق هسته ای و تلاش برخی رسانه های نزدیک به وی برای تبرئه و بی گناه نشان دادن او، امروز خبرگزاری ها به نقل از منابع آگاه و سپس به نقل از وکیل این متهم، از محکومیت وی به دو سال حبس تعلیقی و 5 سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک در وزارت خارجه و هر نوع شغل مرتبط با امور بین‌المللی در تمام نهادها و ارگانهای کشور خبر دادند.

 

به گزارش رجانیوز، محکومیت موسویان بر اساس دادخواستی بود که دادستان تهران جرم آن را به عنوان «اقدام علیه امنیت ملی کشور از طریق در اختیار گذاشتن اطلاعات سری پیرامون سیاست خارجی و نگهداری اسناد و مدارک دارای طبقه‌بندی» احراز کرده بود.

 

این اتهام مستند به ماده 505 قانون مجازات اسلامی است که اشعار می دارد: «هر کس باهدف بر هم زدن امنیت کشور به هر وسیله اطلاعات طبقه بندى شده را با پوشش مسئوولین نظام یا مأمورین دولت یا به نحو دیگر جمع آورى کند چنانچه بخواهد آن را در اختیار دیگران قرار دهد و موفق به انجام آن شود به حبس از دو تا ده سال و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم مى شود

 

این محکومیت بدان معناست که دادگاه رسماً پذیرفته است که موسویان با هدف برهم زدن امنیت کشور اسناد طبقه بندی شده را در اختیار دیگران قرار داده و یا قصد انجام این کار را داشته است.

 

به هرحال آنچه در این میان مهم است انگیزه موسویان از ارتباط غیرقانونی با بیگانگان است که پیش از این رجانیوز از آن به عنوان مرثیه ای برای ایران یاد کرده بود.

 

در این میان توجه به ماده 506 قانون مجازات اسلامی که در آن جرم تخلیه اطلاعاتی بدون انگیزه اقدام علیه امنیت ملی قابل توجه است که دادگاه تشخیص داده است که حتماً موسویان قصد برهم زدن امنیت ملی را داشته و اگر این قصد احراز نمی شد، قاضی می توانست با استناد به ماده 506 قانون مجازات اسلامی، وی را به حبس سبک 1 تا 6 ماه محکوم کند.

 

این در حالیست که چندی پیش یکی از دیپلماتهای ارشد کشور ادعا کرده بود موسویان جاسوس نبود اما در برخورد با بیگانگان باز عمل می کرد. عدم استناد دادگاه به ماده 506 این ادعا را منتفی می سازد.

 

اما این که چرا دادگاه موسویان را بر اساس ماده 501 قاون مجازات اسلامی به جرم جاسوسی محکوم نکرده است، به نظر می رسد با توجه به این که یکی از عناصر مادی جرم جاسوسی عدم صلاحیت دسترسی جاسوس به اسناد طبقه شده و حصول مخفیانه آن اسناد است، دادگاه دریافته است که موسویان صلاحیت دسترسی به اسناد را داشته و یا به صورت غیرمخفیانه این اسناد را دریافت کرده است و به همین علت موسویان را جاسوس ندانسته است.

 

این مساله را پیش از این نیز یکی از مقامات قضایی بیان کرده بود.

 

خبرگزاری فارس در خبری که امروز منتشر کرد به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد حسین موسویان به دو سال حبس تعلیقی و 5 سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک و دولتی در وزارت خارجه و هر نوع شغل مرتبط با امور بین‌المللی در تمام نهادها و ارگانهای کشور محکوم شد.

 

این منبع آگاه افزود: اتهام سید حسین موسویان پس از طی مراحل بازپرسی و تکمیل تحقیقات به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی مبنی بر اقدام علیه امنیت ملی کشور از طریق در اختیار گذاشتن اطلاعات سری پیرامون سیاست خارجی و نگهداری اسناد و مدارک دارای طبقه‌بندی توسط دادستان عمومی و انقلاب احراز شد.

 

وی یادآور شد: پس از احراز اتهامات، این پرونده با صدور کیفر خواست از سوی دادستان تهران به شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران ارجاع و رئیس دادگاه برای تاریخ 10/1/87 وقت رسیدگی تعیین کرد.

 

وی اضافه کرد: در این تاریخ متهم همراه وکلای خود در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران حاضر و تحت محاکمه قرار گرفت و به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی به جرائم مذکور محکوم شد.

 

وی تاکید کرد: از آنجایی که سید حسین موسویان برای اولین بار مرتکب جرم می‌شد، رئیس دادگاه با توجه به اینکه نامبرده جزء خانواده محترم شهدا بود و در دستگاههای اجرایی سوابق خدمت داشت، زندان وی را از تعزیر به تعلیق تبدیل کرد.

 

وی در پایان گفت: حکم رسیدگی به اتهامات موسویان در تاریخ 14/01/87به وی ابلاغ شد. این حکم بدوی است و نامبرده از تاریخ مذکور طی 20 روز مهلت دارد درخواست تجدید نظر نماید.


  

87/1/20
7:3 ص

 

همزمان با انتشار خبر قطع رابطه آمریکا با ایران، امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی خطاب به ملت ایران به بیان مواضعشان در ارتباط با این حادثه سیاسی پرداختند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران ، خبر قطع رابطه بین ایران و آمریکا را دریافت کردم و اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است ، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت بپاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یک چپاولگر عالم‌خوار ، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم ؛ چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید آمریکا از ایران است. ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را که ابرقدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه - یعنی خاتمه دادن به چپاولگری‌ها - کرده است ، اگر جشن بگیرد، حق دارد. ما امیدواریم که نابودی سرسپردگانی مثل سادات و صدام حسین به‌زودی انجام گیرد و ملت‌های شریف اسلامی به این انگل‌های خائن ، آن کنند که ملت ما با محمدرضای خائن کرد ؛ و به دنبال آن برای آزاد زیستن و به استقلال تمام رسیدن ، قطع روابط با ابرقدرت‌ها خصوصا آمریکا نمایند. من کرارا گوشزد نموده‌ام که رابطه ما با امثال آمریکا ، رابطه ملت مظلوم با جهان‌خواران است.

شما ای ملت عزیز! که برای رضای خداوند متعال ، با بانگ " الله اکبر " بر دشمنان خود چیره شدید و آزادی و استقلال را به دست آوردید ، با اتکال به خداوند تعالی و حفظ وحدت کلمه مهیا باشید برای رودررویی دشمنان اسلام و دشمنان مستضعفین ؛ شما به خواست خدای تعالی پیروز هستید و بر مشکلات غلبه خواهید کرد. صدام حسین که همچون شاه مخلوع چهره قبیح غیراسلامی و انسانی خود را نشان داده و به هدم اسلام و حوزه مقدسه نجف کمر بسته و با مسلمانان مظلوم برای رضای کارتر ، آن کند که مغول کرد، و با علمای اسلام خصوصا حضرت آیت الله آقای سید محمدباقر صدر ، آن کند که رضا خان و محمدرضا پهلوی با علما و روحانیون و سایر طبقات کردند، باید بداند که با این اعمال ضد اسلامی ، گور خودش و رژیم تحمیلی غیرانسانی و غیرقانونی بعث را با دست خود می‌کند.

ملت شریف عراق! شما اخلاف آنان هستید که انگلیس را از عراق راندند ؛ بپا خیزید و قبل از آن که این رژیم فاسد همه چیز شما را تباه کند ، دست جنایتکار او را از کشور اسلامی خود قطع کنید. ای عشایر فرات و دجله! همه با هم و با همه ملت اتحاد کنید و این ریشه فساد را قبل از آن که فرصت از دست برود ، قلع و قمع نمایید ، و برای خدا، دفاع از کشور اسلامی خود و از اسلام مقدس نمایید که خدا با شماست.

ای ارتش عراق! اطاعت از این مخالف اسلام و قرآن نکنید و به ملت بگرایید و دست آمریکا را که از آستین صدام بیرون آمده است قطع کنید و بدانید اطاعت از این سفاک ، مخالفت با خدای متعال است و جزای آن عار و نار است. از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین و کشور ایران را خواستارم. و السلام علیکم و رحمه الله.

روح‌الله الموسوی الخمینی

منبع: صفحه 233 جلد 12 صحیفه حضرت امام (ره)

 


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ