سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4

88/5/11
2:41 ع

 

عطریانفر و ابطحی در کنفرانس خبری پس از جلسه دادگاه

عطریانفر: سرفصل اتهام عمومی تک تک ما مهمتر از سرفصل اتهام انفرادی ماست و امروز به عنوان نمایندگان گروههای سیاسی که اینجا نیستند، داریم به یک اتهام بزرگ‌تر پاسخ می دهیم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: وقتی آقای ابطحی آقای موسوی را به راحتی نقد می کند، مگر مشکلی دارد که در زندان یا بیرون از زندان این کار را انجام دهد.

وی گفت: شرایط زندان به ما در صراحت لهجه کمک کرده است و در این شرایط آدم خود را در مقابل خدا عریان احساس می کند.

عطریانفر افزود: چه بسا کسانی در بیرون هستند اما هنوز به این نقطه نرسیده اند که حرف دلشان را بزنند اما بسیاری از دیدگاه‌های متهمان با ما تفاوتی ندارد.

وی گفت: آقای بهزاد نبوی نیز گفته من قبول دارم که تقلب نشده است اما در پاسخ به دادستان که این مطلب را اعلام کن، پاسخ داده است من در حق آقای موسوی خیانت نمی کنم.

عطریانفر تصریح کرد: مگر این خیانت است؟ اصلاً این دلالت دارد بر اینکه آقای نبوی تقلب را قبول ندارد، چه بگوید و چه نگوید.

وی گفت: البته زندان انفرادی بسیار سخت و سنگین است اما یک ضرورت است و حق مسلم نهاد قضایی و اطلاعاتی است که متهم را در آن شرایط بازپرسی کنند اما با توجه به همین ضرورت نیز مسئولان زندان بیشترین حسن معاشرت را با ما داشتند.

عطریانفر خاطرنشان کرد: در زندان هیچ بیان تندی نشنیده ایم ما به طور طبیعی کمتر از یک هفته حس می کردیم که در مقابل هم نیستیم و باید با هم راهی را جستجو کنیم.

عطریانفر افزود: اگر نظام اسلامی روزی بتواند شرایطی فراهم کند که برای یک متهم در مورد چنین مسائلی سختی زندان انفرادی بار نشود، این کار را می کند اما زندان انفرادی یک ضرورت است و ما هم اگر جای آنان بودیم، همین کار را می کردیم.

عطریانفر در ادامه گفت: دوستان دیگری نیز هستند که مشابه ما فکر می کنند اما آمادگی اعلام آن را ندارند.

ابطحی گفت: متأسفانه رفتاری که از جانب میرحسین موسوی و شخصیت های بزرگی مانند هاشمی و خاتمی پس از انتخابات به وجود آمد، در نهایت به ایجاد ناامنی و آسیب دیدن مردم منجر شد.

وی شجاعت در طرح دیدگاه ها را مهم تر از فعالیت سیاسی دانست و افزود: از اینکه شجاعتی پیدا کردم که می توانم دیدگاه هایم را بیان کنم، خوشحالم.

ابطحی اضافه کرد: موسوی از ابتدا توهماتی داشت که بعد از انتخابات شکل جدی به خود گرفت و یکی از آنها اعلام ریاست جمهوری‌اش قبل از اعلام نتایج انتخابات بود.

وی گفت: بدتر از این اقدام موسوی، تأکید بر تقلب در انتخابات با وجود فاصله 11 میلیونی با منتخب مردم در انتخابات بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان قبل از انتخابات تأکید داشتند که تقلب در ایران حداکثر یک تا یک و نیم میلیون امکان پذیر است و در زمان انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری نیز فاصله 500 هزار رأی میان کروبی و احمدی نژاد را تخلف عنوان کردند نه تقلب.

ابطحی گفت: اینکه فردی تقلب 11 میلیونی را به جامعه القا می کند، نشانه نشناختن تقلب است.

وی افزود: پیش از انتخابات موسوی را به عنوان هندوانه سربسته ای معرفی کردم که توهمات وی در زمان انتخابات و پس از آن و دامن زدن به ناامنی در جامعه علت آن بود.

وی از هاشمی به علت انتقام گیری از احمدی نژاد و نیز از سید محمد خاتمی به علت همنوایی و همصدایی با موسوی با توجه به شناختی که از قدرت نظام و رهبری داشت، گله کرد و گفت: به عنوان یک عضو جریان اصلاح‌طلب معتقدم که در انتخابات گذشته کارهای بزرگی شد اما خطاهای بزرگی نیز صورت گرفت.

وی افزود: اگر اقتدار مقام معظم رهبری نبود و اعلام نمی کردند که در این زمینه یک قدم عقب نشینی نمی کنند، مثلث ناامنی عراق، ایران و افغانستان در منطقه شکل می گرفت.

محمدعلی ابطحی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا شما تحت شرایط زندان این اظهارات را بیان می کنید، افزود: در زندان زندگی عادی داشتیم، بازجویان بسیار با فهم و مؤدب بودند و زندان چیزی نبود که حتی اگر قرار بود، 2 ماه بیشتر بمانیم، اتفاقی بیفتد.

ابطحی همچنین در بخش دیگری از سخنانش، موسوی، هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی را اضلاع مثلث حامی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم معرفی و اضافه کرد: تا روز دوشنبه‌ای که دستگیر شدم، آنان همچنان از وقوع تقلب در انتخابات با دلایل متفاوتی حمایت می کردند.

ابطحی افزود: علت حمایت موسوی از تقلب در انتخابات در بهترین شکل آن نشناختن جامعه و اینکه وی چیزی برای از دست دادن نداشت، بود.

وی گفت: در حالی که موسوی در این عرصه چیزی برای از دست دادن نداشت اما جمهوری اسلامی ایران خیلی مسائل را برای از دست دادن داشت.

ابطحی افزود: سید محمد خاتمی اقتدار امنیتی و انتظامی کشور و مهمتر از آن رهبری را در ایران می شناخت اما در عین حال در مسئله تخلف در انتخابات از موسوی حمایت کرد و این اقدام نوعی خیانت به جامعه است.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی نیز در این قضیه در موضع انتقام گیرانه بود که بخشی از آن متوجه احمدی نژاد و بخش دیگر نوعی انتقام گیری و مقاومت در برابر رهبری بود که نمونه آن نامه وی به رهبری است.

این عضو مجمع روحانیون اضافه کرد: پیروزی نامزد اصلاح‌طلب در انتخابات اخیر به معنای محدود کردن رهبری بود زیرا اصولگرایان از رهبری حرف شنوی و تأثیرپذیری دارند که تأییدات رهبری در 4 سال گذشته بیانگر این مسئله است.

ابطحی گفت:‌ آنچه در ذهن جامعه بین المللی شکل گرفته، این است که اگر در انتخابات ایران اصلاح‌طلبان بتوانند پیروز شوند، رهبری را یک گام به عقب می برند و با این پیروزی، رهبری تضعیف و حداقل در ذهن طراحان انتخابات به انزوا کشیده خواهد شد.

دستپاچگی عامل اصلی آشوب‌ها از اعترافات بی‌سابقه عوامل کودتا

 

 

میرحسین موسوی که طی 2 ماه اخیر به‌عنوان عامل اصلی اغتشاشات و تحریک مردم ایفای نقش کرده است، با دستپاچگی در قبال اعترافات بی‌سابقه‌ی چند تن از عوامل کودتای ناکام مخملی تلاش کرد از تنفر عمومی نسبت به این پروژه بکاهد.

به گزارش رجانیوز، موسوی در گفت‌وگویی با سایت خود بدون اشاره به اینکه اصلی‌ترین افراد جریان موسوم به اصلاح‌طلبان، بر هماهنگی جریان کودتا با خارج تأکید کرده و ادعای تقلب را اسم رمز شورش خوانده‌اند، همانند ادعاهای غیرمستند خود در خصوص انتخابات، این اعترافات را دروغ‌پراکنی‌های رسانه غیرملی و برخی افراد و تریبون‌ها خواند و تأکید کرد: به‌رغم ادعای مخالفان، این جنبش حق‌طلبانه و معنوی کوچکترین ارتباطی با خارج ندارد و کاملاً داخلی است و ملت ما به خوبی نسبت به اهمیت این فاصله‌گذاری با بیگانگان آگاه است و بر اساس تجربیات دویست‌ساله خود نسبت به نیات اجانب با سوءظن برخورد می‌کند.

این اظهارات در حالی از سوی عامل اصلی تحریک به آشوب‌ها و اغتشاشات بیان شده است که مشخص نیست به چه دلیلی تاکنون هیچ برخوردی با وی صورت نگرفته است.

با این حال، علاوه بر موسوی، چهره‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های آنها که از مدت‌ها قبل در اقدامی مشترک با رسانه‌های ضد نظام کوشیده بودند با طرح ادعاهایی از جمله "تحت فشار بودن"، از اهمیت اعترافات بازداشت‌شدگان بکاهند و آن‌ها را فاقد وجاهت قانونی و حتی شرعی جلوه دهند، اما اعترافات محمد علی ابطحی به قدری تکان دهنده بود که بلافاصله سایت‌های مخالف نظام را دچار دستپاچگی کرد.

بر اساس این گزارش، دستپاچگی در محیط‌های مجازی از جمله سایت "فیس‌بوک" و سایت "بالاترین" که واکنش های سریعی از خود بروز می دهند، بیش از دیگر رسانه‌ها به چشم می‌خورد.

گردانندگان این رسانه‌ها پیش از آنکه اشاره‌ای به موضوع و محتوای اعترافات آشکار محمد علی ابطحی کنند، سعی کرده اند با مانور بر روی تصاویر منتشر شده از وی در دادگاه و بیان اینکه "ابطحی لاغر شده"، از تاکیتک مظلوم‌نمایی استفاده کرده و بهت عمومی از این اعترافات را با حاکم کردن فضای احساسی به حاشیه برانند.

/////////////////////////////

 در جلسه دادگاه کودتای مخملی توسط محبتی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران به نمایندگی از مدعی‌العموم مطرح شد: (کلیک کنید)

افسر اطلاعات ارتش اسرائیل تأکید داشت افکار سروش در ایران ترویج شود

فعالیت مهدی هاشمی در آشوب‌های خیابانی

حضور اعضای منافقین در ستاد کروبی/ طرح بمب‌گذاری در اماکن مذهبی


  

88/5/7
5:23 ع

این عکس را یکی از دوستان چند ماه قبل محبت کرده و فرستاده بودند تا در وبلاگم قرار بدهم که ان شاءالله سایرین هم استفاده کنند. اما بنا به دلایلی موفق به این کار نشدم و قسمت بود امروز که دشمنان داخلی و خارجی ستون خیمه انقلاب را نشانه رفته اند خدمتتان تقدیم کنم.......

 

خدایا تا ظهور دولت یار     گل پیغمبر ما را نگهدار........


  

پیام رسان

+ لینک دانلود جزوه استقامت در منطقه ممنوعه

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ ویل راجر فرمانده ناو ونیسنس هواپیمای مسافربری ما رو ساقط کرد و از شیاطین متحده مدال گرفت، اصغرآقا شما کدوم ایرباس رو زدی که لیاقت جایزه گرفتن از دست شیطان را پیدا کردی؟!

+ تبلیغ بورس بعد از اشغال وال استریت!

+ فدایی سید علی با نمایش چند فیلم و عکس از یوم الله 9 دی 1388 به روز شد..... منت می گذارید تشریف بیاورید به سنگر ما......

+ 30 فروردین سالروز ولادت امام خامنه ای روحی فداه بر عاشقان ولایت مبارک باد

مشخصات مدیر وبلاگ
 
مهدی[112]
 

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

javahermarket

لوگوی دوستان
 
دوستان
 
بازتاب بُرنا وبلاگ گروهی فصل انتظار مبادا روی لاله ها پا گذاریم سجاده ای پر از یاس یا اباصالح المهدی (عج) .:: در کوی بی نشان ها ::. دنیای جوانی سکوت ابدی ارزش خبر ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره PARANDEYE 3 PA عروج شهرستان بجنورد عشق الهی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد کـــــلام نـــو شلمچه وبلاگ گروهی موج .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رهسپاریم با ولایت تا شهادت مهربان رنگارنگه گل نرگس...مهدی فاطمه ما و دلاوران کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر (عج) کنگان پرتو پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب السلام علیک یا علی بن موسی الرضا هیئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیهما السلام ساحل نشین اشک عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) عطش گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت فرهنگ ولایی مهدویت @@@ استشهادی @@@ یاامام حسن مجتبی (ع)ادرکنی هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) زندگی گروه فرهنگی سردار خیبر دل نوشته های هدهد سرگشته سیرت بسوی ظهور ... زورخانه باباعلی از فرش تا عرش نصیحت به مسئولین جامعه اسلامی پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان حب الحسین اجننی mansour13 فقط من برای تو وبلاگ رسمی دوستداران و منتقدان دکتراحمدی نژاد یا زهرا(س) گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز دهاتی دکتر علی حاجی ستوده نای نیستان شمیم عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف حزب الله هم الغالبون مجمع عاشقان ثامن الائمه (ع) منتظر عشق طلاست السلام علیک یا صاحب الزمان کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد صفاسیتی یاران ناب معجزه هزاره سوم بصیرت قاضی مالخر زمزمه های عطار برای حقیقت جویان اتحاد ملی - انسجام اسلامی ولایت مشاوره و مقالات روانشناسی اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار عاشقان علی و فاطمه « یا مهدی ادرکنی » فوتوبلاگ وصال شهدای غریب کجایند مردان بی ادعا؟ حسین جان (این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست) نـــــــــــــــــــــــــــــور خــــــــــــــــــــــــــــدا مائدة من السماء زیر آسمان خدا گفتمان مذهبی آموزش های مخصوص نظامی - نیروهای ویژه نور المهدی (عج) شهرستان ماهشهر یوسف گام آخر... درد و دل یک قدم تا پشت خاکریز یعسوب جلوه گاه دنیای آبی شیعیان اهل سنت واقعی وبلاگ خبری هیات چهارده معصوم(ع) بوئین زهرا هیئت مجازی علی جان آژیر قرمز مولای غریب ازدواج موقت وچالش ها دشت جنون نازنین فاطمه عاشقان شهادت در خط ولایت نسیم جبهه یا مهدی (عج) یه فلش کار بسیجی سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز رنگارنگه 2 سخنان مهجور حضرت روح الله بــــــــــــــــــــــــــــاران مسیح المسایح پیام مشاور حاج منصور ارضی وبلاگهای موهن را متوقف کنید .::خادم الشهداء::. هیئت یا عباس (ع) عشاق المهدی(عج) هر که دارد هوس کرببلا بسم الله پایگاه وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی مروارید شهید حجت الاسلام والمسلمین ردانی پور خاکریز سبز السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع) .::خاتم النبیین::. حوزه مقاومت بسیج هفت امام موسی کاظم علیه السلا جنـبش پیامـکی احـمدی نـژاد گفتمان آزاد حقیقت نیوز نغمه اذان صبح دولت عشق محب مهدی (عج) اصلاح الگوی مصرف صبح بیداری مردان بی ادعا هیئت مذهبی دانشجوئی ثامن الائمه (ع) وبلاگ شخصی دکتر کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام حزب فقط حزب علی... رهبر فقط سید علی خفن سرا ضد سبز یادداشتهای بی تکلف جزوات کارشناسی ارش شجره طیبه دین و زندگی سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی خراباتی 15 یک دست لباس خاکی نینوا نرم افزار ایثار حامیان استاد رائفی پور و استاد عباسی و کریمی
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ